آخرین رتبه لازم قبولی علوم تربیتی 1402 | کارنامه تجربی، ریاضی، انسانی

رشته علوم تربیتی

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی علوم تربیتی 1402 | کارنامه تجربی، ریاضی، انسانی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رتبه لازم قبولی رشته علوم تربیتی کنکور 1402 از رشته تجربی و ریاضی و انسانی : علوم تربيتی در ميان رشته‌‌هاي علوم انساني مجموعه‌‌‌اي از دانش‌هاي به هم پيوسته است که به بررسي مباني، اصول، اهداف، روش‌ها و حل زمينه‌ها و عوامل تعليم و تربيت مي‌پردازد و از روش عقلي و بحث‌هاي فلسفي در تعليم و تربيت و نيز روش‌هاي علمي و يافته‌هاي روان‌شناسي، جامعه‌شناسي و… در مباحث نظري و کاربرد سود مي‌برد.

رشته علوم تربيتي

رتبه لازم قبولی رشته علوم تربیتی کنکور 1402 از رشته تجربی و ریاضی و انسانی :  علوم تربيتی در وهله اول داراي فايده عملي است يعني به عمل تربيت در همه مراحل مدد مي‌رساند و مانند همه علوم ديگر در هم‌آوايي کنوني پژوهش، نقش غير مستقيمي را ايفاء مي‌کند. به اين معنا که براي رشته هاي علمي ديگر زمينه به آزمايش گذاشتن نظريه هايي مربوط به زمينه‌هاي ديگر را فراهم مي‌کند.

سر فصل ها

آخرین رتبه قبولی علوم تربیتی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسئله‌های کنکور، آخرین رتبه قبولی سال گذشته، کارنامه و تراز است. به این ترتیب بیشتر افرادی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارند، بایستی از آخرین رتبه قبولی علوم تربیتی مطلع شوند زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است. داوطلبان کنکور تجربی باید از اینکه می‌خواهند در یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی درس بخوانند، اطمینان حاصل نمایند. زیرا درصد پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس تراز قبولی و کارنامه با یکدیگر فرق می‌کند. مسلما میزان ظرفیت دانشگاه آزاد با میزان ظرفیت دانشگاه دولتی علوم تربیتی یکسان نیست! به این ترتیب در ادامه قصد داریم به آخرین رتبه لازم قبولی علوم تربیتی ۱۴۰۲ بپردازیم.

رتبه های قبولی علوم تربیتی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

به طور کلی دغدغه اصلی کنکوری‌های تجربی، رتبه است. میزان اهمیت این مسئله باعث شده که پس از برگزاری آزمون سراسری تجربی، سازمان سنجش کشور دفترچه سوالات کنکور به علاوه پاسخنامه و همچنین در آخر رتبه های قبولی علوم تربیتی را اعلام کند. افراد برای شرکت در کنکور بایستی با میزان درصد های لازم برای قبولی علوم تربیتی، ظرفیت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و تراز قبولی داوطلبان اطلاعات کسب کنند.

آخرین رتبه لازم قبولی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲ به یکی از طلایی‌ترین سوالات کنکوری‌های 1403 تبدیل شده است. در هر حال داوطلبان رشته علوم تربیتی بایستی از حداقل و حداکثر قبولی کنکور تجربی اطلاع داشته باشند تا با نهایت تلاش و کوشش، کلیه کتاب تست‌های زیست و شیمی و فیزیک را انجام دهند. به این ترتیب برای راهنمایی بهتر و درک بیشتر این مطلب، قصد داریم رتبه های قبولی علوم تربیتی دانشگاه دولتی روزانه(منطقه ۱ و ۲ و ۳) را در جدول زیر شرح دهیم:

اگر سوالی درباره جزئیات موضوع آخرین رتبه قبولی علوم تربیتی ۱۴۰۲  | کارنامه + تراز قبولی دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

کارنامه قبولی علوم تربیتی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور سراسری تجربی با مشاهده کارنامه قبولی علوم تربیتی کنکور دانشگاه دولتی روزانه، می‌توانند از تراز قبولی، رتبه لازم قبولی دولتی روزانه ۱۴۰۲ را در کارنامه پیدا می‌کنند. یکی از سوالات اساسی افراد برای ورود به دانشگاه‌های علوم تربیتی دولتی، رتبه و تراز و کارنامه است که در بندهای پیشین به صورت مفصل درباره آخرین رتبه قبولی علوم تربیتی دانشگاه دولتی روزانه به ترتیب منطقه ۱ و ۲ و ۳ و رتبه های قبولی علوم تربیتی دانشگاه دولتی روزانه صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم برای اینکه بدون استرس و اضطراب در آزمون علوم تربیتی شرکت کنید، کارنامه قبولی علوم تربیتی دانشگاه دولتی روزانه را به واسطه آخرین رتبه بیاوریم:

شهرهایی که رشته علوم تربیتی را پذیرش میکنند

رشته علوم تربیتی از رشته‌های معروف و معتبر تجربی است که تقاضای ورود به آن هر سال بیشتر از سال گذشته می‌شود. بنابراین داوطلبان برای ورود به این رشته بایستی به آخرین رتبه لازم قبولی علوم تربیتی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی توجه داشته باشند. همچنین لیست شهرهایی که رشته علوم تربیتی را پذیرش می‌کند را دربیاورند تا با توجه به هزینه، مسافت رفت و آمد، گرفتن خوابگاه و یا خانه‌های دانشجویی رشته مورد نظر علوم تربیتی را با در نظر گرفتن موارد گفته شده انتخاب کرده و یکی از دانشگاه‌های دولتی روزانه را انتخاب نمایند. به این ترتیب داوطلب باید تراز و کارنامه سال‌های گذشته را که در بندهای پیشین به آن پرداختیم، بررسی و تحلیل کند و نسبت به تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه در هر شهر برای انتخاب رشته تصمیمی نهایی بگیرد. در ادامه لیست شهرهایی که رشته علوم تربیتی را برای پذیرش دارند را خواهیم آورد:

تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه

دانشگاه دولتی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته شده است که هر سال به میزان ظرفیت محدودی دانشجوی علوم تربیتی، پذیرش می‌کند. افرادی که نبوغ فراوانی در این رشته دارند و نیز سرشار از استعداد و یادگیری می‌باشند، بایستی به تراز قبولی و معدل لازم برای علوم تربیتی دانشگاه دولتی روزانه در سال‌های گذشته، کارنامه و آخرین رتبه لازم قبولی علوم تربیتی 1402 توجه کنند.

کلیه داوطلبان کنکور تجربی برای ورود به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی، ضروری است که با تلاش بیشتر دروس تخصصی با ضریب بالا را مطالعه کنند و از کتاب تست‌های معروف و موثق برای قبولی در آزمون علوم تربیتی، استفاده نمایند. تراز قبولی دانشگاه دولتی همانند سایر موضوعات قبلی که درباره آن‌ها مفصل بحث کردیم، حائز اهمیت است.

رتبه لازم قبولی رشته علوم تربیتی کنکور 1402 از رشته تجربی و ریاضی و انسانی

رتبه لازم قبولی رشته علوم تربیتی کنکور 1402 + کارنامه قبولی علوم تربیتی کنکور 1402

در يک تقسيم‌بندي، علوم تربيتی به سه دسته تقسيم مي‌شود:

الف- علومي که شرايط عمومي و محلي تربيت را مطالعه مي‌کنند. از قبيل: تاريخ آموزش و پرورش، جامعه شناسي آموزش و پرورش، مديريت آموزشي و….

ب- علومي که اوضاع و وقايع تربيتي را چنانکه هستند مطالعه مي‌کنند. از قبيل علوم مربوط به روش تدريس، و نظريه‌هاي مربوط به برنامه ها، روانشناسي اجتماعي، علوم مربوط به ارزشيابي و روانشناسي پرورشي.

ج- علومي که تفکر درباره تربيت و تحول آن را مطالعه مي‌کنند. مثل فلسفه آموزش و پرورش.


رتبه لازم قبولی رشته علوم تربیتی کنکور 1402 از رشته تجربی و ریاضی و انسانی  : رتبه قبولی علوم تربیتی

رتبه لازم قبولی رشته علوم تربیتی کنکور 1402 از رشته تجربی و ریاضی و انسانی  : علوم تربیتی یکی از رشته هایی است که در زیر مجموعه کنکور تجربی قرار دارد و داوطلبان کنکور تجربی می توانند در فرایند انتخاب رشته تجربی این رشته را در دانشگاههای سراسری، آزاد و پردیس های بین الملل انتخاب نمایند. رتبه قبولی علوم تربیتی در دانشگاههای مختلف متفاوت است و هر فرد می تواند بر اساس هدف خود برای قبولی در یکی از این کد رشته محل ها تخمین رتبه قبولی علوم تربیتی را انجام دهد.

یکی از معیارهایی که به انتخاب رشته داوطلبان کمک زیادی می نماید تخمین رشته یا رتبه قبولی علوم تربیتی با توجه به درصدهای کسب شده در کنکور سراسری می باشد. داوطلبان بعد از گذراندن کنکور سراسری در ابتدا با استفاده از درصدهای کسب شده در کنکور سراسری تخمین رتبه قبولی علوم تربیتی دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد را انجام می دهند و سپس با استفاده از رتبه مورد نظر تخمین کد رشته محل قبولی را مورد بررسی قرار می دهند.

در تخمین رتبه قبولی علوم تربیتی داوطلبان می توانند آمار قبولی های علوم تربیتی سال های گذشته را ملاک پذیرش خود قرار دهند. اما همواره باید به این نکته توجه کرد که آمار قبولی های رشته علوم تربیتی در سال های مختلف با یکدیگر متفاوت است و نمیتوان صرفا بر اساس رتبه های قبولی علوم تربیتی در سال گذشته از انتخاب رشته امسال خود مطمئن شویم.

تخمین رتبه قبولی علوم تربیتی دانشگاه آزاد

رتبه لازم قبولی رشته علوم تربیتی کنکور 1402 از رشته تجربی و ریاضی و انسانی  : یکی دیگر از انواع تخمین رتبه قبولی علوم تربیتی، تخمین رتبه قبولی علوم تربیتی در انتخاب رشته دانشگاه آزاد است که پس از دانشگاه سراسری مورد نظر بسیاری از داوطلبان می باشد. رتبه قبولی علوم تربیتی دانشگاه آزاد نسبت به رتبه قبولی علوم تربیتی دانشگاه دولتی حد نصاب های پایین تری داشته اما بازهم در برخی کدرشته محل ها در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد مانند دانشگاههای آزاد تهران و یا برخی از دانشگاههای با رنکینگ بالا در رتبه بندی دانشگاههای آزاد، رقابت بالایی برای پذیرش وجود دارد.

رتبه قبولی علوم تربیتی بین الملل نیز از دیگر انتخاب های موجود در انتخاب رشته کنکور سراسری و یا انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشد که داوطلبان می توانند در آنها انتخاب کد رشته محل را انجام دهند. معمولا دانشگاه بین الملل دارای شهریه بالاتری نسبت به دانشگاه آزاد می باشد و خود واحد های دانشگاه آزاد نیز در بسیاری از مواقع دارای پردیس های بین الملل می باشند. معمولا حدود هزینه در پردیس های بین الملل در رشته علوم تربیتی بین 6 تا 10 میلیون تومان است که البته این رقم ها سال به سال متفاوت می شود.



علوم تربیتی ؟ امور تربیتی؟ …یا تربیت معلم؟

اکثر افراد جامعه مرد ، زن ، کوچک و بزرگ بر این باورند که “علوم تربیتی” با تربیت معلم و یا امور تربیتی تفاوتی ندارد . برخی دیگر که می پندارند “علوم تربیتی” همان تربیت بدنی ست!!!

تصور بیشتر افراد این ست که دانشجوی علوم تربیتی در نهایت مربی پرورشی خواهد شد! و نهایتا اگر اطلاعات زیادی داشته باشند می گویند: ” پس آخر آخرش معلم می شوی ؟!”

رتبه لازم قبولی رشته علوم تربیتی کنکور 1402 + کارنامه قبولی علوم تربیتی کنکور 1402

در فرهنگ لغت فارسی در ذیل واژه ی “تربیت” این معانی نوشته شده است:

“پروراندن، پروردن، پرورش دادن، ادب و اخلاق به کسی یاد دادن”

واژه های “پروردن ، پروراندن و پرورش دادن” هر سه معنایی واحد دارند و تربیت به این معنا برای همه ی جانداران ( اعم از انسان، حیوان و حتی نباتات) استفاده می شود و درباره ی انسان برای جسم و روح – هر دو- به کار می رود. اما غالبا در میان عوام وقتی از تربیت سخن به میان می آید اذهان مردم به روح و روان آدمی و بعد معنوی او معطوف می گردد. وقتی به کسی خطاب می شود “تو تربیت نداری” در اصل این مفهوم تداعی میشود که “مگر به تو رفتار آداب و مقررات فلان کار را یاد نداده اند؟”

پر واضح است که “علوم تربیتی” و تربیت بدنی با یکدیگر شباهتی ندارند. تربیت بدنی با جسم انسان سر و کار دارد .حال آنکه هر آنچه در “علوم تربیتی” گفته می شود مربوط به تعلیم و تربیت و روح آدمی ست.

اما ببینیم چرا علوم تربیتی با تربیت معلم و امور تربیتی اشتباه گرفته می شود ؟ و آیا اینها نقاط مشترکی دارند یا نه؟

امور تربیتی با علوم تربیتی چه تفاوتی دارد؟

رتبه لازم قبولی رشته علوم تربیتی کنکور 1402 از رشته تجربی و ریاضی و انسانی :  امور تربیتی نهادی ست وابسته به سازمان آموزش و پرورش . این نهاد فوریتی بود که در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی با اهداف خاص امور تربیتی –آموزش تعالیم انسانی و اسلامی- تعریف شد ، ادامه پیدا کرد و روز به روز مراحل تکامل را پشت سر گذاشت. در حقیقت هدف آن بارور شدن نظام تربیتی و تعلیم و تربیت دانش آموزان بوده و هست و این همان نقطه ی مشترک امور تربیتی با علوم تربیتی ست.

تفاوت این دو این ست که امور تربیتی یک نهاد است و تنها تعلیم و تربیت را در مدارس دنبال می کند . اما علوم تربیتی یک رشته ی تحصیلی در سطح دانشگاه و در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا ست و تعلیم و تربیت کل جامعه را در نظر دارد.

تفاوت علوم تربیتی و تربیت معلم در چیست؟

رتبه لازم قبولی رشته علوم تربیتی کنکور 1402 از رشته تجربی و ریاضی و انسانی : علوم تربیتی یک رشته ی تحصیلی ست اما تربیت معلم رشته نیست ، یک گرایش شغلی ست. در مراکز تربیت معلم فرد را برای ” معلم شدن” آماده می کنند آن هم با شرایط و ضوابط خاص این مراکز در زمینه ی جذب و گزینش و آموزش. به عبارت دیگر رشته ی علوم تربیتی بسته به نوع گرایش این رشته ابزاری ست به منظور نیل به اهداف آموزش و پرورش و مراکز تربیت معلم.

چرا عموم مردم علوم تربیتی را با امور تربیتی اشتباه می گیرند؟

به دلیل اینکه هدف نهایی هر دو تعلیم و تربیت است لکن امور تربیتی رسالتی ست که آموزش و پرورش کشور به منظور کاربردی نمودن و نهادینه کردن آموزه های علمی و تربیتی در زندگی دانش آموزان بر ضمّه ی خود قرار داده ست که این آموزه ها همان پیکره ی علوم تربیتی ست. رتبه لازم قبولی رشته علوم تربیتی کنکور 1402 از رشته تجربی و ریاضی و انسانی///

علوم تربیتی چقدر به روانشناسی شباهت دارد؟

این دو هرکدام دو رشته ی مجزا هستند اما تعدادی از واحدهای درسی در هر دو مشترک است. به عنوان مثال می توان از روانشناسی عمومی ، روانشناسی تربیتی ، روانشناسی رشد و مشاوره نام برد.

آینده ی رشته ی علوم تربیتی چیست؟ آیا غیر از آموزش و پرورش هم جایی هست که کارشناس علوم تربیتی در آن فعالیت کند؟

کسانی که وارد این رشته می شوند بسته به نوع گرایش رشته ی خود می توانند به عنوان مدیر ، معلم ، برنامه ریز آموزشی .. جذب شوند. در حال حاضر فارغ التحصیلان این رشته می توانند منوط به نیاز آموزش و پرورش مناطق و نواحی بصورت غیر رسمی با مراکزی مثل مهد کودکهای خصوصی و مدارس غیر انتفاعی همکاری کنند.

ایا دانشجوی علوم تربیتی – مدیریت و برنامه ریزی آموزشی- می تواند وزیر اموزش و پرورش شود؟

بله. به شرط آنکه بتواند لیاقت و شایستگی های مدیریتی و اجرایی خود را از طریق سلسه مراتب کاری به اثبات برساند.

* دانشجویان تربیت معلم تعهد تدریس دارند آیا برای دانشجویان علوم تربیتی نیز چنین تعهدی هست؟

خیر. کسانی که وارد دانشکده ها یا مراکز تربیت معلم می شوند در حقیقت باید گزینش و بعد مشغول به تحصیل شوند. شما در رشته ی علوم تربیتی تحصیل می کنید ممکن است در سطح کسانی باشید که در مراکز تربیت معلم تحصیل کرده اند اما چون مراحل گزینش را طی نکرده اید اگر در آینده مایل باشید که در سیستم آموزش و پرورش به عنوان معلم استخدام شوید این استخدام منوط ست به نیاز آموزش و پرورش و احراز شرایط.


رتبه قبولی علوم تربیتی از کنکور تجربی

دانشگاه دوره رتبه در منطقه 1 رتبه در منطقه 2 رتبه در منطقه 3
دانشكده غیرانتفاعی رفاه – تهران ویژه خواهران غیرانتفاعی 17019

رتبه قبولی علوم تربیتی از کنکور انسانی

دانشگاه دوره رتبه در منطقه 1 رتبه در منطقه 2 رتبه در منطقه 3
دانشگاه قم روزانه 569 7324 8170
دانشگاه فردوسی – مشهد روزانه 633 1715 1408
دانشگاه فردوسی – مشهد شبانه 1320 2646 1889
دانشگاه شهید بهشتی – تهران روزانه 746 1832
دانشگاه یزد روزانه 2631 5022 4784
دانشگاه خوارزمی – تهران (محل تحصیل كرج) روزانه 4526 3297 3934
دانشگاه الزهرا(س) – تهران روزانه 911 2394 2388
دانشگاه تهران روزانه 929 1288
دانشگاه شیراز روزانه 1679 6072 6570
دانشگاه علامه طباطبایی – تهران روزانه 1663 2851
دانشگاه علامه طباطبایی – تهران شبانه 2565 4079 2963
دانشگاه كاشان روزانه 1947 1849 5507
دانشگاه كاشان شبانه 2755
دانشگاه اصفهان روزانه 1598 2069 4458
دانشگاه اصفهان شبانه 1957
دانشگاه تبریز روزانه 2522 4819 4515
دانشگاه تبریز شبانه 3665
دانشگاه مازندران – بابلسر روزانه 4079 5305
دانشگاه شهید باهنر – كرمان روزانه 4468 6206
دانشگاه شهید باهنر – كرمان شبانه 7068
شما گروه آزمایشی (تجربی) رشته (علوم تربيتي ) از (دانشكده غيرانتفاعي رفاه – تهران ويژه خواهران ) را انتخاب کردید
میانگین تراز کانونی گروه رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
4759 نظام قدیم 104229 25650 منطقه 1 دختر تهران علوم تربيتي|دانشکده غيرانتفاعي رفاه -تهران /ويژه خواهران / | غير انتفاعي
4258 نظام قدیم 186254 76003 منطقه 2 دختر كرج علوم تربيتي|دانشکده غيرانتفاعي رفاه -تهران /ويژه خواهران / | غير انتفاعي
5079 نظام قدیم 173369 63228 منطقه 3 دختر اسلام‌شهر علوم تربيتي|دانشکده غيرانتفاعي رفاه -تهران /ويژه خواهران / | غير انتفاعي
4463 نظام قدیم 199964 74731 منطقه 3 دختر اسلام‌شهر علوم تربيتي|دانشکده غيرانتفاعي رفاه -تهران /ويژه خواهران / | غير انتفاعي
شما گروه آزمایشی (انسانی) رشته (علوم تربيتي ) از (دانشگاه تهران ) را انتخاب کردید
میانگین تراز کانونی گروه رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
6475 نظام جدید 955 371 منطقه 2 پسر چالوس علوم تربيتي|دانشگاه تهران | روزانه
6031 نظام جدید 2343 878 منطقه 2 دختر اسلام‌شهر علوم تربيتي|دانشگاه تهران | روزانه
5920 نظام جدید 4633 1745 منطقه 2 دختر يزد علوم تربيتي|دانشگاه تهران | روزانه
4965 نظام جدید 4605 1124 منطقه 3 دختر صومعه سرا علوم تربيتي|دانشگاه تهران | روزانه
5848 نظام جدید 4946 1240 منطقه 3 دختر تهران علوم تربيتي|دانشگاه تهران | روزانه
5502 نظام جدید 7354 2083 منطقه 3 دختر ماهان علوم تربيتي|دانشگاه تهران | روزانه
6277 نظام جدید 8685 2542 منطقه 3 دختر شيروان علوم تربيتي|دانشگاه تهران | روزانه
شما گروه آزمایشی (انسانی) رشته (علوم تربيتي ) از (دانشگاه شهيد باهنر – كرمان ) را انتخاب کردید
میانگین تراز کانونی گروه رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
6700 نظام قدیم 1167 539 منطقه 1 پسر فراشبند علوم تربيتي|دانشگاه شهيدباهنر-کرمان | نوبت دوم
6157 نظام جدید 12107 4574 منطقه 2 دختر كرمان علوم تربيتي|دانشگاه شهيدباهنر-کرمان | روزانه
5455 نظام قدیم 12357 4641 منطقه 2 دختر سيرجان علوم تربيتي|دانشگاه شهيدباهنر-کرمان | روزانه
5212 نظام جدید 13372 4393 منطقه 3 دختر جيرفت علوم تربيتي|دانشگاه شهيدباهنر-کرمان | روزانه
5394 نظام جدید 19172 6980 منطقه 3 دختر زرند علوم تربيتي|دانشگاه شهيدباهنر-کرمان | روزانه
شما گروه آزمایشی (انسانی) رشته (علوم تربيتي ) از (دانشگاه فردوسي – مشهد ) را انتخاب کردید
میانگین تراز کانونی گروه رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
6060 نظام جدید 3228 1312 منطقه 1 پسر مشهد علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | روزانه
5512 نظام جدید 4020 1558 منطقه 1 دختر مشهد علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | نوبت دوم
5624 نظام جدید 19665 5235 منطقه 1 پسر مشهد علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | نوبت دوم
6385 نظام جدید 1692 651 منطقه 2 دختر كرمان علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | روزانه
5932 نظام جدید 1885 715 منطقه 2 دختر قوچان علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | روزانه
5916 نظام جدید 3237 1232 منطقه 2 دختر قوچان علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | روزانه
6042 نظام جدید 4889 1834 منطقه 2 دختر نيشابور علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | نوبت دوم
5564 نظام جدید 15406 5767 منطقه 2 پسر قوچان علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | روزانه
5080 نظام جدید 19402 7138 منطقه 2 پسر يزد علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | روزانه
5649 نظام قدیم 7180 2014 منطقه 3 دختر فردوس علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | روزانه
5556 نظام جدید 8094 2349 منطقه 3 دختر مشهد علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | روزانه
5665 نظام جدید 8464 2462 منطقه 3 دختر فريمان علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | روزانه
6086 نظام قدیم 8560 2503 منطقه 3 پسر تايباد علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | روزانه
5652 نظام جدید 9248 2761 منطقه 3 دختر فردوس علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | روزانه
5247 نظام جدید 14608 4934 منطقه 3 پسر شيروان علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | روزانه
5009 نظام جدید 16307 5648 منطقه 3 پسر بشرويه علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | روزانه
5266 نظام جدید 17059 5997 منطقه 3 پسر طبس علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | روزانه
5202 نظام جدید 20065 7403 منطقه 3 پسر خواف علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | روزانه
4764 نظام جدید 24859 9665 منطقه 3 پسر مشهد علوم تربيتي|دانشگاه فردوسي مشهد | نوبت دوم
شما گروه آزمایشی (انسانی) رشته (علوم تربيتي ) از (دانشگاه علامه طباطبايي – تهران ) را انتخاب کردید
میانگین تراز کانونی گروه رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر رشته قبولی
5837 نظام قدیم 2938 1230 منطقه 1 پسر تهران علوم تربيتي|دانشگاه علامه طباطبايي -تهران | نوبت دوم
5490 نظام جدید 4221 1582 منطقه 2 دختر كرج علوم تربيتي|دانشگاه علامه طباطبايي -تهران | روزانه
5840 نظام جدید 6690 2532 منطقه 2 دختر همدان علوم تربيتي|دانشگاه علامه طباطبايي -تهران | روزانه
5746 نظام جدید 6976 2636 منطقه 2 دختر سمنان علوم تربيتي|دانشگاه علامه طباطبايي -تهران | روزانه
5676 نظام جدید 6650 1819 منطقه 3 پسر قائن علوم تربيتي|دانشگاه علامه طباطبايي -تهران | روزانه
5885 نظام قدیم 8041 2333 منطقه 3 دختر حويق علوم تربيتي|دانشگاه علامه طباطبايي -تهران | روزانه
5277 نظام جدید 12898 4204 منطقه 3 دختر رباط كريم علوم تربيتي|دانشگاه علامه طباطبايي -تهران | روزانه
5151 نظام جدید 13041 4267 منطقه 3 دختر شيرگاه علوم تربيتي|دانشگاه علامه طباطبايي -تهران | روزانه
5287 نظام جدید 15099 5138 منطقه 3 دختر شهر قدس علوم تربيتي|دانشگاه علامه طباطبايي -تهران | روزانه

کارنامه قبولی علوم تربیتی​ و حداقل درصد لازم برای علوم تربیتی سراسری در سهمیه منطقه 1

در این بخش ، کارنامه و حداقل درصد و رتبه لازم قبولی علوم تربیتی​ روزانه کنکور تعدادی از داوطلبان کنکور انسانی که در منطقه یک قبول شده اند را ارائه داده ایم .


کارنامه قبولی علوم تربیتی​ و حداقل درصد لازم برای علوم تربیتی سراسری در سهمیه منطقه 1
زیرگروه پنج محل سکونت دانشگاه قبولی ادبیات فارسی زبان عربی دین و زندگی زبان خارجی رياضيات اقتصاد ادبيات فارسی تخصصي زبان عربی تخصصی تاریخ و جغرافیا جامعه شناسی منطق و فلسفه روان شناسی
4507 تبریز دانشگاه شهید مدنی آذربایجان – تبریز 46.7 17.4 49.4 50.7 13.4 26.7 28.9 13.4 25.6 25 8 58.4
5301 قم دانشگاه قم 24 46.7 50.7 5.4 30 28.9 18.9 33.4 22.3 38.4 9.4 23.4
4806 همدان دانشگاه بوعلی سینا – همدان 22.7 21.4 28 32 8.4 26.7 24.5 46.7 20 36.7 0 55
6451 قم دانشگاه قم 24 18.7 34.7 0 8.4 44.5 26.7 0 22.3 28.4 8 55
6776 اسدآباد دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی- اسدآباد همدان 29.4 34.7 68 0 -3.3 26.7 12.3 8.4 22.3 60 18.7 56.7

کارنامه قبولی علوم تربیتی و حداقل درصد لازم برای علوم تربیتی​ سراسری در سهمیه منطقه 2

در این بخش ، کارنامه و حداقل درصد و رتبه لازم قبولی علوم تربیتی روزانه کنکور تعدادی از داوطلبان کنکور انسانی که در منطقه دو قبول شده اند را ارائه داده ایم .


کارنامه قبولی علوم تربیتی و حداقل درصد لازم برای علوم تربیتی​ سراسری در سهمیه منطقه 2
زیرگروه پنج محل سکونت دانشگاه قبولی ادبیات فارسی زبان عربی دین و زندگی زبان خارجی رياضيات اقتصاد ادبيات فارسی تخصصي زبان عربی تخصصی تاریخ و جغرافیا جامعه شناسی منطق و فلسفه روان شناسی
8490 اهواز دانشگاه شهید چمران – اهواز 10.7 18.7 30.7 2.7 12.3 44.5 15.6 13.4 32.3 26.7 24 38.4
8556 تبریز دانشگاه شهید مدنی آذربایجان – تبریز 42.7 18.7 6.7 4 15 22.3 27.8 0 35.6 18.4 6.7 60
9373 خرم آباد دانشگاه لرستان – خرم آباد 36 10.7 45.4 0 -1.6 53.4 40 13.4 54.5 40 14.7 40
9454 اسدآباد دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی- اسدآباد همدان 25.4 10.7 45.4 0 -1.7 53.4 20 -6.6 15.6 70 4 81.7
9487 اسدآباد دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی- اسدآباد همدان 26.7 9.4 33.4 0 0 53.4 30 6.7 18.9 23.4 18.7 55

کارنامه قبولی علوم تربیتی​ و حداقل درصد لازم برای علوم تربیتی سراسری در سهمیه منطقه 3

در این بخش ، کارنامه و حداقل درصد و رتبه لازم قبولی علوم تربیتی​ روزانه کنکور تعدادی از داوطلبان کنکور انسانی که در منطقه سه قبول شده اند را ارائه داده ایم .


کارنامه قبولی علوم تربیتی​ و حداقل درصد لازم برای علوم تربیتی سراسری در سهمیه منطقه 3
زیرگروه پنج محل سکونت دانشگاه قبولی ادبیات فارسی زبان عربی دین و زندگی زبان خارجی رياضيات اقتصاد ادبيات فارسی تخصصي زبان عربی تخصصی تاریخ و جغرافیا جامعه شناسی منطق و فلسفه روان شناسی
9874 اراک دانشگاه اراک 29.4 9.4 26.7 -1.3 1.8 46.7 27.8 0 33.4 43.4 8 61.7
11593 اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی – اردبیل 16 8 49.4 0 0 44.5 33.4 3.4 48.9 46.7 20 33.4
11206 ارومیه دانشگاه ارومیه 24 12 42.7 13.4 0 82.3 40 -3.3 38.9 28.4 12 36.7
10789 ارومیه دانشگاه ارومیه 13.4 16 32 4 3.4 6.7 3.4 25 12.3 38.4 10.7 63.4
12309 قم دانشگاه قم 0 6.7 58.7 0 5.3 93.4 0 0 31.2 35

در نظر داشته باشید به دلیل اهمیت اولویت بندی انتخاب ها و تاثیر آن در اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری توصیه می کنیم از راهنمایی های مشاوران مجرب در این زمینه استفاده کرده تا به نتیجه دلخواه در اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹​ دست یابید .

 کارشناسان مجرب مرکز مشاورگروپ آماده اند با در نظر گرفته علایق داوطلب ، تجارب خود را به کار گرفته و بهترین انتخاب رشته را ارائه دهند . راه ارتباطی داوطلبان با مشاوران این مرکز سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی مشاورگروپ می باشد .




در استخدام ، الویت با کدام گروه است؟علوم تربیتی یا تربیت معلم؟

تربیت معلم

در استخدام مشاور اولویت با کدام گروه است؟ علوم تربیتی یا مشاوره ؟

روانشناسان و مشاوران . البته قبلا از علوم تربیتی هم استفاده میشد اما دو سالی ست – این جمله را در سال 85 گفته اند- که به خاطر افزایش فارغ التحصیلان روانشناسی و مشاوره ، دیگر از علوم تربیتی در زمینه ی مشاوره به ندرت استفاده می شود.

رشته ی علوم تربیتی چه امکاناتی را برای آینده ی فرد فراهم میکند؟

چون علوم تربیتی در باب مسائل تعلیم و تربیت است هم برای آینده ی فرد و هم جامعه مفید خواهد بود. برای دانشجویان دختر که در آینده نقش مادری را می خواهند ایفا کنند این رشته حرفهای زیادی دارد. برای دانشجویان پسر هم که در آینده می خواهند نقش پدری را ایفا کنند این رشته خیلی مفید ست . این بعد فردی ست .

اما بعد اجتماعی: در جامعه وقتی فردی با این تخصص و ویژگی ها وارد می شود در هر زمینه می تواند یک شهروند موفق ، یک خواهر موفق، یک برادر موفق و یا یک فرزند موفق باشد. چرا؟ چون مبانی و اصول زیر ساختی مسائل مربوط به علوم تربیتی و روانشناسی را آموزش دیده است.

 

  رتبه لازم قبولی رشته علوم تربیتی کنکور 1402 از رشته تجربی و ریاضی و انسانی : رشته علوم تربیتی(مدیریت وبرنامه ریزی آموزشی)

رشته علوم تربیتی شامل چهار گرایش { تکنولوژی آموزشی _ مدیریت و برنامه ریزی آموزشی _ آموزش و پرورش کودکان استثنایی _ آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی است .}

شامل یکسری دروس مشترک است که میتوان به برخی از آنها اشاره داشت: تاریخ آ.پ در اسلام و ایران_ فلسفه آ.پ _ اصول و مبانی آ.پ_ آ.پ تطبیقی _ آ.پ سه مقطع _ روشها و فنون تدریس _ روانشناسی عمومی _ روانشناسی تربیتی _ رشد کودکی و نوجوانی _ جامعه شناسی عمومی _ جامعه شناسی آ.پ _ اقتصاد آ.پ _ مقدمات مدیریت آموزشی _ مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی _ آ.پ کودکان استثنایی _ مقدمات مشاوره و راهنمایی _ سنجش و اندازه گیری در علوم تربیتی _ روش تحقیق در علوم تربیتی _ آشنایی با کتابخانه _ مقدمات تکنولوژی آموزشی _ روشهای آماری در علوم تربیتی.

گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی= یک رشته میان رشته ایست که تلفیقی از رشته های روانشناسی، جامعه شناسی، فلسفه، مدیریت، آمار، زبان، و مشاوره است .

هدف از این رشته= فراهم کردن فرصت های یادگیری و یاددهی هرچه بیشتر برای گروه های واجب التعلیم و علاقه مند به یادگیری و همچنین تربیت نیروی انسانی ماهر مورد نیاز جامعه است . در کل این رشته ؛ مدیریت بر فعالیت های یاددهی و یادگیری به منظور ایجاد تغیرات مطلوب در رفتار یادگیرنده و ارزیابی میزان تحقق این تغیرات است. در حال حاضر فارغ التحصیلان این رشته در درجه اول جذب آ.پ می شوند و تعدادی هم در سازمان های دولتی مدیریت و برنامه ریزی _ برنامه و بودجه فعالیت می کنند .

دروس تخصصی این رشته= 1_ اصول مدیت آموزشی . 2 _ روانشناسی اجتماعی . 3 _ سازمان و قوانین . 4 _ اصول برنامه ریزی آموزسی . 5 _ مبانی امور مالی بودجه . 6 _ اصول برنامه ریزی درسی . 7 _ کاربرد مقدمات کامپیوتر در مدیریت آموزشی . 8 _ اصول حسابداری . 9 _ روابط انسانی _ 10 _ نظارت و راهنمایی تعلیماتی . 11 _ راهنمایی تحصیلی و شغلی . 12 _ مسائل نوجوانان و جوانان . 13 _ آموزش بزرگسالان . 14 _ آموزش ضمن خدمت . 15 _ مدیریت اسلامی . 16 _ پروژه( سمینار) . 17 _ کارعملی مدیریت در سازمان . 18 _ کارعملی مدیریت در آموزشگاه . 19 _ متون زبان خارجه در برنامه ریزی . 20 _ متون زبان خارجه در مدیریت آموزشی .

طول دوره تحصیل

طول دوره کارشناسی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی 5 سال (حداقل 4 و تا 6 ) و نظام آموزشی آن مطابق آئین نامه مصوب شورای عالی برنامه ریزی است کلیه دروس درس 8 ترم برنامه ریزی شده است و طول هر ترم 17 هفته معادل نیسمال تحصیلی است زمان تدریس هر واحد درسی از نوع نظری 17 ساعت و هر واحد عملی 24 ساعت و هر واحد کارورزی 51 ساعت است.

رتبه لازم قبولی رشته علوم تربیتی کنکور 1402 از رشته تجربی و ریاضی و انسانی : تعداد واحدها

تعداد کل واحدهای درسی دوره کارشناسی مدیریت و برنامه ریزی 135 واحد است این دروس از لحاظ محتوی به دروس عمومی، دروس اختصاصی دروس اصلی و دروس اختیاری تقسیم میشوند.
1-دروس عمومی۲۴ واحد
2-دروس اصلی:دروس پایه علوم تربیتی ۶۰ واحد
3-دروس تخصصی ۴۵ واحد
4-دروس اختیاری ١٠ واحد
5-دروس پیش۸ واحد
جمع۱۴۷ واحد

رتبه لازم قبولی رشته علوم تربیتی کنکور 1402 از رشته تجربی و ریاضی و انسانی : در سطح کارشناسی ارشد

رشتهٔ علوم تربیتی در دورهٔ کارشناسی در ایران۳ گروه آزمونی و مجموعاً ۱۵ گرایش تحصیلی دارد که عبارتند از:

گروه‌ علوم‌ تربیتی‌ 1 شامل رشته‌های:

1. برنامه‌ریزی‌ آموزشی‌ 2. برنامه‌ریزی درسی 3. تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش (تعلیم‌ و تربیت اسلامی) 4. آموزش بزرگسالان 5. تحقیقات آموزشی 6. تکنولوژی آموزشی‌ 7. مدیریت و برنامه‌ریزی آموزش عالی

گروه علوم‌ تربیتی 2 شامل رشته‌های:

1. روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی 2. روانشناسی تربیتی 3. مشاوره و راهنمایی 4. مشاوره (مدرسه‌ای, شغلی, خانواده‌ای)

گروه علوم تربیتی 3 شامل رشته‌های:

1. آموزش و پرورش تطبیقی 2. آموزش و پرورش پیش دبستانی 3. آموزش و پرورش دبستانی

بازار کار
این رشته همان طور که از نام آن نیز مشخص است برای واحد های مختلف آموزشی ایجاد شده و افرادی که در این رشته فارغ التحصیل می شوند می توانند در مدارس، مهدکودک، بهزیستی و هر قسمتی که نیاز به آموزش مباحث تربیتی دارند مشغول به کار شوند.

لازم به ذکر است که این رشته تنها برای کودکان نبوده و می تواند در زمینه های مختلف به افراد بزرگ نیز مشاوره دهد. البته گرایش های این رشته با هم تفاوت داشته و هر کسی با توجه به گرایش خود در سازمان و ارگان مربوطه مشغول به کار می شود. مثلاً گرایش آموزش کودکان استثنایی برای تربیت افراد مورد نیاز در آموزشگاه های بهزیستی است که باید بتوانند به این افراد مسائل تربیتی را به خوبی آموزش دهند.

خوشبختانه در کشور ما این رشته تا مقاطع بالا وجود دارد و افرادی که به این رشته علاقه دارند می توانند تا مدارج بالا این رشته را ادامه دهند و بعد از فارغ التحصیلی در پژوهشگاه و ارگان های مختلف آموزشی مشغول به کار شوند. این رشته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و فارغ التحصیلان این رشته در صورتی که اطلاعات و علم خود را افزایش دهند می توانند تأثیر بسیار زیادی در سیستم آموزشی کشور ایفا کنند.
وزارتهای آموزش وپرورش و علوم وتحقیقات وفن آوری و مراکزی مانند فرهنگسراها، سازمان بهزیستی، سازمان زندانها، کانونهای اصلاح و تربیت، مراکز مشاوره خصوصی، محل کار دانش‌آموختگان رشته علوم تربیتی می‌تواند باشد.

رتبه لازم قبولی رشته علوم تربیتی کنکور 1402 از رشته تجربی و ریاضی و انسانی :  نقش و توانایی یا کارایی

فارغ التحصیلان رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با توجه به اهداف ایجاد این رشته باید دارای شناخت و مهارتهای زیر باشند:
-آشنایی با مدیریت اسلامی در رابطه با مدیریت بطور” اعم ” و با مدیریت آموزشی بطور” اخص”
-آشنایی با تئوریهای مختلف مدیریت آموزشی
-آشنایی با اهداف کلی آموزش و پرورش در ارتباط با مدیریت بطور” اعم” و با مدیریت آموزشی بطور” اخص”
– آشنایی باروشهای اجرائی آموزش و پرورش در رابطه با نحوه آموزشی سازماندهی ادارات تشکیلات و تامین بودجه
-آشنایی با برنامه ریزی درسی آموزشی
-دارا بودن قدرت تشخیص در برابر مسائل و مشکلات مختلف آموزشی
-دارا بودن قدرت ارتباط (مدیریت با مدرسان و مربیان)،مدیر با دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان مدیر یا کادر اداری)

ضرورت و توانایی

توجه مختصر نیازهای مملکتی در زمینه کمبود مدیران و برنامه ریزان آموزشی متعهد و مسلمان در مقاطع مختلف تحصیلی در وزارت آموزش و پرورش ضرورت و اهمیت این رشته تحصیلی را روشن می نماید.
با توجه به کمبود مدیران آموزشی متخصص در سطوح مختلف آموزش و پرورش ضرورت تربیت اینگونه افراد مسجل می باشند.
مدیران آموزشی باشد از ویژگیهای مختلف از جمله نحوه برنامه ریزی، روابط انسانی، اصول مدیریت آموزشی و… برخوردار باشد تا بتواند در رابطه با مسائل و مشکلات آموزشی قدرت تشخیص مسائل و تصمیم گیری در مورد رفع آنها را داشته باشد.

رتبه لازم قبولی رشته علوم تربیتی کنکور 1402 از رشته تجربی و ریاضی و انسانی : رتبه لازم برای قبولی رشته علوم تربیتی

نام دانشگاه : دانشگاه یزد مديريت و برنامه ريزي آموزشي
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2366
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2268

نام دانشگاه : دانشگاه اصفهان آموزش و پرورش کودکان استثنايي
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1490
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1322

نام دانشگاه : دانشگاه علامه طباطبایی – تهران آموزش و پرورش پيش دبستاني و دبستاني–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1572
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4388

نام دانشگاه : دانشگاه الزهرا(س) – تهران مديريت و برنامه ريزي آموزشي
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1004
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 710

نام دانشگاه : دانشگاه خوارزمی – تهران (محل تحصیل كرج) آموزش و پرورش پيش دبستاني و دبستاني–
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2064
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2273
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1718

نام دانشگاه : دانشگاه تهران تکنولوژي آموزشي
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 1668
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2038

نام دانشگاه : دانشگاه مازندران – بابلسر مديريت و برنامه ريزي آموزشي
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3016
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1443

نام دانشگاه : دانشگاه علامه طباطبایی – تهران آموزش و پرورش پيش دبستاني و دبستاني
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 882
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1285

نام دانشگاه : دانشگاه كاشان مديريت و برنامه ريزي آموزشي
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2058
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3091

نام دانشگاه : دانشگاه گیلان – رشت مديريت و برنامه ريزي آموزشي
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4940
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3581

نام دانشگاه : دانشگاه كردستان – سنندج مديريت و برنامه ريزي آموزشي
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 6490
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4075

نام دانشگاه : دانشگاه شیراز مديريت و برنامه ريزي آموزشي
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 833
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 5499
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6093

نام دانشگاه : دانشگاه لرستان – خرم آباد مديريت و برنامه ريزي آموزشي
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4995
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5301

نام دانشگاه : دانشگاه حكیم سبزواری – سبزوار مديريت و برنامه ريزي آموزشي
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3504
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2899

نام دانشگاه : دانشگاه خوارزمی – تهران (محل تحصیل كرج) تکنولوژي آموزشي–
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1880
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2297
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3130

نام دانشگاه : دانشگاه بیرجند مديريت و برنامه ريزي آموزشي
ظرفیت رشته : 60
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4779
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3492

نام دانشگاه : دانشگاه شهید باهنر – كرمان آموزش و پرورش پيش دبستاني و دبستاني
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3656
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1831

نام دانشگاه : دانشگاه خوارزمی – تهران (محل تحصیل كرج) آموزش و پرورش کودکان عقب مانده ذهني-
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2592
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4036
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2642

نام دانشگاه : دانشگاه سیستان و بلوچستان – زاهدان مديريت و برنامه ريزي آموزشي
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4401
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5301

نام دانشگاه : موسسه غیرانتفاعی آل طه – تهران (ویژه خواهران) مديريت و برنامه ريزي آموزشي
ظرفیت رشته : 60
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 6117
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 15031
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه مازندران – بابلسر مديريت و برنامه ريزي آموزشي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 7538
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5370

نام دانشگاه : دانشگاه ارومیه مديريت و برنامه ريزي آموزشي
ظرفیت رشته : 50
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 5570
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4979

نام دانشگاه : دانشگاه قم مديريت و برنامه ريزي آموزشي
ظرفیت رشته : 60
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 8162
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6919

نام دانشگاه : دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی – اسدآباد همدان تکنولوژي آموزشي
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 7332
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5317

نام دانشگاه : دانشگاه پیام نور تهران – واحد شهریار آموزش و پرورش پيش دبستاني و دبستاني
ظرفیت رشته : 50
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 16017
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 26309

نام دانشگاه : دانشگاه پیام نور البرز – مرکز كرج آموزش و پرورش پيش دبستاني و دبستاني
ظرفیت رشته : 50
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 21759
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 17748

تیم مشاوره ، برنامه ریزی و انتخاب رشته مشاور گروپ

مشاوره دهنده تخصصی کنکور


🔴انتخاب رشته فرصت دوم شماس

🔴 ولی زمانش خیلی محدوده و شاید نتونین تو این زمان خودتون به همه‌ی سوالاتی که پیش میاد پاسخ مناسبی بدین پس

✅اگه نمیدونین شهر مهم تره یا رشته؟
✅اگه نمیدونین با چه رتبه ای،چه رشته ای میارین!
✅اطلاعات دقیق درمورد سهمیه ها!
✅ و حتی اگه نمیدونین که انتخاب رشته کنین یا برای سال بعد بخونین!

♨️ از مشاورگروپ بپرسید، مشاورای ما به سوالاتون پاسخ میدن.

♨️ مشاوره تلفنی همه روزه با مشاوران با تجربه

✅برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید👇👇
9099071613

( تماس از تلفن ثابت بدون کد و صفر ) 8 صبح تا 12 شب حتی روزهای تعطیل


برای تماس با مشاورین ما از تلفن ثابت با شماره  زیر تماس حاصل فرمایید

9099071613

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل


خدمات مرکز مشاوره تلفنی مشاور گروپ در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور

مرکز مشاوره تلفنی و حضوری مشاور گروپ در زمینه های نتایج کنکور زبان ، ثبت نام کنکور سراسری ، نتایج کنکور سراسری ، ثبت نام کنکور ، منابع کنکور سراسری ، تغییر رشته ، کارنامه اولیه کنکور ، انتخاب رشته  سراسری ، انتخاب رشته کنکور ، دفترچه کنکور زبان ، دفترچه کنکور 1402 ، دفترچه ثبت نام کنکور ، مشاوره درسی ، مشاوره تحصیلی ، ثبت نام بدون کنکور ، ثبت نام بدون کنکور   ، ثبت نام بدون کنکور آزاد ، ثبت نام دانشگاه آزاد ، ثبت نام علمی کاربردی ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ، رشته های علوم پزشکی بدون کنکور ، رشته زبان بدون کنکور آزاد ، رشته زبان بدون کنکور سراسری ، تکمیل ظرفیت ، تکمیل ظرفیت سراسری ، برنامه ریزی کنکور زبان آماده ارائه مشاوره تحصیلی به داوطلبان عزیز است.

موفق و موید باشید.

نتیجه گیری:

داوطلبان رشته پزشکی برای ورود به دانشگاه معتبر و معروف دولتی، باید شبانه روز برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنند و با مشاهده آخرین رتبه لازم قبولی علوم تربیتی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی، شانس خود را برای قبول شدن در آزمون سراسری کنکور تجربی و ورود به دانشگاه دولتی، افزایش دهند. در این مقاله ما به موضوعاتی نظیر آخرین رتبه قبولی علوم تربیتی دانشگاه دولتی روزانه، رتبه های قبولی علوم تربیتی دانشگاه دولتی روزانه، کارنامه قبولی علوم تربیتی دانشگاه دولتی روزانه و همچنین تراز قبولی به صورت مفصل پرداختیم. اما چنانچه سوالی درباره قبولی کنکور علوم تربیتی در دانشگاه سراسری، کارنامه و رتبه دارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره تماس 9099071613 مشاوره دریافت کنید.

4.3/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی علوم تربیتی 1402 | کارنامه تجربی، ریاضی، انسانی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی