آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی کشتی سازی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

مهندسی کشتی سازی

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی کشتی سازی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مهندسی کشتی سازی یکی از گرایش های رشته مهندسی دریاست که به دلیل وجود مرزهای آبی گسترده در داخل کشور ، این تخصص از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و کشور به این نیروی متخصص نیاز دارد و هنوز به خودکفایی در زمینه رشته مهندسی کشتی سازی با توجه به تعداد زیاد بنادر ، نرسیده است.


مهندسی کشتی سازی

آخرین رتبه قبولی مهندسی کشتی سازی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسئله‌های کنکور، آخرین رتبه قبولی سال گذشته، کارنامه و تراز است. به این ترتیب بیشتر افرادی که قصد شرکت در کنکور ریاضی را دارند، بایستی از آخرین رتبه قبولی مهندسی کشتی سازی مطلع شوند زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است. داوطلبان کنکور ریاضی باید از اینکه می‌خواهند در یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی درس بخوانند، اطمینان حاصل نمایند. زیرا درصد پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس تراز قبولی و کارنامه با یکدیگر فرق می‌کند. مسلما میزان ظرفیت دانشگاه آزاد با میزان ظرفیت دانشگاه دولتی مهندسی کشتی سازی یکسان نیست! به این ترتیب در ادامه قصد داریم به آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی کشتی سازی ۱۴۰۲ بپردازیم.

رتبه های قبولی مهندسی کشتی سازی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

به طور کلی دغدغه اصلی کنکوری‌های ریاضی، رتبه است. میزان اهمیت این مسئله باعث شده که پس از برگزاری آزمون سراسری ریاضی، سازمان سنجش کشور دفترچه سوالات کنکور به علاوه پاسخنامه و همچنین در آخر رتبه های قبولی مهندسی کشتی سازی را اعلام کند. افراد برای شرکت در کنکور بایستی با میزان درصد های لازم برای قبولی مهندسی کشتی سازی، ظرفیت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و تراز قبولی داوطلبان اطلاعات کسب کنند.

آخرین رتبه لازم قبولی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲ به یکی از طلایی‌ترین سوالات کنکوری‌های 1403 تبدیل شده است. در هر حال داوطلبان رشته مهندسی کشتی سازی بایستی از حداقل و حداکثر قبولی کنکور ریاضی اطلاع داشته باشند تا با نهایت تلاش و کوشش، کلیه کتاب تست‌های زیست و شیمی و فیزیک را انجام دهند. به این ترتیب برای راهنمایی بهتر و درک بیشتر این مطلب، قصد داریم رتبه های قبولی مهندسی کشتی سازی دانشگاه دولتی روزانه(منطقه ۱ و ۲ و ۳) را در جدول زیر شرح دهیم:

اگر سوالی درباره جزئیات موضوع آخرین رتبه قبولی مهندسی کشتی سازی ۱۴۰۲  | کارنامه + تراز قبولی دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

کارنامه قبولی مهندسی کشتی سازی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور سراسری ریاضی با مشاهده کارنامه قبولی مهندسی کشتی سازی کنکور دانشگاه دولتی روزانه، می‌توانند از تراز قبولی، رتبه لازم قبولی دولتی روزانه ۱۴۰۲ را در کارنامه پیدا می‌کنند. یکی از سوالات اساسی افراد برای ورود به دانشگاه‌های مهندسی کشتی سازی دولتی، رتبه و تراز و کارنامه است که در بندهای پیشین به صورت مفصل درباره آخرین رتبه قبولی مهندسی کشتی سازی دانشگاه دولتی روزانه به ترتیب منطقه ۱ و ۲ و ۳ و رتبه های قبولی مهندسی کشتی سازی دانشگاه دولتی روزانه صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم برای اینکه بدون استرس و اضطراب در آزمون مهندسی کشتی سازی شرکت کنید، کارنامه قبولی مهندسی کشتی سازی دانشگاه دولتی روزانه را به واسطه آخرین رتبه بیاوریم:

شهرهایی که رشته مهندسی کشتی سازی را پذیرش میکنند

رشته مهندسی کشتی سازی از رشته‌های معروف و معتبر ریاضی است که تقاضای ورود به آن هر سال بیشتر از سال گذشته می‌شود. بنابراین داوطلبان برای ورود به این رشته بایستی به آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی کشتی سازی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی توجه داشته باشند. همچنین لیست شهرهایی که رشته مهندسی کشتی سازی را پذیرش می‌کند را دربیاورند تا با توجه به هزینه، مسافت رفت و آمد، گرفتن خوابگاه و یا خانه‌های دانشجویی رشته مورد نظر مهندسی کشتی سازی را با در نظر گرفتن موارد گفته شده انتخاب کرده و یکی از دانشگاه‌های دولتی روزانه را انتخاب نمایند. به این ترتیب داوطلب باید تراز و کارنامه سال‌های گذشته را که در بندهای پیشین به آن پرداختیم، بررسی و تحلیل کند و نسبت به تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه در هر شهر برای انتخاب رشته تصمیمی نهایی بگیرد. در ادامه لیست شهرهایی که رشته مهندسی کشتی سازی را برای پذیرش دارند را خواهیم آورد:

تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه

دانشگاه دولتی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته شده است که هر سال به میزان ظرفیت محدودی دانشجوی مهندسی کشتی سازی، پذیرش می‌کند. افرادی که نبوغ فراوانی در این رشته دارند و نیز سرشار از استعداد و یادگیری می‌باشند، بایستی به تراز قبولی و معدل لازم برای مهندسی کشتی سازی دانشگاه دولتی روزانه در سال‌های گذشته، کارنامه و آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی کشتی سازی 1402 توجه کنند.

کلیه داوطلبان کنکور ریاضی برای ورود به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی، ضروری است که با تلاش بیشتر دروس تخصصی با ضریب بالا را مطالعه کنند و از کتاب تست‌های معروف و موثق برای قبولی در آزمون مهندسی کشتی سازی، استفاده نمایند. تراز قبولی دانشگاه دولتی همانند سایر موضوعات قبلی که درباره آن‌ها مفصل بحث کردیم، حائز اهمیت است.

مهندسی کشتی سازی برای دختران نیز امکان انتخاب رشته را می دهد و در حال حاضر سه دانشگاه زیر در رشته مهندسی کشتی سازی دانشجوی دختر می پذیرد:

دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر – دانشگاه دریانوردی و دانشگاه علوم دریایی چابهار

مهندسی کشتی سازی , همانطور که گفته شد ایران دارای مرزهای آبی زیادی است به گونه ای که 2600 متر مرز آبی دارد و در حدود 2000 متر آن در جنوب ایران و 6000 متر آن در شمال ایران است. مهندسی کشتی سازی یکی از گرایش های مهندسی دریاست.


مهندسی کشتی سازی جزو رشته های بین رشته ای است . چرا که برای ساخت یک کشتی به توانایی های زیادی احتیاج است.

مهندس کشتی ساز وظایف و مسئولیت های زیر را دارد:

1- مسئولیت طراحی
2- محاسبات مربوط به بدنه کشتی
3-ساخت
4-نظارت بر ساخت کشتی
5- تعمیرات کشتی

دروس تخصصی رشته مهندسی کشتی سازی:

1- تکنولوژی کشتی
2-تحلیل سازه ها
3- آرشیتکت کشتی ( استاتیک)
4- آرشیتکت کشتی ( مکانیک)
5- ماشین های محرکه
6- مهندسی دریا
7-فیزیک موج
8- علم مواد و شناخت فلزات
9-ریاضیات مهندسی

توجه: بسیاری از دروس رشته مهندسی کشتی سازی همراه با آزمایشگاه یا کارگاه است.

مهندسی کشتی سازی , در رشته مهندسی کشتی سازی به افراد دانش مربوط به اداره فنی امور کشتی ها ، موتور کشتی آموزش داده می شود.

فارغ التحصیل این رشته بعد از فارغ التحصیلی باید دوره کارآموزی را در کارخانجات کشتی سازی پشت سر بگذارد.


برای مشاوره حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی در رشته مهندسی کشتی سازی دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 98 – 97
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید

Untitled

پاسخگویی از ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل


مهندسی کشتی سازی , چنانچه علاقمند به ادامه تحصیل در رشته مهندسی کشتی سازی مقطع ارشد هستید می توانید در یکی از گرایش های زیر ادامه تحصیل دهید.

1- معماری کشتی گرایش هیدرو مکانیک کشتی
2- مهندسی دریا با سه گرایش
3- مهندسی ساخت در صنایع دریایی

مهندسی کشتی سازی , و در مقطع دکترای مهندسی کشتی سازی نیز تنها می توانید در گرایش مهندسی دریا ادامه تحصیل دهید.
توجه داشته باشید که مشاغل زیر مربوط به رشته مهندسی کشتی سازی است و بعد از فار غالتحصیلی می توانید در آن ها مشغول به کار شوید :

مهندسی دریا- مهندسی مکانیک- کارشناس یا مدیر خرید و تدارکات- کارشناس تحقیقات بازار- مدیر فروش صنایع دریایی


برنامه ریزی کنکور 96 برای کسب حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته مهندسی کشتی سازی دانشگاه دولتی کنکور 95 – 96

مهندسی کشتی سازی , همچنان توصیه می کنیم برای انجام یک انتخاب رشته ی موفق و مطمئن حتما باید از رتبه قبولی های سال قبل اطلاع کامل و کافی داشته باشید چرا که در انتخاب رشته کنکور ریاضی97-98 اطلاع از رتبه ، تراز و درصد های قبولی های رشته مهندسی کشتی سازی در کنکور سال گذشته می تواند بر انتخاب رشته ی شما بسیار موثر و کار آمد باشد.

به همین منظور ما هم در اینجا تعدادی از رتبه قبولی های سراسری و آزاد رشته مهندسی کشتی سازی را در اختیارتان قرار داده ایم.


مهندسی کشتی سازی , رتبه های درج شده در این مقاله همگی مربوط به کارنامه های قبولی هایی است که طبق آمارهای در دسترس ، در کنکور 96 توانسته بودند در رشته مهندسی کشتی سازی دانشگاه های دولتی پذیرفته شوند.

مهندسی کشتی سازی , اما همانطور که در ابتدای این مطلب نیز گفته شد ، نمیتوان و نباید به این رتبه ها و حد نصاب های قبولی در رشته مهندسی کشتی سازی و برای قبولی در کنکور 97-98 به طور 100 درصد اطمینان و اعتماد کرد چرا که مطمئنا و مثل هر سال عواملی مثل کاهش و یا افزایش ظرفیت قبولی ها ، تغییراتی در رتبه قبولی و انتخاب رشته ی کنکور سراسری 97-98 وجود خواهد داشت اما به شما قول می دهیم که اگر میانگین رتبه ی شما از آنچه که در اینجا گفته شده بهتر بود ، اطمینان یابید که در رشته مهندسی کشتی سازی کنکور 97-98 قبول می شوید.

مهندسی کشتی سازی , و اما برای اطلاع دقیق و مطمئن از اینکه با درصدها و رتبه ترازی که دارید چه رشته ای قبول می شوید و یا چه رتبه ای کسب خواهید کرد ، می توانید از طریق شماره تماس زیر با مشاورین حرفه ای مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید.


sa


مهندسی کشتی سازی , همچنین مشاورین مرکز مشاور گروپ که تیمی متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی و مهندسی هستند ، در اینجا آماده اند تا شما عزیزان را با روش های اصولی مطالعه جهت قبولی در رشته مورد علاقه آشنا سازند و مسیر موفقیت خودشان را به شما هم نشان دهند .


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارنامه و رتبه قبولی رشته مهندسی کشتی سازی مناطق 1و2و3 کنکور 98 – 97 با مشاوران مرکز مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.
شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور

Untitled



مهندسی کشتی سازی , همچنین شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از انتخاب رشته کنکور سراسری 97-98 و نیز اطلاع از رتبه قبولی های رشته ی مورد نظر در کنکور سال گذشته ، با مشاورین مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید.

 

با عضویت در کانال تلگرام مشاور گروپ از آخرین اخبار و مقالات مشاوره و برنامه ریزی با خبر شوید.

5465 4



رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کشتی سازی


نام دانشگاه : دانشگاه علم و صنعت ايران – تهران
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2332
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5684

نام دانشگاه : دانشگاه علم و صنعت ايران – تهران
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2332
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1230

نام دانشگاه : دانشگاه علم و صنعت ايران – تهران
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :3257
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2545
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1065

نام دانشگاه : دانشگاه اصفهان
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :8610
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5072


با عضویت در کانال تلگرام مشاور گروپ از جدیدترین رتبه ها ، تراز و درصدهای قبولی های رشته های علوم پزشکی و مهندسی و نیز مقالات مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای با خبر شوید.

657 2 3



نام دانشگاه : دانشگاه اصفهان
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 1943
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5034

نام دانشگاه : دانشگاه صنعتي كرمانشاه
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :4602
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 22608

نام دانشگاه : دانشگاه صنعت نفت (محل تحصیل مازندران) موتور
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 5106
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1257

نام دانشگاه : دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 16962
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 16466
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 10340


برای مشاوره حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی در رشته مهندسی کشتی سازی

دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 98 – 97
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید

sa 3
پاسخگویی از ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل


بچه ها این موضوع رو از یاد نبرین:

افراد موفق برنامه دارند.
زندگی آنها جهت و مقصد دارد.

هیچ هیچوقت بی اراده کاری نمی‌کنند و بی مقصد پیش نمی‌روند.

به امیداینکه بهترین‌ها برایشان اتفاق بیفتد برای خود #هدف تعیین می‌کنند

بعد برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

اگر شما جزء اون آدمایی هستین که به خودتون میگین هر چه بادا باد… باید بگم نتیجه ای براتون حاصل نمیشه…

شروع کنید به برنامه ریزی کردن

‼️با دست به کاری نزدن به هیچ جا نمی رسید‼️

‼️یک ایده تا زمانی که آن را عملی نکنید هیچ فایده ای به حال شما ندارد. ‼️
چون:

در واقع تا وقتی که آن ایده بزرگ در سرتان جا خوش کرده، ضررش از نفعش بیشتر است.
چون که ضمیر ناخودآگاه شما می داند که دارید امروز و فردا می کنید.
تلاشی که برای ایجاد تاخیر در کامل کردن کارهای خود به خرج می دهید،
استرس، اضطراب، ترس و معمولا امروز و فردا کردن های بیشتر به دنبال خواهد داشت. ‼️

چرخه معیوبی که مرتب بدتر می شود تا زماني كه دست به انجام كاري بزنيد.

پيشرفت شما با كارهاي دشواري كه انجام مي دهيد شكل مي گيرد.

‼️اگر عملي نباشد در واقع پيشرفتي هم در كار نيست.‼️

مدام می گویید: خیلی دیر است اشتباه است،
برای متفاوت بودن و دست به کار جدیدی زدن هیچگاه دیر نیست.

این یک امر بدیهی است اما گاه لازم است با صدای بلند بگویید: من با بهتر ساختن خودم در حال حاضر، آینده ای بهتر را رقم خواهم زد.
اين لحظه یک شروع تازه است.
شکایت کردن از زمان هدر رفته و فرصت های از دست رفته در گذشته، بی فایده است.
شما نمی توانید در این مورد کاری انجام دهید

آینده شما نزدیک است.
آن را دو دستی بچسبید و با خودتان جلو ببرید. زمانی که با یک صخره مانع مواجه شدید، بین نشستن و دست به هیچ کاری نزدن و دست به کار شدن برای پیشرفت بیشتر، گزینه دوم را انتخاب کنید.
فکر کنید
و اگر مجبور شدید از صخره بالا بروید.

ما خوب بودیم ! ولی آنقدر صبر کردیم که عالی شدیم…
ما به مشاوری نیاز داریم که نقش رهبر را برایمان ایفا کند نه یک رییس
کسی میتواند رهبر واقعی باشد که قبلا حداقل 1 بار مسیر را تا اخر رفته باشد



مشاوره و برنامه ریزی تخصصی زیر نظر تیم دانشجویان و فارغ التحصیلان پزشکی
تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

sa 3



بعضی انتخاب ها در زندگی سرنوشت رو تغییر میدن
برای انتخاب منابع علمی، کلاس و مشاور احساسی تصمیم نگیر
با انتخاب درست و منطقی آینده رو با دست خودت طراحی کن

برنامه ریزی یعنی قدر تک تک لحظاتت رو بدونی…

نتیجه گیری:

داوطلبان کنکور ریاضی برای ورود به دانشگاه معتبر و معروف دولتی، باید شبانه روز برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنند و با مشاهده آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی کشتی سازی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی، شانس خود را برای قبول شدن در آزمون سراسری کنکور ریاضی و ورود به دانشگاه دولتی، افزایش دهند. در این مقاله ما به موضوعاتی نظیر آخرین رتبه قبولی مهندسی کشتی سازی دانشگاه دولتی روزانه، رتبه های قبولی مهندسی کشتی سازی دانشگاه دولتی روزانه، کارنامه قبولی مهندسی کشتی سازی دانشگاه دولتی روزانه و همچنین تراز قبولی به صورت مفصل پرداختیم. اما چنانچه سوالی درباره قبولی کنکور مهندسی کشتی سازی در دانشگاه سراسری، کارنامه و رتبه دارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره تماس 9099071613 مشاوره دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی کشتی سازی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403