آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی کشاورزی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

مهندسی کشاورزی

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی کشاورزی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مهندسی کشاورزی در کشور ما با توجه به وجود زمین های حاصلخیز فراوان و نیز منابع زیاد آبی ، پتانسیل بسیار خوبی جهت رشد دارد.


مهندسی کشاورزی

مهندسی کشاورزی

آخرین رتبه قبولی مهندسی کشاورزی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسئله‌های کنکور، آخرین رتبه قبولی سال گذشته، کارنامه و تراز است. به این ترتیب بیشتر افرادی که قصد شرکت در کنکور ریاضی را دارند، بایستی از آخرین رتبه قبولی مهندسی کشاورزی مطلع شوند زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است. داوطلبان کنکور ریاضی باید از اینکه می‌خواهند در یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی درس بخوانند، اطمینان حاصل نمایند. زیرا درصد پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس تراز قبولی و کارنامه با یکدیگر فرق می‌کند. مسلما میزان ظرفیت دانشگاه آزاد با میزان ظرفیت دانشگاه دولتی مهندسی کشاورزی یکسان نیست! به این ترتیب در ادامه قصد داریم به آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی کشاورزی ۱۴۰۲ بپردازیم.

رتبه های قبولی مهندسی کشاورزی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

به طور کلی دغدغه اصلی کنکوری‌های ریاضی، رتبه است. میزان اهمیت این مسئله باعث شده که پس از برگزاری آزمون سراسری ریاضی، سازمان سنجش کشور دفترچه سوالات کنکور به علاوه پاسخنامه و همچنین در آخر رتبه های قبولی مهندسی کشاورزی را اعلام کند. افراد برای شرکت در کنکور بایستی با میزان درصد های لازم برای قبولی مهندسی کشاورزی، ظرفیت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و تراز قبولی داوطلبان اطلاعات کسب کنند.

آخرین رتبه لازم قبولی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲ به یکی از طلایی‌ترین سوالات کنکوری‌های 1403 تبدیل شده است. در هر حال داوطلبان رشته مهندسی کشاورزی بایستی از حداقل و حداکثر قبولی کنکور ریاضی اطلاع داشته باشند تا با نهایت تلاش و کوشش، کلیه کتاب تست‌های زیست و شیمی و فیزیک را انجام دهند. به این ترتیب برای راهنمایی بهتر و درک بیشتر این مطلب، قصد داریم رتبه های قبولی مهندسی کشاورزی دانشگاه دولتی روزانه(منطقه ۱ و ۲ و ۳) را در جدول زیر شرح دهیم:

اگر سوالی درباره جزئیات موضوع آخرین رتبه قبولی مهندسی کشاورزی ۱۴۰۲  | کارنامه + تراز قبولی دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

کارنامه قبولی مهندسی کشاورزی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور سراسری ریاضی با مشاهده کارنامه قبولی مهندسی کشاورزی کنکور دانشگاه دولتی روزانه، می‌توانند از تراز قبولی، رتبه لازم قبولی دولتی روزانه ۱۴۰۲ را در کارنامه پیدا می‌کنند. یکی از سوالات اساسی افراد برای ورود به دانشگاه‌های مهندسی کشاورزی دولتی، رتبه و تراز و کارنامه است که در بندهای پیشین به صورت مفصل درباره آخرین رتبه قبولی مهندسی کشاورزی دانشگاه دولتی روزانه به ترتیب منطقه ۱ و ۲ و ۳ و رتبه های قبولی مهندسی کشاورزی دانشگاه دولتی روزانه صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم برای اینکه بدون استرس و اضطراب در آزمون مهندسی کشاورزی شرکت کنید، کارنامه قبولی مهندسی کشاورزی دانشگاه دولتی روزانه را به واسطه آخرین رتبه بیاوریم:

شهرهایی که رشته مهندسی کشاورزی را پذیرش میکنند

رشته مهندسی کشاورزی از رشته‌های معروف و معتبر ریاضی است که تقاضای ورود به آن هر سال بیشتر از سال گذشته می‌شود. بنابراین داوطلبان برای ورود به این رشته بایستی به آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی کشاورزی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی توجه داشته باشند. همچنین لیست شهرهایی که رشته مهندسی کشاورزی را پذیرش می‌کند را دربیاورند تا با توجه به هزینه، مسافت رفت و آمد، گرفتن خوابگاه و یا خانه‌های دانشجویی رشته مورد نظر مهندسی کشاورزی را با در نظر گرفتن موارد گفته شده انتخاب کرده و یکی از دانشگاه‌های دولتی روزانه را انتخاب نمایند. به این ترتیب داوطلب باید تراز و کارنامه سال‌های گذشته را که در بندهای پیشین به آن پرداختیم، بررسی و تحلیل کند و نسبت به تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه در هر شهر برای انتخاب رشته تصمیمی نهایی بگیرد. در ادامه لیست شهرهایی که رشته مهندسی کشاورزی را برای پذیرش دارند را خواهیم آورد:

تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه

دانشگاه دولتی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته شده است که هر سال به میزان ظرفیت محدودی دانشجوی مهندسی کشاورزی، پذیرش می‌کند. افرادی که نبوغ فراوانی در این رشته دارند و نیز سرشار از استعداد و یادگیری می‌باشند، بایستی به تراز قبولی و معدل لازم برای مهندسی کشاورزی دانشگاه دولتی روزانه در سال‌های گذشته، کارنامه و آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی کشاورزی 1402 توجه کنند.

کلیه داوطلبان کنکور ریاضی برای ورود به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی، ضروری است که با تلاش بیشتر دروس تخصصی با ضریب بالا را مطالعه کنند و از کتاب تست‌های معروف و موثق برای قبولی در آزمون مهندسی کشاورزی، استفاده نمایند. تراز قبولی دانشگاه دولتی همانند سایر موضوعات قبلی که درباره آن‌ها مفصل بحث کردیم، حائز اهمیت است.

مهندسی کشاورزی از زمانی که احساس شد روش های سنتی جوابگو نیست و در زمینه های کشاورزی پیشرفت های به روز و مدرنی صورت گرفته است و از این روز نیاز به تربیت نیروهای مهندسی و کشاورزی در دانشکده ای مهندسی بیشتر احساس شد.

مهندسی گرایش های زیادی دارد:

1- رشته آب
2- باغبانی
3-زراعت و اصلاح نباتات
4-اقتصاد کشاورزی
5-ماشین های کشاورزی
6-دامی
7-گیاه پزشکی
8-خاک شناسی
9-ترویج و آموزش کشاورزی
10-علوم و صنایع غذایی


مهندسی کشاورزی , که سه گرایش آب ، اقتصاد کشاورزی و ماشین های کشاورزی بیشتر مورد انتخاب داوطلبان کنکور ریاضی بود است.
چنانچه شما فردی باشید که به طبیعت ، گیاهان و خاک علاقه دارید ، تحصیل در این رشته می تواند باعث رضایت شما شود.

در تعریف رشته کشاورزی باید گفت که در این رشته روش ها و ابزارهای خاصی را جهت آماده سازی زمین و عملیات کشت و کارهای دیگر طراحی به عهده شرکت های کشاورزی است.

لذا فارغ التحصیلان رشته مهندسی کشاورزی می توانند در شرکت های خصوصی و دولتی کشاورزی و نیز منابع طبیعی مشغول به کار شوند.

مهندسی کشاورزی , در ادامه مرکز مشاور گروپ به منظور راهنمایی شما داوطلبان عزیز کنکو ریاضی کارنامه و رتبه قبولی رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه های دولتی 96 را برایتان فراهم نموده اند تا با مطالعه دقیق آن بتوانید انتخاب رشته ی موفقی را پشت سر بگذارید…

همچنین شما می توایند سوالات خود را در زمینه انتخاب رشته ریاضی کنکور 97-98 با مشاوران ما در میان گذاشته و پاسخ سوالات خود را کسب نمایید.


برای مشاوره انتخاب رشته و رتبه قبولی مهندسی کشاورزی دانشگاه سراسری و آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید

Untitled 1

پاسخگویی از ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل



بازار کار رشته مهندسی کشاورزی در حال حاضر


مهندسی کشاورزی , اطلاع از اخرین رتبه قبولی رشته مهندسی کشاورزی در دانشگاه دولتی و نیز دانشگاه آزاد در کنکور سال گذشته قطعا کمک ویژه ای به انتخاب رشته بهتر شما می کند. قبولی در رشته کشاورزی برای بسیاری از داوطلبین انتخاب رشته 97-98 کار بسیار اسانی است ، در واقع برای قبولی در این رشته تنها شرکت در کنکور و نزدن در صد منفی کافی است. به هرحال بازار کار خوب این رشته باعث شده تا علاقمندان به رشته مهندسی کشاورزی افزایش یابند.


مهندسی کشاورزی , اما نکته قابل توجه و خیلی مهم ، لزوم علاقه مندی داوطلببه رشته می باشد مطمئنا اگر شما علاقه مند به این رشته باشید بسایر خوش شانس بوده اید که با کمترین دردسر میتوانید وارد رشته مورد علاقه خود شوید و در مهندسی کشاورزی موفقیت را تجربه کنید.

توجه : بعضی از نتایج قبولی های کنکور 96 برای سهمیه های بسیج فعال، ایثارگری و فرزند شهید می باشد. حتما برای اطمینان از اینکه رتبه رشته محلی که مدنظر شماهست مخصوص سهمیه خودتان باشد یا در قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید یا با شماره ای که قرار داده ایم با تیم انتخاب رشته مشاور گروپ تماس بگیرید.

و اما توضیحاتی مختصر و مفید در مورد هر یک از گرایش های رشته مهندسی کشاورزی :

علوم وصنایع غذایی:

بخش مهمی از محصولات کشاورزی ودامی به مواد غذایی تبدیل می شوند .و در این مواد تغییراتی داده می شود تا زمان ماندگاری آن بیشتر و مصرف کننده در فصول مختلف بتواند از آن استفاده نماید .

دروس تخصصی:

1- بيوتکنولوژي در صنايع غذايي،2-کنترل کيفي مواد غذايي،3- صنايع روغن،4- صنايع محصولات قنادي ونوشابه،5- صنايع شيرو لبنيات،6- صنايع غلات، 7-صنايع سبزي وميوه،8- صنايع گوشت و مرغ وشيلات،9- صنايع قند،10- صنايع بسته بندي،11- سمينار،12- تاثير فرآيند بر ارزش غذا،13- شناخت وکاربرد دستگاه هاي آزمايشگاهي،14- کارآموزي

دروس مشترک:

1- ریاضیات عمومی،2- فیزیک عمومی،3- شیمی عمومی،4- اکولوژی،5- گیاه‌شناسی،6- آمار و احتمالات،7- بیوشیمی عمومی،8- زیست‌شناسی،9-‌آبیاری عمومی،10- هوا و اقلیم‌شناسی،11- اقتصاد کشاورزی،12- خاک‌شناسی عمومی،13- زراعت عمومی،14- باغبانی عمومی،15- ‌حشره‌شناسی و دفع آفات،16- ماشین‌های کشاورزی،17- عملیات کشاورزی،18- اصول تبدیل و نگهداری فرآورده‌های کشاورزی،19- دامپروری عمومی،‌20- آشنایی با کامپیوتر


با توجه به قبولی های سال گذشته میانگین رتبه قبولی این رشته در تهران 15000 است. (گرایش علوم و صنایع غذایی تا 5000)


گرایش علوم دامی:

هر نوع دامی را که بخواهیم پرورش دهیم باید به پنج اصل اساسی دقت کنیم .1-پرورش دام به نحو صحیح ، علمی و منطقی ، 2- اصلاح نژاد که این مورد سبب افزایش بهتر می شود، 3- بهداشت که سبب کاهش تلفات است ، 4- مدیریت نیروی انسانی که سبب بهبود کاراست ، 5- تولیدات و بازاریابی برای فروش محصول.

بخش عمده ای از این رشته در فعالیت های عملی است که داوطلب به طور کامل با 5 مورد ذکر شده آشنا می شود.

دروس تخصصی:

1- تغذیه‌ دام‌ ،2- اصول‌ بهداشت‌ دام‌،3- تشریح‌ و فیزیولوژی‌ دام‌،4- اصلاح‌ دام‌ ،5- بیماری‌های‌ دام‌ و طیور،6- پرورش‌ گاو شیری‌ ،7- پرورش‌ گوسفند و بز، 8- پرورش‌ طیور،9- فیزیولوژی‌ تولید مثل‌،10- مرتع‌داری‌ ،11- پرورش‌ زنبور عسل‌ ،12- کارآموزی‌

گرایش زراعت و اصلاح نباتات:

این گرایش برای بهبود در محصولات زراعی و جهت افزایش تولید وجز گرایش های تولید کننده است .

دروس تخصصی:

1- مرتع‌داری‌،2- دیم‌کاری‌،3- علف‌های‌ هرز و کنترل‌ آنها،4- رابطه‌ آب‌ و خاک‌ و گیاه‌،5- اصول‌ اصلاح‌ نباتات‌،6- اصلاح‌ نباتات‌ خصوصی‌،7- زراعت‌ نباتات‌ صنعتی‌،8- زراعت‌ نباتات‌ علوفه‌ای‌،9- فیزیولوژی‌ گیاهان‌ زراعتی‌،10- کارآموزی‌


گرایش گیاه پزشکی:

فارغ التحصیلان این گرایش همانند یک پزشک به درمان بیماری های گیاهان می پردازد .مثلا جلوگیری از آفت زدن گیاهان ولی اگر چنین اتفاقی افتاد آنها را درمان می کند .

دروس تخصصی:

1- حشره‌شناسی‌ ،2- قارچ‌شناسی‌،3- آفات‌ مهم‌ گیاهان‌ زراعی‌ ،4- بیماری‌های‌ مهم‌ گیاهان‌ زراعی‌،5- آفات‌ مهم‌ درختان‌ میوه‌،6- بیماری‌های‌ مهم‌ درختان‌ میوه‌ ،7- آفات‌ و بیماری‌های‌ مهم‌ گیاهان‌ زینتی‌،8- جالیزی‌ و سبزی‌ها،9- اصول‌ مبارزه‌ با آفات‌ و بیماری‌های‌ گیاهی‌،10- سم‌شناسی‌،11- تکنولوژی‌ مبارزه‌ شیمیایی‌، 12- علف‌های‌ هرز و کنترل‌ آنها،13- آفات‌ انباری‌،14- کارآموزی‌.


گرایش علوم باغبانی:

شامل کلیه درختان می شود درختان زینتی، میوه ، گیاهان دارویی و….. . این رشته سبب بهبود در کمیت و کیفت گیاهان گردیده است . ای رشته سبب طولانی شدن عمر گیاهان و افزایش محصول کاهش خسارت وتلفات و اصلاح نژاد و… می شود.

دروس تخصصی:

1- اصول‌ باغبانی‌،2- اصول‌ اصلاح‌ نباتات‌،3- علف‌های‌ هرز و کنترل‌ آنها،4- حاصلخیزی‌ خاک‌ و کودها،5- ازدیاد نباتات‌ ،6- سبزیکاری‌ عمومی‌،7- سبزیکاری‌ خصوصی‌،8- میوه‌های‌ مناطق‌ معتدل‌ ،9- فیزیولوژی‌ بعد از برداشت‌،10- گلکاری‌ ،11- میوه‌های‌ ریز،12- اصلاح‌ و بذر گیری‌ گل‌ و گیاه‌ ،13- میوه‌های‌ گرمسیری‌ و نیمه‌ گرمسیری‌،14- فیزیولوژی‌ گیاهی‌ ،15- کارآموزی‌

جهت تعیین وقت برای انتخاب رشته مهندسی کشاورزی توسط بهترین و با تجربه ترین مشاوران انتخاب رشته تهران ، همین حالا با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید . توجه داشته باشید که انتخاب رشته به صورت دستی و با توجه به تغییرات در ظرفیت پذیرش دانشگاه ها،شرایط بومی گزینی،سلایق داوطلب و علاقمندی داوطلبان در انتخاب رشته کنکور 97-98 انجام خواهد شد و بالطبع نتیجه ای بسیار راضی کننده خواهد داشت.


ما خوب بودیم ! ولی آنقدر صبر کردیم که عالی شدیم…
ما به مشاوری نیاز داریم که نقش رهبر را برایمان ایفا کند نه یک رییس
کسی میتواند رهبر واقعی باشد که قبلا حداقل 1 بار مسیر را تا اخر رفته باشد

مشاوره و برنامه ریزی تخصصی زیر نظر تیم دانشجویان و فارغ التحصیلان پزشکی و مهندسی
تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل
sa 1 




مهندسی کشاورزی , اما علاقمندان به این رشته باید بدانند که جهت رسیدن به موفقیت در کنکور پر رقابت ریاضی و نیز قبولی در رشته ی پر مخاطب مهندسی کشاورزی ، تنها تکیه بر درصدها و رتبه های قبولی سال گذشته کفایت نمی کند بلکه جهت تحقق این هدف ، باید در یکسال مطالعه ی کنکوری از برنامه ریزی مطالعاتی حرفه ای و هدفمند شده جهت قبولی در این رشته استفاده کنید به گونه ای که مطمئن باشید برنامه ریزی ها و روش های مطالعه شما درست و در نهایت منجر به قبولی در رشته مهندسی کشاورزی بشود.


مهندسی کشاورزی , در اینجا سعی شده است آخرین رتبه قبولی های رشته مهندسی کشاورزی در کنکور 96 و در هر سه منطقه خدمت شما عزیزان ارائه شود . همچنین اگر می خواهید سایر رتبه قبولی های رشته های کنکور ریاضی 96 را مشاهده کنید تا آمادگی بیشتری برای انتخاب رشته داشته باشید ، توصیه می کنیم هموراه مطالب سایت مشاور گروپ را دنبال نمایید.


برنامه ریزی کنکور 97-98برای کسب حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته مهندسی   


مهندسی کشاورزی , همچنان توصیه می کنیم برای انجام یک انتخاب رشته ی موفق و مطمئن حتما باید از رتبه قبولی های سال قبل اطلاع کامل و کافی داشته باشید چرا که در انتخاب رشته کنکور ریاضی 97-98 اطلاع از رتبه ، تراز و درصد های قبولی های رشته مهندسی کشاورزی در کنکور سال گذشته می تواند بر انتخاب رشته ی شما بسیار موثر و کار آمد باشد.

به همین منظور ما هم در اینجا تعدادی از رتبه قبولی های سراسری و آزاد رشته مهندسی کشاورزی را در اختیارتان قرار داده ایم.


رتبه های درج شده در این مقاله همگی مربوط به کارنامه های قبولی هایی است که طبق آمارهای در دسترس ، در کنکور 96 توانسته بودند در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه های دولتی پذیرفته شوند.

مهندسی کشاورزی , اما همانطور که در ابتدای این مطلب نیز گفته شد ، نمیتوان و نباید به این رتبه ها و حد نصاب های قبولی در رشته مهندسی کشاورزی و برای قبولی در کنکور 97-98 به طور 100 درصد اطمینان و اعتماد کرد چرا که مطمئنا و مثل هر سال عواملی مثل کاهش و یا افزایش ظرفیت قبولی ها ، تغییراتی در رتبه قبولی و انتخاب رشته ی کنکور سراسری 97-98 وجود خواهد داشت اما به شما قول می دهیم که اگر میانگین رتبه ی شما از آنچه که در اینجا گفته شده بهتر بود ، اطمینان یابید که در رشته مهندسی کشاورزی کنکور 97-98 قبول می شوید.


و اما برای اطلاع دقیق و مطمئن از اینکه با درصدها و رتبه ترازی که دارید چه رشته ای قبول می شوید و یا چه رتبه ای کسب خواهید کرد ، می توانید از طریق شماره تماس زیر با مشاورین حرفه ای مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید.

Untitled 1



مهندسی کشاورزی , همچنین مشاورین مرکز مشاور گروپ که تیمی متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی و مهندسی هستند ، در اینجا آماده اند تا شما عزیزان را با روش های اصولی مطالعه جهت قبولی در رشته مورد علاقه آشنا سازند و مسیر موفقیت خودشان را به شما هم نشان دهند .

مهندسی کشاورزی , جهت تعیین وقت برای انتخاب رشته مهندسی کشاورزی توسط بهترین و با تجربه ترین مشاوران انتخاب رشته تهران ، همین حالا با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید . توجه داشته باشید که انتخاب رشته به صورت دستی و با توجه به تغییرات در ظرفیت پذیرش دانشگاه ها،شرایط بومی گزینی،سلایق داوطلب و علاقمندی داوطلبان در انتخاب رشته کنکور 97-98 انجام خواهد شد و بالطبع نتیجه ای بسیار راضی کننده خواهد داشت.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارنامه و رتبه قبولی رشته مهندسی کشاورزی مناطق 1و2و3

کنکور 98 – 97 با مشاوران مرکز مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.
شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور

sa 1




رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کشاورزی


نام دانشگاه : دانشگاه تهران (محل تحصیل كرج)
ظرفیت رشته : 6
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 7440
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه فردوسی – مشهد
ظرفیت رشته : 6
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 8628
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه شیراز
ظرفیت رشته : 10
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 19482
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه گیلان – رشت
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 26084
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه كردستان – سنندج
ظرفیت رشته : 12
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 30650
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 17265

نام دانشگاه : دانشگاه پیام نور تهران – تهران شرق
ظرفیت رشته : 12
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 28346
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبیعی ساری شبانه
ظرفیت رشته : 3
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 35872
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبیعی گرگان
ظرفیت رشته : 11
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 34112
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه زابل
ظرفیت رشته : 11
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 25983

نام دانشگاه : دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی – مرکز ارومیه
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 50410
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :



با عضویت در کانال تلگرام مشاور گروپ از جدیدترین رتبه ها ، تراز و درصدهای قبولی های رشته های علوم پزشکی و نیز مقالات مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای با خبر شوید.

5465





آینده زیباتر و روشنتر از این حرفاست به رسیدن فکر کن
به ھدفی که با داشتن خدا تو دستاته
چشاتو باز کن
زل بزن به خوشبختی و فرداھای بیکرانت تو انتخاب شدی برای رسیدن چون ھدف داری …

خدات میخواد که بری که برسی به ھمون قله ای که میخواد و میدونه که میتونی فاتحش باشی
پس بخاطر خدای بینظیرت واسه شادیه دل پدر و مادرت که آرزوشون رسیدنته به اون
چیزی که میدونن شایستشی

پس بجنگ بخاطر این دوتا فرشته ھای ھمیشه نگهبانت
یه سری دلها و چشما حرمت دارن که باعث میشن یه بایدی بیاد اول زندگیت… بعضی وقتا از خودت باید بگذری و باید ادامه بدی بخاطرشون بخاطر اون بعضیای زندگیت… بخاطر آرزوت که خیلی وقته منتظر رسیدنته بجنگ و بخون…

اگه خسته ای… مهربان پروردگارتو بیاد بیار که عشقش شاه کلید حل مشکلاتته… تا اون ھست یعنی تو
به ھرچیزی که تو خیالته میرسی…
این چند ماه و اندی رو با عشق بخون با یه قدرت بینِظیر
وقتشه که خودتو نشون بدی
از نیروی بینظیر وجودت استفاده کنی ھمون خودی که واسش نشدن و نرسیدن معنی نداره
ھمون خودی که میگه:
میشه … میرسم … باید بشه
چون من میخوام

نتیجه گیری:

داوطلبان کنکور ریاضی برای ورود به دانشگاه معتبر و معروف دولتی، باید شبانه روز برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنند و با مشاهده آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی کشاورزی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی، شانس خود را برای قبول شدن در آزمون سراسری کنکور ریاضی و ورود به دانشگاه دولتی، افزایش دهند. در این مقاله ما به موضوعاتی نظیر آخرین رتبه قبولی مهندسی کشاورزی دانشگاه دولتی روزانه، رتبه های قبولی مهندسی کشاورزی دانشگاه دولتی روزانه، کارنامه قبولی مهندسی کشاورزی دانشگاه دولتی روزانه و همچنین تراز قبولی به صورت مفصل پرداختیم. اما چنانچه سوالی درباره قبولی کنکور مهندسی کشاورزی در دانشگاه سراسری، کارنامه و رتبه دارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره تماس 9099071613 مشاوره دریافت کنید.

4.6/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی کشاورزی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403