کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم

کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم

جهت مشاوره در زمینه کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم در کنار تراز قبولی و حد نصاب پذیرش مقطع دکتری این رشته در دانشگاه های مختلف، اطلاعاتی است که داوطلبان شرکت در آزمون دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم به دنبال آن هستند.

در این مقاله ی جامع، مشاور گروپ قصد دارد در کنار دادن اطلاعاتی از قبیل رتبه قبولی دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم و تراز حد نصاب قبولی، رشته های مجاز به شرکت در آزمون دکتری این رشته و همچنین نکات مفیدی در ارتباط با مصاحبه دکتری رشته مکانیک بیوسیستمو مدارک مصاحبه دکتری، در اختیار شما قرار دهد.

رتبه قبولی دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم  سال 99

رتبه قبولی دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم و کارنامه قبولی اطلاعاتی است که می تواند به صورت حدودی به شما بگوید که با رتبه قبولی خودتان در کدام دانشگاه می توانید پذیرفته شوید. جدولی که در ادامه خواهید دید می تواند اطلاعات کلی از رتبه قبولی در این رشته در مقطع دکتری به شما بدهد. با این وجود بهتر است در نظر بگیرید که قبولی در دانشگاه و رتبه قبولی مربوط به هر رشته، در هر سال بسته به موارد متعددی است.

پس با تکیه ی صرف بر این اطلاعات تصیم نگرفته و انتخاب رشته ننمایید. بلکه از داده ها بیشتر در جهت دادن یک پلن ذهنی به شما در اختیارتان قرار داده می شود.

رتبه در سهمیه سهمیه قبولی رشته گرایش دانشگاه نوع دوره تراز کل
56 ایثارگر (25 درصد ظرفیت) مهندسی مکانیک بیوسیستم فناوری پس از برداشت دانشگاه بوعلی سینا – همدان نوبت دوم 2383
10 ایثارگر (5 درصد ظرفیت) مهندسی مکانیک بیوسیستم طراحی ماشین های کشاورزی دانشگاه تهران روزانه 4428
68 ایثارگر (5 درصد ظرفیت) مهندسی مکانیک بیوسیستم فناوری پس از برداشت دانشگاه شیراز روزانه 2790
13 سهمیه آزاد مهندسی مکانیک بیوسیستم انرژی های تجدید پذیر دانشگاه ارومیه روزانه 5372
18 سهمیه آزاد مهندسی مکانیک بیوسیستم طراحی ماشین های کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس روزانه 5281
21 سهمیه آزاد مهندسی مکانیک بیوسیستم انرژی های تجدید پذیر دانشگاه محقق اردبیلی – اردبیل نوبت دوم 5176
23 سهمیه آزاد مهندسی مکانیک بیوسیستم طراحی ماشین های کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا – همدان روزانه 5120
37 سهمیه آزاد مهندسی مکانیک بیوسیستم طراحی ماشین های کشاورزی دانشگاه شیراز روزانه 4772
44 سهمیه آزاد مهندسی مکانیک بیوسیستم طراحی ماشین های کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد نوبت دوم 4651
48 سهمیه آزاد مهندسی مکانیک بیوسیستم فناوری پس از برداشت دانشگاه تبریز روزانه 4426
75 سهمیه آزاد مهندسی مکانیک بیوسیستم فناوری پس از برداشت دانشگاه شهرکرد روزانه 3431

فکر می کنیم برداشتن تلفن و پرسیدن سوال از کسانی که مطمئن هستید پاسخ صحیح شما را می دانند ، راحتترین کار برای رسیدن به پاسخ سوالاتتان باشد.

9099071613 **** بدون پیش شماره 

 

تراز قبولی دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم

ترازهای قبولی دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم در واقع حدنصاب ترازی است که برای پذیرش در رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم در دانشگاه های مختلف باید داشته باشید. این دیتا نیز مانند نمونه کارنامه و رتبه قبولی دکتری می تواند در انتخاب رشته و تصمیم گیری به کمک شما بیاید.

کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم


رشته های مجاز برای شرکت در دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم

درواقع رشته هایی هستند که فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد آن رشته ها می توانند در آزمون دکتری رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم شرکت نمایند. بر اساس اعلام سازمان سنجش از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 1400 به شرح زیر است:

  • فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد تمامی رشته ها

مدارک مصاحبه دکترای رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم

مدارک مصاحبه دکترای رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم، در واقع توشه ای از افتخارات و فعالیت های علمی و پژوهشی شما است که بهتر است در جلسه مصاحبه دکتری با خود به همراه داشته باشید تا بهتر بتوانید در این جلسه خود را معرفی نمایید. مدارکی که یادآور می شود شما لایق ادامه تحصیل در مقطع دکتری این رشته هستید.

یکی از سوالاتی که ذهن دعوت شدگان به مصاحبه دکتری رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم  را مشغول می کند ، این است که با چه مدارکی در جلسه مصاحبه آماده شوند تا بهتر بتوانند اساتید مصاحبه کننده را تحت تاثیر قرار دهند تا برای جذب آن ها در دانشگاه مورد نظر موافقت کنند.

در ادامه به چند مورد از مدارکی که بهتر است در مصاحبه دکتری همراه داشته باشید تا ا بتوانید قوی تر در جلسه مشاوره حاضر شوید ذکر می گردد.

1-مدارک مربوط به سوابق پژوهشی تان

اینکه شما در دوره کارشناسی ارشد مقاله ارائه داده اید یا نه در مصاحبه دکتری به اندازه ی اینکه شما دیپلم خود را گرفته اید یا نه از اهمیت بدیهی برخوردار است. پس در صورتی که زحمت کشیده و با وجود سختی ها مقاله ای ارائه داده اید حتما گواهی پذیرش مقاله را ترجیحا به همراه خود مقاله به همراه داشته باشید. البته ارائه ی چکیده مقاله نیز بد نیست اما اگر کل مقاله همراهتان باشد پرونده تا قطور تر خواهد بود. بد نیست.

2- کلیه مقالات تحت داوری و کتاب‌های نیمه‌کاره

در صورتی که مشتاق درس خواندن در دوره دکتری هستید به احتمال زیاد از آن عشق پژوهش هایی هستید که شاید تجربه ی تالیف کتاب را نیز از سر گذرانده باشید و یا در شرف انجام این کار باشید. به شما توصیه می کنیم حتی اگر برای کتابتان فقط عنوان و مقدمه نوشته اید آن را به مصابه ی یک تلاش برای نوشتن کتاب ارائه کنید و حتما ذکر کنید که کتاب نیمه کاره در دست دارید.

وقتی که اساتید احساس کنند شما اهل پژوهش نیستید، تصورشان بر این است که یا فرصت ندارید و دل به درس و پژوهیدن نمی دهید و یا اساسا بلد نیستید پژوهش کنید. پس حتما هر اقدام پژوهشگرانه تان را در بوق و کرنا با خود به جلسه مصاحبه ببرید و تواضع بیهوده به خرج ندهید. اگر هم فرصت کافی برای تکمیل کارهای مقاله تان را نداشته اید و مقاله تان تحت داوری است حتما آن را ذکر کنید.

3- گواهی رتبه برتر دوره کارشناسی یا ارشد یا رتبه برتر کنکورها

اگر از ابتدا درسخوان بوده اید و رتبه اول تا سوم دوره ی کارشناسی ارشد و یا کارشناسی بوده اید یا اینکه از نفرات اول کنکور سراسری بوده اید این گواهی ها را از دانشگاه محل تحصیل قبلی و برای رتبه کنکور از سازمان سنجش دریافت کنید و با خود به جلسه مصاحبه ببرید.

4- در دانشگاه تدریس می کنید؟ خوش به سعادتان

اگر شما در این مقطع شانس آن را داشته اید که در دانشگاه تدریس کنید، می تواند امتیاز بسیار خوبی برایتان باشد. پس حتما مدرکی دال بر مدرس بودن شما در دانشگاه برای ارائه با خود ببرید.

5- گواهی همه افتخارات آموزشی و پژوهشی رشته تحصیلی تان

اگر المپیادی بوده اید و یا در جشنواره های دانشجویی حضور موثر و موفق داشته اید حتما این را با ارائه ی مدارکی به سمع و نظر اساتید برسانید تا بیش از پیش شیفته ی شما شوند.

6- گواهی حضور درکارگاه‌های آموزشی و تسلط بر کار در حیطه ی رشته تان

البته اساتید کسی را برای عدم شرکت در کارگاه های آموزشی برای یادگیری نرم افزار ها و کد ها و نگذراندن دوره های غیر ضروری رد نمی کنند. اما اگر شما در چنین کلاس های فوق العاده ای شرکت کرده اید و مدرکی هم اخذکرده اید حتما از همراه داشتن این گواهی نامه غفلت نورزید. چرا که تاثیر مثبتی در قلب و جان اساتید دانشگاه مقصد خواهید گذاشت.

7- کد، نرم افزار یا دستگاهی و… طراحی کرده اید؟ بی نظیر است!

برای شما که خواهان قبولی در دکتری رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم هستید و پیش از این نیز به احتمال زیاد تحصیلات و یا فعالیت های مرتبط با این حیطه داشته اید، حتما داشتن یک یا چند، کد، نرم افزار، دستگاه و… که خودتان و یا با همکاری طراحی کرده باشید و یا در حال کار بروی آن باشید، می تواند یک حرکت بسیار موثر در پذیرش شما در مصاحبه دکتری باشد.

                    ———————————————————————————————————————–

“مهندسی مکانیک بیوسیستم به مجموعه‌ای از علوم مهندسی ترکیبی برای طراحی و ساخت و پشتیبانی از ماشین‌های کشاورزی ، که گاه با نگاه به انرژی‌های تجدید پذیر نیز صورت می پذیرد، گفته می شود. طراحی و ساخت و بهینه سازی ماشین آلات فرآوری و تولید سیستماتیک مواد غذایی از توانمندی های مهندسان رشته مکانیک بیوسیستم محسوب می شود.

این رشته با برقراری زنجیر اتصال علمی میان رشته مهندسی کشاورزی و رشته های فنی مانند مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران و مهندسی مواد، توانمندی های گوناگونی را در اختیار متخصصان خود قرار می دهد تا با تکیه بر آنها به گسترش هرچه بیشتر علوم پایه و صنایع مربوط به علم کشاورزی کمک نمایند. قبلا این رشته با نام مهندسی مکانیک ماشین‌های کشاورزی شناخته می شده اما امروزه به نام رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم در دانشگاه ها ارائه می شود.”


سوالات متداول کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم

رشته های مجاز برای شرکت در دکتری رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم کدام است؟

فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد تمامی رشته ها می توانند در کنکور دکتری رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم شرکت کنند

در مصاحبه دکتری رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم چه سوالاتی پرسیده می شود؟

سوالات عمومی///سوالات به زبان انگلیسی در حیطه های مختلف///سوالات تخصصی رشته///سوالات مربوط به موضوع پیشنهادی برای رساله دکتری///سوالات درباره کارهای پژوهشی شما/// و البته اگر شما خودتان کار، دستاورد علمی، کد و یا نرم افزاری و یا دستگاهی ساخته اید که در رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم می تواند برای اساتید جالب باشد حتما بعد از پایان سوالات اساتید مطرح کنید.

زمان ثبت نام آزمون دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم 1400 چه تاریخی است؟

ثبت نام آزمون دکتری 1400 در بازه زمانی 2 لغایت 9 آذر ماه 1399 می باشد.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه کارنامه و رتبه قبولی دکتری مهندسی مکانیک بیوسیستم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403