مشاوره و برنامه ریزی کنکور 99 زیر نظر مستقیم دانشجویان پزشکی

مشاوره و برنامه ریزی کنکور 99

جهت مشاوره در زمینه مشاوره و برنامه ریزی کنکور 99 زیر نظر مستقیم دانشجویان پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برنامه ریزی کنکور 99 : سلام دوستان …همیشه آدم های با تجربه ای که خودشون یک بار مسیر رو رفتن و موفق شدن میتونن یک همراه با ارزش برای رسیدن به موفقیت دیگه ای برای نفر بعدی باشن. بخش مشاوره تلفنی کنکور در وبسایت مشاور گروپ کلی آدم موفق و با تجربه حضور دارن که میتونن امسال رو براتون پر از موفقیت های رویایی بسازن .

مشاوره و برنامه ریزی

برنامه ریزی کنکور 99 و سوالات بسیار متداول داوطلبان

برنامه ریزی کنکور 99  : توی این پست براتون توضیح میدهیم که چجوری میتوانید با مشاوران خبره مشاور گروپ که خود از دانشجویان برتر رشته های علوم پزشکی هستن ، ارتباط برقرار کنید و سوالات خودتون را ازشون بپرسید …

برنامه ریزی کنکور 99  :  روزانه ما صدها مورد از این دست سوالات دریافت میکنیم ، آیا این سوالات برای شما آشنا نیستند ؟

  • میخواهم شروع کنم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم !
  • بلد نیستم چجوری برنامه ریزی کنم چه کار کنم ؟
  • هر چی برنامه ریزی انجام میدم ، نمیتونم انجامش بدم
  • انگیزه ای ندارم ، میتونید به من راجع به ادامه کار انگیزه بدید ؟
  • نحوه مطالعه درس x چجوریه ، درس y را اصلا نمیتونم بفهمم ، میتونید راهنمایی کنید ؟
  • فارغ التحصیل هستم چندسال از درس دور بودم ، چجوری شروع کنم ؟
  • نا امیدم از ادامه راه  …
  • هر روز باید چه قدر وقت بزارم روی مطالعه هر درس  
  •  
    چرا بعد نیم ساعت درس خوندن خسته میشم
  • چه کتابهایی را پیشنهاد میدید برای رشته من ؟

سوالهایی هستند که حتما برای شما هم پیش اومدند ولی نمیدونید که کجا حلشون کنید

شما عزیزان می توانید با مرکز مشاور گروپ از طریق شماره ی اعلام شده در این سایت تماس بگیرید و جواب این سوال را از رتبه برتر رشته خودتون بپرسید.

452452



برنامه ریزی کنکور 99  :  قطعا وقتی به این صفحه اومدی دنبال یک مشاور خیلی حرفه ای کنکور میگردی که بتونی بهش اعتماد کنی و پله های موفقیت رو یک یکی بری بالا تا به قله بررسی. اول از همه بریم سراغ 2 دلیل بسیار مهم که چرا مشاوره تلفنی کنکور با تیم مشاوره و برنامه ریزی مشاوره گروپ بهترین گزینه ی دانش آموزان و کنکوری ها برای موفقیت در سال پیش روست.

 

 
چرا مشاوره تلفنی، تیم مشاور گروپ بهترین گزینه است؟

برنامه ریزی کنکور 99  :  برای اینکه یک فوتبالیست موفق بشی باید یک مربی فوق العاده داشته باشی که قبلا خودش یک فوتبالیست حرفه ای بوده ، غیر از اینه؟

میخوای پزشکی و دندون قبول شی ؟ خب مشاورت باید از همین رشته باشه اونم تو بهترین دانشگاه کشور (دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران ، شهید بهشتی ، بوعلی همدان  و… )

میخوای تو کنکور ریاضی یه رتبه فوق العاده عالی بیاری ؟ خب مشاورت باید از بهترین دانشگاه صنعتی کشور باشه ( دانشگاه صنعتی شریف ، فنی تهران ، امیرکبیر ، خواجه نصیر و… )

در مشاور گروپ قوی ترین تیم مشاوره کنکور تا آخرین لحظه در کنار شماست

1- تیم مشاورین رشته تجربی ما را بشناسید

همونطور که گفتیم برای رسیدن به رشته ی رویاهات ( پزشکی ، دندونپزشکی و داروسازی ) باید یکی که قبلا به این رشته ها رسیده و لذت رتبه برتر شدن رو تجربه کرده ، راه و رسم رسیدن به بهترین رشته تو بهترین دانشگاه ها رو بهت یاد بده.

دانشجویان پزشکی بهترین دانشگاه های ایران به شما مشاوره میدهند.

حرفه ای ترین تیم مشاوره رشته تجربی متشکل از دانشجویان پزشکی دانشگاه های تهران ، شهید بهشتی ، ایران و علوم پزشکی تبریز ، علوم پزشکی مشهد ، همدان ، جندی شاپور ، کرمان ، شیراز در مشاور گروپ حضور دارند.

2- تیم مشاورین رشته ریاضی ما را بشناسید

اسم دانشگاه صنعتی شریف رو که قطعا شنیدی !  بهترین دانشگاه صنعتی کشور . تیم مشاوره ای رشته ریاضی مشاور گروپ هم از بهترین ها هستند.

تیم مشاوره رشته ریاضی مشاور گروپ از رتبه های زیر 500 کشور و از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف ، امیرکبیر و خواجه نصیر هستند.


✅ همين امسال ميتوني پزشكي رو بدست بياري
به حرفاي ديگران توجهي نكن

تو سال كنكور ما دانشجوهاي پزشكي هم پر بود از آدماي شكست خورده اي كه ميخواستن ما هم مثل اونا از هدفمون دست بكشيم و بي خيال شيم ولي ما ادامه داديم براي هدف مقدس پزشكي ? ادامه داديم براي خدمت به خلق خداي عزيز ❤️

با داشتن یک برنامه ریزی حرفه ای میتونی  يه استارت اصولي و درست براي قبولي پزشكي و دندون پزشكي داشته باشي ؛ با استفاده از اين برنامه ميتوني تا مرداد 99  ،  17 الي 18 دور درساتو بخوني و روشون مسلط شي و همين امسال پزشكي رو بدست بياري ? براي كسب اطلاعات بيشتر و تهيه برنامه همين الان با شماره زیر تماس بگیر??


رتبه های برتر


خدمات مشاوره ای مشاور گروپ به چه صورت است؟

تمامی مشاوره های مشاور گروپ با هدف موفقیت شما در طول سال تحصیلی و کسب موفقیت در کنکور سراسری برای رسیدن بهترین رشته در بهترین دانشگاه ها است.

ویژگی های خدمات مشاوره شخصی مشاور گروپ  :

+ مشاور شما در رشته مورد علاقه شما درس می خواند : همونطور که قبل گفتیم در هر رشته بهترین ها مشاور شما خواهند بود. مثلا اگر شما می خواهید در پزشکی قبول بشید مشاور شما از دانشجویان پزشکی دانشگاه های برتر علوم پزشکی است.

+ ارائه برنامه ریزی روزانه و هفتگی شخصی : مشاور شما با توجه به ویژگی ها و شرایط شما هر هفته یک برنامه ریزی دقیق و شخصی سازی شده برای کل روزهای هفته در اختیار شما قرار می دهد.

+ برنامه ریزی روزانه دقیق : در برنامه ریزی های روزانه به طور کامل مشخص شده که چه زمانی تشریحی بخونید ، کی تست بزنید ، کی مرور کنید و… . پس خیالتون از این بابت راحته که برای هر دقیقه از روزتون برنامه ریزی شده .

+ آموزش روش مطالعه اصولی : مشاور شما از رتبه های برتر کنکور است یعنی کسی که در اکثر دروس درصد پاسخگویی خیلی بالایی داشته است. پس یکی از وظایف مشاور شما این است که تکنیک ها و روش های حرفه ای و اصولی مطالعه و تست زنی هر درس را به شما بگوید .

+ معرفی بهترین منابع کنکور : مشاور کنکور بهتون میگه چه کتاب هایی برای شما مناسب هستن؟ نیاز به کلاس دارید ؟ آیا میتونید دی وی دی آموزشی از فلان موسسه رو تهیه کنید؟ مهمترین مباحث کنکور کدوما هستن و چجوری باید منابع مطالعاتی رو با آزمون آزمایشی و نیز برنامه ی روزانه خودتون تطبیق بدین .

+ آموزش مدیریت آزمون های آزمایشی : حتما میدونید که هر چقدر هم که درس بخونید برای اینکه به یک تراز فوق العاده در آزمون های آزمایشی برسید نیاز دارید که تکنیک های آزمون دادن و مدیریت زمان رو بلد باشید. خیالتون راحت ! مشاور شما که خودش قبلا تراز های خیلی خوبی رو کسب کرده بهتون یاد میده که چطور آزمون بدید که به تراز بالا برسید.

+ پیگیری روزانه : مشاور شما هر روز وضعیت شما رو پیگیری میکنه و پاسخگو سوالات و مشکلات شماست. پس در طول روز خیالتون راحت باشه که یه نفر حواسش به شما هست.

 
+ پاسخگویی 24 ساعته : مشاور شما همیشه حواسش به شما هست و برای هر سوال و مشکل شما یک راه حل دقیق ارائه میکنه.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص مشاوره های تیم مشاور گروپ دارید از طریق شماره زیر با مرکز مشاوره ما تماس بگیرید.

مشاور گروپ

ویژگی های منحصر بفرد خدمات مشاوره و برنامه ریزی مشاور گروپ

برنامه ریزی کنکور 99  :  تا اینجا دیگه به طور کامل با خدمات مشاوره تلفنی مشاور گروپ به طور کامل آشنا شدی و قطعا این نکته رو فهمیدی که چرا تو سه سال اخیر مشاور گروپ یکی از معتبرترین برندهای مشاوره کنکور در ایران بوده.

اما میخوایم بریم سراغ چنتا ویژگی دیگه از خدمات مشاوره که خیلی خیلی میتونن در طول سال بهتون کمک کنن.

برنامه ریزی روزانه ای که مشاور به ما میده چه ویژگی داره؟

برنامه ریزی کنکور 99  : مشاور شما با توجه به ویژگی های شما و شرایطتون و هدفی که در ذهن دارید هر هفته بهتون یک برنامه ریزی شخصی میده که به بهترین نحو برای شخص شما طراحی شده تا بتونید در طول هفته با خیال راحت به درس هاتون ، کلاس هاتون و سایر فعالیت هایتون برسید.

در این برنامه همه چیز به طور کامل مشخص میشه :

برنامه ریزی کنکور 99  :  از چه مباحثی بخونید ؟ کدوم کتاب ها بهترن؟ کی تست بزنید؟ کی تشریحی بخونید ؟ کی مرور کنید ؟ اگر دی وی دی دارید کی از شون استفاده کنید؟ چقدر در طول روز می تونید استراحت و تفریح داشته باشید؟ و همه چیزهایی که باید براتون در نظر گرفته بشه.

در سیستم مشاوره ای مشاور گروپ برنامه ریزی هر فرد مختص خودشه و با بقیه دانش آموز ها کاملا متفاوته

اما نکته بسیار مهم تر این است که در جلسات مشاوره تلفنی کنکور مشاور وظیفه دارد در هر جلسه مباحثی تحت عنوان دانش های مشاوره ای را به طور کامل به شما آموزش دهد.

با تیم مشاوره و برنامه ریزی مشاور گروپ چقدر می تونیم تو آزمون های آزمایشی پیشرفت کنیم؟

برنامه ریزی کنکور 99  :  در برنامه ریزی 7 ماهه برای کنکور تجربی 99 و سایر رشته ها درس ها بارها و بارها مرور میشن. به طوری که شما میتونید توی 7 ماه  حداقل سه دور کل درس ها رو مرور کنید. این تکرار و تمرین در این 7 ماه باعث میشه مطالب از یادتون نره و ادامه مسیرتون تا کنکور رو صرف تثبیت و رسیدن به درصدهای 100 کنید.

دانش های مشاوره ای که یاد میگیریم دقیقا چه مباحثی هستند؟

برنامه ریزی کنکور 99  :  حتما شنیدید که میگن فلانی نصف من درس میخونه اما از من خیلی موفق تره! سال تحصیلی و به خصوص سال کنکور فقط درس خوندن و تست زدن نیست! شما باید یک سری موارد رو به طور کامل یاد بگیرید تا بتونید از رقباتون جلو بزنید.

مشاورهای مشاور گروپ که همگی از رتبه های زیر 500 کنکور سراسری هستن یک سری راز و رمز ها و نکات مهم رو در اختیارتون قرار میدن تا شما هم بتونید مثل اون ها به یک رتبه و موفقیت فوق العاده دست پیدا کنید.

بعضی از مباحثی که به شما آموزش داده می شود:

+ آموزش تکنیک ها و روش های مطالعه دقیق هر درس

+ چطور کمتر درس بخونید ولی نتیجه بهتری بگیرید( تکنیک های خاص).

+ تکنیک های تست زنی سرعتی و مدیریت زمان

+ آموزش تکنیک های حرفه ای و خاص مدیریت آزمون و افزایش تراز

+ مدیریت استرس و هیجانات

+ جلسات فوق انگیزشی و روحیه بخش هفتگی

و یک سری مباحث ویژه که شاید در هیچ جای دنیا کنکور در مورد آن صحبت نشود!

دوست عزيزم ?

? بزار رک و پوست کنده با هم حرف بزنیم
جایگاه هر کس در زندگی، حاصلِ افکاری هستند که داشته و داره .
غیر ممکنه منفی فکر کنی و منفی عمل کنی، ولی نتیجه مثبت بگیری.
پس مراقب افکارت باش…
همیشه بین خواستن و داشتن فاصله ست
و تو باید بتونی این فاصله رو پر کنی ?‍♂?‍♂?‍♂
هرچقدر خواستها و اهدافت بزرگتر باشن واضحه مسیری که واسه رسیدن بهشون باید طی کنی سخت تره.

? اگه هدفت قبول شدن توو یه رشته ی تاپ و یه دانشگاهه خوبه?? باید بتونی از پس راهی که واسه رسیدن بهشون هست بر بیای.

اینکه فقط بشینی دست روو دست بزاری و بگی من میخوام دندانپزشک بشم ?‍??‍?هیچ فایده ای نداره و حتی ممکنه تو رو از کسی که هدفش قبول شدن توو یه رشته معمولی هست هم عقب تر بندازه.
به اندازه ی هدفی که داری تلاش کن

? فرصت باقي مونده ، فرصت خوبيه
این زمان روو از دست نده ⏰⏰
به این فکر کن که در حال حاضر تو داری دنبال زمان میدویی تا بهش برسی?‍♂?‍♂ و اون عین باد میگذره
اما سال ها بعد که به موفقیتت رسیدی این زمانه که دنبال تو میاد ….

? به خودت قول بده که تمام تلاشت رو واسه رسیدن به آرزوت انجام میدی.
متعهد شو که هرگز زیر قولت نمیزنی.
به قانون انرژی ها ایمان داشته باش.
هیچ عمل و انرژی ای بدون پاسخ نمیمونه.
اگر مثبت فکر کنی و مثبت عمل کنی شک نداشته
باش که بهترین نتیجه از آن تو خواهد بود ?

تیم مشاوره و برنامه ریزی مشاور گروپ -تیمی از دانشجویان برتر رشته های علوم پزشکی و مهندسی با تجربه ی 15 ساله در زمینه کنکور سراسری 

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مشاوره و برنامه ریزی کنکور 99 زیر نظر مستقیم دانشجویان پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی