افزایش تراز تا 8000 در آزمون های جمع بندی

افزایش

جهت مشاوره در زمینه افزایش تراز تا 8000 در آزمون های جمع بندی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افزایش تراز در آزمون های جمع بندی یکی از برنامه های کوتاه مدت و بسیار مهم داوطلبان کنکور سراسری است. داوطلبان با امید افزایش تراز در آزمون های جمع بندی ، روش ها و راه حل های بسیاری را آزمایش می کنند ولی آنچه که باعث موفقیت و افزایش تراز در آزمون های جمع بندی می شود ، توجه و تمرکز بیشتر بروی مواردی است که می توانند زمینه را برای افزایش تراز آماده و مهیا سازند.

تراز 1



جهت مشاهده مطالب قبلی این موضوع بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:
 راهکارهای افزایش تراز تا 8000 در آزمون های جمع بندی(1)
 راهکارهای افزایش تراز تا 8000 در آزمون های جمع بندی (2)

اشتباه متداول و رایجی که اکثرا مرتکب می شوند این است که به محض رسیدن به پاسخ و بدون فکر و نگاه انداختن به بقیه گزینه ها ، گزینه را علامت می زنند!

دقت داشته باشید که گزینه های هر تست هم در کنکور و هم در آزمون های آزمایشی کاملا هوشمندانه طراحی شده اند . یعنی تمام اشتباهات شما توسط طراح پیش بینی شده است . شاید تستی را دیده باشید که بعد از رسیدن به جواب ، پاسخ شما در تمام گزینه هاست. لذا باید گزینه درست تر را انتخاب کنید.


دریافت آخرین اخبار سازمان سنجش و  کنکور سراسری با کلیک بر روی عکس زیر:

657 2


راهکار برای این نوع تیپ تست ها:

برای حل هر تست ، نکات کلیدی و اصلی وجود داره که مشخص میکنه مسیر محاسباتی شما درست یا غلطه. لذا قبل از اینکه پاسخ به دست آمده را در پاسخنامه علامت بزنید ابتدا بهتر است نکات کلیدی و اصلی حل تست را یکبار سریع نگاهی بیندازید و پس از اطمینان از درستی مسیر محاسبه گزینه را علامت بزنید.

تذکر: از این نوع تیپ تست ها در کنکورهای اخیر زیاد طرح شده بود.

اشتباهاتتان را حتما یادداشت کنید:

دفتری تهیه کنید که در هنگام حل مجدد تست هایی که اشتباه جواب دادین ، اشتباهاتی که در حین آزمون انجام داده اید به عنوان نکته در این دفتر یادداشت کنید.

مثال: در ابتدای صفحه بنویسید … اشتباه متداول در درس عربی
سپس اشتباهات و نکات مربوط به هر درس را دقیقا یادداشت کنید تا دیگر آن اشتباه را تکرار نکنید و در صورت بازم اشتباه مجدد برای خود جریمه ای در نظر بگیرید. مثلا حل 40 تست از تیپ تست هایی که برای بار دوم اشتباه پاسخ داده اید.

درصد صفر نداشته باشید…

پاسخ ندادن به تست های یک درس در آزمون به این دلیل که شما از آن درس خوشتان نمی آید یا خیلی ضعیف هستید ، به شدت اثر منفی بر روی تراز کل دارد و این برای رسیدن به تراز بالا اصلا خوب نیست .
برای کسب تراز بالا نباید درسی را سفید بگذارید.


اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد با کلیک بر روی لینک زیر:

5465



متعادل و کافی تست زنی داشته باشید…

این طرز فکر و برنامه ریزی کاملا اشتباه است که می توانید فقط با خوندن درسنامه و حل تعداد محدودی تست بر تیپ تست های مختلف کنکور مسلط شوید!
آنچه که بررسی ها و تجربه نشان می دهد ، داوطلبانی که تست های بیشتری کار کرده اند بیشتر از بقیه داوطلبان در آزمون ها موفق هستند.

تعداد تست های کار شده رابطه مستقیمی با درصد و تراز شما دارد. از طرفی تنها تفاوت نفرات قبولی کنکور با آنهایی که در کنکور نتیجه نمی گیرند در میزان و تعداد تست زنی هاست.

برخی داوطلبان فکر میکنند چون هنوز در مبحث مورد نظر به تسلط کافی نرسیده اند لذا نباید تست زنی را شروع کنند که این کار هم کاملا اشتباه است.

تست زنی باید همراه با کار تشریحی باشد. باید تست های آزمونی و سوالات تشریحی زیادی را در کنار هم برای تمام دروس کار کنید تا با تیپ تست های بیشتری آشنا شوید و بهتر از پس تست های آزمونی برآیید.

در دروس محاسباتی تنها راه کسب درصدهای بالا ، حل تست فراوان است و خواندن جزوه به تنهایی سودی ندارد و کفایت نمی کند. لذا باید تست زنی کافی در برنامه ی درسی شما قرار گیرد.

اما برعکس آن و در درسی مثل زیست شناسی ابتدا باید به مباحث تشریحی کتاب درسی مسلط شوید و سپس به تعداد کافی و فراوان تست زنی انجام دهید.

برای هر آزمون هدف گذاری کنید…

شاید شما سیستم هدفگذاری چند از 10 را شنیده باشید . این سیستم یکی از راهکارهای بسیارعالی برای افزایش تراز در آزمون هاست . بدین صورت که باید شب قبل از آزمون برای هر درس هدفگذاری کنید.
درصدی که برای این آزمون مد نظرتان است را به همراه تعداد تست هایی که باید بزنید مشخص کنید و در آخر در آزمون به این هدفگذاری توجه داشته باشید و طمع نکنید و تنها به تعداد تست هایی که شب قبل هدفگذاری کردید ، پاسخ دهید.

با این تکنیک در واقع مجبور می شوید فقط به تست هایی که بلد هستید و مطمئنید پاسخ دهید.


3.3/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه افزایش تراز تا 8000 در آزمون های جمع بندی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی