ثبت نام جشنواره ابن سینا

راهنمای ثبت نام جشنواره ابن سینا

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جشنواره ابن سینا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هر ساله جشنواره های مختلفی در سطح کشور برگزار می شود که یکی از آنها، جشنواره ابن سینا می باشد. جشنواره ابن سینا یکی از پرطرفدارترین جشنواره ها، جهت افزایش خلاقیت و نوآوری دانش آموزان می باشد. در ادامه شاهد اطلاعات تکمیلی راجع به مزیت ها، روند و ثبت نام جشنواره ابن سینا خواهیم بود که به ما کمک می کند تا با آگاهی کامل در این عرصه به کسب موفقیت بپردازیم. برای کسب اطلاعات تکمیلی راجع به نحوه ثبت نام جشنواره ابن سینا، بدون تردید با مشاور گروپ تماس بگیرید تا به طور رایگان راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مزیت های ثبت نام جشنواره ابن سینا

جشنواره ابن سینا درصدد است تا بستری مناسب برای رشد و بالندگی دانش آموزان فراهم کند. می توان گفت این جشنواره نوعی سرمایه گذاری هوشمندانه بر نبوغ جامعه می باشد تا زمینه تفکر و خلاقیت آنها در آینده فراهم گردد. جشنواره ابن سینا این امکان را فراهم کرده است که طرح ها و اختراعات خاص ثبت شود و به ارائه دهندگان آن طرح ها گواهینامه ثبت اختراع اعطا گردد. از اینرو به افراد برگزیده این جشنواره دیپلم افتخار داده می شود. این دیپلم افتخار از سوی فدراسیون جهانی مخترعین به 10 نفر اعطا می گردد. فراموش نکنید به تمامی افرادی که در جشنواره ابن سینا شرکت کرده اند، یک گواهی نامه معتبر بین المللی اعطا می شود. برای برگزیدگان این جشنواره جوایزی نیز در نظر گرفته شده است. علاوه بر جوایز، افراد برگزیده شده را به جشنواره های بین المللی و مسابقات مختلف اعزام می کنند.

اهداف جشنواره ابن سینا

جشنواره دانش آموزی ابن سینا بستری مناسب برای افزایش خلاقیت و ترویج فرهنگ پژوهش در میان دانش آموزان است. این جشنواره سواد اقتصادی دانش آموزان را افزایش می دهد و آنها را با فضای دانشگاهی و انتخاب رشته آشنا می کند. برخی از دیگر اهداف جشنواره ابن سینا عبارتند از:

  • افزایش اعتماد به نفس و ایجاد خودباوری در میان دانش آموزان
  • توانمند کردن دانش آموزان در رابطه با زمینه های تحقیقاتی و پژوهشی
  • آشنایی با محیط کسب و کار
  • افزایش روحیه رقابت
  • برانگیختن حس کنجکاوری دانش آموزان که در نهایت منجر به تفکر و ابتکار عمل آنها می شود.
  • فراهم کردن آموزش های لازم در زمینه طرح سوال، حل مسئله، تفکر و تمرکز
  • آگاه نمودن اولیا جهت افزایش حمایت ها

جشنواره ابن سینا باعث می شود سطح علمی دانش آموزان در تمامی مدارس سرتاسر کشور افزایش پیدا کند و بستری مناسب برای افزایش خلاقیت و نوآوری در میان گروه های مختلف دانش آموزی فراهم شود.

جشنواره ابن سینا 97 - 98

ثبت نام جشنواره ابن سینا

با توجه به استقبال گسترده ای که از سومین جشنواره ابن سینا انجام شد، مسئولین در تلاش هستند تا با پوشش دادن تمام مقاطع ابتدایی، اول و دوم متوسطه و تمامی هنرستان ها و دیگر مدارس، بار دیگر این جشنواره را در سطح گسترده برگزار کنند. با توجه به گسترده بودن جشنواره، ثبت نام جشنواره ابن سینا در دو مرحله انجام می پذیرد. اولین مرحله ثبت نام جشنواره ابن سینا از 21 آبان ماه سال 97 آغاز گردید و نهایت تا 25 آذرماه به پایان رسید.

اگر یکی از افرادی هستید که نتوانسته اید در مرحله اول برای ثبت نام جشنواره ابن سینا 97 – 98 اقدام کنید، فرصت ثبت نام در مرحله دوم را از دست ندهید.

مرحله دوم ثبت نام جشنواره ابن سینا، از تاریخ 26 آذرماه آغاز گردیده است و تا 5 بهمن ماه ادامه دارد. با توجه به اینکه فرصت طلایی برای ثبت نام جشنواره هنوز وجود دارد، همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید و راهنمایی های لازم برای ثبت نام را دریافت کنید.

زمان برگزاری جشنواره ابن سینا

جشنواره ابن سینا همانند روال سال های گذشته، در فروردین و اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. از اینرو چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا برای دانش آموزان سال تحصیلی 97 – 98 در دو ماه اول سال آینده برگزار می شود. پیش از زمان برگزاری جشنواره ابن سینا، برای دانش آموزان دوره آموزشی برپا می شود.

برخی از محورهای جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا

جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا محورهای خاصی را تحت پوشش قرار می دهد. این محورها باعث شده است داوطلبان مختلف بتوانند در هر یک از زمینه های مورد علاقه خود شرکت کنند. برخی از این محورها شامل موارد زیر می گردد:

  • سمینارهای علمی: این محور محدودیتی در تعداد اعضای گروه خود ندارد و در مقطع های ابتدایی و متوسطه برگزار می شود. برای این محور 10 ساعت آموزش تئوری و علمی فراهم شده است.
  • المپیاد علمی علوم پایه: این محور فردی بوده و مخصوص دوره اول و دوم متوسطه می باشد. برای این محور 30 ساعت آموزش علمی و تئوری ترتیب داده شده است.
  • مارتون استارتاپی: این محور محدودیتی در تعداد اعضای گروه ندارد و در مقاطع اول و دوم متوسطه برگزار می شود. برای این محور 30 ساعت آموزش فراهم شده است تا شرکت کنندگان با فرایند تبدیل ایده های خود آشنایی پیدا کنند.
  • محور محتوای دیجیتال: در این محور محدودیتی از نظر تعداد اعضا وجود ندارد و در مقطع ابتدایی و اول و دوم متوسطه برگزار می شود.
  • ماراتون برنامه نویسی: این محور در گروه های 2 نفره و در مقاطع اول و دوم متوسطه برگزار می شود. برای این محور 25 ساعت آموزش توسط اساتید برجسته تدارک دیده شده است.

برای آگاهی از دیگر محورهای جشنواره ابن سینا، همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید تا بتوانید ثبت نام خود را به درستی انجام دهید.

برگزارکنندگان این جشنواره، برای ثبت نام کنندگان آموزش هایی فراهم کرده اند. این آموزش ها در بازه زمانی خاصی انجام می شود.

آموزش های هر محور از هفته دوم بهمن ماه سال 97 آغاز می شود و تا پایان فرودین ماه سال 98 به طول می انجامد.


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جشنواره ابن سینا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی