مدارک لازم برای ثبت نام کنکور در کافی نت

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰در کافینت

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام کنکور در کافی نت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ در کافینت : راهنمای قدم به قدم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ رشته تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان… سلام به شما داوطلب عزیز کنکور سراسری ۱۴۰۳ … در این مطلب راهنمای قدم به قدم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ رشته تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان به همراه نکات مهم ارائه شده است . با مشاورگروپ همراه شوید …


راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99 در کافینت

راهنمای گام به گام ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ رشته تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان


راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ در کافینت ، همانطور که میدانید نحوه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ برای دو نظام آموزشی که داریم(قدیم – جدید) هیچ تفاوتی در مراحل ندارد و تنها مراحل اولیه را باید درست وارد نماییم . ثبت نام کنکور نظام با نظام جدید ۱۴۰۳ با سال گذشته تفاوت دارد که در ادامه مقاله کامل توضیح داده ایم . اما زمان ثبت نام همانند مراحلی که در زیر توضیح داده ایم ؛ ثبت نام خود را انجام دهید :

شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ در کافینت  ، کلیه متقاضیان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ تنها در حالتی مجاز به ثبت نام هستند که کلیه شرایط ثبت نام را داشته باشند . که این شرایط شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام می شود . اعتقاد به اسلام یا یكی از ادیان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، عدم احراز فساد اخلاقی ، عدم احراز عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران و شرایطی از این قبیل جز شرایط عمومی ثبت نام در این کنکور است .

زمان و نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ از روز یک شنبه به تاریخ 1402/09/05(پنجم آذر ماه‌ 1402) منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان آغاز و در روز شنبه به تاریخ 1402/09/11(یازدهم آذر ماه‌ 1402) پایان می‌پذیرد. در سال گذشته برای داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام نشده بودند ، فرصت مجددی در نظر گرفته شد تا بتوانند نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند. پیش بینی می شود در سال جاری نیز به همین منوال باشد. جهت کسب اطلاع دقیق از زمان نام نویسی و یا ثبت نام مجدد کنکور ، می توانید با مشاورین مرکز ” مشاورگروپ ” تماس بگیرید .


مشاور گروپ


اطلاعیه‌ ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ (نوبت اول) و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه‌ فرهنگیان

به ‌اطلاع‌ متقاضیان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال 1403 (نوبت اول) برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه‌ فرهنگیان می‌رساند ثبت‌نام از روز یک شنبه به تاریخ 1402/09/05(پنجم آذر ماه‌ 1402) منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان آغاز و در روز شنبه به تاریخ 1402/09/11(یازدهم آذر ماه‌ 1402) پایان می‌پذیرد؛ لذا داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون سراسری سال 1403 ثبت‌نام نمایند.

الف) تکالیف داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1403 :‌

  1. دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون سراسری سال 1403:
    داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی (برای برادران)، شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو – معلم در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را مطالعه نموده و در صورتی که شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای موردِ نظر دارند، به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام نمایند.
     
  2. آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام:
    پس از مطالعه دفترچه راهنما، بایستی مدارک لازم برای ثبت نام کنکور در کافی نت یا اطلاعات لازمِ مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام، از جمله فایل عکس اسکن شده را بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه آماده نمایید. در صورت تمایل به ویرایش اطلاعات ثبت نامی، لازم است با ورود به حساب کاربری خود نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی اقدام کنید.
    تذکر 1: همه متقاضیانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند (اعم از دانش آموزان و فارغ‌التحصیلان شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در تمام نظام‌های آموزش و پرورش، طلاب حوزه‌های علمیه، متقاضیانی که نمره خود را قبل از خرداد سال 1384 اخذ کرده‌اند، فارغ‌التحصیلان مدارس بین‌الملل و دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی) باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی برای دروس عمومی و اختصاصی از طریق شرکت در امتحانات نهایی (نظام 3-3-6) که وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌کند اقدام کنند.
    تذکر 2: داوطلبان لازم است در تکمیل پروفایل ثبت نام دقت کافی داشته باشند. بعد از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش به هیچ وجه امکان تغییر اطلاعات اعم از مشخصات فردی، اقامتی یا آزمونی میسر نیست. مسئولیت ثبت اطلاعات در پروفایل کاملاً به عهده شخص داوطلب است.
  3.  پرداخت هزینه ثبت‌نام: 
    هزینه ثبت‌نام در این آزمون مبلغ 2/080/000 (دو میلیون و هشتاد هزار) ریال است که داوطلبان پس از تکمیل اطلاعات در سامانه می‌بایست نسبت به پرداخت آن بصورت الکترونیکی اقدام نمایند.
    تبصره 1- با توجه به اینکه مقرر شده در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه ارائه شود، مبلغ 100/000(یک‌صد هزار) ریال به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه دریافت می‌شود.
    تبصره 2- هر داوطلب مطابق ضوابط آزمون می‌تواند در یکی از گروه‌های آزمایشی اصلی (شامل گروه‌های علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) و همچنین یکی از گروه‌های آزمایشی (هنر و یا  زبان‌های خارجی) شرکت نماید.
    تبصره 3- چنانچه تمایل به ثبت‌نام در 2 گروه آزمایشی (یکی از گروه‌های آزمایشی اصلی شامل گروه‌های علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و همچنین یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا  زبان‌های خارجی) را دارید، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی، مبلغ 2/080/000 (دو میلیون و هشتاد هزار) ریال پرداخت نمایید.
    تبصره 4- متقاضیانی که فقط تمایل به شرکت در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان را دارند، مبلغ 2/080/000(دو میلیون و هشتاد هزار) ریال و برای متقاضیانی که تمایل به ثبت‌نام در هر دو آزمون (آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم) را دارند لازم‌ است علاوه بر پرداخت هزینه شرکت در آزمون سراسری، نسبت به خرید کارت اعتباری بصورت جداگانه برای آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم نیز اقدام کنند.
    تبصره 5- اعلام علاقه‌مندی به رشته‌های دانشگاه‌های پیام نور و موسسات غیرانتفاعی در مرحله انتخاب رشته (نیمه دوم مردادماه سال 1403) انجام خواهد شد.
    تبصره 6- متقاضیان پذیرش در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نیز می‌توانند با پرداخت مبلغ 2/080/000(دو میلیون و هشتاد هزار) ریال در یکی از دو نوبت اول یا دوم آزمون سراسری 1403، مانند سایر داوطلبان، ثبت‌نام نموده و بدون شرکت در جلسه آزمون‌های مذکور، در دهۀ سوم مرداد ماه 1403، نسبت به انتخاب این گونه رشته‌ها اقدام نمایند.

ب) نکاتی درخصوص آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان:

  1. داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول)، نوع آزمون خود را “فقط متقاضی شرکت در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم هستم” انتخاب می نمایند، در صورت قبولی و یا عدم قبولی در آزمون پذیرش دانشجو – معلم حق انتخاب رشته در رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 1403 را نخواهند داشت.
  2.  داوطلبانی که در زمان ثبت نام، نوع آزمون خود را “متقاضی شرکت در آزمون سراسری و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم هستم” انتخاب می‌نمایند، در صورت قبولی نهایی در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم حق انتخاب رشته در آزمون سراسری سال 1403 را ندارند. لازم به یادآوری است اعلام نتیجه نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در سال 1403 قبل از انتخاب رشته متقاضیان آزمون سراسری اعلام خواهد شد و به قبولین نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم، کارنامه ملاک عمل برای انتخاب رشته در آزمون سراسری داده نخواهد شد.
    تبصره: بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در سال 1403، مهلت چند روزه به این  دسته از داوطلبان داده می‌شود که چنانچه از قبولی خود در دانشگاه فرهنگیان منصرف شدند، امکان انتخاب رشته در آزمون سراسری سال 1403 را داشته باشند. این دسته از داوطلبان لازم است در فرصت تعیین شده که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد درخواست انصراف خود را قبل از صدور کارنامه ملاک عمل برای انتخاب رشته، به آموزش و پرورش ارائه دهند.
  3.  دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر و همچنین دانشجویان دارای تعهد به دستگاه‌های اجرایی کشور و بورسیه، مجاز به ثبت‌نام در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو‌ ‌-‌‌ معلم نیستند.
  4.  متقاضیان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم برای پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان نمی‌توانند متقاضی استفاده از سهمیه بهیاری در گروه آزمایشی تجربی شوند.
  5.  متقاضیان استفاده از سهمیه بهیاری در گروه آزمایشی تجربی نمی‌توانند متقاضی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم برای پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان شوند.
    پ) سایر شرایط و ضوابط مهم:
    1- داوطلبانی که متقاضی گزینش با نمرات اختصاصی آزمون سراسری سال 1402  هستند لازم است جهت انتخاب رشته و گزینش در آزمون سراسری سال 1403 حداقل در یک نوبت از آزمون های سراسری سال 1403 ثبت نام نمایند. این دسته از داوطلبان نیازی به شرکت در جلسه آزمون و پاسخ‌گویی به سؤالات آزمون را ندارند.
    2- به دلیل هم‌زمانی نوبت برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی هستند.
    3- شرایط و ضوابط ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری، در دفترچه راهنمای شماره 1 آزمون درج شده است و هرگونه‌ تغییر‌ احتمالی در شرایط و ضوابط ثبت‌نام این آزمون، به صورت اطلاعیه رسمی از طریق‌ درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و نشریه پیک ‌‌سنجش‌ و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.


54545


اگر سوالی در این زمینه داشتید در قسمت نظرات انتهای همین صفحه سوال رو ارسال کنید

(قبل از ثبت و ارسال سوال، حتما به مقاله ستاره بدید) مشاوران مجرب مرکز مشاورگروپ به سوالات شما پاسخ خواهند داد.



5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام کنکور در کافی نت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی