دکتری بهداشت حرفه‌ ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

دکتری بهداشت حرفه‌ ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دکتری بهداشت حرفه‌ ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با موافقت پذیرش دکتری بهداشت حرفه‌ ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، کلیه متقاضیان این رشته در مقطع دکتری از این به بعد می توانند در دانشگاه علوم پزشکی اهواز به تحصیل بپردازند. برای اطلاع از ظرفیت این رشته دانشگاهی در مقطع دکتری با ما همراه باشید.

دکتری بهداشت حرفه‌ ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

خبر پذیرش دکتری بهداشت حرفه‌ ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توسط معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  منتشر و بدین ترتیب یک رشته جدید در مقطع دکتری این دانشگاه راه‌اندازی شد. تا پیش از این پذیرش دانشجوی بهداشت حرفه ای فقط در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان پذیر بود.

همانطور که می دانید رشته بهداشت حرفه‌ ای و ایمنی کار به پیشگیری، ارزیابی و کنترل عوامل مخاطره‌ آمیز موجود در محیط‌ های شغلی و صنعتی می‌ پردازد. هدف اصلی آموزش در رشته بهداشت حرفه‌ ای ارتقا سطح سلامت جسمی، روانی و اجتماعی شاغلان در محیط کار است.

به نقل از عسکرپور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در مصوبه سال ۶۲ هیات دولت، رسیدگی به مسائل بهداشتی محیط کار و کارگر از وظایف اصلی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شناخته شد و به منظور انجام اقداماتی در این راستا ، اداره‌ کل بهداشت حرفه‌ ای تشکیل شد تا مسئولیت حفظ و ارتقای سلامت نیرو های شاغل سراسر کشور در کلیه حرفه ها و مشاغل گوناگون جامعه را بر عهده بگیرد.

همچنین با تصویب قانون جدید کار، از این به بعد مسئول بهداشت و درمان کارگران و وزارت کار و امور اجتماعی و همچنین مسئول ایمنی کارگران، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خواهد بود. بنابراین گسترش هر چه بیشتر رشته بهداشت حرفه ای در دانشکده های بهداشت سراسر کشور می تواند ما را به موفقیت در این امر نزدیک کند.

پذیرش دکتری بهداشت حرفه‌ ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز moshavergroup.com

ظرفیت دکتری بهداشت حرفه‌ ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

ظرفیت دکتری بهداشت حرفه‌ ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ تنها سه دانشجو در مقطع دکتری خواهد بود. همانطور که پیشتر ذکر شد در حال حاضر دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجویان این رشته مشغول به تحصیل هستند و در سال آینده با موافقت شورای گسترش دانشگاه‌ها، در مقطع دکترای تخصصی (PhD) هم دانشجو پذیرش خواهد شد.

توجه داشته باشید که دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور به عنوان یكی از دانشگاه‌ های مادر و تیپ ١ در سطح كشور مطرح است و در رتبه‌بندی تعداد مقالات، در بین ده دانشگاه برتر كشور قرار دارد.

ظرفیت دکتری بهداشت حرفه‌ ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز moshavergroup.com

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز بزرگترین دانشگاه علوم پزشكی كشور است كه در دوره معاصر و قبل از تشکیل سایر دانشگاه‌ های علوم پزشکی، دانشکده پزشکی یکی از واحدهای تابعه دانشگاه جندی شاپور سابق بوده و وابسته به وزارت علوم و آموزش عالی در تیر سال ۱۳۶۶ بوده‌است که به عنوان مهمترین دانشگاه علوم پزشکی در خوزستان تصویب شد و یکی از مراکز مهم علوم پزشکی کشور است.

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور دارای ۷ معاونت شامل معاونت آموزشی،معاونت بهداشتی، معاونت دانشجویی فرهنگی، معاونت پشتیبانی، معاونت تحقیقات و فناوری، معاونت غذا و دارو و معاونت درمان می‌ باشد، ۲۱ شبکه بهداشت و درمان در شهرستانهای مختلف استان اهواز، ۱۱ دانشکده، ۲۴ مرکز بهداشت شهرستان، ۳۰ بیمارستان و ۱۶ مرکز آموزش بهورزی متعلق به این دانشگاه است که به ارائه خدمات در سطح استان می پردازند.


ما در این مقاله مشاور گروپ به بررسی و معرفی دکتری بهداشت حرفه‌ ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پرداختیم. همانطور که می دانید برای حضور در این مقطع و اخذ پذیرش دکتری بهداشت حرفه ای ابتدا باید در آزمون دکتری ثبت نام و شرکت نمایید. جهت دریافت راهنمای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت کلیک کنید.

چنانچه در این زمینه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید کافیست با مشاوران مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️پذیرش دکتری بهداشت حرفه‌ ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امکان پذیر است؟

✔️از سال 1402 امکان پذیرش دانشجویان دکتری بهداشت حرفه ای در این دانشگاه فراهم می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله مراجعه نمایید.

✔️ظرفیت دکتری بهداشت حرفه‌ ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز چقدر است؟

✔️برای اطلاع از ظرفیت دکتری بهداشت حرفه‌ ای علوم پزشکی اهواز مقاله را مطالعه نمایید.

✔️برای قبولی در دکتری حرفه ای چه اقداماتی لازم است؟

✔️پیش از هرچیز باید منابع رشته بهداشت حرفه ای را مطالعه کنید و در آزمون دکتری اقدام به ثبت نام نمایید. اگر در این مسیر نیاز به راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید ما در مشاور گروپ همه روزه از 8 ثبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم 9099071613

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دکتری بهداشت حرفه‌ ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403