دانلود دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲

دانلود دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لینک دانلود دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در این مقاله مشاور گروپ ارائه شده است. همانطور که می دانید مهم ترین اطلاعات مربوط به ثبت نام المپیادهای علمی کشور اعم از زمان و نحوه نام نویسی، شرایط شرکت در این رقابت، هزینه ثبت نام و … اشاره شده است. برای دریافت فایل pdf دفترچه همراه ما باشید.

المپیادهای دانش آموزی با هدف رقابت سالم و علمی بین دانش آموزان پایه دهم یازدهم و دوازدهم در سراسر کشور برگزار می گردد. برگزیدگان کشوری مرحله اول المپیاد به مراحل بعدی راه یافته و نهایتا برای شرکت در المپیاد جهانی آماده می شوند.

دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی

پیش از هرچیز برای شرکت در این آزمون باید نسبت به دانلود دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی اقدام نمایید چرا که مهم ترین جزییات برگزاری المپیاد علمی دانش آموزی و در حقیقت در این دفترچه همه چیز در مورد المپیاد دانش آموزی ذکر می گردد.

برای اطلاع از اینکه آیا واجد شرایط شرکت در رقابت المپیاد دانش آموزی هستید و می توانید در این آزمون حضور پیدا کنید یا خیر، باید شرایط خود را با شرایط عمومی و اختصاصی هر المپیاد که در دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی نوشته شده، بسنجید.

همچنین تمامی اطلاعات مربوط به زمان برگزاری در قالب جدول زمان بندی المپیاد علمی دانش آموزی در دفترچه ارائه شده است. اگر به دنبال ظرفیت و مدال های دوره تابستان المپیاد دانش آموزی هستید حتما مطالعه این دفترچه به شما کمک خواهد کرد.

به منظور آگاهی از اینکه کدام یک از المپیادهای دانش آموزی سهمیه کنکور سراسری دارند یا نه هم باید به اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی مراجعه کنید.

همانطور که می دانید برای شرکت کنندگان المپیادهای علمی کشور تسهیلات و امتیازات ورود به دانشگاه در نظر گرفته می شود. جهت اطلاع از نوع تسهیلات و شرایط دریافت آن ها به دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی مراجعه کنید.

حالا که از اهمیت مطالعه دفترچه المپیاد دانش آموزی مطلع هستید می توانید برای دریافت دفترچه به جدول زیر مراجعه کنید.

دفترچه المپیاد دانش آموزی
برای دانلود دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳کلیک کنید
برای دانلود دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کلیک کنید

در این مقاله به اهمیت مطالعه دفترچه المپیاد دانش آموزی پرداختیم. به منظور سهولت دسترسی شما عزیزان لینک دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 1402 را فعال کردیم تا پیش از فرا رسیدن زمان ثبت نام یعنی بهمن ۱۴۰۲ در سایت my.medu.ir آن را مطالعه کنید.

در مسیر پر پیچ و خم المپیادهای علمی دانش آموزی مشاور گروپ همراه و همپای شماست. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام نیز می توانید از تلفن ثابت با ما تماس بگیرید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس مشاور گروپ و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت. همچنین می توانید با هماهنگی با مشاور خود بسته های تماس را در چندین نوبت استفاده کنید.

سوالات متداول دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی

✔️دانلود دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ امکان پذیر است؟

✔️بله، به منظور دسترسی سریع و راحت شما عزیزان لینک دانلود دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در این مقاله مشاور گروپ قرار گرفته است.

✔️اطلاعات دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی چیست؟

✔️تمامی دفترچه های آزمون حاوی مهم ترین اطلاعات مربوط به آن آزمون می باشند. در دفترچه المپیاد دانش آموزی می توانید به زمان و شرایط و نحوه ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی دست یابید. از تسهیلات و مزایای شرکت در این رقابت مطلع گردید و …
لینک دانلود دفترچه المپیاد در این مقاله موجود است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی