دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98

جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99 :  دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99,اعلام نتایج آزمون سراسری ریاضی 99,اعلام نتایج کنکور ریاضی 99,اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته 99,آزمون سراسری 99,انتخاب رشته کنکور سراسری 99,انتخاب رشته متمرکز در آزمون سراسری 99,انتخاب رشته نیمه متمرکز در آزمون سراسری 99,پذیرفته‌ شدگان نهایی بدون کنکور 99,روش انتخاب رشته متمركز کنکور 99,روش انتخاب رشته نیمه متمرکز کنکور 99,زمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری 99,زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری 99,کارنامه سبز یا کارنامه نهایی کنکور 99,مشاهده نتایج کنکور سراسری 99,نتایج اولیه کنکور سراسری 99,نتایج اولیه و نهایی کنکور سراسری 99

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99,اعلام نتایج آزمون سراسری ریاضی 99,اعلام نتایج کنکور ریاضی 99,اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته 99,آزمون سراسری 99,انتخاب رشته کنکور سراسری 99,انتخاب رشته متمرکز در آزمون سراسری 99,انتخاب رشته نیمه متمرکز در آزمون سراسری 99,پذیرفته‌ شدگان نهایی بدون کنکور 99,روش انتخاب رشته متمركز کنکور 99,روش انتخاب رشته نیمه متمرکز کنکور 99,زمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری 99,زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری 99,کارنامه سبز یا کارنامه نهایی کنکور 99,مشاهده نتایج کنکور سراسری 99,نتایج اولیه کنکور سراسری 99,نتایج اولیه و نهایی کنکور سراسری 99

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99 را با توضیحات دقیق در ادامه این مطلب دنبال کنید … یکی از مهمترین توصیه های مشاوران مرکز مشاور گروپ  به داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی را دارند، این است که قبل از اقدام به انتخاب رشته کنکور ریاضی 99 ، حتما دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی را دانلود و به طور کامل مطالعه نمایند. چرا که اطلاعات مهمی همچون زمان و نحوه انجام انتخاب رشته کنکور سراسری، سهمیه های موثر در انتخاب رشته کنکور ریاضی، شرایط شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری، کد رشته محل های مربوط به گروه آزمایشی ریاضی و … درج گردیده است.

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 در پنج گروه آزمایشی (ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان های خارجی) در دهه دوم مرداد ماه در سایت سنجش منتشر می شود.

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99 ،  گروه ریاضی و فنی پر افت و خیز ترین گروه آزمایشی در میان گروه های آزمایشی کنکور سراسری در سال های اخیر بوده است زیرا در سال های ۹۱ و ۹۲ این گروه طرفداران بسیار زیادی داشت و انتخاب رشته ریاضی بسیار سنگین و نفس گیر بود اما از سال ۹۳ به تدریج طرفداران این گروه کاهش یافتند و هم اکنون در سال ۹۸ رقابت در گروه ریاضی و فنی ساده تر از گذشته است اما کماکان هم جدال بر سر رشته های برتر و دانشگاه های برتر به جدیت گذشته است بنابر این انتخاب رشته ریاضی 99 نیز از حساسیت خاصی برخوردار است  . در این ادامه این مقاله به ذکر نکات تخصصی انتخاب رشته ریاضی 99 پرداخته خواهد شد.


طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص تاریخ اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، تاریخ دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته و فرصت انتخاب رشته کنکور ۹۸
(اطلاعیه کامل سازمان سنجش در رابطه با اعلام نتایج)

◀️ تاریخ اعلام نتایج: چهار‌شنبه مورخ 98/05/16

◀️ دفترچه راهنمای انتخاب رشته از روز پنجشنبه مورخ 98/05/17 بر روی سایت سازمان سنجش قرار میگیرد.

◀️ داوطلبان می توانند از روز يكشنبه مورخ 98/05/20 لغايت روز پنجشنبه مورخ 98/05/24 به ترتيب اولويت انتخاب رشته نمایند.

ویژه ­نامه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1398 با هدف ارائه مطالب مفید و کاربردی درباره انتخاب رشته منتشر و در دسترس علاقه­ مندان قرار گرفت.

علاقه مندان می­توانند این ویژه نامه را از روزنامه­ فروشي­ هاي سراسر کشور تهیه نمایند.




جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 99 کلیک کنید.

(به محض انتشاردفترچه، لینک بالا فعال خواهد شد.)

شرایط پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری 99

طبق اطلاعات مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 :

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99 ،  داوطلبانی مجاز به انتخاب رشته هستند، که در کنکور سراسری 99 شرکت کرده و طبق اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 مجاز به انتخاب رشته شده باشند. البته، در رشته هایی که پذیرش در آن ها بر اساس سوابق تحصیلی است، حضور در جلسه آزمون سراسری و یا مجاز شدن به انتخاب رشته، الزامی نمی باشد.

داوطلبان می بایست دارای شرایط اختصاصی و عمومی کنکور سراسری بوده و داوطلبان آقا مشکلی از نظر خدمت سربازی نداشته باشند.
داوطلبان نظام قدیم می بایست دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و داوطلبان نظام جدید بایستی دارای مدرک اتمام پایه دوازدهم باشند.
داوطلبان دارای دیپلم فنی حرفه ای یا کاردانش، می بایست دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند. درغیر این صورت مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری نخواهند بود.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور ریاضی 99

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99 ، داوطلبان پس دانلود و مطالعه کامل دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری 98 کرده و پس از آن طبق بی صبرانه منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خواهند بود. تا با اطلاع از رشته و محل قبولی نسبت به ثبت نام در دانشگاه محل قبولی اقدام نمایند. نکور انجام خواهیم داد.

پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 99 داوطلبان می توانند با مشاهده کارنامه کنکور سراسری از رتبه و تراز خود در زیر گروه ها اطلاع حاصل نمایند بنابر این در ابتدا لازم است بدانند که هرکدام از رشته های دانشگاهی در کدام زیر گروه قرار دارند جدول زیر این موضوع را نمایش می دهد:

زیر گروه یک مهندسی مکانیک ، مهندسی برق ، مهندسی صنایع ، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر ،  مهندسی مواد  ، مهندسی فناوری اطلاعات ، مهندسی هوافضا ، مهندسی حمل و نقل ریلی ، ریاضی ، فیزیک ، کاردانی کامپیوتر
زیرگروه دو مهندسی نفت ، مهندسی شیمی ،مهندسی پلیمر ،مهندسی معدن ، شیمی
زیر گروه سه کاردان فنی برق ، کاردان ایمنی صنعتی ، کاردانی صنایع غذایی ، کاردان فنی معدن

بازار کار و درآمد در انتخاب رشته ریاضی 99

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99 ، بدون شک برای انتخاب رشته ریاضی مهم ترین عامل پس از علاقه بازار کار رشته انتخابی است علیرغم جو منفی ایجاد شده بر علیه بازار کار و درآمد رشته های مهندسی در سال های اخیر کماکان می توان ادعا نمود که این جو تنها یک موج منفی ایجاد شده است و چنانچه علاقه در فرد موجود باشد می توان در بازار کار رشته های مهندسی خوش درخشید و پس ازکسب تجربه به درآمد ایده آلی رسید اما طبیعت رشته های مهندسی دیر بازده بودن آنهاست که همین طبیعت باعث ایجاد موج منفی شده است این عامل که وجه تمایز رشته های مهندسی با گروه پزشکی است نشات گرفته از فوق تخصصی بودن کارها در رشته های مهندسی است به عنوان مثال یک مهندس عمران پس از فارغ التحصیلی ممکن است نتواند درآمد بالایی کسب کنند چرا که اگر بخواهد درآمد بالایی داشته باشد ملزم به کسب یک پست مهم در حد و اندازه های مدیر پروژه ای بزرگ است که این عنوان تنها با کسب تجربه به دست خواهد آمد.

دانشگاه های مورد پذیرش در انتخاب رشته ریاضی 99

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99، در تمامی رشته های مهندسی دانشگاه های صنعتی و جامع کشور در دوره روزانه ، شبانه و پردیس های خودگردان و دانشگاه آزاد با آزمون و بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کنند اما همانطور که در ابتدای مقاله توضیح دادیم رقابت بر سر دانشگاه های برتر و رشته های برتر است که لینک های زیر شما در رسیدن به اطلاعات برخی از آن ها رهنمون می سازند.

مشاوره اعلام نتایج نهایی کنکور 99

بعد از ورود به سایت داوطلب می تواند کارنامه نهایی کنکور خود را مشاهده کند در این کارنامه در صورت موفقیت داوطلب یکی از انتخاب های او به عنوان قبولی نهایی وی اعلام شده است.

در صورتیکه در رشته مورد علاقه خود قبول شده و در فرایند ثبت نام مشکل دارید از طریق این مقاله می توانید گام به گام مراحل ثبت نام را پیش ببرید.

این کارنامه نهایی کنکور شما نیست!!

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99،  بسیاری از داوطلبان با مراجعه به مشاوران ما در حوزه انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه در مورد رشته های دیگری که قبول شده اند و امکان جابجایی بین رشته هایی که قبول شده اند وجود دارد یا خیر؟
داوطلبان باید مطلع باشند که در حال حاضر تنها کارنامه اولیه کنکور در اختیار آنها قرار دارد.
کارنامه نهایی چند روز دیگر در سایت سنجش قرار خواهد گرفت که شامل ریز رشته هایی است که داوطلب در آنها قبول شده است.

مشاهده از طریق شماره داوطلبی و اطلاعات شخصی

پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 99 داوطلبان بایستی به وبسایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند و با کلیک کردن بر روی لینک کارنامه کنکور سراسری وارد صفحه وارد کردن اطلاعات شوند (تصویر زیر) راه اول استفاده از شماره داوطلبی و اطلاعات شخصی داوطلب است که شامل شماره شناسنامه و سال تولد است شماره داوطلبی نیز بر روی کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۸ و صندلی داوطلب در جلسه کنکور حک شده بود اما از آنجا که معمولا برخی از داوطلبان شماره داوطلبی خود را در اختیار ندارند دو راه بعدی می تواند کارآمد تر ظاهر شود.

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98


دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99 – مشاهده از طریق شماره پرونده و کد رهگیری

اگر به خاطر داشته باشید در پایان فرآیند ثبت نام کنکور سراسری  99 رسیدی را دریافت نمودید که دال بر انجام موفق عملیات ثبت نام بود در این رسید شماره پرونده و کد رهگیری شما درج شده است چنانچه به شماره داوطلبی خود دسترسی ندارید می توانید از این روش کارنامه کنکور سراسری ۹۸ را مشاهده نمایید.

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99 – مشاهده از طریق شماره پرونده و شماره سریال

چنانچه به هر دلیلی به کد رهگیری خود دسترسی نداشته باشید می توانید از طریق شماره سریال که همان شماره کارت اعتباری ثبت نام است نسبت به دریافت کارنامه کنکور سراسری خود اقدام کنید.

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99 – مشاهده بدون هیچ یک موارد فوق

چنانچه هیچ یک از اطلاعات خود را در دست ندارید باید نسبت به باز کردن یک حساب کاربری در وبسایت سنجش اهتمام ورزید و از آنجا نسبت به بازیافت شماره پرونده و کد رهگیری خود اقدام  کنید. از انجا که در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری و روزهای پس از آن حجم اطلاعاتی که باید دریافت کنید بسیار زیاد است  و نسبتا زمان کمی در اختیار دارید بهتر است در این روزهای قبل از اعلام نتایج با مواردی همچون مفاهیم دقیق کارنامه کنکور سراسری ، سهمیه های کنکور سراسری ، دوره های نیمه متمرکز کنکور سراسری ، شهریه پردیس خودگردان ، تاثیر سهمیه ایثارگران ، رشته های بدون کنکور و از همه مهم تر رتبه های قبولی رشته های پرطرفدار کنکور سراسری آشنا شوید که این موارد در آرشیو وبسایت مشاور گروپ موجود است.

مشاوره اعلام نتایج کنکور سراسری 99

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99، داوطلبانی که موفق به مشاهده نتایج اولیه کنکور 99 خود نشدند می توانند در سایت سنجش در قسمت سیستم پاسخگویی روی لینک ارسال درخواست کلیک کرده و با حساب کاربری خود درخواست بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری را ثبت کنند .برای اطلاع از نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش کلیک کنید . به داوطلبان توصیه می کنیم پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 ، وضعیت خود را به دقت بررسی کرده و پس از مشورت و راهنمایی با افراد آگاه برای انتخاب رشته کنکور سراسری 99 اقدام نمایند .

تکمیل ظرفیت کنکور 99 و کارنامه نهایی

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99 ، داوطلبان کنکور 99 ، برای استفاده از فرصت تکمیل ظرفیت کنکور، نیاز به کارنامه نهایی دارند، کارنامه نهایی یا کارنامه سبز برای داوطلبانی که در کنکور سراسری قبول شده اند کاربرد دارد و این اطلاعات را می دهد که در کدام  کد رشته ی پایین تری که انتخاب کرده اند می توانسته اند رتبه قبولی بیاورند به عبارتی نمره قبولی آن رشته محل یا انتخاب را کسب کرده اند و فقط به دلیل اینکه انتخاب را بالاتر نیاورده اند در آن رشته قبولی را کسب ننموده اند.

داوطلبان گرامی گروه آزمایشی علوم تجربی این امکان را دارند که برای دریافت نتایج مرحله اولیه کنکور 99 ، به صورت تلفنی، و همچنین راجع به مراحل بعدی (انتخاب رشته کنکور 98، تکمیل ظرفیت، ثبت نام در دانشگاه، تغییر رشته و…) و رفع هر گونه سئوال و ابهام با کارشناسان مرکز مشاور گروپ تماس حاصل نمایند.

کارنامه سبز کنکور 99 چیست؟

کارنامه سبز، کارنامه ای نهایی است که شامل ریز اطلاعات داوطلبان می باشد و مشخص می کند از بین تمامی انتخاب های انجام شده داوطلب در کدام کد رشته دانشگاه ها قبول شده است.

کارنامه سبز کنکور سراسری 99 چه زمانی اعلام می شود؟

همه ساله کارنامه سبز کنکور چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه در سایت سنجش قرار می گیرد.

  • آیا امکان جابجا کردن رشته ای که در آن قبول شده ایم با رشته دیگری که دیرتر انتخاب کرده ایم وجود دارد؟

پاسخ بلی است، شما با رعایت قوانین مشخصی و طی کردن رویه بین دانشگاه ها می توانید رشته خود را تغییر دهید.

برای یافتن پاسخ سؤالات خود با مشاوران “مشاور گروپ”در ارتباط باشید. .در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.

9099071613   

  (بدون کد و با تلفن ثابت )

.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
.با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.


  • رویه تغییر رشته قبول شده با رشته دیگر که در کارنامه سبز قبول شده ام چیست؟
  • کد ۱۲ که در کارنامه من نوشته شده به چه معناست؟
  • چگونه می توانم به یکی از رشته های دانشگاه فرهنگیان تغییر رشته دهم؟
  • دانشگاه شهید رجایی جزو انتخاب های بعدی من بوده است.
    چگونه می توانم رشته خود را تغییر داده و به دانشگاه شهید رجایی بروم؟

برای آگاهی از:

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

دانشگاه سراسری بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

به داوطلبان توصیه می کنیم پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99، از مشاوره و راهنمایی با افراد آگاه برای انتخاب رشته کنکور سراسری 99 اقدام نمایند. مشاوران متخصص مشاور گروپ راهنمایان مناسبی در این زمینه می باشند.

می توانید از دو نوع خدمت مشاور گروپ برای انتخاب رشته کنکور سراسری 99 استفاده کنید:

  1. مشاوره حضوری انتخاب رشته کنکور سراسری 99
  2. مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری 99

9099071613 

  (بدون کد و با تلفن ثابت )

.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
.با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.

راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری 99

برای این که خیالتان از بابت انتخاب رشته کنکور سراسری 99 راحت شود و در اولویت بندی ها اشتباه نکنید باید دو نکته را در نظر داشته باشید:

1- باید بدانید که آخرین رتبه قبولی رشته های مختلف چند است.البته باید در نظر داشته باشید که باید از آخرین رتبه قبولی نسبت به دانشگاه باخبر باشید. مثلا اخرین رتبه قبولی رشته مورد نظرتون در دانشگاه تهران و …

2- برای اولویت بندی بهتر سعی کنید با توجه به رتبه خود بدین ترتیب عمل کنید. ابتدا رویایی ترین و بهترین انتخابهای خود را در فرم انتخاب رشته سنجش وارد کنید. می توان گفت که بهتر است از 150 انتخاب، حداقل 30 انتخاب، انتخابهای رویایی باشد که شما حتی شانس قبولی و شانس قبولی شما در آنها کم احتمال است و شامل رشته هایی با کیفیت و در دانشگاههایی خوب می باشند. سعی کنید 50 انتخاب بعدی خود را انتخابهای خوشبینانه بچینید. انتخاب هایی که اگر خوش شانس باشید در آنها قبول می شوید و 50 انتخاب بعدی خود را انتخابهایی با احتمال بالا و قوی قرار دهید. 20 انتخاب آخر مخصوص انتخابهایی است که صد در صد در آنها قبول هستید که می تواند شامل انتخاب رشته های صرفا با سوابق تحصیلی نیز می باشد.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی