کد رهگیری کنکور سراسری | چگونه کد پیگیری کنکور سراسری را دریافت کنیم ؟

جهت مشاوره در زمینه کد رهگیری کنکور سراسری | چگونه کد پیگیری کنکور سراسری را دریافت کنیم ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه دریافت کد رهگیری کنکور سراسری (کد رهگیری 16 رقمی ثبت نام کنکور سراسری، کد رهگیری 13 رقمی اتباع غیر ایرانی، کد پیگیری سهمیه رزمندگان و ایثارگران، کد سوابق تحصیلی) در این مقاله آموزشی ارائه داده شده است. داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری را دارند، با آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام و تهیه مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری، باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org ثبت نام خود را انجام دهند. در ادامه نحوه دریاف کد پیگیری ثبت نام کنکور سراسری ارائه داده شده است. با ما همراه باشید.

 

داوطلبان برای شروع ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری نیاز به سریال 12 رقمی دارند تا بتوانند وارد فرم ثبت نام شوند . برای دریافت سریال ثبت نام داوطلبان باید هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ را بپردازند . شما با پرداخت هزینه ثبت نام ، سریال 12 رقمی ثبت نام خود را دریافت خواهید کرد. در این مقاله نحوه دریافت کد رهگیری کنکور سراسری ، کد سوابق  تحصیلی و کد پیگیری سهمیه رزمندگان، کد پیگیری داوطلبان غیر ایرانی و … ارائه داده شده است.

دریافت کد رهگیری ثبت نام کنکور سراسری

از جمله مدارک ثبت نام کنکور سراسری   ۱۴۰۲ پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کد رهگیری 16 رقمی ثبت نام کنکور سراسری می باشد. با تایید اطلاعایت که در فرم ثبت نام وارد کرده اید، كد رهگيری (16 رقمی) برای شما نمايش داده می شود. لازم است اين كد، شماره پرونده و همچنين اطلاعات كارت يا كارت های اعتباری را تا پايان مراحل آزمون نگهداری نماييد.

در صورتي كه بخواهيد هر قسمت از مطالب فرم ثبت نام خود را تصحيح كنيد، باید در زمان مقرر، با ورود به صفحه ثبت نام در بخشی با عنوان “قبلا ثبت نام كرده ام” و با وارد كردن شماره پرونده و كد رهگيری (16 رقمی)، می توانيد اين كار را انجام دهيد.

***اگر بعد از ثبت نام در گروه اصلی، قصد داشتيد در آزمون گروه های آزمايشی دوم يا سوم (هنر يا زبان های خارجی هم ثبت نام كنيد، پس از خريدكارت اعتباری مجزا برای هر گروه، با ورود به صفحه ثبت نام، در بخش “قبلا ثبت نام کرده ام” با وارد كردن شماره پرونده و كد رهگيری (16 رقمی) می توانيد در گروه های مورد علاقه خود ثبت نام نماييد.

کد پیگیری سهمیه رزمندگان کنکور سراسری

داوطلبان متقاضی استفاده از سهميه رزمندگان لازم است پس از تكميل فرم مخصوص استفاده از سهميه رزمندگان نسبت به دريافت كد پيگيری 12 رقمی سهمیه رزمندگان کنکور سراسری ، از واحد مربوطه اقدام و آن را در زمان ثبت نام در محلی كه در تقاضانامه اينترنتی در نظر گرفته شده درج نمايند.

داوطلبان متقاضی استفاده از سهميه رزمندگان “آجــا” لازم است برای دريافت كد پيگيری 12 رقمی به نشانی اينترنتی: aja.ir مراجعه نمايند.

***داوطلبان متقاضی استفاده از سهميه رزمندگان، در صورت عدم تائيد سهميه و درج سهميه مناطق بر روی كارت شركت در آزمون، به واحدهای تابعه شهرستان های محل تشكيل پرونده مراجعه نمايند.

کد رهگیری سهمیه ایثارگران کنکور سراسری

افراد واجد شرایط برای استفاده از سهميه ايثارگران بايستی نسبت به تكميل بند مربوط در تقاضانامه ثبت نامی اقدام نمايند و ضمن علامت گذاری بند مربوطه ميبايست كد 12 رقمی از ارگان ذيربط را دريافت و در قسمت مربوطه در تقاضانامه درج نمايند كه در صورت تأييد ارگان، در سهميه گزينش می شوند.

داوطلبان متقاضی استفاده از سهميه رزمندگان و ايثارگران همسر و فرزند رزمنده داوطلب بسيجيی لازم است ضمن مراجعه به محل نگهداری پرونده جبهه (نواحی مقاومت بسيج سراسر كشور)، كد پيگيری 12 رقمی را دريافت نموده و آن را در فرم تقاضانامه اينترنتی آزمون درج نمايند. اکیدا توصيه می شود كه از مراجعه مستقيم به سازمان بسيج مستضعفين برای دريافت كد پيگيری 12 رقمی خودداری گردد.

کد پیگیری بسیج یا نیرو های مسلح کنکور سراسری

كد پيگيری 12 رقمی سازمان بسيج مستضعفين و يا نيروهای مسلح برای هر آزمون در هر سال متفاوت است. لذا داوطلبان ضرورت دارد برای ثبت نام در هر آزمون با مراجعه به واحد مربوط نسبت به دريافت كد پيگيری 12 رقمی مخصوص همان آزمون اقدام كنند.

دریافت کد رهگیری اتباع خارجی برای کنکور سراسری

كليه اتباع غيرايرانی در صورت دارا بودن شرايط و ضوابط لازم، باید در زمان ثبت نام با مراجعه به سايت اينترنتی سازمان سنجش آموزش كشور  و ورود به لينک مربوطه نسبت به تكميل اطلاعات درخواستی اقدام نمايند؛ كه پس از تكميل اطلاعات مورد درخواست در سايت، به اين دسته از داوطلبان يک كد پيگيری 13 رقمی برای ثبت نام کنکور سراسری داده خواهد شد كه داوطلب باید این كد را دقيقا در محل مخصوصی كه در بند 31 تقاضانامه ثبت نام اينترنتی، پيش بينی شده است درج نمايند. دریافت کد رهگیری داوطلبان غیر ایرانی برای کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش است.

سریال اصلی ثبت نام کنکور سراسری

اين كارت حاوی يک سريال 12 رقمی با عنوان “سريال اعتباری ثبت نام” است.

شماره پرونده ثبت نام کنکور سراسری

شماره پرونده يک عدد 7 رقمی است كه پس از پايان مراحل ثبت نام، از طريق سايت سنجش به هر داوطلب داده می شود.

سريال اعتباری اعلام علاقه مندی به شركت در گزينش رشته های دانشگاه پيام نور و موسسات آموزش عالی غيرانتفاعی

این كارت حاوی يک سريال 10 رقمی با عنوان “سريال اعتباری علاقه مندی” است.

دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم

نحوه دریافت کد رهگیری کنکور سراسری (کد رهگیری 16 رقمی ثبت نام، کد پیگیری سهمیه ایثارگران کنکور سراسری و …) در مقاله بالا بیان شد. داوطلبان برای دریافت سوابق تحصیلی باید به سامانه جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی کنکور سراسری به نشانی اینترنتی dipcode.medu.ir مراجعه نمایند. در ادامه نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم و پیش دانشگاهی) به صورت مرحله به مرحله ارائه داده شده است:

  • ابتدا وارد سایت dipcode.medu.ir شوید و روی گزینه ” برای مشاهده سوابق و دریافت کد سوابق تحصیلی کلیک کنید “ بزنید.
  • در مرحله بعدی باید کد دانش آموزی ، کد منطقه ، کد مقطع و تاریخ تولد خود را وارد کنید.
  • پس از درج اطلاعات خواسته شده، مشخصات دانش آموز و کد سوابق تحصیلی قابل مشاهده است.
  • با تایید اطلاعات، می توانید کد سوابق تحصیلی را دریافت نمایید.

نکته 1 : کد دانش آموزی در کارنامه دانش آموزان درج شده است. برای دریافت کد منطقه باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید.

نکته 2 : برای دریافت کد منطقه به سایت سامان سنجش مراجعه نمایید. سپس با جست جو کردن شهری که در آن جا مدرک خود را اخذ کرده اید ، کد منطقه مورد نظر را پیدا کنید.

اهمیت مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری

بسیاری از داوطلبان با وجود ساعات مطالعه بسیار بالا استفاده از منابع آموزشی و تستی و تلاش بسیار، به خاطر نداشتن آگاهی از روش های اصولی برنامه ریزی و عدم اطلاع از روش های صحیح مطالعه دورس، ممکن است به رتبه و دانشگاه دلخواه خود دست نیابند. مشاوره تحصیلی نقش مهمی را در موفقیت داوطلبان در این مسیر دارد.

مشاوره تحصیلی نقش مهمی در هدایت تحصیلی داوطلبان، آموزش شیوه های صحیح مطالعه، کنترل استرس و اضطراب داوطلبان و ارائه راهکارهای برای موفقیت و رسیدن به اهداف داوطلبان دارد در کنکور دارد. با کمک مشاوره تحصیلی می توان توانایی ها، نقاط قوت و ضعف دانش آموزان را شناخت و متناسب با توانمندی های فردی برای آنها برنامه ریزی نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام طرح مشاوره و برنامه ریزی درسی مجموعه بزرگ مشاور گروپ، همین حالا فرم ذیل را تکمیل نمایید و منتظر تماس از سمت ما باشید.

مشاوره و برنامه ریزی تضمینی کنکور سراسری

در صورت بروز هرگونه مشکل در دریافت کد رهگیری کنکور سراسری می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول داوطلبان کنکور سراسری

کد رهگیری کنکور سراسری برای داوطلبان غیر ایرانی از چه سایتی قابل دریافت است؟

داوطلبان غیر ایرانی برای دریافت کد پیگیری 13 رقمی ثبت نام، باید به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند.

ثبت نام کنکور سراسری چه زمانی آغاز می شود؟

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ از تاریخ 10 بهمن آغاز و تا تاریخ 17 بهمن ۱۴۰۲ ادامه دارد.

شماره پرونده ثبت نام کنکور سراسری چیست؟

شماره پرونده یک عدد 7 رقمی است که پس پایان مراحل ثبت نام، از طریق سایت سنجش به داوطلبان داده می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کد رهگیری کنکور سراسری | چگونه کد پیگیری کنکور سراسری را دریافت کنیم ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403