دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها

دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها  : 

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها : سلام و خدا قوت دوستان … در این مطلب لینک مستقیم دریافت کارنامه آزمون 31 اردیبهشت 98 بهمراه دانلود دفترچه سوال و پاسخنامه قرار گرفته است .


دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها  : 


دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها


دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها :  جامعه آماری

دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها  :  در بین آزمون‌های آزمایشی مختلف، آزمون‌های قلم چی بیش‌ترین جامعه آماری را دارند که بیشتر به دلیل قدیمی بودن موسسه است. جامعه آماری فوق‌العاده بالای کانون به شما این امکان را می‌دهد که خودتان را در میان رقبای بیشتری (چه قوی و چه ضعیف)  بسنجید؛ اما این نکته را فراموش نکنید که داشتن جامعه آماری بالا نباید تنها دلیل شما برای انتخاب یک آزمون آزمایشی باشد.دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها  /

دریافت کارنامه قلم چی با شماره شناسنامه : برنامه آزمون‌ها

دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها  : آزمون‌های قلم چی در فاصله دو هفته ای در روزهای جمعه به صورت هماهنگ در کل کشور برگزار می‌شود. این فاصله دو هفته ای جنبه آموزشی و یادگیری را در روند مطالعاتی شما افزایش می‌دهد که از ویژگی‌های خوب این برنامه است. معیار خیلی از کنکوری‌ها برای شرکت در یک آزمون آزمایشی برنامه راهبردی است. برنامه قلم چی با توجه به فاصله دو هفته ای آن بیشتر مورد توجه بوده و حتی عزیزانی که در آزمون آزمایشی سایر موسسات شرکت می‌کنند به بهتر بودن برنامه آزمون‌های قلم چی تاکید دارند.دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها  /

دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها  : وجود برنامه زوج درس و هم چنین پنجره بازهایی که در برنامه آمون‌های قلم چی وجود دارد این امکان را به داوطلب می‌دهد که دروس را بارها و بارها مرور کند. چندین ایستگاه جبرانی برای کسانی که از برنامه عقب مانده‌اند در برنامه راهبردی در نظر گرفته شده است. البته که هیچ برنامه ای بدون نقص نیست ولی برنامه راهبردی کانون کم نقص ترین برنامه‌ای است که در بین آزمون‌های آزمایشی می‌توان پیدا کرد. موسسسه قلم چی در برنامه خود سه آزمون هماهنگ و مطابق با بودجه بندی کنکور سراسری به عنوان آزمون‌های جامع برگزار می‌کند.دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها /

دریافت کارنامه قلم چی با کد ملی : کارنامه

دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها  : کارنامه‌های آزمون‌های قلم چی بعد از ظهر آزمون بر روی سایت قرار می‌گیرد. نمودار پیشرفت تحصیلی، تعادل مطالعاتی و هم چنین مشاهده تراز و درصد خام برای هر یک از دروس در سایت کانون امکان پذیر است. کارنامه‌های قلم چی به این علت که جامعه آماری بالایی دارند از ترازهای قابل اعتمادتری برخوردار هستند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا با بررسی کارنامه و پاسخنامه تشریحی متوجه اشتباهات و نقاط ضعف و قوت خود شوید.

نکات مثبت

  • آزمون‌های قلم چی هر دو هفته یکبار برگزار می‌شوند و این به تمرین مستمر و دور نشدن از شرایط آزمون کمک می‌کند
  • برنامه ریزی کنکور بلند مدت منسجم و منظم خوبی دارد که یکسال دانش آموز را از برنامه‌های بلند مدت دیگر بی نیاز می‌کند همچنین این برنامه منطبق بر برنامه مدارس تهیه شده است.
  • جامعه آماری بالای آزمون‌های قلم چی باعث شده هر ساله تعداد زیادی دانش آموز به سمت آزمون‌هایش کشیده شوند چراکه امکان ارزیابی بهتر و دقیق تر نسبت به باقی دانش آموزان را ایجاد می‌کند.
  • هر ساله تعداد زیادی از رتبه‌های تک رقمی کسانی بودند که در آزمون‌های کانون شرکت کرده‌اند. این نکته مثبت که اکثر رتبه‌های برتر عضو کانون قلم چی بوده‌اند، بسیار اهمیت دارد.
  • فاصله دو هفته‌ای آزمون‌ها باعث می‌شود از جو رقابتی کنکور و درس خواندن خارج نشوید.

ترازت چند شد؟!!!

دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها  : جمله‌ای که بعد از شرکت آزمون میان کنکوری‌ها زیاد شنیده می‌شود چرا که این روزها داشتن تراز بالا و افزایش تراز در آزمون‌های کانون یک افتخار برای کنکوری‌ها محسوب می‌شود. توصیه می‌کنم اگر روحیه رقابتی پایینی دارید و اصولاً تحمل داشتن تراز پایین نسبت به دوستانتان را ندارید دور آزمون‌های کانون را خط بکشید. جو رقابتی در آزمون‌های کانون بسیار شدید و سوالات به نسبت سختی طرح می‌شود، بنابراین اگر اهل رقابت نیستید و از سوالات دشوار واهمه دارید شرکت در این آزمون را به شما توصیه نمی‌کنم.دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها /

دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها  : اگر دنبال سنجیدن خودتان و پیدا کردن نقاط ضعفتان هستید، اگر به دنبال پیشرفت و رقابت در یک جو پرفشار هستید و اگر به دنبال پیشرفتن با یک برنامه منسجم و منظم هستید، آزمون‌های کانون انتخاب خوبی برای شماست. در واقع برای شرکت در آزمون‌های کانون باید پوست کلفت باشید و به راحتی ناامید نشوید!


لینک دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها



1/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارنامه آزمون 13 اردیبهشت کانون همه ی رشته ها

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی