دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه

کارت ورود به جلسه کنکور با سریال شناسنامه moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه موضوع اصلی این مقاله است. با توجه به اینکه همراه داشتن کارت ورود به جلسه از ضروریات شرکت در آزمون سراسری می باشد بنابراین این مقاله مشاور گروپ را به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری با شماره سریال شناسنامه اختصاص داده ایم. همچنین در ادامه به نحوه ویرایش اطلاعات کارت اشاره می کنیم تا در صورت وجود هرگونه مغایرت به رفع نقص بپردازید.


کارت ورود به جلسه کنکور 98

کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه یکی از روش های دریافت کارت شرکت در آزمون سراسری می باشد. با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری نوبت اول کنکور 1402، باید بدانید که حدودا چند روز قبل از برگزاری کنکور سراسری، کلیه متقاضیان باید به سایت ثبت نام کنکور سراسری به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و با کلیک بر روی عبارت ” دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری “، در صورت نداشتن مغایرت در اطلاعات درج شده بر روی آن، نسبت به پرینت آن اقدام نمایند.

در نظر داشته باشید با توجه به یکپارچه بودن ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام دانشگاه آزاد ، کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد و کنکور سراسری می بایست در زمان انتشار کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور در آزمون جامعی که این سازمان برگزار می کند ، شرکت کنند . در ادامه راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه ارائه شده است.

کارت ورود به جلسه کنکور 98

داوطلبان با 4 روش می توانند کارت خود را از سایت سازمان سنجش بگیرند که یکی از آن روش ها دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه است. این چهار روش را در ادامه شرح داده ایم.

روش دریافت کارت شرکت در آزمون سراسری
  • روش اول : در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری موجود در رسید ثبت نامی اولیه کنکور سراسری خود ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر به کد رهگیری کارت ورود به جلسه کنکور سراسری  1402 مراجعه نمایید.
  • روش سوم : در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی خود کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
  • روش چهارم : در صورتی که داوطلب به هیچ یک از اطلاعات رسید ثبت نامی خود را در دسترس ندارد می تواند در این روش با وارد کردن شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه کارت ورود به جلسه خود را دریافت نماید .

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه بسیار ساده است. کافیست شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه خود را در کادر مشخص شده وارد کنید و گزینه جستجو را بزنید. شماره سریال شناسنامه در تصویر زیر قابل مشاهده است.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با سریال شناسنامه moshavergroup.com

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

هر ساله همزمان با انتشار کارت، امکان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری نیز برای متقاضیان آن فعال می شود .اگر بعد از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه اطلاعاتی متفاوت با اطلاعات فردی و تحصیلی خود مشاهده کردید باید هر چه سریعتر با یکی از روش های زیر به اصلاح آن بپردازید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری به سه روش امکان پذیر است که شامل : 1. مراجعه به آموزش و پرورش منطقه 2. مراجعه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص در هر استان 3. مراجعه به سایت سازمان سنجش ، که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم می باشد :

ویرایش اطلاعات با مراجعه به آموزش و پرورش هر منطقه : چنانچه داوطلبان مغایرتی در ثبت اطلاعات فردی شامل نام و نام خانوادگی ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع ديپلم ، شماره ملی ، کد دانش آموزی و منطقه اخذ ديپلم ، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی ، عنوان مدرک پيش دانشگاهی ، منطقه يا ناحیه اخذ مدرک پيش‌ دانشگاهی ، کد دانش آموزی مقطع پيش‌ دانشگاهی و همچنین هرگونه مشکل درخصوص نمرات آموزش وپرورش ، اطلاعات سوابق تحصيلی ، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش مشاهده نمودند لازم است به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصيلی خود مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند .

ویرایش اطلاعات با مراجعه به نماینده سازمان سنجش در باجه های رفع نقص : در صورت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه از sanjesh.org و مشاهده مغایرت در هر یک از موارد ( جنس ، دين ، زبان خارجی امتحانی ، معلوليت و بهيار ) ، همچنین درصورت وجود اشکالاتی از جمله فاقد مهر یا عکس بودن ، واضح نبودن عکس ، درج عکسی به جزء عکس داوطلب ( اشتباه عکس ) می توانید به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه برای اصلاح آن ها مراجعه کنید . لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که از ثبت نام کنکور سراسری 1402 جا مانده اند می توانند به این مراکز مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

ویرایش اطلاعات با مراجعه به سایت سازمان سنجش : بعد از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه اگر بر روی کارت شرکت در آزمون بند های شامل سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، سهميه ، معدل کتبی نهايی ديپلم ، محل اخذ مدرک ماقبل ديپلم ، محل اخذ مدرک ديپلم و وضعیت تحصيلی و اشتغال مغايرتی مشاهده نمودند در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش به سایت مذکور مراجعه نمایند .

در ضمن داوطلبانی که سهمیه درخواستیشان شامل سهميه ‌های بنياد شهيد و امور ايثارگران ، رزمندگان ستاد کل نيرو های مسلح ، وزارت جهاد کشاورزی و رزمنده داوطلب بسيجی و همچنين همسر و فرزندان بوده ولی در بند مندرج درکارت شرکت در آزمون عنوان سهميه ( مناطق ) درج گرديده لازم است جهت اعلام مغايرت و تکميل اطلاعات مربوط به سهميه در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش صرفا به قسمت ويرايش اطلاعات در سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به درج سهمیه مربوطه اقدام کنند . لازم به ذکر است داوطلبانی که سهميه آنان از سوی ارگان مربوطه مورد تایید قرار نگرفته است برای بررسی وضعيت عدم تاييد سهميه خود ( بعد از ويرايش ) به ارگان های ذيربط نيز مراجعه نمايند . در غير اين صورت با سهميه مناطق گزينش خواهند شد و هيچ‌ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد .

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه

چنانچه در دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه با مشکلی مواجه شدید ؛ می توانید از طریق شماره های زیر با مشاورین حرفه ای مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید …

9099071613


ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی روش دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه پرداختیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. همانطور که می دانید با توجه به تغییرات فراوان آزمون سراسری 1402 باید از جدیدترین اطلاعات مربوط به آن مطلع باشید.روش های دیگر مانند دریافت کارت ورود به جلسه با شماره شناسنامه را می توانید در لینک مربوطه مطالعه نمایید.

برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه « کنکور ۱۴۰۲ » باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه امکان پذیر است؟

✔️بله، روش دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با سریال شناسنامه یکی از چهار روش اصلی دریافت کارت آزمون سراسری است که به صورت کامل در این مقاله به آن پرداخته ایم.

✔️سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه چیست؟

✔️برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه یا سایر روش ها که در مقاله به آن اشاره شد باید به سایت سنجش sanjesh.org مراجعه نمایید.

✔️زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون سراسری چه تاریخی تعیین شده است؟

✔️کارت شرکت در آزمون سراسری نوبت دی، از روز یکشنبه 25 دی بر روی درگاه اینترنتی سازمان سنجش sanjesh.org و در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره سریال شناسنامه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی