کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر پیام نور

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر پیام نور

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با زمان و نحوه پرینت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر پیام نور در اختیار شما قرار داده ایم. داوطلبان پیش از حضور در جلسه آزمون بایستی به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نمایند. طبق دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، داوطلبان از تاریخ 14 الی 16 بهمن ماه می توانند کارت ورود به جلسه آزمون خود را مشاهده و دریافت نمایند. با ما همراه باشید.

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر پیام نور

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی كه در آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1399 – نوبت بیست و یکم ثبت نام نموده‌اند، نظر داوطلبان گرامی را به اطلاعات مربوط به پرینت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر و همچنین نکات مهم زمان برگزاری آزمون ارشد فراگیر پیام نور معطوف می دارد:

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر پیام نور

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر كلیه‌ داوطلبان از تاریخ 1399/11/14 لغایت 1399/11/16 می باشد. برای مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر پیام نور لازم است داوطلبان به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

لذا كلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شركت‌ در آزمون‌، برای شركت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و كد رهگیری و …) از کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور و هم­چنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكس دار و ارائه آن الزامی است.

رفع مغایرت اطلاعات كارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور

داوطلبان درخصوص مندرجات اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر پیام نور چنانچه مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

  1.  با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 12و 15 (شامل نام ­خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، كد ملی، مؤسسه فارغ‌التحصیلی، تاریخ فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع كارشناسی، معدل مقطع كاردانی «مربوط به دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان مقطع كارشناسی ناپیوسته» و كدرشته‌ محلهای انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب) کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذكور در تاریخ مقرر منحصرا به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.
  2. در صورتیكه نسبت به بندهای 3 و 8 (جنس و معلولیت) تفاوتی مشاهده نمودند، باید به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند.
  3. چنانچه عكس الصاقی به کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عكس و كارت ملی یا شناسنامه عكسدار برای اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به باجه های رفع نقص مراجعه نماید.
  4.  چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت نامی (بند 7) کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان، سپاه پاسداران «سازمان بسیج مستضعفین»، وزارت جهاد كشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد كل نیروی مسلح) جهت اعلام مغایرت باید به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر پیام نور

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر

داوطلبان برای شرکت در جلسه آزمون باید در بازه زمانی 14 لغایت 16 بهمن ماه 1399 به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و به روش زیر کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر پیام نور را دریافت نمایند.

  1. جست و جو براساس شماره سریال ثبت نامی
  2. جست و جو براساس شماره پرونده و کد پیگیری
  3. جست و جو براساس مشخصات فردی
  4. جست و جو براساس شماره پرونده و شماره داوطلبی

در صورت فراموش کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی می توایند با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

تذكر های‌ مهم برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور‌

  • در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكس دار الزامی است.
  • فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8:30 (هشت و سی دقیقه‌) صبح روز جمعه 99/11/17 آغاز می‌گردد.
  •  در ورودی حوزه­ های امتحانی راس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت صبح) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
  •  هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكس دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
  • داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله كیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، دستبند هوشمند، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اكیدا خودداری نمایند.

زمان اعلام نتایج نهایی ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر پیام نور در مقاله بالا بیان شده است. طبق دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور، نتایج نهایی آزمون در نیمه دوم اسفندماه 1399 اعلام خواهد شد. زمان دقیق اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد فراگیر از سایت سازمان سنجش کشور منتشر خواهد شد. به محض انتشار، از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌ های موجود در سایت سنجش با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور تماس‌ حاصل‌ كرده یا از طریق سیستم مشاوره و پاسخگویی مجموعه بزرگ مشاور گروپ اقدام به دریافت پاسخ تمامی سوالات خود نمایید.

سوالات متداول داوطلبان

کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر پیام نور چه زمانی منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از تاریخ 14 الی 16 بهمن ماه 1399 قابل دریافت می باشد.

کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر از طریق چه سایتی قابل دریافت است؟

سایت سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org

رفع مغایرت اطلاعات كارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور چگونه است؟

رفع مغایرت یا نقص اطلاعات كارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور در این مقاله شرح داده شده است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403