دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به موضوع دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۲ می پردازیم. زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری هم برای داوطلبان شرکت در این آزمون ارائه می گردد. با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برمبنای ماده (3) قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و ماده( 5) قانون دفاتر اسناد رسمی از بین متقاضیان واجد شرایط با برگزاری آزمون کتبی و اختبار، اقدام به گزینش سردفتر اسناد رسمی می نماید.

کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۲

داوطلبانی که اقدام به ثبت نام آزمون سردفتری نموده اند باید در تاریخ مقرر اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۲ نمایند. همانطور که می دانید به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری آزمون سردفتری ضروری می باشد و در صورتی که پرینت کارت ورود به آزمون را همراه خود نداشته باشید از شرکت و حضور شما در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

مندرجات کارت شامل اطلاعات داوطلبی، زمان و محل برگزاری آزمون سردفتری متناسب با محل انتخابی داوطلب در زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی می باشد. برای دریافت لیست آدرس محل برگزاری آزمون سردفتری  کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۲

مطابق با اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری  ۱۴۰۲ دریافت کارت از تاریخ سه شنبه 22 آذر 1402 امکان پذیر بوده و متقاضیان باید در این تاریخ و تا پیش از فرا رسیدن زمان برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۲ در روز جمعه 25 آذر 1402، اقدام به دریافت کارت ورود به آزمون خود نمایند.

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری: ۲۲ آذر ۱۴۰۲
  • زمان برگزاری آزمون: ۲۵ آذر ۱۴۰۲

توجه داشته باشید که حتما بعد از اخذ کارت، بلافاصله پرینت کارت ورود به جلسه را تهیه نمایید و این کار را به روز آزمون موکول نکنید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۲
از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۲۲ تا روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۴

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری

داوطلبان باید در تاریخ معین شده به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری مراجعه نمایند. سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان برگزار کننده این آزمون مسئولیت انتشار کارت ورود به جلسه داوطلبان را برعهده دارد و متقاضیان برای دریافت کارت باید به آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایند. توجه داشته باشید که توزیع کارت منحصرا اینترنتی بوده و فقط از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت می باشد.

به منظور سهولت دسترسی شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی در جدول زیر قرار گرفته است.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری کلیک کنید

(با آغاز زمان انتشار کارت ورود به آزمون سردفتری در سایت سازمان سنجش این لینک فعال و در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت)

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری

در این بخش از مقاله نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی را با هم بررسی می کنیم. راهنمای تصویری گرفتن کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۲ به محض آغاز فرآیند اخذ کارت در این بخش به روز رسانی می گردد.

در مرحله اول، باید به سایت سنجش وارد شوید. برای این کار می توانید از لینک موجود در جدول بالا استفاده کنید یا آدرس sanjesh.org را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ نمایید.

از منوی رنگی سمت راست سایت روی گزینه آزمون استخدامی بزنید، یا به بخش آزمون استخدامی در ستون میانی سایت سنجش مراجعه کنید.

دریافت کارت آزمون سردفتری اسناد رسمی

روی لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی سال 1402 کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری

به 5 روش، با وارد کردن اطلاعات داوطلب مانند شماره پرونده 6 رقمی  و کد پیگیری ثبت نام 15 رقمی و یا کد ملی، شماره پرونده و شماره داوطلبی به سیستم وارد شوید.

روش اول : شماره پرونده 6 رقمی و سریال ثبت نام

روش دوم: شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری ثبت نام

روش سوم: شماره پرونده 6 رقمی و کد ملی

روش چهارم: شماره پرونده 6 رقمی و شماره داوطلبی

روش پتجم: تماس با مشاورین مجموعه مشاور گروپ 🙂

اگر در مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری دچار مشکل شده اید کافیست با ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

شماره تماس مشاور گروپ

9099071613

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری

در حساب کاربری خود روی کارت ورود به جلسه کلیک کنید. با فشردن دکمه چاپ، فایل pdf کارت صادر و آماده ی پرینت می گردد.

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری

امکان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری با مراجعه به باجه های رفع نقص سازمان سنجش فراهم شده است. توجه داشته باشید که در صورت وجود هرگونه مغایرت بین اطلاعات داوطلب و اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه، داوطلب از شرکت در آزمون محروم و در هر مرحله از فرآیند استخدام سردفتری اسناد رسمی که باشد پذیرش او لغو می گردد.

بنابراین حتما در زمان دریافت کارت اطلاعات خود را بررسی و در صورت وجود مغایرت برای تصحیح و ویرایش آن ها، بسته به نوع مغایرت به صورت اینترنتی یا حضوری به باجه های رفع نواقص سازمان سنجش مراجعه نمایید.

ویرایش اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری برای اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، کد ملی، دین، سهمیه ایثارگران، مقطع و رشته تحصیلی، و همچنین تاریخ فارغ التحصیلی امکان پذیر است و متقاضیان باید تا حداکثر پیش از شروع آزمون در تاریخ 25 آذر ماه 1402 اقدام به تصحیح اطلاعات خود نمایند.

آدرس باجه های رفص نقص کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری

فهرست آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری در ابن بخش از مقاله قرار دارد. اگر کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری شما بدون عکس است و یا عکس داوطلب دیگری اشتباها بارگذاری شده، عکس واضح نیست و یا فاقد مهر می باشد باید برای اصلاح آن به صورت حضوری به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نواقص حوزه امتحانی خود مراجعه کنید.

مدارک لازم برای ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری دو قطعه عکس 3*4 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار داوطلب می باشد. متقاضیان گرامی باید از ساعت 8:30 صبح تا 12 ظهر و از 14 ظهر تا ساعت 17 عصر روز پنجشنبه 1402/9/24 به باجه رفع نقص حوزه خودشان مراجعه نمایند.

برای دریافت لیست باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۲ کلیک کنید. نام محل و نشانی باجه های رفع نقص آزمون سردفتری در این فایل قرار گرفته است.

زمان آزمون سردفتری اسناد رسمی

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری


ما در این مقاله به توضیحاتی پیرامون کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۲ و نحوه دریافت آن از سایت سازمان سنجش پرداختیم. متقاضیان با اطلاع از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۲ باید نسبت به دریافت آن اقدام نمایند و در صورت وجود مغایرت در اطلاعات کارت داوطلبی به تصحیح اطلاعات خود بپردازند. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام نیز می توانید از تلفن ثابت با ما تماس بگیرید. ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس با تلفن ثابت

همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول کارت آزمون سردفتری

✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری چه تاریخی آغاز می گردد؟

✔️کارت ورود به آزمون سردفتری دو الی سه روز پیش از زمان برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، برای اطلاع از زمان دقیق انتشار کارت به مقاله مراجعه نمایید. متقاضیان باید به صورت اینترنتی اقدام به دریافت کارت آزمون خود کرده و در صورت مغایرت اطلاعات داوطلب با اطلاعات مندرج بر روی کارت حتما باید به ویرایش اطلاعات بپردازند.

✔️نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۲ چگونه است؟

✔️راهنمای کامل دریافت کارت ورود به جلسه سردفتری 1402 در این مقاله ارائه شده است.

✔️ویرایش کارت آزمون سردفتری امکان پذیر است؟

✔️بله، به دو صورت اینترنتی و حضوری با مراجعه به باجه های رفع نقص آزمون سردفتری می توانید به ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه خود بپردازید.
در این مقاله لیست آدرس باجه های رفع نواقص سازمان سنجش قرار گرفته است. برای اطلاع از اینکه برای ویرایش کدام اطلاعات باید به روش اینترنتی یا حضوری اقدام کنید و همچنین آشنایی با نحوه ویرایش به توضیحات موجود در این مقاله مراجعه نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی