دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی 98 – www.hrtc.ir

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی 98 – www.hrtc.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی 98 دومین مرحله پس از ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی 98 از طریق سایت  www.hrtc.ir می باشد، که در این مقاله به نکات مهم هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی 98 را به اختصار برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی 98 - www.hrtc.ir

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی 98

كارت شركت در امتحان مذكور، از تاريخ 13 اسفندماه 1397 براي مشاهده و پرينت بر روي سايت مركز آزمون جهاد دانشگاهي به آدرس www.hrtc.ir  قرار خواهد گرفت. ششمين امتحان مشترك فراگير در روز جمعه 17 اسفندماه 1397 در تهران و با توجه به آمار  شركت كنندگان، حسب مورد در مراكز استانها يا حوزهها برگزار خواهد شد. ملاك تعيين حوزه امتحاني داوطلبان، نزديكترين حوزه برگزاري آزمون به  « شهرستان اعلام شده داوطلب در فرم ثبت نام جهت روز آزمون »  ميباشد كه در فرم ثبت نام درج خواهند نمود.

ساعت شروع و محل برگزاري امتحان مشترك فراگير بر روي كارت شركت در امتحان مشترك فراگير درج و به هنگام پرينت كارت به آگاهي داوطلبان خواهد رسيد. لازم به ذكر است صدور كارت شركت در امتحان مشترك فراگير، به منزله تأييد اطلاعات ارسالي از سوي داوطلبان نبوده و مدارك داوطلبان پس از اجراي امتحان توسط دستگاه اجرايي مربوط، مورد بررسي قرار خواهد گرفت.


زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی کشور 98

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی کشور 98 که ششمین آزمون استخدامی مشترک و فراگیر دستگاههای اجرایی است، در تاریخ 1397/12/17 برگزار می‌شود. توضیحات لازم درخصوص تاريخ و نحوه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی و سایر موارد مورد اشاره در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، را همین حالا از کارشناسان اختصاصی آزمون های استخدامی مجموعه بزرگ مشاور گروپ بخواهید.

داوطلبان متقاضي استخدام می توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط پیش روی خود (رشته‌ها، منابع و سایر شرایط اختصاصی هر آزمون) و شغل محل‌های استخدام در هر یک از دستگاههای یاد شده، به دفترچه راهنمای آزمون که از تاریخ 1397/10/30 (همزمان با شروع ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی 98) در سایت اینترنتی www.hrtc.ir قرار داده شد مراجعه نمایند و در صورت نیاز به دریافت توضیحات تکمیلی و بررسی امکان ثبت نام بصورت تلفنی،  همین حالا با کارشناسان اختصاصی ثبت نام آزمون های استخدامی مجموعه مشاور گروپ  از طریق شماره تماس ده رقمی (بدون نیاز به هرگونه کد و پیش شماره ای) 9099071613 تماس بگیرید .
همچنين داوطلبان، پس از پايان مهلت ثبت نام و در مهلت مشخص شده براي دريافت كارت ورود به جلسه، از طريق پروفايل خود ميتوانند اقدام به دريافت كارت ورود به جلسه نمايند. اعلام نتايج نيز در زمان مقرر، از طريق همين پروفايل انجام خواهد گرفت.
https://moshavergroup.com/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85%db%8c-www-hrtc-ir/

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی کشور 98

 کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی کشور 98 تمامی داوطلبان‌ از روز چهارشنبه مورخ 97/08/23 براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. (به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی کشور 98 در همین مقاله قرار داده خواهد شد) لذا كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به پايگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، كد ملي، سال تولد و …) از کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی کشور 98 خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و همچنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است. 

تذکر های مهم جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی کشور 98

  1. در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.
  2. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت‌  8:30 (هشت و سي دقيقه‌) صبح روز جمعه 97/08/25  آغاز مي‌گردد.
  3.  در ورودي حوزه هاي امتحاني رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند. 
  4. هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.
  5. داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، ساعت هوشمند، تلفن همراه، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رفتار خواهد شد.
  6.  مخدوش نمودن و پاره نمودن اوراق امتحاني، تعلل در ارائه مدارك امتحاني ماهيتاً از مصاديق تخلّف و تقلّب محسوب مي‌گردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد. 

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی 98 – www.hrtc.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی