دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۲ my medu.ir

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی کارت امتحان نهایی my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۲ my medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه جدید دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی my medu.ir است و ما در این مقاله مشاور گروپ قصد داریم راهنمای جامع دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۲ را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. همانطور که می دانید به همراه داشتن کارت آزمون نهایی، یکی از ملزومات شرکت در جلسه امتحان است و باید حتما در روز آزمون، کارت ورود به جلسه امتحان نهایی را به صورت پرینت شده با خود داشته باشید.

کارت ورود به جلسه امتحان نهایی my medu.ir

سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی my medu.ir است و کارت ورود به جلسه نهایی به صورت غیرحضوری و اینترنتی قابل دریافت می باشد. دانش آموزان متوسطه دوم، پایه دوازدهم به منظور شرکت در امتحان نهایی خرداد 1402 باید کارت ورود به جلسه آزمون را به همراه داشته باشند. حضور در جلسه آزمون بدون کارت ممنوع می باشد و در این صورت دانش آموزان نمی توانند در امتحانات شرکت نمایند. بنابراین توصیه می کنیم حتما در زمان تعیین شده، با مراجعه به سایت مای مدیو کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنید.

تا پیش از این کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی از طریق سامانه پادا منتشر و در اختیار دانش آموزان قرار می گرفت اما در راستای یکپارچه شدن خدمات وزارت آموزش و پرورش ، امر انتشار و دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی هم به my.medu.ir سپرده شده است.

کارت آزمون نهایی شامل اطلاعاتی از قبیل، نام و نام خانوادگی، شماره کارت، کد دانش آموزی، حوزه و محل برگزاری امتحانات، تاریخ و روز برگزاری امتحانات می باشد. پس از دریافت و مشاهده کارت ورود به جلسه امتحان نهایی خرداد ماه 1402، دقت کنید، تمامی اطلاعات شما به درستی درج شده باشد.

در تصویر زیر عکس کارت ورود به جلسه امتحان نهایی مربوط به امتحانات سال تحصیلی 1401 – 1402 را مشاهده می کنید. این تصویر از

نمونه کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دریافت کارت امتحان نهایی my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup


یکی از تفاوت های اصلی امتحانات نهایی 1402 نسبت به امتحان سال های گذشته در این است که تأیید هویت دانش آموزان در جلسه ی امتحان نهایی، از امسال به صورت الکترونیکی و براساس بارکد روی کارت ورود به جلسه دانش‌آموزان ثبت می‌ شود.

بنابراین کارت ورود به جلسه امتحان نهایی، دارای بارکدی خواهد بود برای هر دانش آموز به صورت منحصر به فرد تعریف شده است و با استفاده از این بارکد در جلسه ی امتحان نهایی، حضور و یا عدم حضور دانش آموز مشخص می گردد.

در نتیجه حتی اگر در جلسه حضور داشته باشید اما کارت ورود به جلسه امتحان نهایی همراهتان نباشد، ممکن است برای شما غیبت در امتحان نهایی منظور شود! بنابراین حتما در تاریخ مقرر برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی my medu.ir اقدام نمایید.  توجه داشته باشید که در صورت غیبت در امتحان نهایی چه به صورت موجه و چه غیر موجه، بر اساس قوانین و مطابق با آیین نامه اجرایی مدارس، با دانش آموز غایب برخورد خواهد شد!

علاوه بر حضور و غیاب الکترونیکی امتحانات نهایی، تصحیح برگه های امتحانات نهایی نیز به صورت الکترونیکی خواهد بود و با این روش مانند سابق هر برگه 2 بار تصحیح می شود و در صورت اعتراض دانش آموز به نمره نهایی، مصحح سوم نیز برای تصحیح الکترونیکی امتحانات نهایی اقدام خواهد کرد.

سایت مای مدیو کارت ورود به جلسه

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، سایت مای مدیو کارت ورود به جلسه امتحان نهایی را منتشر می کند به همین دلیل نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی my medu.ir به صورت گام به گام در ادامه بیان شده است.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۲

  1. مراجعه به سامانه my medu.ir  پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش (مای مدیو) به نشانی اینترنتی : my.medu.ir
  2. درج  کد ملی به عنوان نام کاربری و شش رقم سریال شناسنامه به عنوان رمز عبور
  3. نوشتن کد امنیتی و کلیک بر روی گزینه “ورود کاربران”
  4. پس از ورود به صفحه شخصی در مای مدیو، کلیک بر روی گزینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی
  5. مشاهده و بررسی اطلاعات  مندرج بر روی کارت (به منظور جلوگیری از ثبت اطلاعات غلط)
  6. دریافت فایل pdf و چاپ کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

در صورت نیاز یا بروز هر گونه مشکل در گرفتن کارت ورود به جلسه امتحان نهایی my medu.ir می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 دریافت نمایید.


دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۲

چگونه کارت ورود به جلسه امتحان نهایی بگیریم؟ برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی کافیست بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه my medu.ir مطابق تصویر باید نوع کاربری خود را در کادر انتخاب نقش تعیین کنید. اگر بر روی تصویر زیر کلیک نمایید مستقیما به صفحه اصلی my medu.ir مای مدیو پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش هدایت می شوید.

ورود دانش آموزان به سامانه my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

وضعیت دانش آموز ایرانی یا اتباع را انتخاب کنید. دانش آموزان عزیز ایرانی باید با با وارد کردن کد ملی و 6 رقم سریال شناسنامه در کادرهای مربوطه، کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه ورود پنجره الکترونیک آموزش و پرورش بزنند.

دانش آموزان اتباع عزیز هم باید کد دانش آموزی خود را در کادر مشخص شده وارد نمایند و بعد از درج تاریخ تولد شمسی، کد امنیتی را وارد نمایند. با انتخاب گزینه ورود به حساب کاربری my.medu. ir خود یعنی سایت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی منتقل می شوید.

ورود دانش آموز اتباع خارجی به سامانه آزمون رغبت و توانایی my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

داوطلبان آزاد امتحان نهایی که قصد ترمیم معدل و یا تهیه سوابق تحصیلی را دارند، باید از طریق نقش والدین و سایر، ابتدا به درگاه ملی دولت هوشمند مراجعه و بعد از احراز هویت، به سایت مدیو کارت ورود به جلسه وارد شوند.

حالا که به حساب کاربری خود وارد شدید، از بخش خدمات my medu.ir دانش آموز یا سایر افراد، می توانید گزینه دریافت کارت امتحان نهایی را انتخاب نمایید.


راهنمای دریافت کارت امتحان نهایی my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com


در این صورت فایل کارت ورود به جلسه امتحان نهایی برای شما به نمایش در می آید. تعداد امتحاناتی که مجاز به شرکت در آن ها هستید در قالب یک جدول با روز، تاریخ و ساعت برگزاری آزمون نوشته شده است. توجه داشته باشید که حتما بعد از مشاهده کارت و گرفتن کارت ورود به جلسه امتحان نهایی my medu.ir، اطلاعات مندرج بر روی آن را به دقت مطالعه و بررسی کنید و در صورت وجود هرگونه مغایرت، برای رفع نقص به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایید.


نحوه دریافت کارت امتحان نهایی my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com


جهت مشاهده فایل pdf راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی my medu.ir کلیک نمایید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۲

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۲ از روز شنبه بیست و سوم اردیبهشت آغاز می گردد و حتما تا قبل از شروع امتحانات کارت خود را از سامانه مای مدیو بگیرید که اگر احیانا مشکلی داشت بتوانید در اسرع وقت و پیش از اتمام مهلت گرفتن کارت ورود به جلسه امتحان نهایی برای رفع نقص کارت اقدامات لازم را انجام دهید. در ادامه لیست برنامه امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۲ را مشاهده می نمایید.

برنامه امتحانات نهایی خرداد 1402 دوازدهم

زمان شروع آزمون راس ساعت 7:30 صبح

حتما نیم ساعت پیش از شروع امتحان در حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت ورود به جلسه امتحان نهایی خود حضور داشته باشید

روز / رشته ریاضی علوم تجربی ادبیات و علوم انسانی علوم و معارف اسلامی فنی حرفه ای و کاردانش
یکشنبه 1402/02/31 تعلیمات دینی 3 (دینی، اخلاق و قرآن) تعلیمات دینی 3 (دینی، اخلاق و قرآن) تعلیمات دینی 3 (دینی، اخلاق و قرآن) علوم و معارف قرآنی 3 تعلیمات دینی 3 (دینی، اخلاق و قرآن)
سه شنبه 1402/03/02 فیزیک 3 فیزیک 3 تاریخ 3 تاریخ 3 (تخصصی رشته)
پنج شنبه 1402/03/04 فارسی 3 فارسی 3 فارسی 3 فارسی 3 زبان فارسی و نگارش 3
یک شنبه 1402/03/07 هندسه 3 ریاضی 3 جامعه شناسی 3 اصول عقاید 3 —-
سه شنبه 1402/03/09 زبان انگلیسی 3 زبان انگلیسی 3 زبان انگلیسی 3 زبان انگلیسی 3 زبان انگلیسی 3
پنج شنبه 1402/03/11 شیمی 3 شیمی 3 فلسفه 2 فلسفه 2
سه شنبه 1402/03/16 حسابان 2 زیست شناسی 3 علوم و فنون ادبی 3 علوم و فنون ادبی 3 —-
پنج شنبه 1402/03/18 سلامت و بهداشت سلامت و بهداشت سلامت و بهداشت سلامت و بهداشت سلامت و بهداشت
یک شنبه 1402/03/21 ریاضیات گسسته زمین شناسی ریاضی و آمار 3 ریاضی و آمار 3
سه شنبه 1402/03/23 عربی، زبان قرآن 3 عربی، زبان قرآن 3 عربی، زبان قرآن 3 عربی، زبان قرآن 3 عربی، زبان قرآن 3
پنج شنبه 1402/03/25 علوم اجتماعی علوم اجتماعی جغرافیا 3 احکام 3

مشکل دریافت کارت امتحان نهایی

چرا کارت امتحان نهایی نمیاد؟ متاسفانه مشکل دریافت کارت امتحان نهایی برای حدود ۱۲۰۰ داوطلب گزارش شده است. رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از صادر نشدن کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۲۰۰ داوطلب به دلیل نقص در ثبت نام خبر داد و گفت اگر امکان دریافت یا چاپ کارت برای دانش‌ آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان آزاد امتحانات نهایی فراهم نیست، دانش آموزان می بایست به مدرسه محل تحصیل و داوطلبان آزاد هم باید به مدرسه محل ثبت نام مراجعه کنند تا مدیر مدرسه نسبت به دریافت کارت آنها اقدام کند.

مشاوره امتحان نهایی

یکی از مواردی که برای دانش آموزان دارای اهمیت می باشد، آگاهی از بارم بندی سوالات امتحانی می باشد. دانش آموزان با آگاهی از بارم بندی امتحانات ۱۴۰۲  ، می توانند برنامه ریزی درسی خود را به صورت دقیق تر انجام دهند.

شیوه برگزاری امتحانات خرداد ۱۴۰۲ چگونه است؟ به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه، جلسه معاون آموزش متوسطه بامعاونین آموزش متوسطه استانها روز دوشنبه ۲۳ فروردین به صورت مجازی برگزار شد. دراین جلسه که رئیس مرکز سنجش حضور مجازی داشت به روند برگزاری امتحانات خرداد ۱۴۰۲ پرداخت.

وی افزود: امتحانات خردادماه ۱۴۰۲ ، فقط برای دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم براساس مصوبه ۹۷۷ شورای عالی به صورت حضوری وبرای سایر پایه ها ودروس غیر فنی وپایه فنی مسولیت برنامه ارزشیابی برعهده مدیر مدرسه باتصمیمات شورای مدرسه است.

به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش:

🔹تاثیر سابقه تحصیلی در رتبه کنکور برای سال ۱۴۰۲ عدد ۴۰ درصد قطعی است. برای کنکور ۱۴۰۳ نیز این تأثیر ۵۰ درصد قطعی و برای پایه دوازدهم است.

🔹برای سال ۱۴۰۴ سوابق تحصیلی پایه یازدهم هم ایجاد می‌شود و سوابق یازدهم و دوازدهم با تأثیر ۶۰ درصد است.

🔹در خرداد ۱۴۰۳، همه دانش‌آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهند داشت. چون در سال ۱۴۰۵ سابقه تحصیلی برای پایه دهم باید داشته باشیم.

🔹سوابق تحصیلی در سال ۱۴۰۵ در سه پایه دهم و یازدهم و دوازدهم تأثیر ۶۰ درصد قطعی است.

بنابراین موفقیت و کسب نمره حداکثری در امتحانات نهایی ارتباط مستقیمی با میزان مطالعه شما و همچنین سطح تسلط شما بر مفاهیم کتاب های درسی و امکان برقراری ارتباط بین این مفاهیم دارد.

مشاوره تلفنی مشاور گروپ Moshavergroup.com

دریافت نشانی محل امتحان نهایی my medu.ir

امکان دریافت نشانی محل امتحان نهایی my medu.ir فراهم شده است. کافیست بعد از ورود به سایت مای مدیو، از بخش انتخاب نقش روی گزینه دانش آموز و یا والدین و سایر بزنید. حالا مطابق تصویر زیر روی عبارت دریافت نشانی محل امتحان نهایی کلیک نمایید.

مراحل دریافت نشانی محل امتحان نهایی my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در کادری که پیش روی شما ظاهر می شود، کد ملی، کد دانش آموزی یا کد فیدا اتباع خارجی را وارد نمایید و بعد از درج عبارت امنیتی در کادر مربوطه، روی گزینه نمایش بزنید.

مراحل دریافت آدرس حوزه امتحان نهایی my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com


در صورت ورود صحیح اطلاعات، کد مدرسه، نام حوزه امتحان نهایی به همراه آدرس دقیق حوزه امتحانات نهایی شما نشان داده خواهد شد. حتما کارت ورود به جلسه را دریافت کنید و روز آزمون با خود به همراه داشته باشید.

پیدا کردن آدرس حوزه امتحان نهایی my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

امیدواریم در امتحانات نهایی خود موفق باشید 🙂


ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم به معرفی نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی my medu.ir بپردازیم چرا که کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی از این به بعد در سامانه مای مدیو منتشر خواهد شد.همچنین نمونه کارت ورود به جلسه امتحان نهایی را خدمت شما عزیزان ارائه کردیم که با جزئیات مندرج بر روی کارت امتحان نهایی خود آشنا شوید.

فراموش نکنید که حتما بعد از دریافت، اقدامات لازم برای چاپ کارت ورود به جلسه امتحان نهایی را انجام دهید

اگر شما هم جزو گروه دانش آموزان عزیز دوازدهمی هستید و درباره نحوه کار با سامانه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی سوال دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️مراحل دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی my medu.ir چیست؟

✔️راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی در این مقاله مشاور گروپ قرار گرفته است.

✔️زمان دریافت کارت امتحان نهایی ۱۴۰۲ کی آغاز می شود؟

✔️تاریخ دریافت کارت امتحان نهایی my medu.ir حدودا اواخر اردیبهشت است و تا زمان آغاز فرآیند امتحانات در سراسر کشور، ادامه دارد. حتما در تاریخ مقرر با مراجعه به سایت مای مدیو کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

✔️آدرس حوزه امتحان نهایی را از کجا پیدا کنم؟

✔️بعد از دریافت کارت امتحان نهایی my medu.ir در قسمت بالای کارت مشخصات دانش آموز و همچنین آدرس حوزه امتحان نهایی ذکر شده است.

کارت ورود به جلسه pada.medu.ir بگیرم یا سایت مای مدیو؟

شما برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی باید به سایت مای مدیو مراجعه کنید.

4.4/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۲ my medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی