کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش moshvergroup.com

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402 موضوع اصلی این مقاله مشاور گروپ است. برای دریافت اطلاعات مربوط به کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری اعم از زمان انتشار کارت و نحوه دریافت آن از سایت gozinesh.aja.ir تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲

همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲ از جمله ضروریات روز آزمون استخدامی ارتش است که کلیه متقاضیان باید در بازه زمانی مقرر شده از سوی سایت گزینش و استخدام آجا gozinesh.aja.ir برای دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری اقدام نمایند. توجه داشته باشید که به داوطلبان فاقد کارت ورود به جلسه آزمون ارتش اجازه ورود به حوزه امتحان داده نخواهد شد.

مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش از جمله اطلاعات فردی و هویتی داوطلب مانند نام و نام خانوادگی، سال تولد، نام پدر و تصویر داوطلب خواهد بود. همچنین شماره پرونده که در زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش از سایت گزینش و استخدام آجا gozinesh.aja.ir دریافت کرده بودید هم بر روی کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری ارتش درج می گردد. برای اطلاع از آدرس محل برگزاری آزمون نیز ضمن مراجعه به سایت، می توانید به اطلاعات روی کارت ورود به جلسه استناد کنید.

کارت ورود به جلسه ارتش کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش moshvergroup.com

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش مطابق با دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش و همچنین اطلاعات مندرج در پایگاه گزینش و استخدام ارتش gozinesh.aja.ir چهار روز پیش از فرا رسیدن زمان برگزاری آزمون خواهد بود. با توجه به اینکه آزمون استخدامی ارتش در روز جمعه ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ساعت ۸ صبح برگزار می شود، کلیه شرکت کنندگان می توانند از روز دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشکده افسری ارتش خود نماید.

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش تا روز پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت اما توصیه می کنیم گرفتن کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری را به ساعات و روزهای پایانی موکول نکنید و هر چه سریعتر برای دریافت کارت اقدام نمایید.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش همان سایت گزینش و استخدام آجا به نشانی gozinesh.aja.ir است که کلیه مراحل ثبت نام، اطلاع رسانی و برگزاری این آزمون توسط سایت گزینش آجا انجام می پذیرد. داوطلبان شرکت کننده برای کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش باید در بازه زمانی 5 تا 8 دی 1401 به این سامانه مراجعه نمایند.

لینک مستقیم ورود به سایت گزینش و استخدام آجا gozinesh.aja.ir در ادامه مقاله قرار گرفته است تا به راحتی به صفحه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارتش دسترسی داشته باشید.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش moshvergroup.com

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش بسیار ساده است و فقط بسته به اینکه ثبت نام شما کامل شده باشد یا نه متفاوت خواهد بود. به همین دلیل در این بخش از مقاله به تفکیک این دو روش را بررسی خواهیم کرد.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه ارتش با شماره پرونده

ابتدا باید به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه کنید. اگر شماره پرونده ثبت نام دانشگاه افسری را در اختیار دارید و ثبت نام شما کامل است می توانید از روش دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری ارتش با شماره پرونده استفاده کنید. باید مطابق تصویر از منوی سمت راست روی گزینه کارت جلسه آزمون(ثبت نام کامل) بزنید. همچنین می توانید از لینک مستقیم کارت ورود به جلسه افسری ارتش موجود در جدول زیر استفاده کنید.

برای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری کلیک نمایید.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش moshvergroup.com

بعد از ورود، با وارد کردن کد ملی و شماره پرونده در کادرهای مربوطه روی گزینه تایید بزنید تا فایل کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش را دریافت نمایید. پرینت کارت را فراموش نکنید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش با شماره پرونده moshvergroup.com

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه ارتش با کد رهگیری خرید

اگر شماره پرونده ثبت نام را ندارید و فقط فرم خرید را تکمیل کرده اید ثبت نام شما ناقص بوده است در این صورت می توانید از روش دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری ارتش با کد رهگیری خرید استفاده نمایید. بدین ترتیب بعد از ورود به سایت gozinesh.aja.ir، مطابق تصویر زیر از منوی سمت راست گزینه کارت جلسه آزمون (ثبت نام ناقص) را انتخاب کنید. این امر با کلیک بر روی لینک مستقیم کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری موجود در جدول زیر امکان پذیر خواهد بود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش moshvergroup.com

کد ملی و کد رهگیری خرید را در کادرهای معین شده وارد کنید و سپس روی گزینه تایید بزنید. شما عزیزان که از این روش استفاده می کنید توجه داشته باشید چون ثبت نام شما ناقص است، باید بعد از چاپ کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش یک قطعه عکس ۴*۳ مربوط به سال جاری را در محل مربوطه الصاق نمائید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش با کد رهگیری خرید moshvergroup.com


ما در این مقاله مشاور گروپ به موضوع کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش و نحوه دریافت آن از سایت گزینش و استخدام آجا gozinesh.aja.ir پرداختیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد و همه شما عزیزان در این آزمون موفق باشید. در صورتیکه در مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشکده افسری ارتش دچار مشکل شدید کافیست با ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از کارشناسان متخصص دانشگاه افسری ما دریافت نمایید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول کارت ورود به جلسه ارتش

✔️کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402 چه زمانی منتشر می شود؟

✔️کارت ورود به جلسه ارتش از چهار روز قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر و اوایل دی 1401 در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. برای اطلاع از زمان دقیق انتشار و مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشکده افسری ارتش به مقاله مراجعه نمایید.

✔️نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش چگونه است؟

✔️راهنمای تصویری کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری در این مقاله ارائه شده است. با استفاده از شماره پرونده و کدرهگیری خرید می توانید کارت ورود به جلسه آزمون ارتش را از سایت گزینش آجا دریافت و پرینت نمایید.

✔️کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش را از کجا دریافت کنم؟

✔️کارت ورود به جلسه افسری ارتش را با مراجعه به سایت گزینش و استخدام آجا gozinesh.aja.ir به دست خواهید آورد. راهنمای گرفتن کارت ورود به جلسه ارتش و همچنین لینک مستقیم ورود به بخش دریافت کارت gozinesh.aja.ir در مقاله قرار گرفته است.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی