زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیز هوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیز هوشان

جهت مشاوره در زمینه زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیز هوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیز هوشان در این مقاله بررسی شده است. اگر شما هم با این سوال مواجه هستید که چگونه کارت ورود به جلسه تیز هوشان را بگیریم؟ می توانید با مطالعه مقاله پیش رو، پاسخ پرسش خود را بیابید.

دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیز هوشان

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ، از سوالات متداول داوطلبین این آزمون می باشد. زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیز هوشان در ادامه برای ورود به پایه های متوسطه دوم و اول ارائه شده است.

آزمون تیزهوشان هرساله برای پذیرش و ثبت نام آزمون تیز هوشان برگزار می شود . شیوه برگزاری این آزمون کشور است و هیچ سهمیه قانونی ای در آن تاثیر نمیگذارد.

توجه : لازم به ذکر است كارت ورود به جلسه ، صرفاً برای دانش آموزانی فعال خواهد شد كه پرداخت خود را به صورت كامل انجام داده و كد رهگیری دریافت نموده باشند .

حتما دقت داشته باشید که تنها راه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان رجوع به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان my.medu.ir اعلام شده است و هیچ راه دیگری وجود ندارد .  دانش آموزان جهت اطلاع از زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم می توانند عضو کانال تلگرام تیزهوشان مشاور گروپ شوند . داوطلبان به منظور دریافت کارت ورود به جلسه خود می توانند با مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ تماس گرفته و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ استفاده نمایند .

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیز هوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

طبق اعلام دفترچه آزمون تیزهوشان سال تحصیلی 1402 – 1403 زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیز هوشان ششم به هفتم، پنج روز پیش از برگزاری آزمون، خواهد بود و داوطلبان لازم است برای دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم،  از طریق سایت  my.medu.ir اقدام کنند.

آزمون های تیزهوشان در تعیین میزان پیشرفت و یا پسرفت دانش آموزان تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد. دانش آموزان با نحوه پاسخ گویی طولانی مدت به سوال‌ های چهار گزینه‌ ای آشنا می‌ شوند و بعد از اعلام نتیجه آزمون به طور دقیق متوجه می‌ شوند در چه دروسی ضعیف و در چه درس‌ هایی قوی هستند. این ارزیابی به دانش آموزان کمک می‌کند برنامه ریزی مناسب تری برای نحوه مطالعه خود داشته باشند.

زمان دریافت کارت آزمون تیز هوشان نهم به دهم 1402 – 1403

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیز هوشان نهم به دهم 1402 نیز مانند گروه قبلی، پنج روز پیش از برگزاری آزمون از طریق سامانه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ | my.medu.ir قابل دریافت است . لازم به ذکر است داوطلبان، دریافت کارت ورود به جلسه تیز هوشان دهم را به ساعت های اخر موکول نکنند و در اسرع وقت نسبت به دریافت آن در زمان دریافت کارت آزمون تیز هوشان نهم به دهم، اقدام کنند.

آزمون ورودی استعداد های درخشان هر ساله در زمان مقرر به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد برای تحصیل در مدارس دوره اول و دوره دوم متوسطه برگزار خواهد شد. داوطلبان دوره متوسطه دوم ( نهم به دهم) و داوطلبان دوره متوسطه اول ( ششم به هفتم)  باید به  پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir مراجعه نمایند.

 

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیز هوشان هفتم یا دهم و … پاسخ دهند، کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیز هوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیز هوشان، کی هست؟

✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیز هوشان، برای ششم به هفتم و نهم به دهم به طور کامل در مقاله بررسی شده است. مطالعه بفرمایید.

❓نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیز هوشان، چگونه است؟

✔️ نحوه دریافت کارت آزمون تیز هوشان به صورت اینترنتی، و از طریق سایت my.medu.ir خواهد بود.

❓سهمیه های قانونی آزمون تیزهوشان کدامند؟

✔️ آزمون تیزهوشان هرساله برای پذیرش و ثبت نام مدارس تیز هوشان برگزار می شود . شیوه برگزاری این آزمون کشور است و هیچ سهمیه قانونی ای در آن تاثیر نمیگذارد.
 
امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیز هوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی