دریافت و مشاهده کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ | پاسخ اعتراض به نتایج نهایی کنکور ارشد

دریافت و مشاهده کارنامه نهایی کنکور ارشد

جهت مشاوره در زمینه دریافت و مشاهده کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ | پاسخ اعتراض به نتایج نهایی کنکور ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت و مشاهده کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ : پاسخ اعتراض به نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ : دریافت و اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ بهمراه نحوه پیگیری اعتراض به نتایج نهایی ارشد ۱۴۰۲ :  ثبت نام ارشد ۱۴۰۲,محرومیت از ثبت نام ارشد ۱۴۰۲,تاریخ ثبت نام ارشد ۱۴۰۲,اعلام نتایج نهایی ارشد ۱۴۰۲,اعتراض به نتایج نهایی ارشد ۱۴۰۲,نحوه اعتراض به نتایج انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲,نفرات برتر کنکور ارشد ۱۴۰۲

دریافت و مشاهده کارنامه نهایی کنکور ارشد 99

دریافت و اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲  

نحوه پیگیری اعتراض به نتایج نهایی ارشد ۱۴۰۲

نحوه دریافت کارنامه نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

دریافت و مشاهده کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ :  در مرحله اعلام نتایج نهایی، داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی و ثبت نامی خود نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ را مشاهده کنند. در این زمان نتایج قبولی داوطلبان هم برای دانشگاه سراسری و هم دانشگاه آزاد مشخص می شود. در زمان اعلام نتایج نهایی، سازمان سنجش توضیحات تکمیلی را برای تمامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ منتشر می کند که توصیه می کنیم حتما مطالعه فرمایید.
دریافت و مشاهده کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ : متقاضیان برای دریافت کارنامه نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ می بایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از ورود به بخش کارشناسی ارشد بر روی لینک مربوط به ” سامانه جامع آزمون تحصیلات تکمیلی ۱۴۰۲ ” کلیک نمایند .

در صفحه باز شده پس از درج اطلاعات درخواستی میز کار داوطلب به نمایش در می آید . یکی از آیکون های موجود در میز کار داوطلب مربوط به کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ می باشد .

دریافت و مشاهده کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ :  همه داوطلبایی که طبق نتایج اولیه کنکور ارشد مجاز به انتخاب رشته بودن و تو زمان انتخاب رشته ، فرم اینترنتی انتخاب رشته رو پر کردن بی صبرانه منتظر اعلام نتایج نهایی کنکور ارشدشون هستن تا ببینن تو کدوم یکی از رشته محلای انتخابی قبول شدن .

نتایج نهایی ارشد ۱۴۰۲ تو سایت سازمان سنجش اعلام میشه . اما خیلی از داوطلبا نمی دونن این نتایج چه زمانی اعلام میشه و چه جوری باید اون رو مشاهده کنن .

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ دهه اول شهریور ۱۴۰۲ اعلام می گردد.

نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

 دریافت و مشاهده کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ : تمامی شرکت کنندگانی که در انتخاب رشته این آزمون شرکت نموده اند، می بایست در زمان مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org کارنامه نهایی خود را مشاهده نمایند. در این قسمت راهنمای گام به گام دریافت نتایج را قرار داده ایم که به شرح زیر می باشد.دریافت و اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲

نحوه مشاهده نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

دریافت و اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲   :  بعد از اینکه نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ اعلام شد ، مسیر داوطلبا جدا شده و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد به صورت مجزا انجام شد . اما چند سالیه بر خلاف انتظار نتایج کارشناسی ارشد سراسری و نتایج ارشد دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه و در سایت سازمان سنجش منتشر میشه .

نحوه مشاهده اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ :

  1. ورود به سایت سنجش و بخش کارشناسی ارشد
  2. انتخاب گزینه سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲
  3. انتخاب گزینه ورود به سیستم
  4. وارد کردن اطلاعات خواسته شده
  5. مشاهده نتایج نهایی

سوالات متداول

1- اطلاعاتم رو واسه دیدن نتیجه نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ گم کردم ، چیکار می تونم انجام بدم ؟
داوطلبا می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش ، اطلاعاتشون رو بازیابی کنن و نتیجه کنکور ارشد ۱۴۰۲ رو ببینن .

2- کارنامه نهایی ارشد کی منتشر میشه ؟
چند روز بعد اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ کارنامه نهایی منتشر میشه .

3- به نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ رشته می تونم اعتراض بزنم ؟
بله ، داوطلبا می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش ، اعتراضشون رو به نتایج نهایی ارشد ثبت کنن .

زمان و راهنمای دریافت کارنامه نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

دریافت و مشاهده کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ :  کارنامه نهایی یا سبز مقطع کارشناسی ارشد حدودا یک هفته پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. لذا داوطلبان باید در زمان معین به این سایت مراجعه کرده و مطابق راهنمای تصویری زیر کارنامه نهایی خود را دریافت نمایند.

ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس اینترنتی sanjesh.org و انتخاب گزینه “کارشناسی ارشد” از منوی سمت راست .
در این صفحه با کلیک بر روی عبارت ” سامانه جامع آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1402 (اعلام نتایج نهایی)” ، گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب نمایید.

با ورود به این صفحه به دو روش می توانید وارد میزکار خود شده و کارنامه نهایی را مشاهده نمایید.

شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام
شماره پرونده +کد ملی

تذکر: چنان چه شماره پرونده یا کد پیگیری خود را فراموش کرده اید باید به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه کرده و مطابق با نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش ، درخواست خود را مبنی بر بازیابی آن ها ، ارسال نمایید.

صفحه پیش رو ، میزکار شما می باشد. گزینه “مشاهده کارنامه نهایی” را انتخاب کنید تا کارنامه مذکور برای شما نمایان شود.

منظور از کارنامه نهایی چیست؟

دریافت و مشاهده کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ :  کارنامه نهایی یا سبز فقط برای داوطلبانی که در انتخاب رشته کارشناسی ارشد شرکت کرده اند ، منتشر می شود. می توان گفت کارنامه نهایی همان فرم انتخاب رشته متقاضیان است با این تفاوت که در توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد علاوه بر رتبه داوطلب ، آخرین رتبه قبولی کد رشته انتخابی نیز قابل مشاهده است.

داوطلبان با دریافت کارنامه سبز متوجه خواهند شد در کدام انتخاب یا انتخاب های بعد از کد رشته قبولی ، موفق به کسب حد نصاب نمره شده اند که اگر یکی از این کدرشته ها را در اولویت های بالاتر وارد می کردند ، در آن کد رشته پذیرفته می شدند. عنوان رشته در کارنامه سبز نوشته نشده و رشته ها با کد مشخص شده اند. .

اعتراض به نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

دریافت و مشاهده کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ :  : معمولا در تمامی دوره ها، به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، امکان اعتراض به نتایج اعلام شده فراهم می شود. شرکت کنندگان در این آزمون می توانند با مراجعه به سامانه ارسال درخواست سازمان سنجش آموزش کشور اعتراض به نتایج کنکور ارشد خود را اعلام کنند.

به این منظور باید ابتدا عضویت خود را در سامانه مذکور انجام داده و سپس با در دست داشتن آدرس پست الکترونیکی و رمز عبور، وارد سامانه ارسال درخواست شده و مراحل لازم را طی کنند.

راهنمای اعتراض به نتایج کارنامه نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

دریافت و مشاهده کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ :  بسیاری از داوطلبان پس از بررسی کارنامه نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ به نتایج اعلام شده معترض بوده و به دنبال راهی برای پاسخ به سوالات خود می باشند . هر چند سازمان سنجش کلیه مندرجات کارنامه را به دفعات کنترل و بررسی کرده و از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل می کند اما فرصت دوباره ای نیز در اختیار این دسته از داوطلبان قرار می دهد.

از این رو متقاضیان برای اعتراض به نتایج کارشناسی ارشد می توانند در مهلت مقرری که از سوی این سازمان اعلام می شود به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و از طریق ثبت درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اعتراضات خود را مطرح نمایند .

هم چنین بعضا با داوطلبانی مواجه هستیم که پس از انتشار کارنامه نهایی به دلیل بی دقتی در نحوه انتخاب رشته ، خواهان بررسی اولویت های بعدی یا تغییر دوره قبولی خود می باشند . سال گذشته سازمان سنجش امکان درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد را برای این داوطلبان فراهم کرده بود . در صورت بهره مندی داوطلبان از این قابلیت در سال تحصیلی جدید بسیاری از مشکلات و ابهامات داوطلبان رفع خواهد شد .دریافت و مشاهده کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ /

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه دریافت و مشاهده کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ | پاسخ اعتراض به نتایج نهایی کنکور ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. داوطلب ارشد تک رقمی

    امشب کارنامه نهایی منتشر شده اما سایت از ساعت 7ونیم تا الان که 9.35 است باز نمیشود !!!!!!!!!!!! اولا باز شدن برای ساعت 7.30 چه معنی میدهد ؟ چرا از صبح باز نشده ؟ بعدش چرا اینطوری ضعیف که نمیتونیم واردش بشیم ؟ پس این همه مدت چکار میکردن ؟ واقعا برای این سازمان متاسفم از اول این کنکور تا الان فقط برای ما استرس داشته و دیگر هیچ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی