دریافت نتایج اعتراض به آزمون سردفتری اسناد رسمی

دریافت نتایج اعتراض به آزمون سردفتری اسناد رسمی

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج اعتراض به آزمون سردفتری اسناد رسمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان گرامی پس از دریافت نتایج آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۱ از طریق سایت www.modiriat.org  اطلاعات مربوط به دریافت نتایج اعتراض به آزمون سردفتری اسناد رسمی را از طریق کارشناسان اختصاصی این زمینه در مجموعه بخواهید. 

دریافت نتایج اعتراض به آزمون سردفتری اسناد رسمی

طبق اعلام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، داوطلبان آزمون سردفتری اسناد رسمی می‌توانستند در صورت اعتراض مراتب را کتباً تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ به صندوق پستی ۱۱۳۶۹۳۴۶۱۱ ارسال کنند.

جهت دریافت نتایج اعتراض به آزمون سردفتری اسناد رسمی از طریق شماره تماس 9099071613 بدون اضافه کردن صفر و هرگونه پیش شماره ی دیگری با کارشناسان مجرب مجموعه در ارتباط باشید.

مشاور گروپ

توضیحات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ابهامات آزمون سردفتری اسناد رسمی

?سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص برخی ابهامات مطرح شده پیرامون آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۱ توضیحاتی به شرح زیر ارائه داد:

به استحضار می رساند برگزاری آزمون انتخاب تعداد ۹۶۲ نفر سردفتر اسناد رسمی به تفکیک هر بخش و شهرستان در اجرای ماده ۵ قانون دفاتر اسنادرسمی مصوب سال ۱۳۵۴ و با توجه به میزان جمعیت هر منطقه براساس آمار اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران و نیز اطلاعات بانک جامع ثبت الکترونیک اسناد رسمی شامل تعداد اسناد تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی و درآمد حق التحریر دفاتر اسناد رسمی هر منطقه، میزان نیاز واقعی به تاسیس دفاتر اسناد رسمی مطابق قانون تعیین و پس از تائید ریاست محترم قوه قضائیه نسبت به انتشار اطلاعیه جذب سردفتری اقدام گردید. براین اساس آزمون مذکور از سوی یک شرکت معتبر و رسمی که تاکنون چندین مرحله آزمونهای مختلف استخدامی را در سطح کشور برگزار نموده و با رعایت ضوابط قانونی اجرایی گردیده به طوریکه طرح سئوالات و تکثیر آنها در یک قرنطینه تحت نظارت مستمر و با حضور نمایندگان مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه انجام و بعد از برگزاری آزمون، پاسخنامه ها جمع آوری و در محل حفاظت شده توسط دستگاه های الکترونیکی قرائت شده است. قابل ذکر است این آزمون به منظور جذب ۹۶۲ سردفتر برای ۶۶۵ شهر برگزار که تعداد ۵۵ هزار و ۳۴۴نفر در آزمون شرکت کرده‌اند.

?گفتنی است با توجه به بند «چ » ماده ۸۸ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که مقرر می دارد « قوه قضائیه، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، کانون وکلای دادگستری، کانون کارشناسان رسمی، مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه، مکلفند سی درصد (%۳۰) از سهمیه صدور دفاتر خد مات قضایی و الکترونیک،سردفتری، صدور پروانه وکالت، مجوز کارشناسان رسمی دادگستری را به فرزندان وهمسران شهدا، جانبازان با حداقل ده درصد (۱۰%) ، آزادگان با داشتن حداقل سه ماه سابقه اسارت و رزمندگان با داشتن حداقل شش ماه حضور در جبهه و همسر و فرزندان جانبازان با بیست و پنج درصد(%۲۵) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان و فرزندان رزمندگان دارای حداقل دوازده ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، بدون رعایت شرط سنی در صورت واجد شرایط بودن اختصاص دهند.» پس از تصحیح اوراق و اخذ امتیازات حاصله و اعمال سهمیه‌های قانونی مقرر مطابق با معرفی نامه های معتبر و اعمال امتیازات مربوط به بومی بودن افراد و همچنین با توجه به ممنوعیت های قانونی مذکور در ماده 15 قانون دفاتر اسناد رسمی که در آگهی ثبت نام اعلام گردید، مطابق رویه معمول نتایج به صورت اختصاصی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

?ضمناً در روز اول اعلام نتایج، نرم‌افزار مربوطه دارای اشکالاتی بوده که ضمن عذرخواهی از داوطلبان، این نقیصه در روزهای بعد بر طرف و اطلاع‌رسانی گردید و متعاقباً اسامی کلیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول منتشر شد.

?لازم به ذکر است مطابق مقررات، اسامی تعداد ۶۷۸ نفر از شرکت کنندگان عادی و تعداد ۲۸۴ نفر از ایثارگران و جمعاً ۹۶۲ نفر به عنوان پذیرفته‌شدگان مرحله اول اعلام گردیده‌اند.

?در این راستا، برابر اعلام نتایج صورت گرفته نسبت به دعوت از افراد واجد شرایط جهت مصاحبه و آزمون شفاهی اقدام و چنانچه اشخاص دعوت شده واجد شرایط لازم علمی و عملی تشخیص داده نشوند و یا موفق به کسب حداقل امتیازات لازم نگردند، به ترتیب امتیاز کسب شده و اولویت‌ های مصرح قانونی، از افراد ذخیره جهت مصاحبه شفاهی و اختبار دعوت خواهد شد./روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج اعتراض به آزمون سردفتری اسناد رسمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403