دبیرستان سوفیو | دیپلم آنلاین کانادا | Sophio

دیپلم آنلاین کانادایی سوفیو Sophio

جهت مشاوره در زمینه دبیرستان سوفیو | دیپلم آنلاین کانادا | Sophio

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ما با گسترش و تداوم آموزش مجازی شاهد بروز زوایای جدیدی از این نوع آموزش از راه دور هستیم. تحصیل در مدارس مجازی که حالا بسیار جذاب و پر طرفدار شده است یک روش مناسب برای تحصیل در مدارس معتبر خارجی است که به تازگی برای دانش آموزان ایرانی ممکن شده است. مشاور گروپ در این مقاله به شما کمک خواهد کرد، در هر جای دنیا اقدام به تحصیل در دبیرستان سوفیو Sophio نمایید و از مدرسه ما دیپلم آنلاین کانادا را تهیه کنید و به راحتی نسبت به اپلای در دانشگاه های معتبر اقدام کنید. ( دبیرستان سوفیو | دیپلم آنلاین کانادا )

دیپلم آنلاین کانادایی از یکی از معتبرترین مدارس مجازی کانادا یک پیش نیاز مناسب برای ادامه تحصیل در دانشگاه های کانادایی به شمار می آید. در ادامه همراه این مقاله مشاور گروپ باشید تا بیشتر با دبیرستان سوفیو Sophio آشنا شوید:

دیپلم کانادایی سوفیو

دبیرستان سوفیو

ما در دبیرستان سوفیو با شعار ساختن ذهنی درخشان برای فردایی روشن تر شروع به کار کرده ایم. دبیرستان ما یک مدرسه خصوصی معتبر در کانادا است که توسط بازرسان رسمی آموزشی کانادا تایید و ثبت شده است.شما با حضور در دبیرستان سوفیو شاهد ارائه آموزش در سطوح استاندارد های بسیار بالا خواهید بود. ارائه مباحث آموزشی با کیفیت مطلوب، تجربه ی خوب یک آموزش از راه دور، مدرسه ای آنلاین، مجازی اما بسیار معتبر.

ما با بهره مندی از اساتید مجرب و معلمان با تجربه کانادایی بستر مناسبی را برای آموزش عادلانه به تمام دانش آموزان سراسر دنیا فراهم کرده ایم. در این ویدیو شما با مدیر دبیرستان سوفیو آشنا میشوید: ( جانسون برلی مدیر دبیرستان سوفیو | دیپلم آنلاین کانادا )


دیپلم آنلاین کانادا

◀️ برای بسیار از شما دانش آموزان یا خانواده های عزیز اقدام به مهاجرت و تجربه ی دوری از عزیزان نیاز به مقدمه و زمان مناسب دارد. ما با فراهم کردن آموزش از راه دور برای فرزندان شما، این زمان را برای شما ایجاد میکنیم تا مقدمات فرآیند مهاجرت به کشورهای خارجی را تجربه کنید. یکی از معتبر ترین دبیرستان های کانادایی در منزل شما خواهد بود.

◀️ دیپلم آنلاین کانادایی بسیار معتبر بوده و دبیرستان سوفیو با افتخار برای ارائه خدمات عالی و مطلوب در مسیر اخذ این دیپلم در کنار شما خواهد بود.

◀️ تمامی معلم های دبیرستان سوفیو Sophio دارای گواهینامه معتبر تدریس می باشند و با علاقه و انرژی بسیار بالایی آماده آموزش به دانش آموزان ایرانی و تمامی دانش آموزان سراسر دنیا هستند. در ادامه ویدیو یکی از معلم های دبیرستان سوفیو را مشاهده میکنید:


ثبت نام دبیرستان سوفیو Sophio 

🛡️ ثبت نام دبیرستان سوفیو  Sophio بدون محدودیت شامل حال همه دانش آموزان در سراسر دنیا میشود. هر دانش آموزی که بتواند مدارک هویتی و سوابق تحصیلی خود را کامل و به موقع برای سامانه ثبت نام دبیرستان سوفیو Sophio بفرستید در نوبت بررسی قرار میگیرد.

🛡️ نحوه ثبت نام و روال عضویت در آکادمی سوفیو را همراه با یک مشاور تحصیلی پیش ببرید در هر قدم شما را نسبت به فرآیند انجام شده راهنمایی نماید. 9099071613 ما در مشاور گروپ همراه شما هستیم تا قدم به قدم مسیر ورود به دبیرستان سوفیو را با هم طی کنیم.

🛡️ کلیه مراحل ثبت نام دبیرستان سوفیو از ارسال مدارک، استعلام و ارزیابی آنها تا شرکت در کلاس و برگزاری آزمون و نتایج و ارسال مدرک به ایران همگی به صورت مجازی انجام شده و دانش آموز نیازی به حضور فیزیکی در کانادا ندارد.

شرایط ثبت نام دبیرستان سوفیو

برای تحصیل در آکادمی سوفیو، شرایطی وجود دارد که در صورت دارا بودن کلیه شرایط دانش آموز میتواند نسبت به ثبت نام دبیرستان سوفیو اقدام نماید.

🔹 اولین شرط حضور در دبیرستان سوفیو این است که دانش آموز 30 واحد درس به صورت 18 واحد درس اجباری و تخصصی و همینطور 12 واحد درس انتخابی را پاس کرده باشد. ( البته با توجه به اینکه بعضی دانش آموزان در ایران تحصیل کرده اند و حالا قصد دریافت دیپلم آنلاین کانادایی را دارند باید توجه داشت که نیاز است این واحد ها از نظر دبیرستان سوفیو تایید بشود و در صورت نیاز واحد هایی به صورت پیش نیاز به دانش آموزان عزیز تدریس شود )

🔹 گذراندن 40 ساعت کار آموزی ( فعالیت اجتماعی ) جز شرایط ثبت نام دبیرستان سوفیو می باشد.

🔹 مدرک Ontario Secondary School Literacy Test (OSSLT) که آزمون سواد آموزی مدارس انتاریو است و در دو مرحله A و B انجام میشود. این آزمون آنلاین بوده و شامل 33 سوال است. دانش آموز میتواند به انداخت خودش 31 را پاسخ بدهد. سوالات تستی و 5 گزینه است. دریافت این آزمون هم جز پیش نیاز شرایط ثبت نام دبیرستان سوفیو است.

🔹دسترسی به اینترنت، یک لپ تاپ، میکروفن وب کم و مرورگر کروم Google chrome برای شروع تحصیل در دبیرستان سوفیو کافی است.

مدرک دبیرستان سوفیو

مدرک دبیرستان سوفیو Sophio بسیار معتبر بوده و بسیاری از دانشگاه های معتبر سراسر اروپا این دیپلم را برای پذیرش دانشجو می پذیرند. در صورتی که مایل به دریافت دیپلم آنلاین کانادایی هستید و یا نسبت به شرایط شهریه وضعیت و چگونگی تحصیل در آکادمی سوفیو سوالی دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا توضیحات کاملی را به شما ارائه بدهیم.

همچنین برای ارزیابی مدرک تحصیلی خارجی میتوانید این مقاله را مطالعه کنید

شرایط سنی ثبت نام دبیرستان سوفیو

شرط سنی برای ثبت نام دبیرستان سوفیو اگر شما یک دانش آموز زیر 18 سال هستید کافی است که مدارک و سوابق تحصیلی خود را به مدرسه ارائه کنید. اما اگر شما یک دانش آموز بزرگسال محسوب میشوید نیاز به ارائه مدرک نبوده و می توانید در دانشگاه تحصیل کنید.

⏺️ هیچ حداقل و حداکثر سنی برای ثبت نام در دبیرستان سوفیو وجود ندارد اما برای ورود به آکادمی سوفیو دانش آموز باید حداقل مدرک دوره ابتدایی را داشته باشد. این مدرسه یکی از بهترین انتخاب ها برای دانش آموزان بزرگسال جهت اخذ دیپلم انتخاب دبیرستان سوفیو است. در این مسیر و به راحتی دانش آموزان بزرگسال می توانند یک دیپلم کانادایی بسیار معتبر داشته باشند.

در صورت بروز هرگونه مشکل برای ثبت نام آکادمی سوفیو www.sophio.ca می توانید از طریق خط ثابت با کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

همه روزه حتی در ایام تعطیل از 8 صبح الی 12 شب

شرایط تحصیل در دبیرستان سوفیو چیست؟

🗂️ برای تحصیل در دبیرستان سوفیو هر فرد باید با مشورت یک کارشناس آموزشی وضعیت پذیرش خود را در مدرسه سوفیو بررسی کند. در ادامه می توانید توضیحات لازم در سایت مطالعه نمایید.

دبیرستان سوفیو کجاست؟

دبیرستان سوفیو یک آکادمی بین المللی در آنتاریو کاناداست. اما برای تحصیل در این مدرسه دانش آموزان کافیست به طور آنلاین اقدام کنند.

دیپلم آنلاین کانادایی معتبر است؟

بسته به مرکزی که در آن اقدام به تحصیل میکنید اعتبار این مدرک متفاوت است. اما مدرک دیپلم دبیرستان سوفیو یک مدرک بین المللی معتبر است.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دبیرستان سوفیو | دیپلم آنلاین کانادا | Sophio

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مبین

    گرفتن دیپلم از این مدرسه چه امتیا زی برای ما ایجاد میکنه برای تحصیل در دانشگاههای کانادا بخصوص رشته پزشکی

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403