دانلود سوالات آزمون مدارس انرژی اتمی | نمونه سوالات مدرسه انرژی اتمی

دانلود سوالات آزمون مدارس انرژی اتمی

جهت مشاوره در زمینه دانلود سوالات آزمون مدارس انرژی اتمی | نمونه سوالات مدرسه انرژی اتمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانلود سوالات آزمون مدارس انرژی اتمی هدف اصلی این مقاله است زیرا برای کسب حد نصاب نمره قبولی و موفقیت در آزمون ورودی مدرسه انرژی اتمی باید با نمونه سوالات آن آشنا باشید.

دانلود سوالات آزمون مدارس انرژی اتمی

در این بخش لینک دانلود سوالات آزمون مدارس انرژی اتمی برای سال های 95،94 و 96 متوسطه دوره اول در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود. چنانچه دانش آموز ششمی کوشایی هشتید که متقاضی ورود به مدارس انرژی اتمی است و یا والدین محترم چنین دانش آموزان پرتلاش و عزیزی، می توانید این سوالات را به همراه کلید آزمون از لینک های زیر دریافت نمایید.

همانطور که می دانید مطالعه دقیق نمونه سوالات سال های گذشته می تواند شما را بیش از پیش به موفقیت در آزمون ورودی مدرسه انرژی اتمی برساند. اگر سوالی در این زمینه دارید یا خواهان دریافت نمونه سوالات بیشتری هستید می توانید از تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

مشاوران دپارتمان مدارس خاص و تیزهوشان همه روزه حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

منابع آزمون مدارس انرژی اتمی

در این بخش لیست منابع آزمون مرحله اول مدارس انرژی اتمی را با هم بررسی می کنیم تا حتی پیش از ثبت نام مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به مطالعه آن ها بپردازید و خود را برای موفقیت در آزمون ورودی آن آماده سازید.

منابع آزمون مدارس انرژی اتمی
تجربی
  • ریاضی
  • فیزیک
  • شیمی
  • زیست
  • فارسی
  • عربی
  • دین و زندگی
  • زبان انگلیسی
ریاضی
  • فارسی
  • عربی
  • دین و زندگی
  • زبان انگلیسی
  • هندسه
  • فیزیک
  • شیمی
انسانی
  • ادبیات
  • عربی
  • قرآن
  • تاریخ
  • کتاب های گلستان و بوستان سعدی (تصحیح غلامحسین یوسفی)
  • غم نامه رستم و سهراب و رزم نامه رستم و اسفندیار (نشر قطره
  • سوره فتح به همراه ترجمه (ممکن است این سوره تفاوت داشته باشد اما همیشه یک سوره به همراه ترجمه آن از مواد آزمون است)
  • جزوه علوم اجتماعی (که در سایت مدرسه انرژی اتمی بارگذاری خواهد شد)
  • ریاضی پایه نهم

سوالات آزمون ورودی انرژی اتمی رشته ریاضی فیزیک از دروس ریاضی و فیزیک مرتبط با دوره اول متوسطه، فارسی، عربی، دین و زندگی، زبان انگلیسی، هندسه، فیزیک و شیمی طرح می گردد. دانش آموزان رشته علوم تجربی باید به سوالات دروس ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست مرتبط با دوره اول متوسطه به همراه فارسی، عربی، دین و زندگی، زبان انگلیسی پاسخ دهند.

سوالات آزمون ورودی انرژی اتمی رشته علوم انسانی بر مبنای کتاب های ادبیات، عربی، قرآن، مطالعات اجتماعی و تاریخ دوره متوسطه اول طرح خواهد شد. سایر منابع آزمون نهم به دهم رشته انسانی کتاب های گلستان و بوستان سعدی (تصحیح غلامحسین یوسفی) – غم نامه رستم و سهراب و رزم نامه رستم و اسفندیار (نشر قطره) – سوره فتح به همراه ترجمه (ممکن است این سوره تفاوت داشته باشد اما همیشه یک سوره به همراه ترجمه آن از مواد آزمون است) – جزوه علوم اجتماعی (که در سایت مدرسه انرژی اتمی بارگذاری خواهد شد) و همچنین ریاضی پایه نهم می باشد.

داوطلبان جهت تهیه کتاب های آزمون ورودی دوره دوم متوسطه می توانند از طریق روابط عمومی دبیرستان اقدام نمایند.

ثبت نام مدارس انرژی اتمی

امکان پیش ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی ایران برای کلیه داوطلبان پایه نهم دوره متوسطه اول، با معدل بالاتر از 19 ، از  23 بهمن ماه 1401 تا اردیبهشت ماه 1402 وجود دارد.

نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان می بایست در زمان مقرر که در ادامه اعلام می گردد، با مراجعه به سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

برای دریافت راهنمای تصویری ثبت نام مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در aehighschool.com کلیک نمایید.

ورود به سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com مشاور گروپ Moshavergroup.com

همانطور که می دانید دبیرستان انرژی اتمی، که یکی از دبیرستان های خاص وابسته به سازمان های مهم کشور است در سال 1369 به صورت وابسته به سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد. این دبیرستان خاص با هدف تربیت  دانش آموزانی ویژه در شرایط تحصیلی مناسب و خاص که در کمتر مدارسی به چشم می خورد شروع به کار کرد. به طوری که هر سال خانواده های زیادی در تلاش اند تا فرزندانشان را برای ورود به این دبیرستان آماده سازند.

این مدرسه با برگزاری آزمون های ورودی، دانش آموزان مورد نظرش  را که از لحاظ سطح توامندی باید ویژه  و خوب باشند، گزینش کرده و از فیلترهایی رد می کند.  در این دبیرستان ها با هدف دستیابی به ‏درجات علمی تلاش می شود، با نهادینه كردن اصول اخلاقی و پایبندی به آرمان های کشور در دانش آموزان تلاش می شود پتانسیل بالای علمی که به پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران منجر می شود به وجود بیاید.

سیاست گزاران این دبیرستان با فراهم کردن امکاناتی از قبیل کتابخانه، آزمایشگاه، لابراتوار زبان، سایت و سالن های تفریحی توانسته اند نیازهای علمی و فرهنگی و ورزشی بسیاری از دانش آموزان خود را برآورده نمایند. آن ها این دبیرستان را یکی از نقاط قوت پایه ی علمی کشور در سطح قبل از دانشگاه قرار دارند.


ما در این مقاله مشاور گروپ لینک دانلود سوالات آزمون مدارس انرژی اتمی را ارائه کردیم تا با دریافت و مطالعه دقیق آن ها بتوانید شانس موفقیت در آزمون ورودی را افزایش دهید. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. با توجه به اینکه نمونه سوالات جدید به راحتی در دسترس عموم قرار نمی گیرند، برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید.

به همین دلیل ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول دانلود سوالات آزمون مدارس انرژی اتمی

✔️نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی را از کجا پیدا کنم؟

✔️برای دریافت و دانلود سوالات آزمون مدارس انرژی اتمی به همین مقاله مشاور گروپ مراجعه نمایید.

✔️منابع آزمون مدارس انرژی اتمی چیست؟

✔️برای مشاهده و دریافت منابع آزمون مدارس انرژی اتمی مقاله را مطالعه نمایید.

✔️شرط معدل ثبت نام مدارس انرژی اتمی چیست؟

✔️حداقل معدل لازم برای قبولی در دبیرستان انرژی اتمی 19 می باشد و تنها آن دسته از دانش آموزانی که معدلشان بالای 19 باشد می توانند برای پیش ثبت نام این مجموعه مدارس اقدام نمایند.

4.2/5 - (14 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانلود سوالات آزمون مدارس انرژی اتمی | نمونه سوالات مدرسه انرژی اتمی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی