دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 - 1403

جهت مشاوره در زمینه دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد)، نهادی است که به صورت سالانه به استعدادیابی و برگزیدن دانش‌آموزانی که استعداد ویژه دارند، اقدام کرده و آن‌ها را در مدارسی به همین نام، پرورش می‌دهد.

این مقاله از مشاورگروپ که در تلاش برای کمک به موفقیت دانش‌آموزان پایه ششم برای ورود به این مدرسه است، دفترچه ازمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 را بررسی کرده و لینک دانلود آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سال 1402 - 1403

تیزهوشان ششم چیست

دانش آموزان پایه ششم ابتدایی، می‌توانند با شرکت در آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد (سازمانی ملی پرورش استعدادهای درخشان)، وارد این مدارس شده و از مزایای ویژه آن بهره‌مند شوند.

این مزایا شامل سطح علمی بالا و ارائه انواع خدمات تحصیلی باکیفیت، امکان بهره‌مندی از کادرمجرب معلمان و مدیران برجسته کشور، فضای کشف خلاقیت و استعداد یابی دانش آموزان تیزهوش مانندبرنامه‌های پژوهشی و تحقیقاتی و استفاده از آزمایشگاه، برگزاری کلاس های فوق العاده در چند روز در هفته، آموزش زبان‌های خارجی و آماده نمودن دانش آموزان برای ورود به دانشگاه می‌باشد.

سوالات آزمون تیزهوشان ششم به شکل چهارگزینه‌ای و صرفا به صورت سنجش هوش بوده و برای شرکت در آن نیازی به مطالعه منابع درسی خود ندارید، در این آزمون “هوش“، “استعداد” و “خلاقیت” شما سنجیده شده و سنجش علمی صورت نمی‌گیرد.

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از روز سه‌شنبه 15 فروردین ماه آغاز شده و تا جمعه 25 فروردین 1402 ادامه خواهد داشت.

براین اساس و به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان واجد شرایط و مستعد، مطابق دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 پذیرش خواهند شد و سنجش هوش داوطلبان همزمان در سراسر کشور و همچنین مدارس ایرانی خارج از کشور در تاریخ 1402/4/1 انجام خواهد شد .

آزمون تیزهوشان ششم ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳

حذف تیزهوشان ششم ابتدایی

چندسالی است که بیشترین حواشی آزمون‌ تیزهوشان ششم به هفتم، مربوط به حذف آن است.

چند سال پیش و بعد از اعلام اینکه سمپاد در تلاش است تا فشار وارد بر دانش‌آموزان ششم دبستان و والدین آن‌ها برای ورود به مدرسه سمپاد را از بین ببرد، ابتدا حذف تیزهوشان ششم ابتدایی و سپس اصلاح ساختار آن مطرح شد.

آزمون فعلی تیزهوشان ششم برخلاف گذشته که به سنجش علمی دانش‌آموزان می‌پرداخت، به سنجش هوش، استعداد و خلاقیت دانش‌آموزان ششمی تکیه کرده و سوالی از منابع درسی آن‌ها مطرح نمی‌کند.

تعداد دفترچه و سوالات، سهم امتیاز هریک از دفترچه ها و مدت زمان پاسخگویی به سوالات، هفته قبل از برگزاری آزمون مزبور از طریق سامانه my.medu.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402

تماس از طریق تلفن ثابت: 9099071613 (بدون پیش‌شماره)

تماس از طریق تلفن همراه

تیزهوشان ششم از چه درس هایی است

با دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403، به اطلاعات مهمی همانند زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 زمان توزیع کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 نحوه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403، شرایط پذیرش و نحوه اعتراض به نتایج، نحوه نقل و انتقال پذیرفته شدگان تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 دست پیدا خواهید کرد. در تمامی مراحل کارشناسان مجرب مشاور گروپ همراه و آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

آزمون تیزهوشان ششم

پذیرش تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

مطابق دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403، پذیرش در مدارس تیزهوشان شرایط ویژه‌ای دارد که در ادامه، آن‌ها را بررسی خواهیم کرد:

  • پذیرش دانش آموزان برای ورود به دبیرستان‌های دوره اول استعدادهای درخشان، صرفاً براساس نتیجه سنجش داوطلبان خواهد بود.
  •  لازم به ذکر است که داوطلبان، دبیرستان‌های استعدادهای درخشان مورد نظر خود را با توجه به محل سکونت خود در سال تحصیلی 1402 – 1403 و با توجه به منطقه و یا ناحیه آموزش و پرورش محل استقرار مدارس استعدادهای درخشان انتخاب کنند.
    تبصره: حوزه اجرای سنجش داوطلبان، براساس منطقه آموزشی محل تحصیل آنان در سال تحصیلی 1402 – 1403 تعیین خواهد شد. داوطلبان مدارس ایرانی خارج از کشور هم باید در حوزۀ سنجش داخل کشور حاضر شوند.
  • در شهرستان‌هایی که دارای چند دبیرستان دورۀ اول استعدادهای درخشان هستند، داوطلبان در انتخاب مدرسه مورد نظر خود در سطح شهرستان، اختیار کامل دارند و هر داوطلب می‌تواند حداکثر سه دبیرستان دوره اول استعدادهای درخشان (هر سه در همان شهرستان واحد) را به ترتیب اولویت در تقاضانامه ثبت نام خود انتخاب نماید.
  • تبصره: در صورت انتخاب مدارس شهرهای مختلف یک استان در اولویت های سه گانه، فقط شهر و مدرسه‌ای که به عنوان اولویت اول انتخاب شده، ملاک پذیرش یا عدم پذیرش داوطلب خواهد بود. 
    سنجش داوطلبان مدارس ایرانی خارج از کشور، صرفاً در حوزه‌های سنجش داخل کشور انجام خواهد شد.
پل ارتباطی ما و شما ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ بدون گرفتن پیش شماره از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه حتی روزهای جمعه و تعطیلی های رسمی پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

 

مشاور گروپ

ثبت نام تیزهوشان ششم در چه تاریخی انجام می‌شود؟

سامانه my.medu.ir از 15 تا 25 فروردین 1402، آماده ثبت نام متقاضیان است

برای موفقیت در ازمون تیزهوشان ششم به هفتم چه کاری باید انجام داد؟

کارشناسان مشاورگروپ از ساعت 8 تا 12 آماده راهنمایی شما درمورد راه‌های موفقیت در ازمون تیزهوشان ششم به هفتم می‌باشند، برای ارتباط کافیست از خط تلفن خانگی خود شماره 9099071613 را بدون صفر، شماره‌گیری نمایید.

آزمون تیزهوشان ششم در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

1402/4/1 – 9 صبح

1/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دفترچه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی