دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی۱۴۰۳

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقالهٔ سعی دارد به‌صورت کامل به مبحث دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1402 بپردازد. شما می‌توانید نکات مهم ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی ۱۴۰۲ و شرایط استخدام دستگاههای اجرایی را در این مقاله مشاهده کنید. در صورت وجود هرگونه سؤال تنها کافی است با کارشناسان مشاور گروپ تماس گرفته و مشکل خود را رفع نمایید کارشناسان مجموعه ی مشاور گروپ تا ساعت 12 شب آماده ی پاسخگویی و راهنمایی شما هستند. با ما همراه باشید.آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ به منظور تامین نیروهای انسانی در مشاغلی چون

سازمان حفاظت محیط‌زیست، سازمان بهزیستی، دانشگاه فرهنگیان، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور، صندوق تامین خسارت‌های بدنی، استانداری‌های اردبیل و زنجان و … از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی منتشر خواهد شد. لذا داوطلبان و متقاضیان این آزمون استخدامی می توانند برای اطلاع از آخرین جزئیات مربوط به شرایط استخدام و همچنین نحوه ی گزینش (رشته ها و همچنین مقاطع تحصیلی مورد پذیرش و دیگر نکات مربوطه) نحوه ثبت نام و برگزاری آن، سهمیه های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی قابل استفاده برای داوطلبان، مشاغل مورد نیاز برای سازمان های مختلف و … به دفترچه ثبت نام آزمون استخدام دستگاههای اجرایی، مراجعه کرده و آن را دانلود نمایند.

♨️📢شروع ثبت‌نام یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی از اول آذر ماه

📋 ثبت‌نام یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی از اول تا دهم آذرماه آغاز خواهد شد.

🔸خلیل اسدی، مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری‌ سازمان اداری و استخدامی کشور با اعلام این خبر گفت: این آزمون با حضور تعدادی از دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله سازمان حفاظت محیط‌زیست، سازمان بهزیستی، دانشگاه فرهنگیان، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور، صندوق تامین خسارت‌های بدنی، استانداری‌های اردبیل و زنجان برای استخدام 4 هزار و 423 نفر سهمیه استخدامی در 8 دی‌ماه 1402 به صورت همزمان برگزار می‌شود.

🔸وی درباره مجری آزمون و زمان اعلام نتایج نیز اظهار کرد: مجری برگزاری این آزمون مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و تاریخ اعلام نتایج آن، 27 دی‌ماه امسال است.

دستگاه های اجرایی کشور کدامند؟

اگر خیلی ساده بخواهیم به معرفی دستگاههای اجرایی کشور بپردازیم، باید اینگونه بیان کنیم: تمامی وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات و نهاد های غیردولتی عمومی، شرکت های دولتی و تمامی دستگاه هایی که قوانین و مقررات عمومی کشور شامل آنها نمی شود، مگر  از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانک ها و بیمه های دولتی، دستگاه اجرایی نامیده می شوند.

🟡👈دستگاه های اجرایی که در این دوره از آزمون های استخدامی فراگیر شرکت کرده اند به شرح زیر اند:

  • سازمان حفاظت محیط‌زیست
  • سازمان بهزیستی
  • دانشگاه فرهنگیان
  • سازمان سنجش آموزش کشور
  • سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان
  • سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور
  • صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • استانداری‌های اردبیل و زنجان

با توجه به اینکه تنها کسانی که کلیه شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را داشته باشند می توانند در این آزمون شرکت کنند، بنابراین مطالعه این دفترچه امری ضروری خواهد بود و در صورت وجود هرگونه مغایرت در شرایط داوطلب با شرایط ذکر شده در دفترچه، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از پذیرش وی امتناع می نماید.

با توجه به تغییر متولی برگزاری آزمون استخدام ارگان های دولتی از سازمان سنجش به مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ کلیک نمایید.

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرايی

زمان دریافت دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

زمان دریافت دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی همزمان با آغاز فرآیند ثبت‌نام دهمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی خواهد بود و کلیه داوطلبان موظفند پیش از شروع مراحل نام نویسی در سامانه hrtc.ir ، به مطالعه دقیق این دفترچه بپردازند.

راهنمای ثبت نام امتحان ارگان های دولتی از روز اول تا دهم آذرماه ۱۴۰۲  از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر می‌شود و ثبت نام این آزمون از روز  شنبه 3 آذر آغاز می‌شود و تا پایان روز یکشنبه 10 آذر ۱۴۰۲ ادامه دارد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲
روز شنبه 3 آذر ۱۴۰۲

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی می توانید از لینک موجود در جدول زیر استفاده کنید. همانطور که در بخش های قبلی ذکر شد، فایل دفترچه از مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر و از این طریق شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون به اطلاع کلیه داوطلبان می رسد.

به منظور سهولت در کار شما عزیزان، لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی در این بخش از مقاله قرار داده ایم تا با اطلاع از همه موارد مندرج در آن، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. برای دریافت فایل pdf دفترچه آزمون استخدام دستگاه های اجرایی کافیست روی لینک موجود در جدول زیر کلیک کنید و بعد آن را در گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود ذخیره نمایید.

برای دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲کلیک کنید

(با آغاز زمان ثبت نام، دفترچه یازدهمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی این لینک فعال خواهد شد)

اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲
(دفترچه اصلاحیه یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور)

برای دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ کلیک کنید

(با آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدام ارگان های دولتی 1402 این لینک فعال خواهد شد)

اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲
(دفترچه اصلاحیه دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور)

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی ۱۴۰۲ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی میباشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود.

کارت شرکت در امتحان مذکور برای رشته های شغلی سایر دستگاههای اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش از روز سه شنبه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قرار خواهد گرفت. آزمون استخدامی برای رشته های شغلی سایر دستگاههای اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۸ دی‌ماه ۱۴۰۲ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی میباشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در امتحان مشترک فراگیر به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از آزمون مورد بررسی قرار خواهد گرفت

 

مشاور گروپ

برای اطلاع از آخرین نکات مربوط به آزمون استخدامی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ با کارشناسان آزمون های استخدامی مشاور گروپ در ارتباط باشید.


در این مقاله مشاور گروپ لینک مستقیم دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲  پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد که به راحتی برای ثبت نام و رزرو اینترنتی در سامانه hrtc.ir اقدام نمایید.

اگر سوالی در این رابطه ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان آزمون های استخدامی مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

✔️زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کی است؟

✔️سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی همزمان با آغاز فرآیند نام نویسی، اقدام به توزیع اینترنتی دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی ارگان دولتی می پردازد.

✔️دفترچه ثبت نام ازمون استخدام دستگاه های اجرایی را از کجا دانلود کنم؟

✔️برای دریافت و دانلود دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به متن همین مقاله مشاور گروپ مراجعه فرمایید.

✔️اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدام دستگاههای اجرایی را از کجا دریافت کنم؟

✔️در صورت انتشار اصلاحیه دفترچه آزمون دستگاه اجرایی 1402 فایل مربوطه در همین مقاله مشاور گروپ قرار خواهد گرفت.

3.6/5 - (111 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی