دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲

دفترچه انتخاب رشته ارشد - مشاور گروپ

جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ : دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. برای دانلود فایل pdf با مشاور گروپ همراه باشد.

در این مقاله نکات مربوط به دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ ، را بررسی کرده و لینک دریافت pdf دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ را همراه با لینک دانلود  دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ برای شما عزیزان قرار داده ایم. به نظر می رسد که زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در اواخر خرداد ماه باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص، این مقاله را از دست ندهید. مشاورگروپ، مرجع مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی.

دفترچه انتخاب رشته ارشد - مشاور گروپ

مشاورگروپ

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، حتی ایام تعطیل

9099071613

پاسخگوی سوالات شما، هستیم.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲

داوطلبانی که در کنکور سراسری کارشناسی ارشد شرکت کرده بودند و آزمون دادند، نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 در تاریخ 9 خرداد ماه منتشر شد.

داوطلبانی که با توجه به مفاد و توضیحات کارنامه نتایج خود مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد شده اند در ادامه فرایند انتخاب رشته خود باید دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ را دریافت کنند

در این دفترچه قواعد، مقررات، مفاد، شرایط و کد و همه موارد لازمی که برای انجام انتخاب رشته خوب وجود دارد. دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد در تاریخ 31 خرداد ماه 1402 در سایت سازمان سنجش قابل دریافت خواهد بود.

به متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی توصیه می‌شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) اقدام نموده و با توجه به نتیجه اعلام شده در كارنامه اعلام نتایج اولیه، كدرشته محل‌ های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب نموده و پس از آن در فرم پیش‌نویس (نمونه‌ای كه به همین منظور در دفترچه راهنمای شماره 2 قرار دارد) درج نمایند و پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود و وارد کردن کد اعتباری و اطلاعات لازم نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام کنند.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد - مشاور گروپ

نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲

نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ به این صورت است که داوطلبان که مجاز به انتخاب رشته شده اند باید وارد سایت سازمان سنجش شوند و در منوی سمت راست گزینه کارشناسی ارشد را انتخاب کنند و گزینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ را بزنند و فایل را دریافت نمایند.

دفترچه انتخاب رشته ۱۴۰۲ ارشد شامل ارائه دستورالعملی کامل برای نحوه انتخاب رشته ارشد 1402 خواهد بود که در آن چگونگی انجام انتخاب رشته ارشد به همراه قوانین و تبصره های آن، مشخص شده است. به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته ۱۴۰۲ ارشد، تمامی نکات مربوط به انتخاب رشته را در این مقاله قرار داده و آن را به روز رسانی خواهیم کرد.

از دیگر نکانی که در دفترچه مشخص شده است، مربوط به اسامی و کد رشته های تمامی دانشگاه های پذیرنده در سراسر کشور خواهد بود. به اعلام رسمی، جداول نیز در این مقاله قرار خواهد گرفت.

مشاورگروپ

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، حتی ایام تعطیل

9099071613

پاسخگوی سوالات شما، هستیم.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

مشاور گروپ برای داوطلبان کارشناسی ارشد کنکور سراسری لینک مستقیم دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۲ را برای شما قرار داده است.

برای دریافت فایل pdf و دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ روی لینک زیر کلیک کنید.

دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲
دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

به محض انتشار اصلاحیه دوم دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ این لینک فعال می گردد

دفترچه انتخاب رشته ارشد 1401

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۱

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲

اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون كارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲
 

پیرو انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۰، ضمن اعلام اصلاحات جدید بشرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۳/۱۶) برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۳/۲۰ نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ و مندرجات اطلاعیه انتخاب رشته ارشد 1402، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام نمایند.
ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲۰، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲

برای مطالعه و دیدن جزییات دفترچه شماره 2 انتخاب رشته که در ان اطلاعات رشته ها و دانشگاه ها و شرایط پذیرش دانشگاه ها و هر اطلاعات تکمیلی و کمک کننده به داوطلب در زمان انتخاب رشته کنکور ارشد 1402 باید به سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 1402 به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به دانلود آن اقدام نمایند.

برای ورود به سایت سازمان سنجش می توانید روی لینک زیر بزنید.

برای ورود به سایت سازمان سنجش می توانید  اینجا کلیک کنید.

زمان انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲

زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ : بعد از اینکه دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 1402 در روز 31 خرداد بر روی سایت قرار گرفت از تاریخ 1تیر ماه تا 15 تیر ماه داوطلبان فرصت انجام انتخاب رشته را دارند. با مطالعه شرایط و ضوابط و رعایت نکات لازم ذکر شده در دفترچه کنکور باید انتخاب رشته خود را انجام دهند.

در صورت بروز هرگونه تغیر در زمان انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ مقاله به روز رسانی خواهد شد و تاریخ جدید را از همینجا اعلام خواهیم کرد.

اگر در هنگام دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ دچار مشکل شدید و یا لینک ورود شما مشکل داشت و در خصوص نحوه انجام انتخاب رشته نیاز به راهنمایی و سوال داشتید می توانید از کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

سوالات متداول دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲

✔️ دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

دفترچه انتخاب رشته ارشد بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.

✔️ چگونه می توانم دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد را دانلود کنم؟

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد در متن مقاله وجود دارد.

✔️ دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد 1402 چگونه است؟

با ورود به سایت سازمان سنجش و مراحلی که در متن ذکر کردیم می توانید دفترچه را دریافت کنید.

4.8/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی