دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ نحوه انتخاب رشته دکترا Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ در این مقاله قرار داده شده است. سایت اعلام نتایج اولیه دکتری ۱۴۰۳ ، سایت سازمان سنجش کشور، به نشانی اینترنتی sanjesh.org می باشد. نتایج آزمون دکتری برای دانشگاه های سراسری و آزاد از طریق سایت سنجش اعلام می شود. لازم به ذکر است، سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت جداگانه می باشد.

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1403، داوطلبانی که نمراه لازم را کسب کرده باشند، باید فرآیند انتخاب رشته خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. داوطلبان به منظور آگاهی از سهیمه ها، ظرفیت رشته محل ها، آگاهی از ضوابط و مقررات پذیرش و همه چیز درباره آزمون دکتری 1403، باید دفترچه انتخاب رشته آزمون دکترا 1403 را دانلود و مطالعه نمایند. با ما همراه باشید.

دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

با انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳، کلیه داوطلبانی که حد نصاب قبولی را دریافت کرده اند و براساس مندرجات كارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی گردیده‌اند، می‌بایست در بازه زمانی مقرر شده نسبت به ثبت كدرشته‌ محل‌های انتخابی خود (حداكثر 50 كدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی كه در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش اقدام نمایند. لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ در ادامه قرار داده شده است.

همانطور که می دانید زمان انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ چند روز پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری آغاز می شود. كارنامه اعلام نتایج اولیه دکتری ۱۴۰۳ در تاریخ مقرر از طریق درگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قابل مشاهده بوده و متقاضیان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد می‌توانند كارنامه نتایج اولیه دکتری ۱۴۰۳ خود را مشاهده نمایند.

زمان انتخاب رشته آزمون دکتری 1403، از روز شنبه مورخ 1403/02/01 آغاز و تا روز چهارشنبه مورخ 1403/02/05 ادامه خواهد داشت.

💢مجاز شدن بیش از 120 هزار داوطلب در آزمون دکتری

👤رئیس سازمان سنجش آموزش کشور:

  • از حدود 170 هزار شرکت کننده در این آزمون بیش از 120 هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و تاکنون بیش از 75 هزار داوطلب برای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب رشته کرده‌اند و این تعداد جدای از تعداد داوطلبان علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی است.
  • ضروری است سایر داوطلبان با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه اصلاحات این دفترچه که در درگاه اطلاع رسانی سازمان منتشر شده است هر چه سریعتر نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403

دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403، همزمان با اعلام نتایج آزمون دکتری 1403 از سایت سازمان سنجش کشور منتشر می شود. داوطلبان کنکور دکتری برای آگاهی از شیوه پذیرش، نحوه دریافت کارنامه اولیه، شیوه های آموزشی، تاثیر سهمیه ها، نحوه پذیرش اتباع خارجی، مشاهده کد رشته محل های هریک از گروه های آزمایشی، اطلاع از شرایط و ضوابط اختصاصی برخی از دانشگاه ها و موسسات و … باید دفترچه انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۴۰۳ را دانلود و مطالعه نمایند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ ، در جدول زیر قرار داده شده است. لازم است داوطلبان قبل از انجام فرآیند انتخاب رشته لازم است دفترچه انتخاب رشته دکترا 1403 را دانلود و مطالعه نمایند.

همانطور که می دانید نتایج از روز 27 فروردین 1403 در سایت سازمان سنجش منتشر شده و دفترچه دکتری 1403 از 1 اردیبهشت در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

دفترچه انتخاب رشته دکترا ۱۴۰۳

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳کلیک نمایید

(به محض انتشار لینک دانلود رایگان دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403 این مقاله به روزرسانی گردیده است.)

(با انتشار اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ این مقاله به روزرسانی شده است.)

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری 1402

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری 1402 بر روی لینک فوق کلیک کنید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401 بر روی لینک فوق کلیک کنید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری 1400

برای دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری بر روی لینک فوق کلیک کنید.

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری 99

برای دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری 99 بر روی لینک فوق کلیک کنید.

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

در پی انتشار اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه ، رشته محل های جدید علاوه بر رشته محل های دفترچه انتخاب رشته دکترا به اطلاع داوطلبان رسیده است. برای مشاهده رشته محل های جدید دکتری می توانید بر روی لینک موجود در جدول زیر کلیک نمایید.

برای دریافت فایل اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳  کلیک نمایید.

به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ (۱۴۰۳/۲/۵) برای انتخاب رشته دکتری اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است داوطلبان بتوانند تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۷ نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

مشاوره انتخاب رشته آزمون دکتری

داوطلبان پس از دریافت نتایج اولیه آزمون از طریق سایت سنجش، باید فرآیند انتخاب رشته خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری، در زمان مقرر انجام دهند.  به همین دلیل لینک دانلود رایگان دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403 را در این مقاله مشاور گروپ قرار دادیم.

لازم به ذکر است انتخاب رشته تمامی دانشگاه ها از طریق سایت سازمان سنجش کشور، sanjesh.org انجام می شود. اما دانشجویان به منظور انتخاب رشته دکتری در دانشگاه آزاد، باید بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1403 به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نمایند.

انتخاب رشته همه دانشگاه‌های کشور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود اما انتخاب رشته متقاضیان دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی این دانشگاه انجام خواهد شد.

در زمان انتخاب رشته داوطلبان می‌توانند حداکثر 50 کدرشته را بر اساس گرایش امتحانی خود انتخاب کنند. سپس سنجش داوطلبان از طریق سامانه‌های مربوطه انجام می‌شود.


اگر برای انجام انتخاب رشته دکتری نیاز به مشاوره دارید، می توانید روی سال ها تجربه تیم مشاوره مجموعه مشاور گروپ حساب باز کنید و همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

سوالات متداول انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

✔️دفترچه انتخاب رشته دکتری 1402 چگونه قابل دریافت است؟

✔️لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دکترا 1402 در این مقاله قرار داده شده است.

✔️انتخاب رشته آزمون دکتری 1402 تا چه زمانی ادامه دارد؟

✔️برای اطلاع از مهلت انتخاب رشته دکتری به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️انتخاب رشته دکتری از طریق چه سایتی می باشد؟

✔️انتخاب رشته همه دانشگاه ها از طریق سایت سنجش انجام می شود. اما انتخاب رشته متقاضیان دانشگاه آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام می پذیرد.

 
4.4/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی