دانشگاه غیرانتفاعی | ثبت نام ۱۴۰۲ + شهریه ، شرایط و اعتبار مدرک

دانشگاه غیرانتفاعی ، شهریه ، پذیرش و اعتبار مدرک در سال 1401

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه غیرانتفاعی | ثبت نام ۱۴۰۲ + شهریه ، شرایط و اعتبار مدرک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲ :  یکی از دانشگاه هایی که داوطلبان کنکور سراسری می توانند انتخاب نمایند ، موسسات و دانشگاه غیر انتفاعی است. این دانشگاه به دلیل برگزاری منظم کلاس ها، کیفیت آموزشی مناسب و تعدد رشته ها مورد توجه داوطلبان می باشد .

دانشگاه غیرانتفاعی ، شهریه ، پذیرش و اعتبار مدرک در سال 98

دانشگاه غیر انتفاعی

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲   »  دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی با اخذ مجوز از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و با هدف فعال شدن بخش خصوصی در زمینه آموزش عالی و برداشتن بار سنگین ظرفیت کم پذیرش از روی آموزش عالی افتتاح شدند. نحوه پذیرش در دانشگاه غیر انتفاعی به دور روش امکان پذیر است، داوطلبان می توانند هم از طریق کنکور سراسری و هم بدون کنکور وارد دانشگاه های غیر انتفاعی شوند.ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲  

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲   »    دانشگاه های غیر انتفاعی نوعی از دانشگاه های دولتی می باشد که تحت نظارت وزارت علوم می باشند و شرط اصلی پذیرش داوطلب درآن شرکت در کنکور سراسری است و نکته قابل ذکر این است که دانشگاه های غیر انتفاعی به هدف فعال سازی واحدهای خصوصی در حوزه آموزش عالی توسط شورای انقلاب فرهنگی در طی مصوبه ای به تصویب رسیده و فعالیت خود را آغاز نموده اند.ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲  

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲   »   می توان این چنین بیان نمود که دانشگاه های غیر انتفاعی از حیث اعتبار مدرک به دانش آموختگان خود در طی دوره های گذرانده شده هم تراز و برابر با دانشگاه های دولتی میباشند و اصلی ترین دلیل آن این است که اموزش عالی غیر انتفاعی یکی از زیر نظام های اصلی در وزارت علوم می باشد که مصوبه تشکیل آن توسط شورای عالی انقلاب به تصویب رسیده است.

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲   »   فلذا مدارک تحصیلی ارائه شونده به کلیه دانش آموختگان این دانشگاه ها همانند سایر دانشگاه های سراسری و دیگر دانشگاه ها قابل ارزش و اعتبار لازم بوده و کلیه دانش آموختگان دانشگاه های غیر انتفاعی همانند دانش آموختگان دانشگاه های دولتی و دیگر دانشگاه ها دارای شرایط لازم برای پذیرش در حوزه مشاغل مربوط به رشته های خود می باشند.


برای مشاوره در زمینه دانشگاه های غیر انتفاعی می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت با کارشناسان مرکز مشاور گروپ  تماس بگیرید : 9099071613

دانشگاه غیر انتفاعی چیست

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲   »   دانشگاه های غیر انتفاعی از جهت پرداخت شهریه بعد از دانشگاه های سراسری و پیش از دانشگاه های ازاد در مرتبه دوم قرار داشته فلذا می توان گفت که هزینه این دانشگاه ها برای داوطلبان پذیرفته شده و دارای شرایط تا حدودی کمتر از داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه های آزاد میباشد و شایان ذکر است که دانشگاه های غیر انتفاعی نیز همانند سایر دانشگاه ها دارای یک شهریه ثابت و متغیر میباشند.

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲   »   کلیه داوطلبان برای پذیرش در این دانشگاه ها می بایست مدارک دیپلم پیش دانشگاهی و یا کاردانی داشته باشند و شرط اصلی پذیرش در این دانشگاه ها صرفا سوابق تحصیلی داوطلب می باشد و برای ورود به مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور نیاز به مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید یا فنی حرفه ای و برای ورود به مدرک کارشناسی نیاز به مدرک پیش دانشگاهی دارید .


شما می توانید جهت مشاوره و آگاهی از لیست رشته ها و ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی با شماره 9099071613  با کارشناسان مرکز مشاور گروپ از سراسر ایران در ارتباط باشید .

اعتبار مدرک تحصیلی دانشگاه غیر انتفاعی چقدر است؟

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲   »   برای اکثر متقاضیان ورود به دانشگاه اعتبار مدرک تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. باید بگوییم که دانشگاه غیر انتفاعی مورد تائید وزارت علوم است و تمامی ضوابط و مدارک دانشجویان مشغول به تحصیل مانند دیگر دانشگاه های دولتی است، دارای اعتبار و ارزشی مشابه دیگر مراکز سنجیده می شود. همچنین باید اشاره کنیم که مدرک تحصیلی دانشجویانی که به صورت بدون کنکور تحصیل می کنند، فرقی با دانشجویان دیگر ندارد.ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲    

تحصیل در دانشگاه های غیر انتفاعی چه مزیت هایی دارد؟

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲   »   دانشگاه غیر انتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که با اخذ مجوز از وزارت علوم و با هدف فعال سازی بخش خصوصی در زمینه آموزش عالی و افزایش ظرفیت آموزش عالی شروع به کار کرده است. دانشگاه های غیر انتفاعی از سطح و کیفیت آموزشی مناسبی برخوردارند. دانشگاه غیر انتفاعی در مقاطع کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) به دو صورت ورود با آزمون و بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می کند. کیفیت دانشگاه غیر انتفاعی در سال های اخیر با بررسی بازرسان وزارت علوم سطح بندی شده است و ۵ سطح آموزشی برای دانشگاه های غیر انتفاعی تعریف شده است که سطح یک آن از کیفیت آموزشی بالاتری نسبت به سایر سطوح برخوردار است.ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲   

شرایط پذیرش در دانشگاه غیر انتفاعی چیست؟

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲   »   داوطلبان ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی باید دارای یکی شرایط زیر باشند:

متقاضیان باید دارای مدرک دیپلم ۴ ساله نظام قدیم باشند.
دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند.
متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کاردانی هم باید دارای مدرک کاردانی باشند.

نکته : داوطلبانی که آخرین مدرک تحصیلی آنها دیپلم فنی و حرفه ای است، امکان ثبت بدون کنکور دانشگاهی غیر انتفاعی در مقطع کارشناسی را ندارند. این دسته از داطلبان باید از میان کدرشته محل های کاردانی انتخاب رشته کنند. همچنین شایان ذکر است که پذیرش داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم ) صورت می گیرد. به این ترتیب، اگر نوع دیپلم داوطلب با گروه آزمایشی متفاوت باشد، درصد اعمال معدل کتبی متفاوت خواهد بود.

چه زمانی اقدام به ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه غیر انتفاعی کنیم؟

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲   »   داوطلبان می توانند در دو مرحله ی مهر و بهمن ماه اقدام به ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی کنند. همچنین باید ذکر کنیم که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای آن دسته از داوطلبانی که علاقه مند به ورودی مهرماه ۹۷ این دانشگاه هستند، همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ در مرداد ماه است. این دسته از داوطلبان می باید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام کنند و از بین حداکثر ۱۵۰ کد رشته، رشته ها بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی را در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انتخاب کنند. همچنین قابل ذکر است که سازمان سنجش پس از بررسی سوابق تحصیلی متقاضیان، امکان پذیرش یا عدم پذیرش این دسته از داوطلبان را همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری اعلام می کند.ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲    


شهریه ثابت و متغیر دانشگاه غیر انتفاعی چقدر است؟

>> توجه : قیمت ها هنوز آپدیت نشده است.

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲  »    بر اساس اطلاعیه وزارت علوم تحقیقات و فناوری میزان، شهریه ثابت و متغیر دانشگاه های غیر دولتی و غیر انتفاعی به شرح زیر است:

میزان شهریه ثابت دانشگاه غیر انتفاعی در مقطع کارشناسی در دوره‌های مجازی (گروه علوم انسانی) :۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال می باشد.
میزان شهریه ثابت دانشگاه غیر انتفاعی در مقطع کارشناسی در دوره‌های مجازی( گروه علوم انسانی) سایر گروه‌‌های آموزشی : ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال
میزان شهریه ثابت دانشگاه‌ غیر انتفاعی (گروه فنی و مهندسی) : ۴ میلیون و ۱۲۵ هزار ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی عمومی گروه علوم انسانی : ۱۷۶,۲۵۰ ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی پایه (نظری )گروه علوم انسانی :۲۶۴,۳۷۵ ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی اصلی و تخصصی (نظری) گروه علوم انسانی: ۲۷۹,۰۶۳ ریال
میزان شهریه دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی برای هر ساعت اجرا در هفته (به ریال) گروه علوم انسانی :۲۲۰,۳۱۳ ریال
میزان شهریه هر واحد پروژه و کارورزی در صورت وجود در برنامه آموزشی گروه علوم انسانی : ۷۳۴,۳۷۵ ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی عمومی سایر گروه‌های آموزشی :۱۷۶,۲۵۰ ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی پایه (نظری) سایر گروه‌های آموزشی :۲۶۴,۳۷۵ ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی پایه اصلی و تخصصی (نظری) سایر گروه‌های آموزشی :۳۲۳,۱۲۵ ریال
میزان شهریه دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی برای هر ساعت اجرا در هفته (به ریال) سایر گروه‌های آموزشی :۲۶۴,۳۷۵ ریال
میزان شهریه هر واحد پروژه و کارورزی در صورت وجود در برنامه آموزشی سایر گروه‌های آموزشی :۷۳۴,۳۷۵ ریال


میزان شهریه ثابت و متغیر کارشناسی ارشد هم به شرح زیر است:

میزان شهریه ثابت هر نیمسال علوم انسانی :۶,۰۸۰,۶۲۵ ریال
میزان شهریه متغیر هر واحد علوم انسانی :۱,۱۰۰,۹۷۵ ریال
میزان شهریه هر واحد پایان نامه نظری علوم انسانی :۳,۳۷۸,۱۲۵ ریال
میزان شهریه هر واحد پایان نامه آزمایشگاهی و کارگاهی علوم انسانی :۴,۲۱۴,۷۲۵ ریال
میزان شهریه ثابت هر نیمسال سایر گروه‌های آموزشی :۶,۷۵۶,۲۵۰ ریال
میزان شهریه متغیر هر واحد سایر گروه‌های آموزشی :۱,۲۶۳,۱۲۵ ریال
میزان شهریه هر واحد پایان نامه نظری سایر گروه‌های آموزشی :۳,۳۷۸,۱۲۵ ریال
میزان شهریه هر واحد پایان نامه آزمایشگاهی و کارگاهی سایر گروه‌های آموزشی :۴,۲۱۴,۷۲۵ ریال

هزینه تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه غیر انتفاعی چقدر است؟

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۲   »   میزان شهریه در مقطع دکتری در دانشگاه غیر انتفاعی در رشته هایی چون علوم انسانی، فنی مهندسی و علوم تجربی متفاوت است. اما براساس اطلاعیه اتحادیه موسسات و دانشگاه های غیر انتفاعی در سال جاری وزارت علوم شهریه مقطع دکتری این دانشگاه را بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون مشخص کرده است.

مشاوره دانشگاه غیر انتفاعی در مرکز مشاور گروپ

مرکز مشاور گروپ امکان مشاوره دانشگاه غیر انتفاعی ، علمی کاربردی ، آزاد ، سراسری ، دانشگاه بدون کنکور و … را از طریق تماس تلفنی با شماره زیر فراهم نموده است …


3.4/5 - (10 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه غیرانتفاعی | ثبت نام ۱۴۰۲ + شهریه ، شرایط و اعتبار مدرک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سارا

    سلام وقتتون بخیر
    من امسال کنکور دادم ولی دانشگاه دولتی مجاز نشدم
    به رشته مدیریت مالی خیلی علاقه دارم
    میخواستم بدونم دانشگاه غیرانتفاعی محل زندگی خودم (کرج) این رشته رو بخونم آیا اعتبار مدرک داره ؟! با مدرکش میتونم کار پیدا کنم یا خیر؟!

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      دانشگاه غیر انتفاعی مورد تائید وزارت علوم است و تمامی ضوابط و مدارک دانشجویان مشغول به تحصیل مانند دیگر دانشگاه های دولتی است.
      روال مشغول به کار شدن نسبت به سال های گذشته خیلی تغییر کرده و توانایی و تسلط شما خیلی ارزشمندتر از نوع مدرک دانشگاهی است.

      پاسخ
  2. پویا

    برای دریافت مدرک کارشناسی معتبر با استعلام چه کار کنم؟

    پاسخ
  3. زهرا

    سلام ببخشید من که الان مدرک فوق دیپلم دارم نمی تونم مستقیم برای کارشناسی شرکت کنم. دوباره باید از اول کاردانی بخونم؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی