راهنمای ثبت‌نام و درخواست خوابگاه دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

خوابگاه

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت‌نام و درخواست خوابگاه دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سعی داریم در این مقاله به مبحث مهم خوابگاه بپردازیم. این مقاله آموزشی به موضوع راهنمای ثبت‌نام و درخواست خوابگاه دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ خواهد پرداخت. با ما همراه باشید.

خوابگاه

ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان کلیه مقاطع سال تحصیلی۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دانشگاه صنعتی شریف، اداره امور خوابگاه‌ها توجه دانشجویان ورودی جدید متقاضی استفاده از خوابگاه را به موارد ذیل جلب می‌نماید:

  1.  با توجه به محدودیت خوابگاه‌ها و طبق قوانین اسکان (مندرج در دفترچه انتخاب رشته)، به دانشجویان ساکن در استان تهران و توابع آن، استان البرز و تمامی دانشجویان نوبت دوم (شامل بومی و غیربومی)، خوابگاه تعلق نمی‌گیرد.
  2.  ثبت‌نام خوابگاه‌ها به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه اسکان به نشانی dorm.sharif.ir صورت می‌پذیرد.
  3.  دانشجویان متقاضی خوابگاه‌ها پس از دریافت شماره دانشجویی (از سامانه آموزش دانشگاه)، با ورود به سامانه اسکان به نشانی فوق، ابتدا فرم درخواست خود را تکمیل و ثبت می‌نمایند. در مرحله دوم، این فرم توسط کارشناسان اداره امور خوابگاه‌ها بررسی و در صورت تأیید درخواست متقاضی، اطلاع‌رسانی از طریق ایمیل صورت می‌گیرد. در مرحله سوم، فرد متقاضی نسبت به نوع درخواست، ادامه مراحل را طی می‌کند.

شایان‌ذکر است جدول زمانی اسکان در خوابگاه در پایان ثبت‌نام، از طریق سایت به اطلاع خواهد رسید.

تذکرات مهم:

  1. ثبت درخواست در سایت به‌تنهایی تعهدی برای دانشگاه ایجاد نکرده و تخصیص خوابگاه منوط به تأیید کارشناسان اداره و تکمیل مراحل ثبت‌نام در بازه زمانی مجاز (جدول فوق) می‌باشد.
  2. حضور ولی/سرپرست/همسر دانشجویان دختر (همراه با مدرک شناسایی معتبر) در هنگام اولین مراجعه به خوابگاه و یا گواهی امضاء ولی/سرپرست/همسر دانشجویان دختر توسط دفترخانه اسناد رسمی ذیل فرم اطلاعات آشنایان و بستگان الزامی است. این فرم در ادامه مراحل ثبت‌نام و همچنین در صفحه اصلی سایت برای دانشجویان دختر قابل تهیه می‌باشد.
  3. با توجه به تفاهم‌نامه منعقدشده مابین دانشگاه با بانک قرض‌الحسنه رسالت، فرصتی استثنائی برای دانشجویان ورودی جدید جهت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اسکان (جهت ودیعه رهن/اجاره) به‌جای استفاده از خوابگاه‌های دانشگاه فراهم‌شده است. شایان‌ذکر است این طرح ویژه دانشجویان پسر ورودی جدید مقاطع تحصیلات تکمیلی و دانشجویان متأهل کلیه مقاطع که دو سال گذشته مقطع تحصیلی قبلی خود را در خوابگاه ساکن بوده‌اند، می‌باشد. ارائه اصل گواهی سکونت دو سال گذشته در خوابگاه (ممهور به مهر مدیریت امور دانشجویی دانشگاه محل تحصیل مقطع قبلی به‌استثنای دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف) برای این دسته از متقاضیان الزامی می‌باشد.
  4. اسکان در خوابگاه‌ها، برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در تاریخ 24 شهریورماه و دانشجویان کارشناسی دختر در تاریخ 31 شهریورماه و کارشناسی پسر در تاریخ یکم مهرماه انجام می‌پذیرد. لازم به ذکر است زمان دقیق لیست گیری و سایر جزییات مربوطه در پایان فرآیند ثبت‌نام قابل دریافت می‌باشد.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار خوابگاه دانشگاه صنعتی شریف بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت‌نام و درخواست خوابگاه دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی