نحوه درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا

نحوه درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا

جهت مشاوره در زمینه نحوه درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه الزهرا یکی از دانشگاه هایی است که با فراهم کردن خوابگاه دانشجویی در داخل دانشگاه، راحتی را برای دانشجویان خود به ارمغان آورده است. برای درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا شرایطی وجود دارد که متقاضی می تواند با آگاهی از آنها برای ثبت نام اقدام کند. خوابگاه دخترانه دانشگاه الزهرا، تمام امکانات مورد نیاز دانشجویان را فراهم کرده است. این خوابگاه دانشجویی دارای یک فضای باز بسیار بزرگ می باشد که دانشجویان می توانند به راحتی در آن تردد کنند. خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا در ضلع جنوبی دانشگاه قرار داشته و فقط به دانشجویان روزانه (به غیر از دانشجویان ساکن در استان تهران و البرز) تعلق می گیرد.

مراحل ثبت نام درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا

به منظور ثبت درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا باید ابتدا تمام قوانین و نکات مربوطه را به دقت مطالعه کنید. ثبت نام برای خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا، همچون ثبت نام در خود دانشگاه، در طی دو مرحله انجام می شود. این دو مرحله شامل مرحله پیش ثبت نام اینترنتی و مرحله ثبت نام حضوری برای خوابگاه می شود. هر یک از دو مرحله در تاریخ خاصی انجام می شود که می توانید با آگاهی کامل برای درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا اقدام کنید.

دانشگاه الزهرا

مرحله پیش ثبت نام اینترنتی خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا

برای پیش ثبت نام اینترنتی دانشگاه الزهرا فقط کافی است در تاریخ تعیین شده، وارد سایت دانشگاه (www.alzahra.ac.ir) شوید و گزینه سامانه خوابگاه را انتخاب کنید. دانشگاه به منظور سهولت دانشجویان برای مقاطع مختلف، بازه های زمانی خاصی را تعیین کرده است تا دانشجویان در اسرع وقت برای ثبت درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا اقدام کنند. برای شروع کافی است بر روی گزینه پیش ثبت نام کلیک کنید و اطلاعات خود را به دقت وارد کنید. در این بخش شما باید مشخصات فردی و همچنین مشخصات دانشجویی خود را وارد کنید. برای مشخصات دانشجویی کافی است نام دانشکده، ساختمان و گروه را پیش ثبت نام انتخاب کنید. اطلاعات دیگری نظیر رشته، گرایش، مقطع تحصیلی، تاریخ شروع تحصیل (تاریخ ثبت نام) و همچنین عکس اسکن شده شما نیز نیاز است.

کد ملی خود را با دقت وارد کنید.

به منظور راحتی متقاضیان، یک فایل راهنما در سایت قرار داده شده است که می توانید آن را دانلود کنید یا با تماس با همکاران ما در مشاور گروپ، پاسخ تمام سوال های خود درباره درخواست خوابگاه دانشجویی را پیدا کنید.

خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا

مرحله ثبت نام حضوری برای خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا

زمان ثبت نام حضوری همچون مرحله پیش ثبت نام، برای دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا متفاوت می باشد. این مرحله برای قطعی شدن ثبت نام شما برای خوابگاه می باشد، بنابراین پس از پیش ثبت نام اینترنتی باید این روند این مرحله را نیز طی کنید. شما برای ثبت نام باید علاوه بر تمام مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری، برگه انتخاب واحد خود را نیز همراه داشته باشید. در نهایت برای ثبت نام خود می توانید به ساختمان خوارزمی دانشگاه الزهرا در تاریخ مربوطه مراجعه کنید. شما برای ثبت نام حضوری نیاز به تعدادی فرم دارید که می توانید آنها را از بخش سامانه خوابگاه دانشگاه الزهرا، بخش «دانلود راهنما» دانلود کنید.

بیاد داشته باشید که همراه داشتن مدارک محل سکونت اصلی شما برای ثبت نام حضوری الزامی است.

دانشگاه الزهرا

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا

بالطبع دانشجویان برای ثبت نام در خوابگاه دانشجویی الزهرا به تعدادی مدارک نیاز دارند که باید در زمان ثبت نام حضوری همراه داشته باشند. این مدارک عبارتند از:

  • 2 قطعه عکس رنگی
  • اصل و دو سری کپی از صفحات شناسنامه
  • اصل و دو سری کپی از کارت ملی
  • مدارک اثبات کننده محل سکونت (قبض تلفن خانه و کپی سند یا اجاره نامه)
  • ارائه فرم های تکمیل شده لازم برای ثبت نام در خوابگاه
  • یک سری کپی از انتخاب واحد دانشجو
  • ارائه اصل و کپی کارت شناسایی و کارت ملی همسر (در صورت تاهل)

مراحل ثبت نام حضوری در خوابگاه دانشگاه الزهرا، فقط بعد از ثبت نام دانشجو و دریافت شماره دانشجویی امکان پذیر می باشد.

دانشگاه الزهرا

نکاتی که باید در هنگام ثبت نام برای خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا بدانیم

مهم ترین نکته برای درخواست خوابگاه این است که امکان دادن خوابگاه به دانشجویان شبانه وجود ندارد. دانشجویان روزانه استان تهران و همچنین استان البرز نیز امکان استفاده از خوابگاه دانشجویی را ندارد. دانشگاه برای آنها امکان اقامت در خوابگاه های خودگردان والعصر را فراهم کرده است. این خوابگاه دارای سرویس رایگان رفت و برگشت می باشد. شهریه خوابگاه نیز براساس مقدار تصویب شده توسط صندوق رفاه دانشجویان می باشد و امکان تغییر در آن وجود ندارد.

خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا در خود دانشگاه قرار گرفته است؛ از اینرو رفت و آمد را برای دانشجویان راحت کرده است. دانشگاه الزهرا یکی از دانشگاه هایی است که خوابگاه متاهلی نداشته و ظرفیت اتاق های آن بین 4، 5 و 6 نفر می باشد. دانشجویان ملزم هستند تمام وسایل شخصی مورد نیاز را برای اقامت در اتاق ها همراه داشته باشند. خوابگاه برای راحتی دانشجویان دارای امکاناتی از قبیل یخچال، اتو، تلویزیون، سایت، فروشگاه، استخر، اجاق گاز و غیره می باشد.

3.3/5 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نحوه درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه الزهرا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی