خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ | خرید سریال کنکور

خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ | خرید سریال کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله به نحوه استفاده و خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ می پردازد. نحوه ی استفاده از کارت های اعتباری در ثبت نام کنکور از سایت epay.sanjesh.org همواره سوال بوده است. داوطلبانی که علاوه بر گروه ‌های آزمایشی علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی قصد شرکت در گروه‌ های آزمایشی زبان و هنر را نیز دارند باید یک کارت دیگر هم برای گروه های آزمایشی فرعی خریداری نمایند. مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

اگر شما هم یکی از داوطلبان شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در سال ۱۴۰۳ هستید و می خواهید از هزینه ثبت نام کنکور و نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ مطلع شوید، باید بدانید که ثبت‌نام در این آزمون همچون روال سال های قبل، به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت  epay.sanjesh.org انجام می‌شود و کلیه داوطلبان شرکت در گروه‌های آزمایشی ۵ گانه (ریاضی-تجربی-انسانی-هنر و زبان خارجی) می‌بایست جهت ثبت‌نام اینترنتی، ‌کد ورود به سامانه سازمان سنجش را دریافت کنند.

این کد، از طریق خرید کارت اعتباری سازمان سنجش امکان‌پذیر است؛ یعنی اگر شما بخواهید برای آزمون سراسری دانشگاه‌ها و همچنین آزمون زبان‌های خارجی یا هنر و یا دوره‌های پیام نور و غیرانتفاعی و نیمه‌حضوری و مجازی شرکت کنید، باید کارت‌های اعتباری مجزایی خریداری کنید و با یک کارت اعتباری، نمی‌توان در همه گروه‌های آزمایشی و سیستم‌های آموزشی ۷ گانه شرکت کرد.

برای اطلاع از هزینه ثبت نام کنکور و خرید کارت اعتباری شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ می‌بایست به سامانه اینترنتی به نشانی: epay.sanjesh.org مراجعه کرده و وارد قسمت payment بشوید.

راهنمای خرید و  استفاده از کارت اعتباری کنکور سراسری ۱۴۰۳

توجه داشته باشید که قبل از خرید کارت اعتباری epay.sanjesh.org، می‌بایست به‌عنوان آزمون دریکی از گروه‌های آزمایشی ۵ گانه توجه کرده و به‌عنوان کارت که سریال ثبت نامی شما بوده و ۱۲ رقم است توجه کنید. همچنین قبل از اقدام به خرید کارت (سریال ثبت‌نام) و پرداخت اینترنتی وجه، راهنمای عمومی ارائه‌شده و اطلاعیه‌های سازمان سنجش را مطالعه کنید. هیچ مسئولیتی متوجه سازمان سنجش نسبت به‌ اشتباه داوطلب در خریداری کارت اعتباری اینترنتی وجود ندارد و مبلغ واریزی عودت داده نمی‌شود.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر ثبت‌نام دریکی از گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان‌های خارجی، علاقه‌مند به شرکت در آزمون گروه هنر نیز هستند و یا داوطلبانی که علاوه بر ثبت‌نام دریکی از گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر، علاقه‌مند با شرکت در آزمون گروه زبان‌های خارجی نیز باشند لازم است دو کارت اعتباری ثبت نام خریداری کرده و شماره‌ سریال جداگانه آن‌ها را دریافت کنند.

 کل سیستم خرید و پرداخت بر اساس سیستم پرداخت مجازی شبکه بانکی کشور (شاپرک) است و از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب نظام بانکی ایران می‌توان از هر نقطه از جهان، نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کرد.

خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری

نکات مهم برای خرید کارت اعتباری و سریال ثبت نام کنکور

  • داوطلبان متقاضی در گزینش رشته های دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی لازم است نسبت به خرید سریال اعتباری به صورت جداگانه اقدام نمایند.
  • داوطلبان علاقه مند به شرکت در گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی، باید نسبت به خرید سریال اعتباری اقدام نمایند.
  • برای ثبت نام در هر یک از گروه های آزمایشی دوم یا سوم مبلغ جداگانه دریافت می شود.

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 1402

وقتی وارد لینک معرفی‌شده بشوید، با صفحه‌ای به‌صورت زیر مواجه می‌شوید:

شما می‌بایست بر اساس گزینه‌های ۳ گانه فوق‌الذکر، نسبت به انتخاب یکی از گزینه‌ها اقدام و سپس گزینه تأیید و ادامه قرمز رنگ را در پایین صفحه کلیک کنید:

  •  اگر قصد شرکت در دوره‌های روزانه یا شبانه یا نیمه‌حضوری یا پیام نور یا غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ رادارید می‌بایست گزینه اول را اقدام و نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کنید.
  • اگر قصد شرکت در دوره‌های کاردانی به کارشناسی را دارید برای دریافت سریال ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌بایست گزینه دوم را انتخاب نمایید.
  • اگر قصد شرکت در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی رادارید گزینه سوم را انتخاب کنید.

برای خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ ، نیازمند اطلاعات بانکی و هویتی هستید که در زیر به کلیات آن اشاره می‌شود:‌

اطلاعاتی که در سایت درگاه پرداخت از کاربر درخواست می‌شود

  • شماره کارت

  • عددی ۱۶ رقمی که روی کارت درج‌شده است؛ این عدد به‌صورت ۴ عدد، ۴ رقمی است.
  • امکان دارد شماره کارت برخی از بانک‌ها به‌صورت فوق نباشد که در این صورت از روابط عمومی همان بانک، اطلاعات بیشتر را کسب نمایید.
  • رمز دوم کارت یا رمز پرداخت اینترنتی
    • رمز دوم کارت یا رمز پرداخت اینترنتی، عددی است به طول ۴ تا ۱۲.
    • معمولاً رمز پرداخت اینترنتی (رمز دوم کارت)، از طریق پایانه‌های‌ خودپرداز بانک صادرکننده کارت، قابل تنظیم است. بدین‌صورت که پس از وارد شدن به منوی خودپرداز با واردکردن رمز اول (رمز ۴ رقمی) می‌توانید از قسمت تغییر رمز و سپس تغییر رمز دوم (در صورت داشتن) اقدام کنید.
    • بعضی از کارت‌ها به‌صورت پیش‌فرض قابلیت پرداخت روی پایانه‌های اینترنتی را ندارند که معمولاً پس از تنظیم یا تغییر رمز دوم کارت به شیوه پیش‌تر بیان‌شده، این قابلیت فعال می‌شود. البته برخی از بانک‌ها این امکان را در پایانه‌های خودپرداز ارائه نداده و فعال شدن قابلیت پرداخت اینترنتی از داخل شعب بانک انجام می‌شود.

  • CVV2 یا رمز تأییدکننده کارت
    • معمولاً عددی ۳ یا ۴ رقمی است که در پشت یا روی کارت درج‌شده است
    • در کارت‌بانک صادرات، عددی ۴ رقمی است که روی کارت و بالای شماره کارت درج‌شده است.
    • در کارت‌بانک ملی عددی ۴ رقمی است که پشت کارت چاپ‌شده است.
    • در کارت‌بانک‌های ملت، پاسارگاد، کشاورزی عددی ۳ رقمی است که پشت کارت چاپ‌شده است.
    • در کارت‌بانک سامان عددی ۳ رقمی است که روی کارت درج‌شده است.

  • تاریخ انقضا
    • تاریخی است طبق تقویم شمسی که معمولاً روی کارت درج‌شده و به‌صورت سال و ماه است.
    • در برخی بانک‌ها پس از تغییر رمز دوم از طریق دستگاه خودپرداز، در رسید چاپی که از دستگاه خارج می‌شود، تاریخ انقضا نیز درج می‌شود.
    • در کارت‌هایی که تاریخ صدور روی کارت درج‌شده، با افزودن ۵ سال‌به‌سال صدور، سال انقضا به دست می‌آید. ماه انقضا همان ماه صدور است.

چند توصیه مهم در خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری

  • تمامی درگاه‌های پرداخت برای هر تراکنش یک شناسه پیگیری ایجاد می‌نمایند که این شناسه معمولاً در سایت درگاه پرداخت شما نمایش داده می‌شود. توصیه می‌گردد این شناسه پیگیری را حفظ نموده تا در صورت رخ دادن هرگونه مشکل، بتوان با کمک آن تراکنش را در سمت درگاه پرداخت، پیگیری نمود.
  • درگاه پرداخت سامان در صفحه دوم سایت خود، شماره خرید تراکنش و شناسه پیگیری را باهم نمایش می‌دهد. توصیه می‌شود هر دو شناسه را نگهداری نمایید.
  • در مواردی که از فعال بودن کارت، قابلیت پرداخت اینترنتی و واردکردن اطلاعات در سایت بانک اطمینان دارید، اما پیامی که در سایت بانک مشاهده می‌نمایید به معنی غیرفعال بودن کارت یا اشتباه در واردکردن اطلاعات است، توصیه می‌شود یک‌بار رمز دوم کارت را از طریق پایان خودپرداز تغییر دهید.
  • لازم به ذکر است که کارت‌بانک‌های سامان، ملت، اقتصاد نوین، ملی، کشاورزی، صادرات، پاسارگاد، رفاه، سرمایه و … که رمز اینترنتی‌شان (به شیوه‌هایی که در بالا به آن اشاره شد) فعال‌شده باشد، قابلیت پرداخت از طریق درگاه‌های پرداخت موجود را دارند.
  • معمولاً در درگاه‌های پرداخت اینترنتی برای مسائل امنیتی تصویری وجود دارد که به‌صورت تصادفی مقداری در آن تصویر نمایش داده می‌شود و از کاربر خواسته می‌شود تا آن را وارد کند، اگر در سایت بانک اعلام‌شده است که این مقدار به بزرگی و کوچکی حروف حساس است، حتماً این مسئله را رعایت کنید
  • کاربران می‌توانند از کارت آشنایان و بستگان برای پرداخت استفاده کنند و هیچ اصراری بر یکسان بودن نام کاربر و مالک کارت نیست.
  • امکان پرداخت اینترنتی با کارت‌های هدیه بانک‌ها که رمز پرداخت اینترنتی وجود دارد اما به این نکته توجه داشته باشید که باید حتماً موجودی کارت هدیه برابر یا بیشتر از میزان هزینه باشد.

سوالات متداول خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

دفترچه راهنمای انتخاب رشته ، رشته های بدون کنکور ۱۴۰۳ از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای رشته‌های بدون کنکور در پایگاه سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ چقدر است؟

هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش ذکر شده است. امسال این هزینه قطعا شامل تغییراتی خواهد بود که به محض اعلام از سوی سازمان سنجش، در سایت مشاورگروپ قرار داده می شود.

آیا امکان تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری وجود دارد؟

امکان تمدید ثبت نام بعد از شروع بازه ی زمانی ثبت نام و در ساعات آخر مشخص می شود. بله ممکن است وجود داشته باشد. اما شما باید سعی کنید که ثبت نام خود را به روزها و ساعات پایانی موکول نکنید.

برای آگاهی از جدیدترین تغییرات هزینه ثبت‌نام آزمون های سنجش و خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

مشاور گروپ

4.2/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ | خرید سریال کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سیمین

    سلام وقتتون بخیر من اشتباهی دوتا کارت اعتباری خریدم /فک میکردم برای دوتا رشته باید دوتا سریال بخرم/
    ایا میتونم یکیشو برگشت وجه کنم؟!چجوریه؟!

    پاسخ
  2. Aida

    دوستان من یه کارت اعتباری برای پذیرش کنکور براساس سوابق تحصیلی گرفتم ، اشتباهی خریداری شده برای کاردانی به کارشناسی ناپیوسته
    اگر کسی خواست زیر قیمتی که خریدم بهش میدم به تلگرامم پیام بدید aaiidw

    پاسخ
  3. فاطیما

    سلام
    من یه کارت اشتباهی اضافه خریدم امکان بازگشت وجه هست؟
    اگر هم دوستان هنوز ثبت نام نکردند می‌توانند از این کد استفاده کنند

    پاسخ
  4. Nazi

    سلام خسته نباشید.من کارت اعتباری برای آزمون آموزش و پرورش گرفتم ولی نتونستم ازش استفاده کنم وثبت نام کنم.
    آیا در فرصت ثبت نام بعدی که در سال بعد میتونم از این شماره سریال استفاده کنم برای ثبت نام؟
    اگر کسی کارت اعتباری خواست به من پیام بده
    با تشکر

    پاسخ
  5. شیوا

    دوستان کارت اعتباری استفاده نشده دارم
    می فروشم هر کی میخواد سریعا
    پیام بده امروز ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    becrux1001@gmail.com

    پاسخ
  6. قاسم اسدی

    سلام من نتونستم ثبت نامم رو تکمیل کنم ایا راهی واسه برگشت پول سریال هست

    پاسخ
  7. Donya

    سلام من آزمون دادم ولی همه رو بغیر از پردیس ها غیر مجاز شدم می خوام با سوابق تحصیلی انتخاب رشته کنم آیا باید کارت اعتباری خریداری کنم یا خیر ؟

    پاسخ
    1. user2

      سلام انتخاب رشته سوابق تحصیلی همزمان با انتخاب رشته سراسری انجام می شود.

      پاسخ
  8. آرش

    سلام
    سریال علاقمندی موسسات غیر انتفاعی برا مقطع ارشد رو از کجا باید خریداری کنم؟

    پاسخ
  9. مریم

    سلام از کارت خریداری شده برای شخص دیگری میتوان استفاده کرد؟؟درازمونهای دادگستری
    لطفا جواب بدین

    پاسخ
    1. user2

      سلام خیر

      پاسخ
  10. مرتضی

    سلام چطور میتونم کارت اعتباری کنکور سراسری بگیرم الان که مهلتش تموم شده؟

    پاسخ
  11. علی

    سلام خسته نباشید.من کارت اعتباری برای ثبت نام کنکور گرفتم ولی نتونستم ازش استفاده کنم وثبت نام کنم.
    آیا در فرصت ثبت نام بعدی که در اسفند ماهه میتونم از این شماره سریال استفاده کنم برای ثبت نام؟
    با تشکر

    پاسخ
  12. حسن محبی

    ایا وجه پرداخت شده شخص پرداخت گننده میتوان برای شخص غیر از او استفاده کرد

    پاسخ
  13. یاس

    سلام الان برای ثبت نام مترجمی زبان باید مارت گروه زبان رو‌بخرم یا انسانی ؟!

    پاسخ
  14. سیروان

    سلام ببخشید من دوازدهم هستم خواستم بپرسم من بجای خریدن سریال ۳۷۰۰۰ کنکور زبان رفتم سریال دانشگاه پیام‌نور را خریدم باید چیکار‌کنم که هزین رو برگردونن؟

    پاسخ
  15. امیر

    سلام برای شرکت در دانشگاه ازاد باید شماره سریال مربوط به غیر انتفاعی و غیر دولتی را خریداری کنیم؟

    پاسخ
  16. ساناز

    سلام…من موقع خريد شناسه ورمز اشتباهي بجاي کارشناسي ناپيوسته کارشناسي پيوسته رو گرفتم بايد چيکار کنم؟؟؟

    پاسخ
  17. Marzi

    سلام من از خرید کارت ازمون منصرف شدم امکان برگشت وجه هست ؟؟

    پاسخ
  18. هانیه

    باسلام
    من در هنگام خرید کارت اعتباری دانشگاه ازاد کلمه عبوری دریافت نکردنم.
    لینک بازیابی کلمه هم با صفحه اخطار روبرو میشوم
    راه حل چیست؟

    پاسخ
  19. مهدی

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من زمان ثبت نام کنکور سراری 97 در بهمن 96 تیک گزینه ی دانشگاه پیام نورو نزدم، اما الان با توجه به شرایطم فقط پیام نور میخوام برم میشه راهنمایی کنید باید چه کنم؟ باید کارت اعتباری بخرم یا چی و چطوری؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403