خرید كارت اعتباري دوره‌هاي دانشگاه‌هاي پيام نور 99 و موسسات غيرانتفاعي 99

جهت مشاوره در زمینه خرید كارت اعتباري دوره‌هاي دانشگاه‌هاي پيام نور 99 و موسسات غيرانتفاعي 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

خرید كارت اعتباري دوره‌هاي دانشگاه‌هاي پيام نور 99 و موسسات غيرانتفاعي 99 : همانطور که قبلا هم اعلام شده ؛ ثبت نام كنكور سراسري 99 امسال در تاريخ 98/11/16 تا 98/11/24 انجام مي‌گردد.





خرید كارت اعتباري دوره‌هاي دانشگاه‌هاي پيام نور 99 و موسسات غيرانتفاعي 99 ,شرایط جدید ثبت نام کنکور سراسری 99 نظام قدیم,نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99, ممنوعیت شرکت در کنکور سراسری 99 ( نظام جدید و قدیم )، ثبت نام کنکور ۹۹ دانشگاه آزاد، ثبت نام کنکور ۹۹ دانشگاه های شرایط خاص، دفترچه ثبت نام کنکور ۹۹، زمان ثبت نام کنکور ۹۹، ساعت ثبت نام کنکور ۹۹، شرایط ثبت نام کنکور ۹۹، محرومیت از کنکور سراسری 99 شامل کدام داوطلبان می شود ؟ , زمان ثبت نام کنکور ۹۹، مدارک ثبت نام کنکور ۹۹، ممنوعیت ثبت نام کنکور 99، نحوه ثبت نام کنکور 99



خرید كارت اعتباري دوره‌هاي دانشگاه‌هاي پيام نور 99 و موسسات غيرانتفاعي 99 به طور کامل در این مطلب توضیح داده شده است . با ما همراه شوید … همانطور که قبلا هم اعلام شده ؛ ثبت نام كنكور سراسري 99 امسال در تاريخ 98/11/16 تا 98/11/24 انجام مي‌گردد. داوطلبان عزيز بايد براي انجام ثبت نام كنكور سراسري 99 با نحوه انجام ثبت نام آشنا بشوند. در اين مقاله نحوه ثبت نام كنكور سراسري 99 مركز مشاورگروپ ، راهنماي جامع ثبت نام كنكور سراسري به منظور وارد كردن كد سوابق تحصيلي و سهميه ي داوطلب ، آموزش ثبت نام كنكور سراسري و خريد كارت اعتباري ثبت نام كنكور را شرح داده ايم.

کنکور سراسری 99 برای ورود به رشته های با آزمون دوره های روزانه ، نوبت دوم ( شبانه )، غیرانتفاعی ، دوره های نیمه حضوری ، مجازی ، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاهها و موسسات آموزش عالی برگزار می شود .
دانشگاه آزاد در سال 99 آزمون جداگانه ای ندارد و علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه هم باید در این آزمون ثبت نام نمایند .

سر فصل ها

خريد كارت اعتباري ثبت نام کنکور سراسری 99

خرید كارت اعتباري دوره‌هاي دانشگاه‌هاي پيام نور 99 و موسسات غيرانتفاعي 99 ,داوطلبان بايد حتماً قبل از ورود به لينك ثبت نام در قسمت خريد كارت اعتباري ثبت نام، اقدام به خريد كارت اعتباري ثبت نام نمايند. كارت اعتباري ثبت نام شامل دو مورد مي‌باشد:

كارت اعتباري اصلي ثبت نام كنكور سراسري 99
كارت اعتباري علاقه‌مندي به شركت در دوره‌هاي دانشگاه‌هاي پيام نور و موسسات غيرانتفاعي

كارت اعتباري اصلي ثبت نام كنكور سراسري 99

خرید كارت اعتباري دوره‌هاي دانشگاه‌هاي پيام نور 99 و موسسات غيرانتفاعي 99 ,تمامي افرادي كه در كنكور سراسري 99 شركت مي‌كنند حتما بايد كارت اعتباري اصلي ثبت نام كنكور سراسري 99 را تهيه نمايند. با توجه به اينكه ما در كنكور سراسري 99 پنج گروه آزمايشي (سه گروه اصلي + دو گروه فرعي) به شرح زير داريم:

رياضي و فيزيك
علوم تجربي
علوم انساني
زبان
هنر

كارت اعتباري علاقه‌مندي به شركت در دوره‌هاي دانشگاه‌هاي پيام نور و موسسات غيرانتفاعي

خرید كارت اعتباري دوره‌هاي دانشگاه‌هاي پيام نور 99 و موسسات غيرانتفاعي 99 كساني كه تمايل دارند در زمان انتخاب رشته علاوه بر دانشگاه‌هاي سراسري و آزاد در دانشگاه‌هاي پيام نور و موسسات غيرانتفاعي نيز انتخاب رشته نمايند بايد كارت اعتباري علاقه‌‌مندي به شركت در دوره‌هاي دانشگاه‌هاي پيام نور و موسسات غيرانتفاعي را نيز علاوه بر خريد كارت اعتباري ثبت نام كنكور تهيه نمايند.

براي آشنايي با نحوه و پرداخت هزينه كارت ورود به جلسه آزمون سراسري 99 اينجا كليك كنيد .

هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۹۹

هزینه ثبت‌نام در کنکور ۹۹ به صورت اینترنتی و با کارت‌های اعتباری عضو شبکه بانکی شتاب دریافت می‌شود، لینک مربوط، در صفحه اصلی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نام (خریدکارت اعتباری) وجود دارد.
هزینه کارت اعتباری کنکور سراسری در هر گروه آزمایشی ۲۷۵۰۰ تومان می‌باشد، که پس از پرداخت شماره سریال اعتباری (شماره ۱۲ رقمی) برای شما نمایش داده می‌شود.

برای ثبت‌نام در هر یک از (گروه‌های آزمایشی دوم یا سوم) در کنکور علاوه بر گروه اصلی (نیز مبلغ جداگانه دریافت می‌شود) پس از پرداخت مبلغ برای هر گروه، شماره سریال ثبت نام جداگانه دریافت می‌کنید.
کسانی که علاقه دارند در زمان انتخاب رشته از رشته های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات غیرانتفاعی استفاده نمایند می‌بایستی مبلغ ۱۳۸۰۰ تومان به صورت جداگانه پرداخت نمایند و دو کارت اعتباری کنکور جداگانه دریافت نمایند.

مدارک لازم برای ثبت‌ نام کنکور سراسری ۹۹

بسیاری از متقاضیانی که قصد ثبت نام در کنکور ۹۹ را دارند از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد اطلاعی ندارند. در ادامه تمامی موارد را نام برده شده از جمله مواردی هستند که داوطلبان برای ثبت نام در آزمون سراسری به آنها نیاز دارند.

شناسنامه و کارت ملی داوطلب متقاضی شرکت در کنکور
شماره سریال کارت اعتباری ۱۲ رقمی ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ خریداری شده
معدل کتبی دیپلم و معدل کل دیپلم
کد (۱۳ رقمی) مربوط به داوطلبان غیر ایرانی
فایل عکس اسکن شده داوطلب کنکور ۹۹
کد سوابق دیپلم و یا کد سوابق پیش دانشگاهی
کد پیگیری مربوط به سهمیه رزمندگان
کد وضعیت نظام وظیفه
کد مربوط به منطقه کنکور سراسری و کدپستی محل سکونت

به منظور اطلاع از نحوه خرید کارت اعتباری داوطلبان میتوانند به سامانه خرید کارت اعتباری سازمان سنجش به نشانی epay.sanjesh.org مراجعه نمایند.

سهمیه‌ های کنکور سراسری ۹۹

داوطلبان می‌توانند برای تسهیل روند پذیرش و قبولی در کنکور سراسری در صورت دارا بودن شرایط مورد نیاز استفاده از سهمیه کنکور اقدام به استفاده‌ از سهمیه‌های موجود در کنکور نموده تا از مزایای این سهمیه‌ها بهره‌مند گردند. این سهمیه ها شامل سهمیه های رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا می‌شود.

۱-سهمیه رزمندگان: رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه بصورت متوالی یا متناوب

۲-سهمیه ایثارگران ۲۵ درصدی: همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر، آزادگان و همسر و فرزندان آنها، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان

۳-سهمیه ایثارگران ۵ درصدی: جانبازان زیر ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آنان، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه

۴-سهمیه خانواده شهدا: پدر، مادر، خواهر و برادر معزز شهدا

به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی درباره ی سهمیه های کنکور میتوانید مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

دریافت کد ایثارگری کنکور سراسری ۹۹ | کد ایثارگری ارتش و سپاه

خرید كارت اعتباري دوره‌هاي دانشگاه‌هاي پيام نور 99 و موسسات غيرانتفاعي 99  , عمده مشکل داوطلبان در قسمت سهمیه نداشتن کد ایثارگری و همچنین عدم اطلاع از آگاهی وجود سهمیه است. در ادامه این مقاله تلاش می‌کنیم تمامی سهمیه های موجود در کنکور سراسری و نحوه ی دریافت و اعمال سهمیه ایثارگران و رزمندگان ارتش، سپاه، ناجا و جهاد کشاورزی را شرح دهیم.

همانطور که اطلاع دارید ؛ در سال ۹۶ سهمیه جدیدی تحت عنوان سهمیه ایثارگران ۵ درصد در تمامی مقاطع اضافه گردید که تا به الآن که چند سالی از تصویب آن سهمیه گذشته است همچنان بخش زیادی از داوطلبان از وجود این سهمیه ۵ درصد آگاه نیستند. نمونه بالا محرزترین نوع مثال چند سال اخیر است بااینکه بدلیل اتفاقات موجود در سال های اخیر کشورمان سهمیه هایی ازجمله سهمیه زلزله زده ها و سیل زدگان و مناطق محروم اضافه گردید که این سهمیه ها نیز به عاقبت سهمیه ۵ درصد ایثارگری دچار شدند.

تمام سهمیه های موجود در کنکور سراسری ۹۹

سهمیه رزمندگان
سهمیه خانواده شهدا
سهمیه ایثارگران ۵ درصد
سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد
سهمیه بهیاری
سهمیه مناطق محروم
سهمیه مناطق
نحوه اعمال سهمیه ایثارگران ۵درصد ارتش

داوطلبانی که فرزند یا همسر رزمنده ارتش هستند، در صورتی که مدت حضور در جبهه بیشتر از ۶ ماه به صورت داوطلبانه باشد. می‌توانند از این سهمیه استفاده نمایند. این داوطلبان در هنگام ثبت‌نام باید گزینه همسر رزمنده ستاد کل نیروهای مسلح یا فرزند رزمنده ستاد کل نیروهای مسلح را انتخاب نمایند. همچنین این داوطلبان در صورت داشتن کارت ایثار باید کد ۱۲ رقمی ایثارگری ارتش خود را در قسمت مربوطه ثبت‌نام وارد نمایند.

افرادی که زمان جنگ در مناطق عملیاتی سرباز وظیفه بودند، سه چهارم از حضورشان به صورت داوطلبانه محاسبه می‌شود.

دریافت کد سهمیه ایثارگری ارتش

داوطلبانی که کارت ایثار دارند برای دریافت کد سهمیه ایثارگری ارتش وارد سایت آجا (aja) می‌شوند با وارد کردن کد ملی رزمنده استعلام کد ایثارگری را انجام داده و کد ۱۲ رقمی ایثارگری ارتش را دریافت می‌کنند.

منظور از کد رهگیری ایثارگری در سایت ارتش همان کد ایثارگری است.
دریافت کد ایثارگری ارتش و نحوه اعمال سهمیه ایثارگران

نحوه اعمال سهمیه ایثارگران ۵ درصد سپاه

این داوطلبان به دو دسته تقسیم می‌شوند.

اولا رزمندگانی که به صورت داوطلب بسیجی در جنگ حضور داشته‌اند. داوطلبان باید گزینه‌های فرزند رزمنده داوطلب بسیجی (اعزامی از سپاه) یا همسر رزمنده داوطلب بسیجی (اعزامی از سپاه) را انتخاب نمایند. مدت زمان حضور این دسته از رزمندگان باید بالای شش ماه باشد.

دوما رزمندگانی که از در زمان جنگ از سمت سپاه پاسدارن اعزام به سربازی شده‌اند. داوطلبان باید گزینه‌های همسر رزمنده ستاد کل نیروهای مسلح یا فرزند رزمنده ستاد کل نیروهای مسلح را انتخاب نمایند. سه چهارم مدت زمان حضور این دسته از رزمندگان باید بالای شش ماه باشد.

دریافت کد ایثارگری سپاه

این داوطلبان با مراجعه حضوری به یگان محل اعزام درخواست کد ۱۲ رقمی ایثارگری سپاه را می‌کنند. بیشترین مشکلات داوطلبان دارای سهمیه در اعمال کد سهمیه ایثارگری سپاه می‌باشد.
کد پیگیری ۱۲ رقمی سازمان بسیج مستضعفین و یا سپاه برای هر مرحله از پذیرش در هر سال متفاوت است. لذا داوطلبان ضرورت دارد برای ثبت نام در این مرحله از پذیرش با مراجعه به واحد مربوط نسبت به استعلام کد سهمیه ایثارگری و دریافت کد پیگیری ۱۲ رقمی اقدام کنند.

به علت مشکلات سالیان قبل لطفا از دریافت کد به صورت تلفنی یا بدون نامه رسمی اجتناب نمایید.

اعمال سهمیه ایثارگران ۵ درصد ژاندارمری ( نیروی انتظامی )

رزمندگانی که از در زمان جنگ از سمت ژاندارمری به سربازی اعزام شده‌اند یا به عنوان نیرو رسمی ( پایور ) در جنگ حضور داشتند. داوطلبان باید گزینه‌های همسر رزمنده ستاد کل نیروهای مسلح یا فرزند رزمنده ستاد کل نیروهای مسلح را انتخاب نمایند. سه چهارم مدت زمان حضور این دسته از رزمندگان باید بالای شش ماه باشد.

دریافت کد ایثارگری نیرو انتظامی

این دوطلبان نیر برای دریافت کد پیگیری ۱۲ رقمی ایثارگری نیروی انتظامی به معاونت نیرو انسانی استان محل خدمت مراجعه کنند. و خواستار استعلام و گرفتن کد ایثارگری ۱۲ رقمی خود شوند.

اعمال سهمیه ایثارگران ۵ درصد جهاد سازندگی ( جهاد کشاورزی )

همسر و فرزندان نیروهای جهادی که از طریق جهاد سازندگی سابق ( جهاد کشاورزی کنونی ) در مناطق عملیاتی مشغول خدمت رسانی بوده‌اند به شرط اینکه طول مدت خدمت بیش از ۶ماه باشد، می‌توانند از سهمیه‌ی ایثارگران استفاده نمایند. و یکی از گزینه‌های فرزند رزمنده وزارت جهاد کشاورزی یا همسر رزمنده وزارت جهاد کشاورزی را انتخاب نمایند.

دریافت کد رهگیری ایثارگری جهاد کشاورزی

تا قبل از کنکور سراسری ۱۳۹۸ متقاضیان این سهمیه باید مانند دستور العمل زیر کد ایثارگری خود را استعلام و وارد می‌کردند.

کدملی + ۵۵

کد رهگیری ایثارگری جهاد کشاورزی
اعمال سهمیه جانبازان ، خانواده شهدا

این دسته داوطلبان به سه دسته تقسیم می‌شوند. که هر دسته شامل تاثیر سهمیه ایثارگران متفاوتی هستند.

اول: همسر، فرزند و جانباز بالای ۲۵درصد ، فرزند و همسر شهید و مفقودالاثر ، همسر، فرزند و آزادگان

دوم: همسر، فرزند و جانباز کمتراز ۲۵درصد

سوم: پدر، مادر، خواهر و برادر شهید
دریافت کد رهگیری ۱۲ رقمی جانبازی و خانواده شهدا

این داوطلبان نیازی به وارد کردن کد ۱۲ رقمی ندارند. تنها نکته قابل اهمیت ثبت اطلاعات در سامان بنیاد شهید ( ایثار ) جهت اعمال سهمیه می‌باشد.

مشاور گروپ

 اگر سوال و یا مشکلی در زمینه سهمیه های کنکور 99 دارید ؛ می توانید از طریق شماره های سایت با مشاورین مجرب مرکز مشاورگروپ تماس بگیرید …

وارد كردن كد سوابق تحصيلي

كساني كه با توجه به نظام آموزشي خود ملزم به وارد كردن كد سوابق تحصيلي هستند بايد كد سوابق تحصيلي خود را از سايت سوابق تحصيلي آموزش و پرورش دريافت نموده و وارد نمايند.

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99

ثبت نام کنکور سراسری هرسال یکی از مراحل دشوار برای داوطلبان واجد شرایط می‌باشد. آنچه می‌بایست به آن توجه کرد داوطلبان می‌توانند با دیدی صحیح و کسب اطلاعات لازم درباره چگونگی ثبت نام، زمان ثبت نام کنکور و … به تمام دغدغه‌های خود درباره کنکور سراسری 99 خاتمه دهند.

گروه های آزمایشی کنکور سراسری 99

هرساله ثبت نام کنکور سراسری با سه گروه اصلی، علوم انسانی، ریاضی فیزیک، علوم تجربی و دو گروه فرعی هنر و زبان انجام می‌شود. داوطلبان شرکت در کنکور سراسری می‌بایستی توجه نمایند در صورتی که در یکی از گروه های اصلی ثبت نام نمایند می‌توانند یک گروه فرعی نیز انتخاب نمایند اما ثبت نام در دو گروه اصلی امکان پذیر نخواهد بود.

زمان ثبت‌نام کنکور سراسری 99

زمان ثبت نام کنکور سراسری هر ساله با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌پذیرد. این زمان هر سال از طریق دفترچه ای که قبل از ثبت نام کنکور با دیگر جزئیات ثبت‌نام انتشار می‌یابد اعلام خواهد شد. زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 امسال در تاریخ 98/11/16 تا 98/11/24 می‌باشد.

سهمیه‌های کنکور سراسری 99

خرید كارت اعتباري دوره‌هاي دانشگاه‌هاي پيام نور 99 و موسسات غيرانتفاعي 99 , داوطلبان می‌توانند برای تسهیل روند پذیرش در کنکور سراسری در صورت دارا بودن شرایط مورد نیاز اقدام به استفاده‌ از سهمیه‌های موجود نموده تا از مزایای این سهمیه‌ها بهره‌مند گردند.

1-سهمیه رزمندگان: رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه بصورت متوالی یا متناوب

2-سهمیه ایثارگران 25 درصدی: همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر، آزادگان و همسر و فرزندان آنها، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان

3-سهمیه ایثارگران 5 درصدی: جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آنان، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه

4-سهمیه خانواده شهدا: پدر، مادر، خواهر و برادر معزز شهدا

شما باید در زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 سهمیه خود را درج نمائید

این مقاله رو به دوستاتون هم معرفی کنید تا اونا هم از زمان ثبت نام و برگزاری آزمون با خبر بشن هر سوالی هم که در مورد کنکور داشتین می‌تونید زیر همین پست بپرسین یا از کارشناسان مرکز مشاورگروپ کمک بگیرین.
 

تكميل فرم ثبت نام و وارد كردن اطلاعات داوطلب

پس از انتخاب نظام آموزشي فرم ثبت نام براي شما بر روي سايت ظاهر خواهد شد.

وارد كردن موارد ستاره دار در فرم ثبت نامي الزامي است.
دريافت رسيد ثبت نام داراي كدرهگيري

داوطلبان موظف هستند پس از انجام مراحل ثبت نام رسيد خود را كه شماره پروند و كدرهگيري ثبت نام بر روي آن درج گرديده است دريافت نموده و تا پايان مراحل كنكور سراسري نزد خود نگه دارند.

طریقه ثبت نام کنکور نظام قدیم 99

خرید كارت اعتباري دوره‌هاي دانشگاه‌هاي پيام نور 99 و موسسات غيرانتفاعي 99 , از آنجا که تا کنکور 98 داوطلبان نظام قدیم به فارغ التحصیلان دیپلم 4 ساله نظام قدیم گفته می شد با داوطلبان دارای مدرک پیش دانشگاهی تلفیق می شود و با تواجه به نظام آموزشی خود گزینه مورد نظر را فعال نمایند امسال با این تفاوت که همه می توانند نظام آموزشی خود را انتخاب نمایند.


54545

(جهت دانلود بروی لینک فوق کلیک کنید …  )

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 99 شامل 3 قسمت مهم می باشد:

قبل از اقدام به ثبت نام
اقدام به ثبت نام
بعد از ثبت نام

هر کدوم از این قسمت های مهم دفترچه راهنمای ثبت نام نیز خود شامل بند هایی می باشد که ما در ادامه مقاله مفصل توضیح داده ایم مواردی شامل: مدارک لازم، دریافت کد سوابق تحصیلی نظام جدید و نظام قدیم، دریافت کد رهگیری ثبت نام و .. که می توانید برای دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق سایت مشاورگروپ و ادامه این مطلب اقدام نمایید.

مراحل دریافت دفترچه کنکور سراسری ۹۹


  • اولین مرحله دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش
  • دومین مرحله مطالعه کامل مطالب دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ در لینک ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ هم می توانید مطالب مهم را مطالعه نمایید.
  • مرحله سوم خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99
  • مرحله چهارم پر کردن فرم ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ در انتهای دفترچه
  • مرحله پنجم وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود در لینک ثبت نام

راهنمای تصویری ثبت نام کنکور سراسری 99 و آزاد 99

راهنمای ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد

وارد شدن به سامانه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org
کلیک بر روی لینک فعال شده ” ثبت نام کنکور سراسری “


1


پیش از اقدام به تکمیل فرم نام نویسی ، باید هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و یک سریال ثبت نام خریداری نمایید. بدین منظور از ” منوی اصلی “ موجود در قسمت راست سایت ، گزینه ” خرید سریال ثبت نام “ را انتخاب کنید.

2

در این مرحله باید نوع سریال ثبت نام را با توجه به گروه آزمایشی خود مشخص نمایید. هم چنین اگر تمایل دارید که کد رشته های مربوط به دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور را در انتخاب رشته خود داشته باشید ، باید برای آن ها نیز سریال علاقه مندی جداگانه خریداری کنید.

3

پس از انتخاب نوع سریال ثبت نام ، صفحه ای برای شما نمایان می شود که باید اطلاعات خواسته شده را در آن وارد کنید.

4

در این مرحله وارد درگاه پرداخت اینترنتی شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب که رمز دوم آن فعال می باشد ، باید هزینه لازم را پرداخت نمایید.

5

در صورتی که پرداخت هزینه ثبت نام را با موفقیت انجام دهید ، شماره پیگیری پرداخت به شما ارائه می شود که باید آن را حفظ و در صورت نیاز پرینت کنید.

حال می توانید به صفحه اول سامانه بازگردید و مجددا بر روی لینک ” ثبت نام کنکور سراسری “ کلیک کنید. مانند تصویر زیر ، شماره سریال ثبت نام را در بخش تعیین شده درج کنید.

6

در این قسمت باید نوع مدرک دیپلم و نوع مدرک پیش دانشگاهی خود را انتخاب کنید.

7

در این مرحله باید سوابق تحصیلی خود را در موارد زیر به ثبت برسانید.

کد سوابق تحصیلی دیپلم
کد دانش آموزی
 

8

عکس خود را در قسمت تعیین شده بارگذاری کنید.

9

پس از بارگذاری عکس بایستی فرم ثبت نام را دریافت کنید و اطلاعات خواسته شده را با دقت درج نمایید. در نهایت پس از کلیک بر روی گزینه تایید نهایی ، از فرم ثبت نام خود که حاوی شماره پرونده و کد پیگیری است یک نسخه پرینت شده ، تهیه نمایید و تا پایان مراحل پذیرش در کنکور سراسری نزد خود حفظ کنید.

767655

متاسفانه بعضی از متصدیان کافی‌نت با دستکاری اطلاعات داوطلبانی که دارای کد سوابق تحصیلی نیستند را ثبت نام میکنند که موجب میشود که در مراحل پذیرش ثبت نام دانشگاه با مشکل مواجه شوند و دانشگاه از ثبت نام داوطلبان با نقص اطلاعات کارنامه جلوگیری میکنند. داوطلبانی که می‌خواهند ثبت‌نام خود را بدرستی انجام دهند و نگرانی نداشته باشند از پکیج ثبت‌نام کنکور سراسری ” مشاورگروپ ” استفاده نمایند. برای دریافت کد سوابق تحصیلی حتماً باید از سایت اطلاعات سوابق تحصیلی دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش استفاده نمود.

مشاور گروپ

دانش آموزان در هر گروه آزمایشی برای شرکت در کنکور و بررسی شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ ، می توانند همه روزه با مشاوران مرکز ” مشاورگروپ ” در ارتباط باشند. کنکور سراسری ممکن است باعث ایجاد ابهامات و سوالات فراوانی در ذهن هر دانش آموزی گردد سوالاتی هم چون:

شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ برای گروه های شناور و اصلی چه تفاوت هایی دارد؟

در صورت نداشتن کدام یک از شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ ، ممکن است بعد از شرکت در آزمون و به هنگام ثبت نام برای دانش آموزان مشکل ایجاد گردد؟

شرایط شرکت دانش آموز انسانی در کنکور تجربی به چه صورت می باشد؟

شرایط شرکت دانش آموز ریاضی در کنکور تجربی چه می باشد؟

و ….

که ممکن است ذهن هر دانش آموزی را به خود معطوف کرده باشد. مشاوران این مرکز برای پاسخگویی به تمامی سوالات شما، تمام وقت در خدمت شما می باشند.

مشاور گروپ


54545

این مقاله کاربردی رو به دوستاتون معرفی با توجه به نزدیکی به زمان ثبت نام خیلی میتونه کمکتون کنه. اگه سوالی هم داشتین همین جا میتونید ازم بپرسید.

مشاور گروپ




54545

اگر سوالی در این زمینه داشتید در قسمت نظرات انتهای همین صفحه سوال رو ارسال کنید

(قبل از ثبت و ارسال سوال، حتما به مقاله ستاره بدید) مشاوران مجرب مرکز مشاورگروپ به سوالات شما پاسخ خواهند داد. 







1/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه خرید كارت اعتباري دوره‌هاي دانشگاه‌هاي پيام نور 99 و موسسات غيرانتفاعي 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403