خرید و فروش آزمون های آزمایشی قلم چی ، گزینه دو و سنجش !

خرید و فروش آزمون های آزمایشی :

جهت مشاوره در زمینه خرید و فروش آزمون های آزمایشی قلم چی ، گزینه دو و سنجش !

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

خرید و فروش آزمون های آزمایشی : همانطور که می دانید برای موفقیت در کنکور و نیز کسب آمادگی هر چه بیشتر در آن نکات مختلفی مد نظر قرار می گیرد که یکی از آنها شرکت و حضور در آزمون های آزمایشی است . این آزمون های آزمایشی معمولا به صورت دو هفته یکبار و یا سه هفته یکبار برگزار می شوند .


خرید و فروش آزمون های آزمایشی :

اهمیت بسیار شرکت در آزمون های آزمایشی

خرید و فروش آزمون های آزمایشی : شما نمیتونی یک سال مشغول درس خوندن باشی و حتی یکبار هم خودت رو در یک آزمون رسمی مورد سنجش قرار ندادی. این احتمال رو همیشه مطرح کن که ممکنه نحوه مطالعه و یادگیری تو اشتباه باشه و فقط در حال از دست دادن زمان باشی.

آزمون آزمایشی به تو این امکان رو میده که در طول سال بار ها و بار ها خودت رو در شرایط رسمی یک آزمون آزمایشی مورد سنجش قرار بدی.خرید و فروش آزمون های آزمایشی

آزمون آزمایشی استاندارد ، میزان یادگیری و همچنین نقاط ضعف و قوت دانش آموزان را مشخص می کند و در نتیجه به آنها کمک خواهد کرد تا برنامه ریزی های خود را اصولی تر انجام دهند .

خرید و فروش آزمون های آزمایشی :  اگر بدانید مطلبی را که می خوانید قرار است امتحان بدهید و نتیجه ی آن برای شما مهم باشد ، نوع مطالعه در منزل ، در مقایسه با حالتی که آزمونی در کار نیست کاملا متفاوت خواهد بود و مطالعه ی شما برای آمادگی در آزمون ، متمرکز تر و دقیق تر می شود . به عبارت ساده تر ، آزمون فعالیت درسی شما را تشدید می کند و وادارتان می کند که از وقت بهتر استفاده کنید و سطح درسی خود را به حد امتحان برسانید .خرید و فروش آزمون های آزمایشی


چرا برخی داوطلبان به سمت خرید سوالات آزمون های آزمایشی می روند ؟


خرید و فروش آزمون های آزمایشی : در این مطلب می خواهیم نگاهی کوتاه داشته باشیم به چرایی خرید و فروش سوالات آزمون های آزمایشی . در ادامه با مشاور گروپ همراه شوید …

متاسفانه طی یکی دو سال اخیر کانال ها و صفحات زیادی در فضای مجازی ایجاد شده اند که صرفا به فروش سوالات کنکورهای آزمایشی موسسات برتر کشور قبل از برگزاری آزمون مشغول هستند . قیمت هر آزمون از 5 هزار تومان تا 10 هزار تومان تخمین زده می شود .

خرید و فروش آزمون های آزمایشی : متاسفانه در یکی دو سال اخیر برخی از داوطلبان کنکور این سوالات را خریداری و در دام این افراد کلاهبردار افتاده اند .به راستی چرا بعضی از کنکوری ها تمایل دارند پاسخ نامه سوالات را خریداری کنند در حالیکه هیچ اجباری به شرکت در آزمون های آزمایشی از طرف آموزش و پرورش و سازمان سنجش نبوده و هدف از شرکت در این آزمون های آزمایشی تنها آمادگی بیشتر برای کسب نتیجه مطلوب در کنکور است .


ساعات مطالعه روزانه


برخی از داوطلبان به گمان اینکه می خواهند به نوعی کم کاری خود را جبران کنند و در جمع خانواده و دوستان سربلند باشند نسبت به خرید اینگونه سوالات اقدام می کنند . اما غافل از اینکه این ترفند تنها راهی برای فریب خود داوطلبان و دانش آموزان بوده و با گرفتن نتیجه غیر واقعی موجب اعتماد به نفس کاذب در آنها شده و نتیجه کنکورتان را به نابودی می کشاند .خرید و فروش آزمون های آزمایشی

به همه ی داوطلبان عزیز توصیه می کنیم به هیچ عنوان در دام این افراد کلاهبردار نیافتید هم چنین می توانید با برنامه ریزی صحیح و پشتکار کاملا در کنکور موفق شوید . همچنین لازم است برخی از موسسات کنکوری نیز با امنیت بیشتری آزمون ها را برگزار کنند تا فضای رقابتی سالمی را شاهد باشیم .


مشاور گروپ


یک طرح ویژه برای فارغ التحصیلان و کنکوریهای نظام قدیم 

❗️نظام قدیمی ها !
حتما میدونید کنکور ۹۸ برای شما رقابت خاص و حساسیه و باید از همین الان یه راه اساسی و بدون ریسک واسه قبولی تون پیدا کنید !

? مشاور گروپ با ارائه “طرح ویژه فارغ التحصیلان” به همه نگرانی های شما پایان داد
با ثبت نام در این طرح دیگه غصه ‌کنکور و قبول نشدنو نمیخورین و به تنها چیزی که فکر میکنین رسیدن به هدفتونه ?

? مشاور گروپ از لحظه اولین تماس شما تا خود کنکور سراسری ۹۸ یک برنامه ریزی دقیق و حرفه ای بهتون میده  که کاملا ویژه فارغ التحصیلان هست . این برنامه با آزمون های آزمایشی کاملا هماهنگن و ترکیب برنامه با آزمون های آزمایشی و دیگر منابعی که معرفی می کنیم  بهتون این امکانو میده در یک تایم مطالعاتی خاص چندین برابر نسبت به رقبایی که بدون برنامه ریزی حرفه ای  درس میخونند نتیجه بگیرید و بازده داشته باشید

? اگه تا به این لحظه نگران قبول نشدن و پشت کنکور موندنتون بودید دیگه نگرانی تمومه
ما با این طرح برای شما یک برنامه ریزی دقیق فراهم کردیم که هم کیفیتش بی نظیره و هم هزینه این طرح خیلی از شرکت در سمینار و همایش های بی فایده و خرید کتابای رنگارنگ کنکوری ارزونتر در میاد  . میدونید چرا ؟ چون ما مسیری رو به شما نشون میدیم که خودمون رفتیم و موفق شدیم .

✅ برای شرکت در طرح فارغ التحصیلان همین الان با شماره زیر تماس بگیرید …


3.7/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه خرید و فروش آزمون های آزمایشی قلم چی ، گزینه دو و سنجش !

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی