جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1401

جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور

جهت مشاوره در زمینه جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بررسی جزئییات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1401،  پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه، با مشاور گروپ در این مقاله همراه باشید.

به تازگی نتایج چند برابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص کنکور، اعلام شده است. افرادی که  در انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 اقدام به درج کد رشته های دارای شرایط خاص در فرم انتخاب رشته خود کرده اند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به استعلام قبولی یا عدم قبولی خود، اقدام کنند.

سازمان سنجش رشته های خاص را در 1401/6/1 طی اطلاعیه ایی (اسامي معرفی شدگان‌ چند برابر ظرفيت، زمان و آدرس محل مصاحبه، معاينه و گزينش‌ رشته‌هاي ‌تحصيلي داراي شرايط خاص آزمون سراسري سال 1401) اعلام کرده است.

قبول شدگان در این کد رشته های دارای شرایط خاص، لازم است با مطالعه اطلاعیه سنجش، نسبت به آمادگی به در مصاحبه کد رشته های انتخابی خود حاضر شوند.

با توجه به اینکه این اعلام نتایج اولیه، به منزله قبولی فرد نمی باشد، ممکن است شما در هنگام مشاهده نتیجه خود، در دو کد رشته قبول شده باشید. در این صورت می توانید در صورت تمایل، در دو محل مشخص شده برای مصاحبه حضو پیدا کنید.

بدیهی است که عدم حضور به موقع شما در ساعت و روز مقرر در محل مصاحبه، به منزله انصراف شما از تحصیل در رشته انتخابی  می باشد و مسئولیت آن به عهده خودتان خواهد بود.

زمان مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور

جزئییات زمان مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص با توجه به جدول زمان بندی قید شده در اطلاعیه  سازمان سنجش، برای هر رشته تعیین شده است. برای شرکت در مصاحبه لازم است تا مدارک مشخص شده را طبق مواردی که در سایت اعلام شده آورده شده اند، پذیرفته شدگان گرامی با مراجعه به سایت های مشخص شده می توانند از جزئییاتت مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه آگاه شوند.

معاون امور آزمون‌ های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اعلام نتایج نهایی رشته های دارای شرایط خاص، گفت: در گزینش نهایی هر رشته منحصرا کسانی قبول اعلام خواهند شد که شرایط زیر را داشته باشند:

  1. طبق برنامه زمانی در مصاحبه یا سایر مراحل گزینش شرکت کرده  و قبول شده باشند.
  2. صلاحیت عمومی آنان توسط هیئت ‌مرکزی گزینش ذیربط تائید شود
  3. ضوابط انتخاب رشته فوق را نیز رعایت کرده باشند.
  4.   حد نصاب نمره علمی نهایی برای هر رشته را کسب کرده باشند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی نتایج رشته های دارای شرایط خاص نیز به همراه نتایج سایر رشته‌ های متمرکز آزمون سراسری اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ آماده اند تا به تمامی سوالات شما در خصوص جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1401،نتایج رشته های نیمه متمرکز و… پاسخ دهند. کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

مصاحبه رشته های نیمه متمرکز

جزئییات و نحوه مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور

معرفی شدگان چند برابر ظرفیت می بایست قبل از مراجعه به موسسه ذی ربط برای مصاحبه، برای اطلاع از برنامه زمانی و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی، جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتما به درگاه اطلاع رسانی موسسه با ارگان معرفی شده، محل مصاحبه نیز مراجعه نمایند.

در ادامه به بررسی چندین دانشگاه دارای شرایط خاص و سامانه اعلام جزئییات مصاحبه مخصوصشان می پردازیم:

🔰 دانشگاه شاهد

پذیرفته شدگان رشته های دارای شرایط خاص دانشگاه شاهد، می بایست برای اطلاع از جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور، به سایت www.shahed.ac.ir مراجعه کنند.

🔰 دانشگاه شهید مطهری

پذیرفته شدگان رشته های دارای شرایط خاص دانشگاه شهید مطهری، می بایست برای اطلاع از جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور، به سایت www.motahari.ac.ir مراجعه کنند.

🔰 رشته های تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

پذیرفته شدگان رشته های دارای شرایط خاص دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، می بایست برای اطلاع از جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور، به سایت www.bmsu.ac.ir مراجعه کنند.

🔰 رشته های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش

پذیرفته شدگان رشته های دارای شرایط خاص دانشگاه علوم پزشکی ارتش، می بایست برای اطلاع از جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور، به سایت www.ajaums.ac.ir مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دانشگاه شهید مطهری 1401

برای اطلاع از جزئییات مصاحبه سایر رشته های دارای شرایط خاص، می توانید اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در خصوص جزئییات اعلام نتایج و مصاحبه رشته های دارای شرایط خاصف را مطالعه کنید:


آمادگی برای مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور

برای شرکت در مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور، لازم است نکاتی را مد نظر داشته باشید تا جلسه مصاحبه را با موفقیت بیشتری پشت سر بگذارید.

◀️ به عنوان اولین نکته سعی کنید حتما مدارک و فرم های لازم را دو یا سه روز قبل آماده داشته داشته باشید. ممکن است آخرین روز با عجله آن ها را آماده کنید و چیزی را از قلم بیاندازید.

◀️ یک یا دو روز قبل از جلسه مصاحبه مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور، به آن مکان بروید تا مسیر تردد و محیط را بشناسید و در روز مصاحبه به دنبال آدرس نگردید.

◀️ می توانید در کنار مدارک لازم برای مصاحبه، مدارک مربوط به سوابق تحصیلی یا شغلی خود مانند تقدیر نامه ها، گواهی نامه های موارد مشابه را آماده کنید و روز مصاحبه همراه خود داشته باشید.

◀️ با ظاهر آراسته و مورد تایید در محل مصاحبه حضور پیدا کنید.

◀️ فراموش نکنید که حفظ آرامش در طول مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور، باعث خواهد شد که با  اعتماد به نفس بیشتری در جلسه صحبت کنید و به سوالات پاسخ های بهتری دهید. به توانایی های خود شک نکنید و در مورد نقطه ضعف های خود حرف نزنید.

◀️ چند دقیقه اول مصاحبه در شکل گیری تصویر نسبی در ذهن مصاحبه گر هاف نقش کلیدی دارد، سعی کنید به خوبی آن را مدیریت کنید. اگر در هر قسمت از مصاحبه  از پس پاسخ به سوالات به خوبی بر نیامدید، خود را نبازید و ادامه مصاحبه را درست پیش ببرید .

◀️ سعی کنید با مصاحبه کنندگان ارتباط چشمی برقرار کنید و به خاطر داشته باشید که اگر صلاحیت های لازم را نداشتید، موفق به حضور در این مصاحبه نمی شدید.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دانشگاه شاهد 1401

در این مقاله به بررسی جزئییات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور، پرداختیم و شرایط کلی و روند شرکت در مصاحبه و اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان رشته های دارای شرایط خاص پرداختیم.

در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور، زمان اعلام دعوت به مصاحبه فرهنگیان 1401، رشته های مصاحبه دار ارشد، دارید می توانید با کارشناسان مشاور گروپ، تماس گرفته و با توجه به شرایط اختصاصی خودتان، مشاوره دریافت کنید. پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب!


در ادامه مطالعه کنید:


سوالات متداول مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور

❓زمان مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور کی هست؟

✔️ جزئییات زمان مصاحبه رشته های خاص با توجه به جدول زمان بندی قید شده در اطلاعیه  سازمان سنجش، برای هر رشته تعیین شده است.

❓مدارک لازم برای مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور چیست؟

✔️ معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز، می بایست قبل از مراجعه به موسسه ذی ربط برای مصاحبه، برای اطلاع از برنامه زمانی و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی، جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتما به درگاه اطلاع رسانی موسسه با ارگان معرفی شده، محل مصاحبه نیز مراجعه نمایند.
در صورت بروز هرگونه سوال می توانید با کارشناسان مشاور گروپ، به شماره 9099071613 تماس بگیرید.

❓چه نکاتی برای مصاحبه رشته های خاص کنکور 1401 را باید رعایت کنیم؟

✔️ در مقاله در قسمت آمادگی برای مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص، در این باره به طور مفصل صحبت کردیم. می توانید مطالعه کنید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه جزئیات مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403