جدول برنامه ریزی کنکور PDF + ریاضی تجربی انسانی

PDF جدول برنامه ریزی کنکور

جهت مشاوره در زمینه جدول برنامه ریزی کنکور PDF + ریاضی تجربی انسانی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آماده شدن برای ماراتن مهم و حساس کنکور با انجام چند کار ساده به یه روتین دوست داشتنی تبدیل میشه. فقط کافیه همین اول راه اصول دقیق را رعایت کنید. یکی از مهم ترین ابزاری که باید تا پایان مسیر باهات همراه باشه اینجاست: جدول برنامه ریزی کنکور و آزمون ها تو همین مطلب چند نمونه از جدول برنامه ریزی کنکور گاج و جدول برنامه ریزی کنکور قلم چی و جدول برنامه ریزی گزینه دو نسبت به برگزاری آزمون ها میذاریم. و بعد یه جدول خام هم میذاریم تا خودت بهترین برنامه رو برای خودت بنویسی.

پس اول جدول برنامه ریزی کنکور گاج رو میتونی ببینی. درکنارش جدول برنامه ریزی کنکور گزینه دو رو هم آوردیم تا با چند تا برنامه بیشتر آشنا بشی و ببینی که تنوع هیچ اشکالی نداره. بعدشم دفتر برنامه ریزی کنکور قلم چی و جدول برنامه ریزی کنکور PDF که خودت باید کاملش کنی.

برای آشنایی با اصول صحیح مطالعه هم میتونی این مطلب رو مطالعه کنی: روش های صحیح مطالعه برای کنکور حتما به دردت میخوره

جدول برنامه ریزی کنکور گاج

یکی از بهترین راه های نوشتن به جدول برنامه ریزی اینه که برنامه آزمون ها رو داشته باشی و طبق اونها برنامه ت رو تنظیم کنی. مثلا جدول برنامه ریزی کنکور گاج رو که نگاه کنی کاملا متوجه میشی که تا قبل از این آزمون باید هر درسی رو تا کجا بخونی. و اگر نسبت به همین جدول برنامه ریزی کنکور رو تنظیم کنی تا قبل از کنکور همه مباحث رو مطالعه کردی و میتونی با جمع بندی تسلط خودت رو بالا بری.

این جدول برنامه ریزی کنکور ریاضی که میبینید مربوط به جدول برنامه ریزی کنکور گاج هستش که با بودجه بندی دقیق همه مباحثی که توی آزمون میاد رو براتون مشخص کرده.

جدول برنامه ریزی کنکور ریاضی ( جدول برنامه ریزی کنکور گاج رشته ریاضی )

رشته ریاضی برنامه ریزی کنکور گاج

این هم جدول برنامه ریزی کنکور گاج رشته تجربی که بر اساس بودجه بندی و دروس تخصصی طراحی شده و یه مرجع خوبه که بر اساس این برنامه ریزی، جدول برنامه ریزی کنکور خودت رو بسازی.

جدول برنامه ریزی کنکور تجربی ( جدول برنامه ریزی کنکور گاج رشته تجربی )

برنامه ریزی کنکور رشته تجربی

و جدول برنامه ریزی کنکور انسانی که بر اساس تاریخ آزمون های کاج نوشته شده و اگر با توجه به این بودجه بندی و با توجه به سرفصل های مشخص شده برنامه ریزی مطالعاتی داشته باشید به موقع همه منابع رو تموم میکنید و برای مرور مباحث هم زمان خوبی دارید. با یه نگاه دقیق به سبک این جدول میتونین برای هر هفته تون برنامه ریزی کنید.

جدول برنامه ریزی کنکور انسانی ( جدول برنامه ریزی کنکور گاج رشته انسانی )

جدول برنامه ریزی کنکور گاج رشته انسانی

جدول برنامه ریزی کنکور زبان گاج هم براتون اینجا آوردیم میتونین جدول برنامه ریزی کنکور خودتون رو بر این اساس طراحی کنید و خیالتون راحت باشه که با این سبک همه منابع رو مطالعه میکنید و به موقع تموم کنید و برای کنکور آماده باشید.

جدول برنامه ریزی کنکور زبان ( جدول برنامه ریزی کنکور گاج رشته ربان )

جدول برنامه ریزی کنکور زبان گاج

جدول برنامه ریزی کنکور گزینه دو

جدول برنامه ریزی کنکور گزینه دو هم بر اساس آزمون های داخلی خودش طراحی شده ولی تفاوت های خیلی کمی با هم دارن  ودر هر صورت تا بازه زمانی یک الی دو ماه قبل از کنکور سعی میکنن که مباحث رو کاملا آزمون بگیرن که شما وقت برای مرور هم داشته باشید. اولین جدول، جدول برنامه ریزی کنکور دروس عمومی گزینه دو هستش که برای رشته تجربی و ریاضی مناسبه.

جدول برنامه ریزی کنکور دروس عمومی گزینه دو ( رشته ریاضی و تجربی )

جدول برنامه ریزی کنکور رشته عمومی گزینه دو

جدول بعدی، جدول برنامه ریزی کنکور تجربی گزینه دو هستش که بچه های تجربی میتونن با ترکیبی از این برنامه ریزی و برنامه ریزی گاج یه تلفیق مناسب پیدا کنین و یه برنامه خوب برای مطالعه دروس اختصاصی داشته باشید.

جدول برنامه ریزی کنکور تجربی گزینه دو

کنکور تجربی برنامه ریزی

جدول بعدی دروس اختصاصی ریاضی رو داریم که در قالب جدول برنامه ریزی کنکور ریاضی گزینه دو براتون آوردیم. و بهترین پیشنهاد ما اینه که برنامه مطالعه دروس اختصاصی رو بر اساس این بودجه بندی های انجام بدید که با خیال راحت برای همه مباحث فرصت مطالعه قائل بشید

جدول برنامه ریزی کنکورجدول برنامه ریزی کنکور ریاضی گزینه دو

برنامه ریزی کنکور ریاضی گزینه دو

جدول بعدی مختص به بچه های انسانی طراحی شده که با عنوان جدول برنامه ریزی کنکور انسانی گزینه دو برای دروس عمومی و اختصاصی طراحی شده. یه مرجع ایده آل برای داوطلبای کنکور انسانی که بر اساس همین دو تا جدول به راحتی میتونن تا قبل از کنکورشون رو هفته به هفته برنامه ریزی کنن.

جدول برنامه ریزی کنکور انسانی گزینه دو ( عمومی و اختصاصی )

جدول برنامه ریزی کنکور گزینه دو انسانیجدول برنامه ریزی کنکور انسانی گزینه دو ( عمومی و اختصاصی )  (جدول دوم)

برنامه ریزی کنکور انسانی

جدول برنامه ریزی کنکور قلم چی

قلم چی پیشنهادش برای برنامه ریزی کنکور اینطوریه که یه دفتر برنامه ریزی چاپ کرده و میگه که از اون برای برنامه ریزی آمادگی توی آزمون های قلم چی استفاده کنین. اینم روش خوبیه. جدول برنامه ریزی کنکور قلم چی رو میتونین خودتون بر اساس برنامه آزمون هایی که اعلام میکنه بنویسید. در عمل فرقی بین یه جدول ساده برنامه ریزی و یه دفتر برنامه ریزی نیست. بیشتر مهم اینه که شما اصول برنامه ریزی کنکور رو رعایت کنید. در ادامه ما یه جدول برنامه ریزی کنکور PDF براتون میذاریم که میتونین دانلود کنید پرینت بگیرید و استفاده کنید. 

جدول برنامه ریزی کنکور ریزی کنکور قلم چی

دانلود جدول برنامه ریزی کنکور PDF

اگر بخوای بیشتر با اصول پر کردم جدول برنامه ریزی کنکور آشنا بشی میتونی روش برنامه ریزی هفتگی و روزانه کنکور رو مطالعه کنی. روش های اجرای برنامه مطالعاتی هم مهمه میتونی یه سری به این مطلب بزنی : اجرای قوی یک برنامه مطالعاتی . جدول برنامه ریزی کنکور که از این لینک میتونی دانلود کنی خیلی کمکت میکنه که با انعطاف یک برنامه شخصی مفید برای خودت بنویسی و بهش عمل کنی. 

⬅️دانلود جدول برنامه ریزی کنکور PDF ➡️

🔴برنامه ریزی یه کار تخصصیه و اگر درست انجامش بدی خیلی روی نتیجه کنکورت تاثیر مثبتی میذاره. میتونی برای برنامه ریزی درست و اصولی از مرکز مشاور گروپ کمک بگیری تا قدم به قدم برای نوشتن این برنامه ریزی اختصاصی کمکت کنن. فقط کافیه از تلفن ثابت با ما تماس بگیری 9099071613 هر روز و هر ساعت از 8 صبح تا 12 شب 🔴

جدول برنامه ریزی کنکور برای برنامه ریزی کامل کافیه؟

📋 برنامه ریزی بر اساس این جدول خیلی به مدیریت زمان شما کمک میکنه اما مهم تر از اون تنظیم و طراحی این جدول برنامه ریزی کنکور هستش که تو این مطلب یه کم راجع بهش توضیح دادیم

جدول برنامه ریزی کنکور رو میتونیم دانلود کنیم؟

📋 بله در پایان مطالب براتون لینک دانلود جدول برنامه ریزی رو گذاشتیم که میتوین دانلود کنین و استفاده کنید. یک جدول برنامه ریزی کنکور بسیار جامع و کاربردی

برنامه ریزی کنکور چجوریه؟

📋 با مطالعه ی این مطلب به سادگی می توانید با روش های برنامه ریزی صحیح کنکور آشنا بشید و به مطالب مفید دسترسی داشته باشید

3.4/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه جدول برنامه ریزی کنکور PDF + ریاضی تجربی انسانی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی