طرح جایگزینی خدمت فارغ التحصیلان دوره پسادکتری

طرح جایگزینی خدمت فارغ التحصیلان دوره پسادکتری

جهت مشاوره در زمینه طرح جایگزینی خدمت فارغ التحصیلان دوره پسادکتری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

طرح جایگزینی خدمت فارغ التحصیلان دوره پسادکتری در حال بررسی است.

جایگزینی خدمت فارغ التحصیلان دوره پسادکتری

🔻سازمان وظیفه عمومی ناجا مشمولانی را که برگ آماده به خدمت دی دارند به خدمت سربازی فراخواند.

🔻سازمان وظیفه عمومی: طرح جایگزینی خدمت فارغ التحصیلان دوره پسادکتری صرفاً در قالب طرح پیشنهادی (وزیر علوم) ارائه شده است.

🔻ستاد کل نیروهای مسلح در حال بررسی جایگزینی خدمت فارغ التحصیلان دوره پسادکتری است و هیچ گونه حذف یا معافیتی در دستور کار قرار ندارد.

خدمت فارغ التحصیلان دوره پسادکتری

سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای درباره مطرح شدن طرح جایگزینی خدمت فارغ التحصیلان دوره پسادکتری، اعلام کرد: چندی پیش موضوعی با عنوان طرح پیشنهادی جایگزینی خدمت وظیفه عمومی فارغ التحصیلان دوره پسا دکتری توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ستاد کل نیروهای مسلح ارائه شد که این موضوع ابهاماتی را در اذهان عمومی به همراه داشت.

بدین وسیله به اطلاع تمام مشمولان فارغ التحصیلان دوره پسادکتری عزیز می‌رساند، موضوع طرح شده صرفاً در قالب طرح پیشنهادی ارائه شده و هیچگونه حذف دوره ضرورت یا معافیت در این پیشنهاد لحاظ نشده است.

پیشنهاد جایگزینی خدمت فارغ التحصیلان در حال بررسی کارشناسی بوده و هیچگونه تصمیم به خصوصی در این رابطه تا به حال گرفته نشده است که به محض  تایید نتیجه مراتب به صورت رسمی ابلاغ و اطلاع‌رسانی می‌شود.

در اطلاعیه طرح جایگزینی خدمت فارغ التحصیلان دوره پسادکتری آمده است: در حال حاضر طرحهای جایگزین خدمت سربازی و پروژه‌های مطالعاتی توسط نخبگان و محققان در حال اجرا بوده و تمام مشمولان واجد شرایط می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند؛ در صورت بررسی موضوع، نتیجه از سوی سازمان وظیفه عمومی به عزیزان اطلاع‌رسانی می‌شود.

حذف یا معافیت خدمت پسادکتری

حذف یا معافیت خدمت پسادکتری در دستور نیست!

مشمولان و خانواده‌های آنها برای کسب اطلاعات بیشتر  در خصوص جایگزینی خدمت فارغ التحصیلان دوره پسادکتری می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

سوالات متداول طرح های جایگزین سربازی

✔️طرح های جایگزین سربازی چگونه هستند؟

✔️پس از احراز نخبگی توسط بنیاد ملی نخبگان، به سایت مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح مراجعه کرده، درخواست تشکیل پرونده و معرفی به سازمان به‌کارگیرنده طرح های جایگزین سربازی ویژه خدمت فارغ التحصیلان دوره پسادکتری نمایید.

✔️اگر نخبگی فردی در حین خدمت وظیفه عمومی (دوره آموزشی یا ضمن خدمت) احراز شود، باید چه کند؟ ‌‌‌‌‌‌‌

✔️در هر صورت با مراجعه به سایت مرکز نخبگان، درخواست نامه ترخیص از خدمت کنید تا این نامه به آدرس پستی ثبت‌شده توسط شما ارسال و یا برای تحویل درب ورودی دانشگاه آماده شود.

✔آیا می‌توان محل انجام پروژه جایگزین خدمت را تغییر داد؟

✔️تغییر محل انجام جایگزینی خدمت فارغ التحصیلان دوره پسادکتری خدمت (سازمان به‌کارگیرنده) امکان‌پذیر نیست. تنها در صورت عدم نیاز سازمان معرفی شده به تخصص شخص و نامه کتبی عدم نیاز آن سازمان و بررسی نامه توسط مرکز نخبگان، در صورت صلاحدید به سازمان دیگری معرفی صورت می‌گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه طرح جایگزینی خدمت فارغ التحصیلان دوره پسادکتری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی