اعلام نتایج جایابی دانشجویان شاخص پژوه کارشناسی ارشد و دکتری

کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج جایابی دانشجویان شاخص پژوه کارشناسی ارشد و دکتری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله سعی دارد به جدیدترین اطلاعیه سازمان سنجش در باب موضوع اعلام نتایج جایابی دانشجویان شاخص پژوه کارشناسی ارشد و دکتری بپردازد. با ما همراه باشید.

کارشناسی ارشد

پیرو اطلاعیه مورخ 96/08/30، به اطلاع دانشجویان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه، می‌رساند فهرست اسامی دانشجویانی که از طریق مبادی رسمی و قانونی در این پژوهشگاه پذیرفته‌شده بودند و به دلیل انحلال این پژوهشگاه، توسط معاونت محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری در سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی جایابی شده‌اند، به شرح ذیل اعلام می‌گردد. دانشجویان ذکرشده ضمن توجه به موارد ذیل، لازم است در روز دوشنبه مورخ 96/11/09 با همراه داشتن مدارک لازم به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی که در آن جایابی شده‌اند، مراجعه نمایند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام:

1- اصل و یک نسخه تصویر مدرک کارشناسی (برای معرفی‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد) و مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد (برای معرفی‌شدگان مقطع دکتری) مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد قیدشده باشد.

تبصره 1: دارندگان مدارک تحصیلی معادل می‌بایست حائز شرایط «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمون‌های ورودی مقاطع بالاتر» مصوبه جلسه 845 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری که طی بخشنامه شماره 77633/2 مورخ 92/05/28 توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ابلاغ گردیده، باشند. بدیهی است آن عده از دارندگان مدارک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه جلسه شماره 432 مورخ 77/09/03 شورای عالی انقلاب فرهنگی (مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های معادل) در دوره‌های معادل پذیرفته‌شده‌اند، در شمول این مصوبه قرار می‌گیرند.

تبصره 2: بر اساس مصوبه جلسه 771 مورخ 94/08/26 شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سال‌های 1377 تا 1381 به دوره‌های مذکور راه‌یافته‌اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره 77633/2 مورخ 94/05/28 برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می‌شوند.

2- اصل و دو سری تصویر از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

3- شش قطعه عکس تمام‌رخ 4×3 تهیه‌شده در سال جاری

4- ارائه مدارک مثبت دال بر ثبت‌نام در پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه

5- ارائه مدارک مثبت دال بر آخرین وضعیت تحصیلی، واحدهای گذرانده شده و دفاع از پیشنهاد پژوهشی (حسب مورد مقطع معرفی)

نکات مهم:

حضور شخص معرفی‌شده برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ اعلام‌شده توسط هر دانشگاه و موسسه قبولی و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد و عدم مراجعه معرفی‌شدگان در تاریخ تعیین‌شده برای ثبت‌نام به‌منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

معرفی‌شدگان به‌صورت روزانه پژوهش محور در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی جایابی شده، ثبت‌نام و پذیرش خواهند شد.

دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در تعیین سطح تحصیلی معرفی‌شدگان اختیاردارند تا متناسب با مستندات موجود تصمیم‌گیری نمایند.

با توجه به اینکه جایابی این پذیرفته‌شدگان توسط معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری انجام‌شده است داوطلبان در صورت داشتن هرگونه ابهام و سؤال لازم است موضوع را از معاونت مذکور پیگیری نمایند.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار آزمون کارشناسی ارشد و دکتری بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج جایابی دانشجویان شاخص پژوه کارشناسی ارشد و دکتری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403