فرصت مجدد انتخاب رشته برای جاماندگان کنکور سراسری ۱۴۰۱

جاماندگان انتخاب رشته کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه فرصت مجدد انتخاب رشته برای جاماندگان کنکور سراسری ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فرصت مجدد انتخاب رشته برای جاماندگان کنکور سراسری ۱۴۰۱ … مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت مجدد انتخاب رشته برای جاماندگان کنکور سراسری ۱۴۰۱ از تاریخ ۱۴۰۱/۶/۱۵ لغایت ۱۴۰۱/۶/۱۷ خواهد بود.


جاماندگان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱

فرصت انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ بار دیگر تمدید شد.

🔹️داوطلبان می‌توانند از روز ۱۵ شهریور ماه تا ۱۷ شهریور ماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و لینک مربوط به انتخاب رشته آزمون مذکور، با رعایت شرایط نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی خود اقدام کنند.

جاماندگان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱

جاماندگان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱  :  به گزارش مشاور گروپ و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۵/۱۱، بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که در زمان مقرر (۱۴۰۱/۵/۱۷ لغایت ۱۴۰۱/۵/۲۴) موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود نشده اند می­ رساند، تسهیلاتی فراهم شده است که صرفاً داوطلبان مذکور بتوانند از تاریخ ۱۴۰۱/۶/۱۵ لغایت ۱۴۰۱/۶/۱۷ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس: www.sanjesh.org و لینک مربوط به انتخاب رشته آزمون مذکور، با رعایت شرایط ذیل نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود اقدام کنند.

  1. این امکان فقط برای افرادی که براساس محتوای کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده، ولی موفق به انجام انتخاب رشته نشدند فراهم شده و بعد از تاریخ ۱۴۰۱/۶/۱۷ تمدید نمی‌شود و هیچ درخواستی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.
  2. انتخاب رشته در رشته­‌های دارای آزمون عملی و طراحی (رشته‌های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی و همچنین رشته‌های گروه آزمایشی هنر موضوع اطلاعیه­‌های مورخ ۱۴۰۱/۴/۲۲ و ۱۴۰۱/۵/۲۳) به افرادی توصیه می­ شود که در آزمون عملی این رشته‌ها قبلاً شرکت کرده باشند.
  3. اگر اقدام به انتخاب رشته ­های دارای شرایط خاص و مصاحبه می‌نمایید، توجه داشته باشید در صورت داشتن شرایط و همچنین نمره علمی، همزمان با اعلام نتایج نهایی برای انجام مراحل مصاحبه و بررسی صلاحیت معرفی خواهید شد.

داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی: Request.sanjesh.org یا با شماره تلفن‌های‌: ۴۲۱۶۳ (کد ۰۲۱) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.

در صورت تمایل جهت انجام مشاوره جاماندگان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ ؛  با مشاوران مرکز مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید.

9099071613 ( از سراسر کشور )


سوالات متداول جاماندگان انتخاب رشته کنکور سراسری


✔️فرصت مجدد انتخاب رشته جاماندگان کنکور سراسری ۱۴۰۱ تا چه زمانی خواهد بود؟

✔️داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که در زمان مقرر (۱۴۰۱/۵/۱۷ لغایت ۱۴۰۱/۵/۲۴) موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود نشده اند می­ رساند، تسهیلاتی فراهم شده است که صرفاً داوطلبان مذکور بتوانند از تاریخ ۱۴۰۱/۶/۱۵ لغایت ۱۴۰۱/۶/۱۷ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس: www.sanjesh.org و لینک مربوط به انتخاب رشته آزمون مذکور، با رعایت شرایط ذیل نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود اقدام کنند.

✔️آیا امکان تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته جاماندگان کنکور سراسری ۱۴۰۱ وجود دارد؟ 

✔️مهلت انتخاب رشته جاماندگان کنکور سراسری ۱۴۰۱ بعد از تاریخ ۱۴۰۱/۶/۱۷ تمدید نمی‌شود و هیچ درخواستی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

✔️چه کسانی مجاز به انتخاب رشته در مهلت انتخاب رشته جاماندگان کنکور هستند؟

✔️این امکان فقط برای افرادی که براساس محتوای کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده، ولی موفق به انجام انتخاب رشته نشدند فراهم است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه فرصت مجدد انتخاب رشته برای جاماندگان کنکور سراسری ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403