راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98 

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بیان توضیحاتی پیرامون راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد پرداخته ایم.  دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو می نماید. پذیرش داوطلبان به صورت بدون آزمون، در دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می پذیرد. تمامی مراحل ثبت نام به صورت الکترونیکی (غیر حضوری) و از طریق سایت سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، به نشانی azmoon.org انجام می پذیرد. نتایج رشته های بدون آزمون نیز از طزیق همین سایت اعلام می گردد. با ما همراه باشید.

آخرین خبر در مورد ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

انتخاب رشته دانشگاه آزاد از تاریخ 29 مرداد 1402 در سایت  azmoon.org آغاز می شود.

نکته: دفترچه انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد جداگانه روی سایت قرار می گیرد.

ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

تمامی مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ، (ورودی مهر و بهمن ماه) به صورت الکترونیکی (غیر حضوری) انجام می پذیرد. پذیرفته شدگان لازم است، جهت تکمیل فرآیند ثبت نام خود، به سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی (آموزشیار) مراجعه نمایند. در ادامه مقاله راهنمای کامل ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ارائه داده شده است.

edu.iau.ac.ir

داوطلبانی که در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد ثبت نام کرده اند، پس از مشاهده اعلام نتایج رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.net در صورت پذیرش در رشته تحصیلی مورد نظر، باید به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد به نشانی: http://edu.iau.ac.ir/ مراجعه کرده و فرآیند نهایی ثبت نام خود را انجام دهند.

***داوطلبان در صورتی که در زمان مقرر، به سامانه آموزشیار مراجعه نکنند، به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

پذیرفته شدگان جهت ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد (تمامی مقاطع) لازم است مدارک زیر را تهیه نمایند. مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه آزاد برای تمامی مقاطع تحصیلی به صورت زیر است:

  • تصویر تمامی صفحات شناسنامه ممهور به مهر واحد پستی
  • تصویر کارت ملی (پشت و رو) ممهور به مهر واحد پستی
  • شش قطعه عکس 4*3
  • گواهی پایان طرح خدمت، مخصوص پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی ارشد و دستیاری گروه پزشکی.
  • اصل رسید پستی یا تصویر برگه رسید درخواست اینترنتی تاییدیه تحصیلی دیپلم (ویژه پذیرفته شدگان مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکتری حرفه ای)
  • تصویرمدرک نظام وظیفه (پایان خدمت یا معافیت) برای داوطلبان آقا.

لیست دفاتر پستی برای ارسال مدارک پذیرفته شدگان

مدارک تحصیلی ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

  1. پذیرفته شدگان کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و دکترای حرفه ای: اصل و تصویر دیپلم دوره دوم متوسطه(نظام 3.3.6 ) یا مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک دیپلم نظام قدیم یا مدرک کاردانی پیوسته یا گواهی موقت مدارک مذکور.
  2. پذیرفته شدگان دوره های کاردانی پیوسته: اصل و تصویر دیپلم فنی و حرفه ای یا کار و دانش نظام جدید یا دیپلم هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قدیم و یا گواهی موقت مدارک مذکور.
  3. پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ناپیوسته: اصل و تصویر مدرک دانشنامه یا گواهی موقت پایان دوره کاردانی یا کارشناسی.
  4. پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد: اصل و تصویر مدرک دانشنامه یا گواهی موقت پایان دوره کارشناسی و ریزنمرات آن.
  5. پذیرفته شدگان دکترای تخصصی : اصل و تصویر مدارک دانشنامه یا گواهی موقت اتمام کارشناسی ارشد، کارشناسی و ریز نمرات آن.

ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار

به گزارش روابط عمومی مرکزسنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی ،پذیرفته شدگان این دوره ها که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه آموزشیار نشدند، می توانند با مراجعه به سامانه فوق به آدرس edu.iau.ac.ir نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند. پذیرفته شدگان کلیه محل های دانشگاهی جهت اطالع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحددانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه نمایند. پذیرفته شدگان جهت اطالع از شرایط و ضوابط ثبت نام می توانند راهنمای مقطع مورد نظر خود را از سامانه sanjesh.iau.ir دریافت و مطالعه نمایند.

ثبت نام پذیرفته شدگان در سامانه آموزشیار

ورود به سامانه مدیریت یکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی (آموزشیار)

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام داوطلبان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آموزشیار صورت می پذیرد. در ادامه مقاله راهنمای غیر حضوری ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ارائه داده شده است. از طریق این پورتال پذیرفته شده علاوه بر ورود به سامانه آموزشیار، می تواند کلیه فرم های لازم جهت تکمیل و الصاق را نیر دانلود نماید.

  • مراجعه به سامانه آموزشیار به نشانی اینترنتی : edu.iau.ac.ir
  • با ورود به این پورتال در بخش “ورود به آموزشیار” دکمه “پذیرفته شدگان جدید 99 “را زده و اقدام به درج کد ملی خود نمایید.

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

  • درج کد ملی و کد امنیتی در این صفحه و سپس زدن کلید “ورود”

***درصورتیکه با زدن کد ملی وارد پورتال نشدید، از طریق سایت سنجش دانشگاه، اقدام به مشاهده شماره دانشجویی موقت خود نموده و بجای کد ملی شماره دانشجویی موقت را درج کنید. (شماره دانشجویی موقت حاوی 9 رقم عددی می باشد که با عدد 99 آغاز شده است.)

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

  • در صفحه اول سیستم آموزشیار ،در پایین صفحه، لینک های دانلود فرم های مربوط به پذیرش دانشجویان جدیدالورود سال 99 به تفکیک مقاطع مختلف وجود دارد. پذیرفته شدگان می توانند با کلیک بر روی هر یک از بخش ها اقدام به اخذ فایل PDF فرم ها نمایند.

daanaan.daan.ir | ورود به سایت دانان | سرویس جلسات آنلاین دانان

***جهت تسریع و سهولت در پذیرش غیرحضوری، قبل از ورود به سیستم، فرم های مربوطه را دانلود و تکمیل و امضا نموده و تصویر آنها را جهت بارگذاری در سیستم آموزشیار آماده نمایید.

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

  • پس از درج کد ملی و زدن دکمه ورود، کلیه رشته محل هایی که در آن ثبت نام نموده اید و پذیرفته شده اید نمایش داده میشود :

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

  • پذیرفته شده میتواند با کلیک بر روی هر یک از رشته محل ها، جزئیات اطلاعات پذیرشی خود را مشاهده نمایند.

راهنمای ورود به سامانه آموزشیار

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سامانه آموزشیار در ادامه بیان شده است. ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سامانه آموزشیار صورت می گیرد. در ادامه نحوه ورود به سامانه ارائه داده شده است:

  • در این صفحه شماره دانشجویی موقت شما در بالای صفحه سمت راست نمایش داده می شود. دقت شود این شماره، شناسه کاربری شما برای ورود به سامانه پذیرش غیرحضوری (آموزشیار) است. لذا این شماره را به خاطر داشته باشید تا در ورود به سیستم پذیرش غیرحضوری از آن استفاده نمایید.

راهنمای ورود به سامانه آموزشیار

  • با انتخاب یکی از رشته محلها و زدن کلید “ورود به سیستم” صفحه اخذ تایید از پذیرفته شده نمایش داده میشود:

راهنمای ورود به سامانه آموزشیار

  • در این مرحله بایستی مربع را علامت زده و کلید “تایید مطالب و ورود به سیستم” را بزنید. با زدن این دکمه صفحه لاگین به سیستم پذیرش غیرحضوری دانشگاه آزاد (سیستم آموزشیار) وارد میشوید :

راهنمای ورود به سامانه آموزشیار

اتصال به سیستم پذیرش غیرحضوری دانشگاه آزاد

  • در صفحه لاگین سیستم آموزشیار، با وارد نمودن شماره دانشجویی موقت در شناسه کاربری و رمز عبور و زدن دکمه “ورود” به صفحه ثبت اطلاعات و مدارک درخواستی بروید:

اتصال به سیستم پذیرش غیرحضوری دانشگاه آزاد

  • پس از ورود به سیستم مجددا اطلاعات شناسنامه ای و پذیرشی شما نمایش داده میشود. در این صفحه باید دکمه “فرم اطلاعات اولیه پذیرش” را زده و اقدام به درج سایر اطلاعات تکمیلی نمائید. توجه نمائید دکمه “ثبت مدارک تحویلی توسط متقاضی” تنها زمانی که فرم اطلاعات اولیه پذیرش را ثبت کرده باشید فعال خواهد کرد.

اتصال به سیستم پذیرش غیرحضوری دانشگاه آزاد

  • با زدن دکمه “فرم اطلاعات اولیه پذیرش” صفحه مربوطه نمایش داده میشود. لطفا این فرم را با دقت تکمیل نمائید :

اتصال به سیستم پذیرش غیرحضوری دانشگاه آزاد

  • پس از تکمیل فرم اطلاعات اولیه پذیرش، جهت تایید صحت اطلاعات مندرج در فرم، حتمأ عبارت تعهد را علامت زده و سپس دکمه “ثبت” را بزنید.

**توجه داشته باشید فقط درصورت درج تعهد کلید “ثبت” فعال خواهد شد.

  • سپس دکمه “ثبت مدارک تحویلی توسط متقاضی” را بزنید و وارد چک لیست ثبت و بارگذاری مدارک پذیرشی شوید. با زدن این دکمه، فهرست فرم ها نمایش داده میشود. در این مرحله لازم است به ترتیب وارد لینک هر بند شده و فرم مربوطه را تکمیل نمائید. پس از انجاام کلیه مراحل قسمت تعهد را علامت زده تا کلید “اعلام اتمام عملیات توسط متقاضی” فعال شود. درصورت اطمینان از اتمام کار، کلید “اعلام اتمام عملیات  توسط متقاضی” را بزنید .

اتصال به سیستم پذیرش غیرحضوری دانشگاه آزاد

  • درصورتیکه کلیه مدارک پذیرش را تکمیل نمایید و دکمه “اعلام اتمام عملیات توسط متقاضی” را زده باشید، دکمه “چاپ تاییدیه ثبت نام” فعال خواهد شد. با زدن این دکمه میتوانید رسید پذیرش موقت را به شکل زیر مشاهده و چاپ نمایید :

اتصال به سیستم پذیرش غیرحضوری دانشگاه آزاد

****دستورالعمل پذیرش غیرحضوری قبول‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت کامل در این مقاله بیان شد.  در ادامه به بیان توضیحاتی در رابطه با شهریه و حق بیمه دانشجویان پرداخته ایم:

sajed.iau.ir | سامانه ساجد | ساجد | ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد

  • شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل شده است که در هر نیمسال تحصیلی، از پذیرفته شدگان دریافت می گردد. علاوه بر مبلغ بیان شده، پذیرفته شدگان مقطع کاردانی ناپیوسته در بدو ورود به دانشگاه و در این نیمسال باید مبلغ 1500000 ریال و دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته باید مبلغ 1730000 ریال به عنوان هزینه خدمات آموزشی در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.
     
  • کلیه پذیرفته شدگان هر مقطع باید مبلغ 50000 ریال به عنوان بیمه دانشجویی، در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

در صورتیکه در مورد راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ؛ نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناسان اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مجموعه بزرگ “مشاور گروپ” تماس بگیرید و اطلاعات کامل تر را از آنها بخواهید.

سوالات متداول داوطلبان

پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ثبت نام باید به کدام سامانه مراجعه نمایند؟

ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سامانه آموزشیار انجام می پذیرد.

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان در سامانه آموزشیار چگونه است؟

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت تصویری در این مقاله بیان شده است.

سایت سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد چیست؟

کلیه پذیرفته شدگان جهت ثبت نام باید به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد به نشانی مراجعه نمایند.

3.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی