ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به تغییراتی که در روند آزمون کاردانی فنی و حرفه ای ایجاد شده است، مشاهده می کنیم که پذیرش در بیشتر رشته های کاردانی فنی و حرفه ای 98 بدون کنکور می باشد. از این رو پذیرش در فقط تعداد محدودی از رشته ها (9 رشته) از طریق آزمون خواهد بود. در اینجا به بررسی نحوه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99 می پردازیم تا داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور را دارند با آگاهی برای ثبت نام اقدام نمایند. مشاور گروپ آماده ارائه راهنمایی های لازم در زمینه انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 می باشد.

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

طبق اطلاعیه ای که درباره آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 98 انتشار پیدا کرده است، پذیرش در 30 رشته امتحانی امسال بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی داوطلبان خواهد بود. مشخصات این 30 رشته همراه با اطلاعاتی نظیر عنوان دیپلم، کد رایانه ای و همچنین دیپلم های مورد پذیرش مشخص شده است (برای آگاهی از این مشخصات با مشاور گروپ تماس بگیرید). از این رو افرادی که قصد ثبت نام در این رشته های امتحانی را دارند، فقط باید ثبت نام و انتخاب رشته انجام دهند و منتظر نتیجه بمانند.

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 نیز مانند تمامی سال ها به صورت اینترنتی و از طریق سامانه www.sanjesh.org انجام می پذیرد. داوطلبان برای ثبت نام باید ابتدا به دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی و فنی حرفه ای 98 بپردازند و پس از مطالعه دقیق آن برای ثبت نام اقدام نمایند. روند ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99 بدین صورت می باشد:

  1. وارد شدن به سامانه ثبت نام و انتخاب رشته در بازه زمانی ثبت نام
  2. دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای و مطالعه دقیق آن
  3. تکمیل فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته
  4. فراهم کردن مدارک لازم برای ثبت نام
  5. پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ دویست و هفتاد و پنج هزار ریال و پرداخت شصت و نه هزار ریال دیگر برای اعلام علاقه مندی به شرکت در رشته های موسسات غیردولتی – غیرانتفاعی
  6. دریافت کد رهگیری و شماره پرونده

با توجه به اینکه ثبت نام در این رشته ها، با توجه به سوابق تحصیلی داوطلبان می باشد، صحت اطلاعات وارد شده بسیار اهمیت دارد. بنابراین آن دسته از داوطلبانی که دانش آموز سال آخر هستند و هنوز نتوانسته اند مدرک دیپلم خود را کسب کنند، باید در زمان تمدید مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 نسبت به ویرایش و همچنین درج معدل خود اقدام نمایند.

با توجه به اینکه در رشته های بدون کنکور، هیچ گونه آزمونی برگزار نمی شود، اولویت بندی شما برای انتخاب رشته بسیار مهم است. از این رو شما می توانید با مشورت با افراد متخصص انتخاب رشته خود را به درستی و با اطمینان انجام دهید. پیشنهاد ما به شما مرکز مشاوره تحصیلی تخصصی مشاور گروپ است. همین حالا تماس بگیرید!

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

داوطلبان به منظور ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی خاصی باشند.

شرایط عمومی عبارتند از:

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیانی که در قانون اساسی مصرح شده است
  • نداشتن عناد و دشمنی با نظام
  • عدم احراز فساد اخلاقی

شرایط اختصاصی عبارتند از:

  • داشتن توانایی جسمانی متناسب با رشته انتخابی
  • داوطلب باید دارای گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته های مذکور باشد یا اینکه شرایط دریافت دانش آموختگی تا پایان شهریور ماه را داشته باشد (یا دیپلم فنی و حرفه ای نظام قدیم)

اگر داوطلبان حد نصاب قبولی یکی از کد رشته های مشخص شده را داشته باشند و تا پایان شهریور نتوانند گواهینامه پایان تحصیلات خود را دریافت کنند، در صورتی که رشته قبولی آن ها مربوط به نیمسال اول باشد، اجازه ثبت نام به آن ها داده نخواهد شد. در صورتی که رشته قبولی آن ها نیمسال دوم باشد، اجازه ثبت نام در بهمن ماه را خواهند داشت.

برخی نکات راجع به ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

  • در زمان ثبت نام، اطلاعات خود را به دقت بررسی کنید تا هیچ گونه خطایی در اطلاعات ثبت نامی شما وجود نداشته باشد.
  • تکمیل فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام، یک راه حل عالی برای کاهش خطا می باشد. قبل از اینکه برای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای خود اقدام کنید، مدارک لازم را نیز تهیه کنید.
  • داوطلبان در پایان ثبت نام، یک کد رهگیری 16 رقمی دریافت می کنند. در صورتی که پس از اتمام ثبت نام، شماره پرونده یا کد رهگیری دریافت نکرده اید، ثبت نام شما به درستی انجام نشده است و شما ملزم هستید مراحل ثبت نام خود را از ابتدا تکرار کنید.
  • حفظ شماره پروند، سریال کارت اعتباری و کد رهگیری تا پایان کلیه مراحل ثبت نام الزامی است.
امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی