ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران

ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از مشاورگروپ، قصد داریم به بررسی ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران بپردازیم.

اگر شما یا اطرافیانتان متقاضی تحصیل در هنرستان موسیقی پسران تهران بوده و می‌خواهید از جزئیاتی مثل زمان، نحوه و شرایط ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران مطلع شوید، این مطلب از مشاورگروپ را دنبال کنید.

هنرستان موسیقی مشاورگروپ

رشته موسیقی در هنرستان

رشته موسیقی در هنرستان، طی یک دوره 6 ساله به دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه تدریس شده و دانش‌‌آموزان پایه‌های ششم، هفتم، هشتم و حتی نهم می‌توانند پس از پیش ثبت نام در سایت هنرستان موسیقی پسران تهران (نحوه ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران در این مقاله شرح داده خواهد شد)، در مصاحبه حضوری شرکت کرده و در صورت قبولی در آن، وارد اردوی تابستانی آموزشی این هنرستان شوند. در نهایت دانش‌آموزان پذیرفته شده در اردوی تابستانی هنرستان پسران تهران در یک آزمون ورودی که منابع آن در این مقاله عنوان می‌شود، شرکت کرده و در صورت قبولی، هنرجوی هنرستان پسرانه موسیقی تهران خواهند شد.

ثبت نام هنرستان موسیقی پسران

برای ثبت نام هنرستان موسیقی پسران، لازم است که از فروردین ماه با ورود به صفحه tmbs.farhang.gov.ir، نسبت به تکمیل فرم پیش ثبت نام (به شرحی که در عناوین بعدی توضیح داده خواهد شد)، اقدام کرده و یا برای تکمیل مراحل ثبت نام خود با شماره 9099071613 تماس بگیرید. شرط ورود به این هنرستان معدل خوب به بالا در سال گذشته است و پس از قبولی در آزمون ورودی آن، می‌توانید به تحصیل در رشته موسیقی بپردازید.

در صورت قبولی در آزمون از شما و خانواده شما دعوت به مصاحبه شده و در صورت پذیرفته‌شدن در مصاحبه، وارد هنرستان موسیقی پسران تهران می‌شوید.

زمان ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران

زمان ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران معمولا از فروردین ماه شروع شده و در سایت این هنرستان (که در عنوان قبل ذکر شد)، می‌توانید نسبت به تکمیل مشخصات خود در فرم پیش ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران، اقدام نمایید. نحوه ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران در قسمت‌های بعدی همین مقاله از مشاورگروپ، به صورت تصویری تشریح شده و اطلاعات آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

از آن جایی که هنوز مهلت ثبت نام هنرستان مویسقی پسران تهران مشخص نشده و در روزهای آخر ثبت نام، سایت ثبت نام با ترافیک شدید مواجه می‌شود، لازم است هرچه زودتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده و ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنید.

نحوه ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران

برای اطلاع از نحوه ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران، این عنوان را که به صورت تصویری به آموزش نحوه ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران می‌پردازد، دنبال کنید.

اگر شما هم داوطلب ورود به هنرستان موسیقی پسران تهران هستید، باید پس از تکمیل فرم پیش ثبت نام به شرحی که در زیر توضیح داده شده است، منتظر بررسی و احراز شرایط خود توسط مدیران هنرستان بمانید. در صورت قبولی در مصاحبه در دوره تابستانی حضور یافته و در آزمون پایان دوره شرکت خواهید کرد، در صورتی که حد نصاب قبولی را کسب نمایید، برای شنوایی سنجی، مشاوره آموزشی و در نهایت تعیین ساز تخصصی خود، به شورای فنی معرفی خواهید شد.

متقاضیان ورود به مقاطع هشتم و نهم باید علاوه بر این مراحل، در آزمون عملی ساز نیز شرکت کنند.

  • در مرحله اول ثبت نام هنرستان پسرانه موسیقی تهران، لازم است که وارد سایت tmbs.farhang.gov.ir شده و به قسمت ثبت نام بروید.

فرم پیش ثبت نام هنرستن موسیقی

  • در این مرحله از ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران، باید وارد قسمت “فرم پیش ثبت نام” شوید.

پیش ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران

  • در این مرحله از ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران، باید تمامی اطلاعات فردی همچون نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، معدل نیمسال اول، آخرین پایه تحصیلی، نمره انضباط نیمسال اول و تاریه تولد خود را وارد کنید.

مشخصات فردی فرم پیش ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران


  • در ادامه فرم پیش ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران، باید راه‌های ارتباطی خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر می‌باشند:

-تلفن منزل

-تلفن همراه 1

-تلفن همراه 2

-ایمیل

-نحوه آنشایی با هنرستان

-سابقه آموزش موسیقی و ساز تخصصی

  • بهتر است در این قسمت از ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران، برای باکس “تلفن همراه 2″، از شماره یکی از والدین که در ساعات اداری قادر به پاسخگویی تلفن همراه خود است، استفاده کنید و حتی‌الامکان تلفن همراه والد شاغل خود را وارد نکنید.

های ارتباطی

  • در این مرحله از ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران، باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را بارگذاری کنید. بعد از بارگذاری عکس، کد امنیتی تصویر  را در باکس پایینی وارد کرده و دکمه ارسال را بزنید.

نهایی 1

  • اگر در هنگام ثبت نام هنرستان موسیقی تهران، به مشکلی خورده و یا باگ و نقص عملکردی مشاهده کردید، آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
  • مشاورگروپ به این تازپی این امکان را برای داوطلبان ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران فراهم کرده  است که تمامی مراحل ثبت نام آن‌ها را برای جلوگیری از بروز خطا در روند ثبت نامی، انجام دهد. اگر متقاضی استفاده از یان خدمت می‌باشید، از یکی از طرق زیر با کارشناسان مشاورگروپ، تماس بگیرید.

1. تماس با شماره تلفن 9099071613 (بدون پیش شماره) از طریق خط تلفن ثابت

2. استفاده از بسته مشاوره مشاورگروپ

شرایط ورود به هنرستان موسیقی

برای ورود به هنرستان موسیقی پسران تهران، شرایط ویژه‌ای وجود دارد که مهم‌ترین بخش آن، آزمون ورودی هنرستان موسیقی است.

در این قسمت شرایط ورود به هنرستان موسیقی را بررسی خواهیم نمود:

شرایط ورود به هنرستان موسیقی

  • آمادگی در ساز تخصصی در حد سه سال راهنمایی یا دبیرستان دوره اول
  • آمادگی در سلفژ و تئوری موسیقی
  • معدل 18 به بالا
  • کسب نمره قبولی در دو مرحله آزمون میان پایه و مصاحبه حضوری

برای ورود به هنرستان موسیقی پسران، علاوه بر ورود از پایه ششم به هفتم می‌توانید از پایه‌های هفتم به هشتم، هتشم به نهم و نهم به دهم هم وارد شوید، اما شرایط و آزمون سخت‌تری پیش رو خواهید داشت.

همچنین اگر معدل شما کمتر از 18 است، دست از تلاش برای ورود به هنرستان موسیقی برنداشته و از طریق مشاورگروپ، پیگیر ورود به هنرستان موسیقی پسران تهران باشید. فراموش نکنید که تبصره‌ها همیشه در حال تغییرند!

✔️شرایط ثبت نام هنرستان موسیقی تهران چیست؟

✔️آمادگی در ساز تخصصی در حد سه سال راهنمایی یا دبیرستان دوره اول
آمادگی در سلفژ و تئوری موسیقی
معدل 18 به بالا
کسب نمره قبولی در دو مرحله آزمون میان پایه و مصاحبه حضوری

✔️از چه طریق می‌توانم در آزمون ورودی هنرستان موسیقی شرکت کنم؟

زمان و نحوه ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران در این مقاله شرح داده شده است.

4/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام هنرستان موسیقی پسران تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی