ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب | بر اساس سوابق تحصیلی

ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب | بر اساس سوابق تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

امکان ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب برای علاقه مندان به حضور و ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401 – 1402 فراهم شده است.برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب، آدرس مراکز ثبت نام، هزینه نام نویسی و … تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب

ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب برای نیمسال دوم تحصیلی 1401 – 1402 آغاز شد. کلیه متقاضیان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی با در دست داشتن مدارک شناسایی و مدارک تحصیلی می توانند در زمان مقرر به مراکز ثبت نام مراجعه و مراحل ثبت نام در محل دانشگاه آزاد تهران جنوب را تکمیل نمایند.

مراحل ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب Moshavergroup.com

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در بهترین و پرطرفدارترین رشته های فنی مهندسی، علوم انسانی، تربیت بدنی و هنر اقدام به جذب دانشجوی کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نموده است. متقاضیان در صورت احراز شرایط، با در دست داشتن مدارک لازم می توانند از روز سه شنبه 11 بهمن 1401 به آدرس مراکز ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب مراجعه نمایند.

توجه داشته باشید که متقاضیان مرد باید فاقد هرگونه مشکل نظام وظیفه باشند تا بتوانند برای ثبت نام در محل دانشگاه تهران جنوب اقدام کنند.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد تهران جنوب
از روز سه شنبه 1401/11/11

مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد تهران جنوب

مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد تهران جنوب در ادامه ارائه می گردد. در روز ثبت نام حتما کلیه این مدارک را با خود به همراه داشته باشید.

  • اصل و کپی مدرک پایه مقطع تحصیلی قبلی*. (متقاضیان گرامی باید آدرس منزل، شماره تلفن منزل، شماره موبایل، آدرس ایمیل و عنوان رشته درخواستی خود را در پشت کپی مدرک پایه نوشته و تحویل مسئول ثبت نام نمایند.)
  • شناسنامه عکس دار
  • کارت ملی.
  • یک قطعه عکس 3*4
  • اصل و تصویر فیش واریزی (یا رسید بانکی) به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال (یک صد هزار تومان) به شماره حساب ۰۱۰۳۷۸۸۸۵۸۰۰۵ بانک ملی شعبه سپند یا شماره شبا IR۹۳۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۳۷۸۸۸۵۸۰۰۵

*مدارک تحصیلی مقطع پایه برای داوطلبان کارشناسی پیوسته شامل دیپلم نظام آموزشی جدید متوسطه (6-3-3)، یا دیپلم دوره چهار ساله نظام قدیم متوسطه، یا دیپلم هنرستان نظام قدیم چهار ساله، یا گواهی نامه دوره پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی پیوسته می باشد.

متقاضیان کارشناسی ناپیوسته نیز باید مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم، دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز ضمن خدمت آموزش و پرورش را در اختیار داشته باشند.

مراحل پذیرش در محل دانشگاه آزاد تهران جنوب

مراحل پذیرش در محل دانشگاه آزاد تهران جنوب به صورت تیتروار در این بخش از مقاله ذکر شده است. برای ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب تنها کافیست این چهار مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید.

1. ثبت نام اولیه با مراجعه حضوری و ارائه مدارک ذکر شده و سپس اخذ کد رهگیری از کارشناس مربوطه.

2. مراجعه به سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir لینک پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان 1401 ، وارد نمودن کد ملی، دریافت شماره دانشجویی 9 رقمی بعد از گذشت 72 ساعت کاری از زمان ثبت نام اولیه.

3. تکمیل مدارک و فرم های لازم برای ثبت نام نهایی مندرج در سامانه آموزشیار . (فیلم آموزشی در ادامه مقاله قرار دارد)

4. مراجعه به دانشکده مربوطه با توجه به رشته قبولی جهت ارائه اصل مدارک تحصیلی، شناسایی و کلیه فرم های تکمیل شده به منظور تشکیل پرونده و دریافت شماره دانشجویی نهایی

برای ورود به سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir کلیک نمایید.

جهت بارگذاری مدارک در سامانه آموزشیار می توانید از فیلم آموزشی نحوه ثبت‌نام و بارگذاری مدارک دانشجویان جدیدالورود در آموزشیار استفاده کنید، کافیست روی ویدئو زیر کلیک کنید تا برای شما نمایش داده شود.

آدرس مراکز ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب

لیست آدرس مراکز ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب در ادامه ارائه شده تا با توجه به شرایط خود به این مراکز مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

  • ساختمان ستادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب: خیابان کریم خان زند خیابان ایرانشهر شمالی نبش خیابان آذر شهر پلاک 223 طبقه ششم
  • مجتمع ولیعصر (عج) : میدان امام حسین ابتدای خیابان دماوند جنب بیمارستان بوعلی
  • مجتمع فنی و مهندسی : خیابان پیروزی بلوار نبرد جنوبی خیابان شهید ده حقی(آهنگ) نبش بلوارکوثر
  • دانشکده هنر و معماری: میدان فلسطین خیابان فلسطین جنب مسجد امام صادق (ع)
  • دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی: میدان بهمن بزرگراه تندگویان خیابان میثاق جنوبی خیابان 34 خیابان زبر جدی (ورزشگاه کاوه)

رشته های کارشناسی دانشگاه آزاد تهران جنوب

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه آزاد تهران جنوب در قالب دو نوع پذیرش کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در جدول زیر ارائه می گردد تا بر حسب علاقه خود، در رشته موردنظرتان اقدام به ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب نمایید.

لیست رشته های دانشگاه آزاد تهران جنوب نیمسال دوم 1401 – 1402

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

برای دریافت لیست رشته های کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 1401- 1402 کلیک نمایید
برای دریافت رشته های کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب 1401- 1402 کلیک نمایید.

اگر درباره رشته ها سوالی دارید می توانید همه روزه از 8 صبح تا 12 شب با ما تماس بگیرید و سوال خود را مطرح کنید. 9099071613

لیست رشته های ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب Moshavergroup.com


با توجه به لغو پذیرش ارشد فراگیر پیام نور و دانشگاه آزاد حذف ارشد فراگیر ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب یکی از بهترین راه های ورود به دانشگاه بدون کنکور خواهد بود. بنابراین ما این مقاله مشاورگروپ را به شرایط، مدارک، زمان و نحوه ثبت نام اختصاص دادیم.

امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل بعدی ثبت نام در محل دانشگاه آزاد تهران جنوب نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب از چه تاریخی آغاز می شود؟

✔️زمان ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب از دهه اول بهمن آغاز می شود. زمان دقیق را در مقاله مطالعه کنید.

✔️نحوه ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب چیست؟

✔️ کلیه داوطلبان باید در زمان مقرر با در دست داشتن مدارک لازم، به مراکز پذیرش در محل دانشگاه آزاد تهران جنوب مراجعه نمایند. لیست این مراکز ثبت نام را به همراه مدارک لازم در مقاله مطالعه نمایید.

✔️شرایط ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب چیست؟

✔️داشتن مدرک تحصیلی پایه قبل، توانایی پرداخت شهریه به همراه علاقه به تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته تحصیل در این واحد دانشگاهی را برای کلیه دانشجویان میسر می کند. سایر شرایط را در مقاله بخوانید.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مستقیم دانشگاه آزاد تهران جنوب | بر اساس سوابق تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403