ثبت نام مدرسه راه زینب 1402 | معرفی مدارس راه زینب + آدرس

ثبت نام مدارس راه زینب

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدرسه راه زینب 1402 | معرفی مدارس راه زینب + آدرس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به برسی ثبت نام مدرسه راه زینب پرداخته ایم.  شرایط ثبت نام، زمان ثبت نام و.. از جمله مواردی است که هنگام ثبت نام برای متقاضیان و داوطلبان از اهمیت بالایی برخورداراست. اگر شما هم متقاضی ثبت نام در این مدارس هستید، خواندن این مقاله می تواند کمکتان کند.

مدرسه راه زینب

مدرسه راه زینب از مدارس دخترانه ایی است که در واحد های آموزشی متفاوت، در تمام مقاطع تحصیلی، دانش آموزان دختر را ثبت نام می کند. تعدادی از این مدرسه ها دولتی، تعدادی هیئت امنایی و تعدادی مدارس شاهد راه زینب هستند. و دانش آموزان بسته شرایط آموزشی و تربیتی مد نظر خودشان می توانند اقدام به ثبت نام در هر کدام از مدارس راه زینب بکنند.

سایت مدرسه راه زینب

مدرسه شاهد راه زینب برای ثبت نام در دوره دوم متوسطه به صورت غیر حضوری بستری الترونیک را به ادرس rahezeynab.ir راه اندازی کرده است، تا ضمن ارئه بخشی از خدمات آموزشی به صورت مجازی، شرایط ثبت نام به صورت اینترنی را فراهم کرده باشند. در این سامانه شرح کلی و مختصری از مدارس شاهد راه زینب و همچنین افتخارات مدرسه راه زینب ذکر شده است.

دانش آموزان و کادر مدرسه می توانند با در دست داشتن نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایت مدارس شاهد راه زینب می توانید با شماره تلفن 9099071613 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مشاور گروپ اطلاعات کافی را در زمینه در اختیارتان قرار دهند.

مدرسه دولتی عادی راه زینب منطقه 2

مدرسه راه زینب یک مدرسه دخترانه در مقطع متوسطه دوم می باشد. این مدرسه دولتی است و در شهر تهران و در منطقه 2 قرار دارد. خدمات آموزشی و تربیتی این مدرسه نسبتا راضی کننده است. مدرسه راه زینب دخترانه در منطقه 2 تهران و در محدوده شهرک مخابرات واقع شده است. در صورتی دانش آموز این مدرسه هستید و یا قبلا بوده اید نظر خود را درباره نحوه پذیرش و شرایط آموزشی مدرشه با ما به اشتراک بگذارید.

برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد مدرسه دولتی عادی راه زینب می توانید با کارشناسان مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید. 9099071613

✅ آدرس مدرسه دولتی راه زینب: شهرک مخابرات – بلوار پیام – خیابان پیک دانش

✅ شماره تماس مدرسه راه زینب: 22115000

مدرسه هیئت امنایی راه زینب منطقه 13

این مدرسه دانش آموزان خود را در مقطع متوسطه اول پذیرش می کند. خدمات آموزشی و تربیتی در این مدرسه بسیار خوب بوده است. مدرسه هیئت امنایی راه زینب منطقه 13 تهران و در محدوده امامت قرار گرفته است. در صورتی که دانش آموز این مدرسه هستید و یا قبلا بوده اید  نظر خو در باره مدرسه هیئت امنایی راه رزینب را با ما به اشتراک بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ثبت نام مدرسه راه زینب می توانید با کارشناسان مشاور گروپ تماس گرفته و از مشاوره تلفتی رایگان در این زمینه برخودار شوید. 9099071613

✅ آدرس مدرسه هیئت امنای راه زینب: محدوده امامت – بسطامی غربی – پلاک 25

مدرسه دولتی راه زینب منطقه 17 

مدرسه راه زینب مجموعه ای دولتی، دخترانه واقع در استان تهران، شهر تهران منطقه 17 محدوده نواب است که در مقطع ابتدایی (دبستان) پذیرای دانش آموزان می باشد.   مدرسه دولتی راه زینب تلاش می کند به دانش اموزان مقطع ابتدایی خدمات آموزشی و تربیتی خوبی ارائه دهد. در صورتی که در این مدرسه تحصیل کرده اید نظر خود را در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

کارشناسان مشاور گروپ آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه مدرسه راه زینب پاسخ دهند.

✅ آدرس نواب، خیابان هلال احمر، جنب فروشگاه قدس، پلاک ث 2398 مراجعه نمایید.

✅ شماره تماس مدرسه دولتی راه زینب:55651807

مدرسه شاهد راه زینب

مدرسه شاهد راه زینب (س)  در محله شهرک آزادی تهران و خیابان نبی اکرم واقع شده است. نحوه پذیرش و تدریس در این مدرسه مطابق مدارس شاهد خواهد بود. مدرسه راه زینب برا پذیرش دانش آموزان خود در مدرسه های شاهد راه زینب سامانه ایی را به ادرس راه اندازی کرده است.

در صورتی که در این مدرسه تحصیل می کنید نظر خود را درباره کیفیت آموزشی با ما  در کامنت ها به اشتراک بگذارید.

مدرسه شاهد راه زینب

شرایط ثبت نام مدرسه راه زینب

شرایط ثبت نام برای مدارس دولتی و عادی راه زینب شامل شرایط عمومی ثبت نام مدارس خواهد بود. اما برای مدرسه شاهد راه زینب دانش آموزان باید دارای شرایط خاصی نیز  برای پذیرش باشند از جمله شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اعتقاد به حجاب برتر
  • التزام خانواده به ارزش های دینی
  • قبولی در آزمون ورودی
  • و…

برای اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام مدرسه راه زینب، تنها کافی است یا شماره 9099071613 تماس بگیرید. کارشناسان مشاور گروپ اطلاعات کاملی را در این خصوص در اختیار شما قرار خواهند داد.

زمان ثبت نام مدرسه راه زینب

زمان ثبت نام مدارس راه زینب به طور رسمی اعلام نشده است. اما تمامی مدارس در بازه زمانی مشخصی از اوایل خرداد تا اواسط مرداد ماه پذیرش دانش آموز را انجام می دهند. بعضی از مدارس خاص مانند مادرس شاهد راه زینب نیز ممکن است در بهمن ماه مراحل پیش ثبت نام انجام دهند. برای اطلاع دقی از زمان ثبت نام مدرسه راه زینب باید از طریق تماس یا مدرسه راه زینب مورد نظر خود تماس بگیرید.

🟢 در این مقاله تلاش کردیم تا شما عزیزان را با مدارس راه زینب آشنا کرده و به سوالات شما درمورد این مدارس پاسخ دهیم. در صورتی که سوالی در زمینه ثبت نام مدارس راه زینب دارید، می توانید با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

🟢 همچنین خوشحالی میشویم نظرات خود در رابطه با این مقاله را در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

سربلند و پیروز باشید🌷

🖇️در ادامه می توانید مطالعه کنید:

سوالات متداول مدارس راه زینب


❓مدارس راه زینب در چه مقاطعی دانش آموز می پذیرند؟

✅ مدارس راه زینب دارای شعبات مختلفی اند که هر کدام به آموزش مقطعی در آموزش و پرورش مشغول اند. از ابتدایی گرفته تا متوسطه دوم.

❓مهلت ثبت نام مدارس راه زینب تا چه زمانی است؟

✅ زمان ثبت نام مدارس راه زینب به طور رسمی اعلام نشده است . اما تمامی مدارس در بازه زمانی مشخصی از اوایل خرداد تا اواسط مرداد ماه پذیرش دانش آموز را انجام می دهند. بعضی از مدارس خاص مانند مادرس شاهد راه زینب نیز ممکن است در بهمن ماه مراحل پیش ثبت نام انجام دهند.

❓شهریه مدارس راه زینب چه قدر است؟

✅ شهریه مدارس راه زینب با توجه به اینکه در دسته بندی های دولتی، شاهد و هیئت امنایی قرار میگیرند. متفاوت خواهد بود. مثلا مدارس دولتی راه زینب شهریه نمیگیرند و مدارس شاهد و هیئت امنایی مطابق نرخ مصوب خودشان شهریه در یافت می کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدرسه راه زینب 1402 | معرفی مدارس راه زینب + آدرس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی