ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ در my.medu.ir

ثبت نام آزمون نمونه دولتی مدرسه نمونه دولتی نهم به دهم Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ در my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ + راهنمای جامع شامل زمان، شرایط و سایت ثبت نام نمونه دولتی my.medu.ir تاریخ برگزاری آزمون دانش آموزان در سراسر کشور یکی از مهم ترین اهداف والدینی است که علاقه مندند فرزند دانش آموزشان ، در مدرسه ای تاپ درس بخواند زیرا درصد قبولی مدارس نمونه دولتی در کنکور و استعداد درخشان، درصد قابل توجهی از آمار قبولی های کنکور سراسری را به خود اختصاص می دهد. بنابراین یکی از اولین ماراتون های نسبتا بزرگی که دانش آموزان به تصمیم خود و یا صلاحدید خانواده هایشان خود را درگیر آن می کنند شرکت در آزمون مدارس خاص مانند مدارس نمونه دولتی است.

قبولی و ثبت نام مدارس نمونه دولتی می تواند گام خوبی در جهت موفقیت تحصیلی آینده دانش آموز باشد. پس طبیعی است که خیلی از دانش آموزان و والدین آن ها بخواهند در آزمون ورودی این مدارس ثبت نام کرده و برای ورود به آن ها تلاش نمایند. گام اول ثبت نام و شرکت در آزمون های ورودی این مدارس اطلاع از شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام آن هاست.

به همین دلیل ما این مقاله مشاور گروپ را به معرفی مدرسه نمونه دولتی، شرایط ورود به مدارس نمونه دولتی نهم به دهم، زمان ثبت نام و نحوه نام نویسی نمونه دولتی در پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش و … اختصاص دادیم و تصمیم داریم تا اطلاعات مورد نیاز برای داوطلبان ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، چه دانش آموزان ششم به هفتم (متوسطه اول ) باشند و چه بچه های نهم به دهم (متوسطه دوم) در اختیار مخاطبان قرار دهد. با ما همراه باشید.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403

ثبت نام نمونه دولتی 1402 – 1403 از بین واجدین شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم و در تاریخ مقرر صورت می پذیرد. کلیه داوطلبان به صورت یکپارچه در اواسط فروردین ماه با مراجعه به سایت ثبت نام، باید مراحل نام نویسی خود را با موفقیت پشت سر بگذرانند تا قادر به شرکت در این آزمون ورودی باشند.

قبلا شرایط پذیرش در دوره متوسطه اول مدارس نمونه دولتی به این شکل بود که آزمون ورودی برگزار می شد. اما از سال گذشته فرایند پذیرش مدارس نمونه دولتی در مقطع هفتم به صورت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. شاید این تصمیم بر اساس گروه سنی دانش آموزان این دوره تصمیم اتخاذ شده بسیار صحیح تر و البته مناسب تر باشد.

بچه های این رده سنی برای شرکت در آزمون هایی با این فضای سنگین آمادگی روحی و حتی فکری خیلی بالایی ندارند و ممکن است در صورت شکست (نه در اثر ضعف علمی بلکه بخاطر شرایط سنگین برگزاری آزمون به شکل و سیاق کنکور) دچار آسیب روحی و کاهش اعتماد به نفس در برهه ی حساس سنی شان شوند.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم چیست؟

خب سوال این جاست که شرایط و در واقع سوابق تحصیلی دانش آموزان پایه ششم به چه صورت باشد که بتوانند شانس خود را برای قبولی در مدارس نمونه دولتی بی آزمایند.

شرایط شامل کسب مقیاس “خیلی خوب” در تمام دروس و یا مقیاس “خوب” در یک درس و “خیلی خوب” در سایر دروس در نوبت اول در سال تحصیلی است، بنابراین کلیه نمرات نوبت اول پایه ششم ابتدایی دانش آموز باید خیلی خوب باشد . البته اگر حداکثر یکی از نمرات خوب و بقیه نمرات خیلی خوب باشد هم مشکلی برای ثبت نام  وجود ندارد اما برای کسانی که این شرایط را نداشته باشند حتی درصورتی که ثبت نام اینترنتی انجام دهند، کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403

براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده، زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ، از روز سه شنبه مورخ 1402/01/15 آغاز شده و به مدت ده روز تا روز چهارشنبه مورخ 1402/01/30 ادامه دارد. ثبت نام داوطلبان صرفا به صورت اینترنتی و از طریق پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir انجام می شود. پیش از این نام نویسی در مدارس نمونه دولتی، از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش هر استان انجام می پذیرفت.

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403
آغاز زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی : 15 فروردین 1402 پایان زمان ثبت نام : 30 فروردین 1402

تمدید مهلت ثبت نام نمونه دولتی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی Moshavergroup.com

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه اعلام کرد:  مهلت ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه (دبیرستان های شاخه نظری و هنرستان های شاخه فنی و حرفه ای) تا پایان روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

معاون آموزش متوسطه افزود: در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات برای دانش آموزان ثبت نام شده با مراجعه به سامانه my.medu.ir نیز فراهم شده است.

کاظمی گفت: تا پایان مرحله اول حدود ۳۰۰ هزار داوطلب به منظور شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه ثبت نام کرده اند که باتوجه به درخواست متعدد دانش آموزان و اولیاء مهلت ثبت نام تمدید شد.

شایان ذکر است، آزمون هماهنگ کشوری مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه در نیمه اول تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی مطابق با اطلاعات مندرج در آخرین دفترچه ثبت نام نمونه دولتی در این بخش از مقاله ارائه گردیده است. همانطور که می دانید تنها کسانی که واجد شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی پایه دهم هستند می توانند برای شرکت در این آزمون ورودی اقدام نمایند.

✅ تابعیت ایرانی (البته برای داوطلبانی که اتباع خارجی هستند نیز تحت شرایطی امکان ثبت نام قرار داده اند)

✅ دانش آموزان پایه نهم مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی نهم به دهم نمونه دولتی می باشند.

✅ ملاک شرکت در آزمون ورودی نهم به دهم نمونه دولتی کسب حداقل معدل کتبی 17 در ارزشیابی پایانی نوبت دوم پایه تحصیلی نهم می باشد.

✅ رقایت علمی در آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی در بین دانش آموزان همان منطقه می باشد. اگر خوش شانس می باشید و در منطقه ای هستید که امکان ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم (متوسطه دوم) در دو مدرسه برایتان وجود داشته باشد، می توانید بسته به اولویت بندی خودتان هر دو مدرسه را در فرم ثبت نام مدارس نمونه دولتی اینترنتی خود قید نمایید.

✅ داوطلب در نمون برگ تقاضای ثبت نام، صرفا می تواند یک رشته تحصیلی از شاخه نظری را انتخاب نماید.

✅ تعداد اولویت های انتخابی دبیرستان های نمونه دولتی، توسط کارگروه استانی تعیین و در شیوه نامه استان اطلاع رسانی خواهد شد.

✅ هر داوطلب در نمون برگ تقاضای ثبت نام، صرفا می تواند یک هنرستان از شاخه فنی و حرفه ای را انتخاب نماید.

شرایط قبولی در هنرستان نمونه دولتی و رقابت علمی برای ورود به هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی، در بین دانش آموزان شهر و شهرستان، یدون در نظر گرفتن منطقه یا ناحیه خواهد بود.

دانش آموزان عشایری، به دلیل کوچ رو بودن و اینکه منطقه زندگیشان متغیر است، در هر منطقه ای در سطح استان، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می باشند.

✅دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس خارج از کشور که قصد ادامه تحصیل و ثبت نام مدارس نمونه دولتی را دارند هم باید همزمان با سایر دانش آموزان داخل کشور برای نام نویسی اقدام کنند زیرا آزمون جداگانه ای برای این گروه از دانش آموزان برگزار نمی شود. مسئولیت این امر بر عهده مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور می باشد.

تاثیر معدل در آزمون نمونه دولتی

تاثیر معدل در آزمون نمونه دولتی چیست و برای مدرسه نمونه دولتی معدل باید چند باشد؟

  1. در پذیرش مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم نمره کسب شده در آزمون ورودی 50درصد و معدل موثر دوره نهم 50 در صد موثر است. ( کسب حداقل معدل کل 17 و حداقل نمره 12 در تمام دروس امتحانی نیمسال دوم تحصیلی پایه نهم )
  2. 10 درصد از ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی به دانش آموزان دارای سهمیه شاهد و ایثارگران تعلق دارد.
  3.  دانش آموزان دارای سهمیه شاهد تنها در صورت کسب 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده می توانند از سهمیه خود استفاده کنند.
  4. درصورت پذیرش در یک مدرسه نمونه دولتی، دانش آموز مجاز به ثبت نام در مدرسه نمونه دولتی دیگر نمی باشند.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

دفترچه ثبت نام مدرسه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دفترچه ثبت نام مدرسه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، اطلاعاتی از قبیل شرایط ثبت نام نمونه دولتی، تعداد سوالات آزمون، زمان نام نویسی، زمان دریافت کارت ورود به جلسه، زمان برگزاری آزمون و… برای داوطلبان قابل دسترسی هست. خوب می دانیم مطالعه ی دفترچه راهنمای ثبت نام حتی برای کسانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را هم دارند خیلی کار دوست داشتنی و لذت بخشی نیست.

اما شما که اول راه هستید و علاقه مندید در مسیر موفقیت باشید (یا اینکه والدین دانش آموز هستید و علاقه مندید فرزندتان در مسیر موفقیت قرار بگیرد ) باید با صبر و حوصله بیشتری عمل کنید. بهتر است که در بازه زمانی ثبت نام نمونه دولتی و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام آن را به دقت مطالعه نمایید.

بررسی دقیق این دفترچه موجب می شود دانش آموزان با آگاهی کامل نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی my.medu.ir

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی ، دیگر مانند سال های گذشته برای هریک از استانها متفاوت نیست و دانش آموزان برای ثبت نام در آزمون ورودی نهم به دهم نمونه دولتی ، لازم است در زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم، به سایت مای مدیو مراجعه و فرآیند ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند. لازم به ذکر است، تمامی مراحل ثبت نام، اعلام نتایج آزمون، درخواست تجدید نظر و دریافت پاسخ آن، از طریق سامانه مای مدیو my.medu.ir، انجام می شود.

برای ورود به سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم کافیست بر روی لینک موجود در جدول زیر کلیک کرده تا مستقیما به سامانه ثبت نام آزمون ورودی نمونه دولتی وارد شوید.

همانطور که ذکر شد، تا پیش از این تمامی مراحل ثبت نام آزمون ورودی مدرسه نمونه دولتی هر استان منحصرا در سامانه آموزش و پرورش مختص همان استان انجام می شد که لیست آن ها را در جدول زیر مشاهده می کنید.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی
10.114.1.21
ثبت نام مدارس نمونه دولتی اردبیل
217.219.153.218
ثبت نام مدارس نمونه دولتی اصفهان
sanjesh.isfedu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران
azmoon.tehranedu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی
azmoon.skedu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی خوزستان
azmoon.khouzedu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی زنجان
sabtenam.zanjanedu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی سمنان
semnan.medu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی فارس
sanjesh.farsedu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی قزوین
nemooneh.qazvinedu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی قم
asazmoon.qomedu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی کرمان
sanjesh.kermanedu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی گیلان
sanjesh.giledu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی هرمزگان
10.187.50.22
ثبت نام مدارس نمونه دولتی یزد
result.yazdedu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان
78.38114.105
ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی
nemone.razavi.medu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی
azmoon.nkhedu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی کردستان
10.249.7.204
ثبت نام مدارس نمونه دولتی گلستان
nemooneh.goledu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی مازندران
217.219.172.53
ثبت نام مدارس نمونه دولتی مرکزی
markazi.natije.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی لرستان
lorestan.natije.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی
azmoon.eamedu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی البرز
azmoon.albmedu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی کرمانشاه
www.azmoonkedu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران
sanjesh.teo.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری
sanjesh.chbedu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد
azmoon.kbedu.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی همدان
hamedan.natije.ir
ثبت نام مدارس نمونه دولتی بوشهر
sanjesh.buedu.idorehamiilam.natije.ir

هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی مبلغی است که دانش آموزان ملزم به پرداخت آن در هنگام ثبت نام در سایت my.medu.ir هستند و باید به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت بانکی آن را پرداخت نمایند.  هزینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1402 – 1403 مبلغ هفتصد هزار ریال معادل هفتاد هزار تومان تعیین شده است و تنها روش پرداخت آن به صورت اینترنتی در my.medu.ir است.

بنابراین توجه داشته باشید که دریافت هر وجه دیگری به جز این 70 هزار تومان و از هر روش دیگری غیر قانونی و ممنوع است!

سهمیه ثبت نام مدارس نمونه دولتی

برای برخی از دانش آموزان سهمیه ثبت نام مدارس نمونه دولتی در نظر گرفته شده است که تحت شرایط خاص اولویت بیشتری به این گروه از دانش آموزان داده می شود. به عنوان مثال در سهمیه شاهد مدارس نمونه دولتی، 10 درصد از ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی به دانش آموزان شاهد تعلق می گیرد و این امر مستلزم ارائه مدارک و مستندات مورد تایید بنیاد شهید است.

دانش آموزان سهمیه شاهد به شرط  داشتن مستندات مورد تایید بنیاد شهید و شرایط زیر به ترتیب اولویت های موجود در جدول زیر می توانند از سهمیه شاهد نمونه دولتی استفاده نمایند. و در صورت قبولی دانش آموز، این مدارک در پرونده تحصیلی او نگهداری خواهد شد. لازم به ذکر است در صورت عدم احراز سهمیه شاهد در رشته تحصیلی مورد تقاضای دانش آموز، مطابق ضوابط، قبولی وی در  آزمون، لغو و بی اثر خواهد شد.

کسب حداقل70 % نمره کل آخرین فرد پذیرفته شده در رشته و مدرسه مورد تقاضای خود، از شروط اصلی پذیرش با سهمیه شاهد است.

توجه داشته باشید که متقاضی استفاده از »سهمیه شاهد« درآزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، باید در نمون برگ ثبت نام آزمون نمونه دولتی my.medu.ir ، اولویت خود را مشخص نماید و به مدارک ارائه شده پس از مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بنابراین حتما در هنگام ثبت نام نهایت دقت را به عمل آورید.

همچنین شرایط مدارس نمونه دولتی برای اعطای سهمیه روستایی به داوطلبانی که حداقل دو سال تحصیلی دوره اول متوسطه را در مدارس روستایی گذرانده باشند، تعلق می گیرد و ملاک تعیین سهمیه روستایی، محل استقرار دبیرستان دوره اول متوسطه است.

سهمیه دوقلوها یا چند قلو های نمونه دولتی هم یکی دیگر از تسهیلات و سهمیه هایی است که برای دانش آموزان متقاضی ثبت نام در این مجموعه مدارس است. بدین ترتیب دانش آموزان هم زاد (دو قلو یا بیشتر، هم جنس یا غیرهم جنس) در صورت شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و پذیرش یکی از آنان، قل های دیگر به شرط به دست آوردن حداقل 80 % نمره کل آزمون آخرین فرد پذیرفته شده مدرسه در رشته مورد تقاضای خود، می توانند مازاد بر ظرفیت تعیین شده ثبت نام نمایند.

انواع سهمیه ثبت نام مدارس نمونه دولتی
سهمیه شاهد مدرسه نمونه دولتی الف) اولویت اول فرزند شهید
ب) اولویت دوم فرزند جانباز 50 % به باال و آزادگان با بیش از 3 سال سابقه اسارت
ج) اولویت سوم فرزند جانباز 25 % تا 49 % و آزادگان با بیش از 6 ماه سابقه اسارت
د) اولویت چهارم فرزند جانباز زیر 25 % و آزادگان با کمتر از 6 ماه سابقه اسارت
سهمیه روستایی مدرسه نمونه دولتی حداقل دو سال تحصیلی دوره اول متوسطه را در مدارس روستایی گذرانده باشند
سهمیه هم زاد (دوقلو یا چند قلو هم جنس یا غیر هم جنس) کسب 80 درصد نمره کل آزمون آخرین فرد پذیرفته شده توسط یکی از قل ها 🙂

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی در مای مدیو

راهنمای گام به گام نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی در مای مدیو  my.medu.ir را در پاسخ به سوال «چگونه در مدارس نمونه دولتی ثبت نام کنیم؟» در این بخش آماده کرده ایم.

گام اول : مراجعه به سایت ثبت نام my.medu.ir از طریق رایانه یا گوشی تلفن همراه و با استفاده از مرورگرهای Firefox یا Google Chrome (بدون فیلترشکن)

گام دوم : ورود به حساب کاربری دانش آموز از طریق کد ملی و شش رقم سریال شناسنامه

گام سوم : انتخاب گزینه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

گام چهارم : واریز وجه ثبت نام (70 هزار تومان) از طریق درگاه اینترنتی و دریافت رمز ورود به سامانه

گام پنجم: آماده سازی تصویر عکس دانش آموز تصویر زمینه سفید در ابعاد 4*3 با فرمت  jpg و با حجم حداکثر300kb

گام ششم: تکمیل فرم اینترنتی تقاضای ثبت نام در آزمون (در صورتی که سهمیه دارید باید آن را در نمونه برگ ثبت نام مدرسه نمونه دولتی درج کنید) و ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری

توجه داشته باشید تنها در صورتی ثبت نام مدارس نمونه دولتی در my.medu.ir با موفقیت همراه بوده است که ار سامانه شماره پرونده یا کد رهگیری را دریافت کرده باشید. در غیر اینصورت ثبت نام شما ناقص بوده است و قادر به شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نخواهید بود!

در صورتی که برای انجام مراحل ثبت نام نیاز به راهنمایی های بیشتر دارید یا خواهان دریافت فرم امتیاز بندی مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم هستید، می توانید روی کمک مشاوران دپارتمان مدارس نمونه دولتی مجموعه مشاور گروپ حساب کنید. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

ثبت نام هنرستان فنی و حرفه ای نمونه دولتی

ثبت نام هنرستان فنی و حرفه ای نمونه دولتی از بین داوطلبان علاقه مند و بر مبنای توافق نامه تنظیم شده با دفتر آموزش های فنی، حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش، با توجه به ظرفیت کلاس ها و رشته های دارای مجوز، صورت می گیرد. بنابراین داوطلبان واجد  باید با توجه به علاقه مندی های خود و با در نظر گرفتن اولویت رشته های موجود در هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی، در هنگام ثبت نام، مطابق با اولویت بندی مدارس نمونه دولتی، هنرستان مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

در صورتی که ظرفیت هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی تکمیل نشود و ظرفیت خالی وجود داشته باشد، ثبت نام از بین داوطلبان که در آزمون نمونه دولتی اعم از دبیرستان یا هنرستان شرکت نموده اند، بر اساس نمره فضلی، ثبت نام و نسبت به تکمیل ظرفیت با مجوز اداره کل بلامانع و امکان پذیر خواهد بود.

مدیران هنرستان ها می توانند نسبت به ثبت نام پذیرفته شدگان براساس ظرفیت هر رشته، اولویت های تعیین شده در نمون برگ هدایت تحصیلی پذیرفته شدگان و همچنین میزان علاقه مندی داوطلبان نسبت به ثبت نام آنان در هر رشته اقدام نموده و با همکاری شورای مدرسه قبل از ثبت نام پذیرفته شدگان، برنامه درسی هر رشته را برای اولیا و دانش آموزان تشریح نمایند.

بودجه بندی آزمون نمونه دولتی نهم بارم بندی و حذفیات نمونه دولتی Moshavergroup.com

منابع آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از چه دروسی در آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ سوال پرسیده می شود؟ در پاسخ به این سوال پر تکرار، منابع آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، تعداد و ضریب سوالات، مدت زمان پاسخگویی را در قالب جدول در تصویر زیر ارائه کرده ایم.

همانطور که در تصویر قابل مشاهده است دروس آموزش قرآن و پیام های آسمان، فارسی، عربی، مطالعات اجتماعی(جغرافیا، تاریخ، مدنی )، زبان انگلیسی، علوم تجربی و ریاضی پایه نهم مواد آزمون مدارس نمونه دولتی خواهند بود.

منابع آزمون نمونه دولتی Moshavergroup.com


  1. سوالات آزمون ورودی نهم به دهم نمونه دولتی ، به صورت چهارگزینه ای و تستی می باشد.
  2. سوالات آزمون، از کتب درسی پایه نهم طراحی می شود.
  3. آزمون نمره منفی دارد.
  4. در صورتیکه داوطلب در هرسوال بیشتر از یک گزینه را علامت زده باشد، یک نمره منفی برای او در نظر گرفته می شود.
ردیف منابع آزمون نمونه دولتی نهم تعداد سوال و بارم بندی امتحان نمونه دولتی نهم
ضرایب دروس نمونه دولتی نهم ریاضی
ضرایب دروس نمونه دولتی نهم تجربی
ضرایب دروس نمونه دولتی نهم انسانی
ضرایب دروس نمونه دولتی نهم علوم و معارف اسلامی
ضرایب دروس نمونه دولتی نهم فنی و حرفه ای
مدت زمان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم
1 آموزش قرآن و پیام های آسمان 15 1 1
1
3
1
 

120 دقیقه

2 فارسی 15 2 2
4
2
2
3 عربی 15 1 1
2
2
1
4 مطالعات اجتماعی (جغرافیا، تاریخ، مدنی) 15 1 1
2
2
1
5 زبان انگلیسی 10 1 1
1
1
1
6 علوم تجربی 15 2 4
1
1
3
7 ریاضی 15 4 2
1
1
3
 جمع کل تعداد سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم
100

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ شامل موارد زیر است:

  • مشخصات فردی
  • تصویر داوطلب
  • مدرسه محل تحصیل
  • رشته تحصیلی مورد تقاضا
  • اولویت انتخاب مدارس نمونه دولتی
  • نشانی دقیق حوزه امتحانی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی، حداقل سه روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون است، و فایل pdf آن از طریق سامانه ثبت نام my.medu.ir برای پرینت در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

 به یاد داشته باشید همراه داشتن این کارت برای حضور در جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی الزامی است. شرکت داوطلبان در جلسه آزمون، بدون ارائه کارت ورود به جلسه ممنوع است. پس حتما کارت خود را دریافت و آن را چاپ نمایید.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم Moshavergroup.com

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون ورودی نهم به دهم مدارس نمونه دولتی ، راس ساعت 8 صبح، روز پنجشنبه، مورخ 1402/04/8 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد. حتما نیم ساعت تا یک ساعت قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، در حوزه امتحانی حضور داشته باشید و در هنگام ورود مدارک شناسایی و کارت ورود به جلسه نمونه دولتی را به همراه داشته باشید.

نتایج نمونه دولتی

نتایج نمونه دولتی حداکثر تا هفته اول مرداد ماه 1402 از طریق سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir اعلام و برای داوطلبانی که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرکت کرده اند کارنامه صادر خواهد شد.

در زمان اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی، فهرست اسامی پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره به تفکیک مدارس (شامل نام و نام خانوادگی ،نام پدر، شماره داوطلبی ،کد ملی ،نام مدرسه متوسطه دوره اول محل تحصیل، نام مدرسه دوره دوم متوسطه هنرستان فنی و حرفه ای نمونه دولتی مورد تقاضا، معدل
کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم ،نمره آزمون و نمره تراز شده کل و سهمیه دانش آموزان) تهیه و توسط اداره آموزش و پرورش برای ارائه به مدیران مدارس نمونه دولتی سراسر کشور تحویل خواهد شد.

همانطور که در بخش های قبلی هم ذکر شد، دانش آموزان هم زاد (دو قلو یا بیشتر، هم جنس یا غیرهم جنس) در صورت شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و پذیرش یکی از آنان، قل های دیگر به شرط به دست آوردن حداقل 80 % نمره کل آزمون آخرین فرد پذیرفته شده مدرسه در رشته مورد تقاضای خود، می توانند مازاد بر ظرفیت تعیین شده ثبت نام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نتایج مدارس نمونه دولتی یا کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم کلیک نمایید.


این مقاله مشاور گروپ را به توضیح نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی و همچنین شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه مای مدیو پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد که به راحتی برای ثبت نام اینترنتی در سامانه my medu ir اقدام نمایید.

اگر سوالی در این رابطه ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان مدارس نمونه دولتی مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم اواسط فروردین 1402 آغاز می گردد. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام به متن مقاله مراجعه فرمایید.

✔️سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی چیست؟

✔️پیش از این ثبت نام مدارس نمونه دولتی در سامانه اداره آموزش و پرورش هر استان و به صورت جداگانه انجام می شد اما حالا کلیه داوطلبان باید برای ثبت نام به پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه نمایند.

✔️معدل پایه نهم برای قبولی در آزمون نمونه دولتی چقدر است؟

✔️کسب حداقل معدل کل 17 دروس امتحانی نیمسال دوم تحصیلی پایه نهم از شروط اصلی ثبت نام مدرسه نمونه دولتی می باشد.

5/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۳ در my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی