ثبت نام مدارس معصومیه

ثبت نام مدارس معصومیه

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس معصومیه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله در خصوص ثبت نام مدارس معصومیه و جزئیات پیرامون آن صحبت می کنیم در صورتی که متقاضی ثبت نام در این مدارس هستید، این مقاله می تواند مسیر روشن تری را برای انتخاب، پیش پایتان قرار دهد.

گروهی از مدارس غیر انتفاعی، با توجه به فضای آموزشی و تربیتی مدرسه که با آموزش های اسلامی عجین شده است، برای تحصیل فرزندان خانواده های متدین بسیار مناسب اند. مدارس معصومیه، مدارسی با فضای مذهبی و سطح آموزشی خوب اند که برای تحصیل به دانش اموزان این خانواده ها توصیه میشوند.

معرفی مدارس معصومیه

مدارس معصومیه در گروه مدارس غیر انتفاعی دخترانه قرار می گیرند. و در مقاطع ابتدایی متوسطه اول و متوسطه دوم پذیرش دانش آموز انجام می دهند. در این مدارس آموزش ها و فضای تربیتی دانش آموزان، رویکردی اسلامی و مذهبی دارد. از این رو این مدارس برای ثبت نام دانش آموزان خانواده های متدین توصیه می شوند.

در برنامه های فوق العاده این مدارس کلاس هایی با مضمون مذهبی مانند : شیطان شناسی، احکام، نبوت، عقاید، انسان شناسی، اخلاق و… تدریس می شود. اعتقاد به حجاب برتر و رعایت آن از ازامات این مدارس است.

در این مدارس فقط دانش آموزان دختر ثبت نام می شوند و دانش آموزان پسر امکان ثبت نام نخواهند داشت.

سایت ثبت نام مدارس معصومیه

سایت  ثبت نام مدارس معصومیه برای ارائه خدمات آموزشی بر بستر الکترونیکی راه اندارزی شده است. هر مقطع مدرسه معصومیه دارای سایت مخصوص به خود است که در زمان مقرر پیش ثبت نام در آن انجام می گیرد. مدارس معصومیه برای هر مقطع تحصیلی سایتی جداگانه برای انجام امور آموزشی دارند که سایت های مدارس معصومیه به شرح زیر هستند:

💡 در صورت بروز هرگونه سوال در خصوص سایت ثبت نام مدارس معصومیه، با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان مشاور گروپ آماده پاسخ گویی به شما هستند.

شرایط ثبت نام مدارس معصومیه

شرایط پذیرش در مدارس معصومیه دارای الزامات ویژه ای است . برای ثبت نام در مدرسه های معصومیه علاوه بر داشتن شرایط عمومی ثبت نام، باید شرایط اختصاصی تعیین شده از سوی مدرسه را نیز داشته باشید. به طور مثال:

  • اعتقاد به حجاب برتر ( چادر)
  • اعتقاد اعضای خانواده به ارزش های دینی
  • قبولی در آزمون ورودی
  • قبولی در مصاحبه حضوری

💡 برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ثبت نام مدارس معصومیه، می توانید با کارشناسان مشاور گروپ تماس بگیرید.

راهنمای تصویری پیش ثبت نام مدارس معصومیه

  • ابتدا وارد سایت مدرسه معصومیه در مقطع مورد نظر خود شوید.

ثبت نام مدارس معصومیه

  • مثلا ما وارد دوره دوم متوسطه شدیم. حالا گزینه پیش ثبت نام را در منوی سایت پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

راهنمای تصویری پیش ثبت نام مدارس معصومیه


  • پس از کلیک کردن روی گزینه پیش ثبت نام، وارد صفحه جدیدی می شوید که در آن فرم پیش ثبت نام برای شما نمایش داده می شود. در این فرم اطلاعاتی مانند اطلاعات شناسایی دانش آموز، پدر، مادر، شغل پدر و مادر دانش آموز، آدرس محل سکونت دانش آموز و … از شما خواسته می شود.

فرم پیش ثبت نام مدارس معصومیه

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده روی گزینه ارسال اطلاعات در پایین صفحه کلیک کنید، به این ترتیب پیش ثبت نام شما کامل شده است.

🟢 توجه داشته باشید که انجام پیش ثبت نام به منزله ثبت نام قطعی شما نیست و برای ثبت نام نهایی باید در آزمون ورودی و مصاحبه امتیاز لازم را کسب کنید.

شهریه ثبت نام مدارس معصومیه

از آنجایی که مدارس معصومیه غیر انتفاعی هستند، شهریه لازم برای ثبت نام و تحصیل د راین مدارس مطابق شهریه مدارس غیر انتفاعی خواهد بود. شما برای استعلام شهریه مدارس معصومیه می توانید به سامانه مشارکتها مراجعه کرده و با وارد کردن مشخصات مدرسه معصومیه مورد نظر، میزان شهریه دریافتی را مشاهده کنید. راهنمای استعلام شهریه مدارس

سامانه مشارکت ها برای خدمات رسانی به دانَ اموزان و کارکنان مدارس  غیر انتفاعی راه اندازی شده است و خدمات مختلفی نظیر، اعلام اخبار مربوط به مدارس غیر انتفاعی، استعلام شهریه و … را انجام می دهد.

💡 شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدرسه معصومیه مورد نظر خود و همچنین میزان شهریه برای ثبت مدارس معصومیه، با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام مدارس معصومیه

زمان ثبت نام مدارس معصومیه هنوز به صورت دقیق اعلام نشده است. انتظار می رود که انجام مراحل ثبت نام این مدارس از اوایل خرداد ماه آغاز شده و تا اواسط مرداد ماه ادامه یابد. در صورت ابلاغ هر گونه خبری مبنی بر تاریخ دقیق انجام ثبت نام، مقاله به روز رسانی خواهد شد.

بدیهی است که پس از مهلت اعلام شده برای ثبت نام، امکان نام نویس در مدارس معصومیه را نخواهید داشت. بنابراین لازم است در صورتی که متقاضی ثبت نام در این مدارس هستید، از زمان دقیق ثبت نام مدارس معصومیه اطلاع داشته باشید.

💡برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان ثبت نام مدارس معصومیه می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و از مشاوره تلفنی رایگان کارشناشان مشاور گروپ در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله تلاش کردیم مشارا با مدارس معصومیه و شیوه ثبت نام در آنها آشنا کنیم. امید واریم مطالب اشاره شده در مقاله برای شما مفید بوده باشد.


🔻 در ادامه مطالعه کنید:


سوالات متداول ثبت نام مدارس معصومیه

شرایط ثبت نام در مدارس معصومیه چیست؟

برای اطلاع از شرایط ثبت نام می توانید مقاله را مطالعه بفرمایید.

هزینه تحصیل در مدارس معصومیه چقدر است؟

میزان شهریه این مدرسه ها مطابق نرخ مصوب شهریه مدارس غیردولتی است. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه بفرمایید

مهلت ثبت نام در مدارس معصومیه تا چه زمانی است؟

زمان دقیقی برای ثبت نام مدرسه های معصومیه اعلام نشده است. برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس معصومیه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی