ثبت نام مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ثبت نام مدارس انرژی اتمی aehighschool.com مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ موضوع اصلی این مقاله است. اگر شما هم جزو واجدین شرایط ثبت نام انرژی اتمی هستید و قصد شرکت در آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی تهران، مشهد، قزوین، اصفهان، بناب و … را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا از زمان و نحوه پیش ثبت نام در  سایت مدرسه انرژی اتمی مطلع گردید.

ثبت نام مدارس انرژی اتمی

ثبت نام مدارس انرژی اتمی شرایط خاصی دارد زیرا این مجموعه از نهاد های خاص وابسته به یکی از سازمان های مهم کشور یعنی سازمان انرژی اتمی کشور بوده و در سال 1369 تاسیس گردیده است.

این دبیرستان خاص با هدف تربیت دانش آموزانی ویژه در شرایط تحصیلی مناسب و خاص که در کمتر مدارسی به چشم می خورد شروع به کار کرد. لیست بلندبالای قبولی های کنکور دبیرستان انرژی اتمی موجب می شود که هر سال خانواده های زیادی در تلاش باشند تا فرزندانشان را برای ورود به مدارس انرژی اتمی آماده سازند.

با برگزاری آزمون های ورودی، دانش آموزان مورد نظرش  را که از لحاظ سطح توامندی باید ویژه  و خوب باشند گزینش کرده و از فیلترهایی رد می کند.  در این دبیرستان ها با هدف دستیابی به ‏درجات علمی تلاش می شود با نهادینه كردن اصول اخلاقی و پایبندی به آرمان های کشور در دانش آموزان تلاش می شود پتانسیل بالای علمی که به پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران منجر می شود به وجود بیاید.

سیاست گذاران این دبیرستان با فراهم کردن امکاناتی از قبیل کتابخانه، آزمایشگاه، لابراتوار زبان، سایت و سالن های تفریحی توانسته است نیازهای علمی و فرهنگی و ورزشی بسیاری از دانش آموزان خود را برآورده نمودند و این دبیرستان را یکی از نقاط قوت پایه ی علمی کشور در سطح قبل از دانشگاه قرار دارند.


ثبت نام مدارس انرژی اتمی

اهداف مدارس انرژی اتمی

  1. كسب جایگاه اول علمی در  عرصه داخلی و حضور برتر در المپیادهای كشوری.
  2. نمایشگاهی دائم جهت بازدید مدیران توسعه جو از سراسر كشور.
  3. سرمنشاء نوآوری‌های علمی و فرهنگی در سطح جهانی و کشوری  در مقطع متوسطه.
  4. گردآوری برترین کادر آموزشی و دانش‌آموزان شهر تهران در راستای یک هدف
  5. توجه بیشتر به یادگیری بجای یاددهی با روش‌هایی مانند «معلم پژوهنده» و «سازمان یادگیرنده»‏.
  6. هم راستا سازی اهداف آموزشی و فرهنگی در قلب و ذهن دانش‌آموزان با استفاده از هم افق‌سازی نگاه ‏دبیران، مربیان و مدیران. ‏

ماموریت مدارس انرژی اتمی

‏1ـ ایجاد الگوی مناسب برای تغییر نگرش مدیریت در آموزش بخش متوسطه. ‏
‏2ـ تربیت دانشمندان و پژوهشگران آینده‌ی ایران اسلامی با سمت دهی انگیزه‌ها و آموزش‌های عمیق علوم پایه.
‏3ـ تعیین نگرش دینی و عرق ملی در بین دانش‌آموزان فرهیخته.

شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی

اصلی ترین شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی کسب معدل بالای 19 دانش آموزانی است که قصد حضور و ثبت نام در مدرسه انرژی اتمی را دارند. کلیه متقاضیان پایه یازدهم که موفق به کسب معدل بالاتر از 19 شده اند، می توانند برای آزمون ورودی رشته های ریاضی فیزیک، انسانی و علوم تجربی اقدام کنند. لازم به ذکر است که آزمون ورودی این دوره برای داوطلبان رشته ریاضی، انسانی و تجربی از دورس پایه دهم می باشد.

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی پایه دوازدهم نیز باید دارای معدل بالاتر از 19 باشند و آزمون آن ها نیز از تمامی دروس پایه یازدهم می باشد.

در صورتی که درباره ثبت نام مدارس انرژی اتمی سوال و یا ابهامی دارید می توانید از مشاوران خودتان در مشاور گروپ صحیح ترین و بروز ترین راهنمایی ها را دریافت نمایید. ما تا آخر مسیر همراه شماییم.

هر روز هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)

نحوه ثبت نام مدارس انرژی اتمی

نحوه ثبت نام مدارس انرژی اتمی به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان می بایست در زمان مقرر که در ادامه اعلام می گردد، با مراجعه به سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

  • دانش آموزان پسر  و دانش آموزان دختر برای ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی باید به نشانی اینترنتی aehighschool.com مراجعه نمایند.
  • شعبه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای اطلاع از نزدیکترین شعبه به محل زندگی خود آدرس مدارس انرژی اتمی را بخوانید.
  • فرم پیش ثبت نام را تکمیل کرده و اطلاعات خود را به صورت دقیق وارد کنید.
  • عکس دانش آموز را در قسمت مشخص شده بارگذاری کنید.
  • هزینه ثبت نام را پرداخت کنید.
  • رسید پرداخت هزینه ثبت نام را دریافت کنید.

سپس با انجام مراحل ثبت نام اینترنتی توسط دانش آموزان یا والدین آن ها، با افراد واجد شرایط تماس گرفته شده و از خانواده های محترم دانش آموزان متقاضی برای حضور در جلسه توجیهی آشنایی با امکانات و اهداف دبیرستان انرژی اتمی دعوت به عمل خواهد آمد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شیوه برگزاری جلسات توجیهی با اولیا دبیرستان انرژی اتمی کلیک نمایید.

توجه داشته باشید که گزینش تنها از بین دانش آموزانی انجام می شود که روند پیش ثبت نام در سایت را به صورت کامل انجام دهند.

راهنمای تصویری ثبت نام مدارس انرژی اتمی

سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com مشاور گروپ Moshavergroup.com

  • در این صفحه مطابق تصویر روی گزینه شروع پیش ثبت نام بزنید.

مراحل ثبت نام مدارس انرژی اتمی aehighschool.com مشاور گروپ Moshavergroup.com


  • حالا شعبه موردنظر که قصد تحصیل در آن را دارید انتخاب نموده تا اطلاعات مدرسه و مقطع و نوع آن به شما نمایش داده شود، در صورت صحت اطلاعات درخواستی، روی گزینه ورود کلیک نمایید.

انتخاب شعبه در سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com مشاور گروپ Moshavergroup.com

  • در این بخش متناسب با پایه تحصیلی شما باید اطلاعات پیش ثبت نام شامل پایه ای که قصد ادامه تحصیل در آن را دارید، رشته تحصیلی و معدل سال قبل خود را وارد نمایید و گزینه سبز رنگ ثبت اطلاعات را انتخاب کنید.

  • فرم پیش ثبت نام را تکمیل کرده و اطلاعات خود را به صورت دقیق وارد کنید. همچنین عکس دانش آموز را در قسمت مشخص شده بارگذاری کنید و بعد از تکمیل اطلاعات فردی روی گزینه ثبت اطلاعات بزنید.

فرم ثبت نام مدارس انرژی اتمی aehighschool.com مشاور گروپ Moshavergroup.com


  •  در این صفحه جدید، اطلاعاتی که ثبت کرده بودید برای شما به نمایش در می آید. توجه داشته باشید که حتما پیش از انتخاب درگاه بانکی و فشردن دکمه ثبت نهایی، یک بار اطلاعات ورودی خود را بررسی نمایید.

تایید اطلاعات ثبت نام مدارس انرژی اتمی aehighschool.com مشاور گروپ Moshavergroup.com


  • هزینه ثبت نام به مبلغ 700/000 ریال معادل 70 هزار تومان را با استفاده از کارت دارای رمز دوم پویا پرداخت کنید. این مبلغ به عنوان وجه ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی از دانش آموزان دریافت می گردد.

پرداخت هزینه ثبت نام مدارس انرژی اتمی aehighschool.com مشاور گروپ Moshavergroup.com


  • رسید پرداخت هزینه ثبت نام را دریافت کنید.

آزمون مرحله اول مدارس انرژی اتمی

در این بخش لیست منابع آزمون مرحله اول مدارس انرژی اتمی را با هم بررسی می کنیم تا حتی پیش از ثبت نام مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به مطالعه آن ها بپردازید و خود را برای موفقیت در آزمون ورودی آن آماده سازید.

منابع آزمون مدارس انرژی اتمی
تجربی
  • ریاضی
  • فیزیک
  • شیمی
  • زیست
  • فارسی
  • عربی
  • دین و زندگی
  • زبان انگلیسی
ریاضی
  • فارسی
  • عربی
  • دین و زندگی
  • زبان انگلیسی
  • هندسه
  • فیزیک
  • شیمی
انسانی
  • ادبیات
  • عربی
  • قرآن
  • تاریخ
  • کتاب های گلستان و بوستان سعدی (تصحیح غلامحسین یوسفی)
  • غم نامه رستم و سهراب و رزم نامه رستم و اسفندیار (نشر قطره
  • سوره فتح به همراه ترجمه (ممکن است این سوره تفاوت داشته باشد اما همیشه یک سوره به همراه ترجمه آن از مواد آزمون است)
  • جزوه علوم اجتماعی (که در سایت مدرسه انرژی اتمی بارگذاری خواهد شد)
  • ریاضی پایه نهم

سوالات آزمون ورودی انرژی اتمی رشته ریاضی فیزیک از دروس ریاضی و فیزیک مرتبط با دوره اول متوسطه، فارسی، عربی، دین و زندگی، زبان انگلیسی، هندسه، فیزیک و شیمی طرح می گردد. دانش آموزان رشته علوم تجربی باید به سوالات دروس ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست مرتبط با دوره اول متوسطه به همراه فارسی، عربی، دین و زندگی، زبان انگلیسی پاسخ دهند.

سوالات آزمون ورودی انرژی اتمی رشته علوم انسانی بر مبنای کتاب های ادبیات، عربی، قرآن، مطالعات اجتماعی و تاریخ دوره متوسطه اول طرح خواهد شد. سایر منابع آزمون نهم به دهم رشته انسانی کتاب های گلستان و بوستان سعدی (تصحیح غلامحسین یوسفی) – غم نامه رستم و سهراب و رزم نامه رستم و اسفندیار (نشر قطره) – سوره فتح به همراه ترجمه (ممکن است این سوره تفاوت داشته باشد اما همیشه یک سوره به همراه ترجمه آن از مواد آزمون است) – جزوه علوم اجتماعی (که در سایت مدرسه انرژی اتمی بارگذاری خواهد شد) و همچنین ریاضی پایه نهم می باشد.

داوطلبان جهت تهیه کتاب های آزمون ورودی دوره دوم متوسطه می توانند از طریق روابط عمومی دبیرستان اقدام نمایند.

اگر درباره ثبت نام مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ و شرکت در آزمون ورودی نیاز به راهنمایی بیشتر دارید ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

چنانچه به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

آزمون مرحله دوم مدارس انرژی اتمی

آزمون مرحله دوم برای پذیرفته شدگان مرحله اول در رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی بصورت تشریحی از دروس مرحله اول برگزار خواهد شد. ضمناً آزمون مرحله دوم برای پذیرفته شدگان مرحله اول رشته علوم انسانی بصورت مصاحبه علمی خواهد بود.

زمان ثبت نام آزمون مدارس انرژی اتمی

زمان ثبت نام  آزمون مدارس انرژی اتمی برای دوره اول و دوم متوسطه از روز شنبه 1401/12/6 در سایت دبیرستان انرژی اتمی آغاز می شود.

زمان ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول طبق آخرین اطلاعیه اعلامی در سایت دبیرستان انرژی اتمی آمده است که دانش آموزان پایه هفتم (دوره اول متوسطه) می توانند از 6 اسفند ماه سال جاری لغایت اردیبهشت ماه سال آینده ، با داشتن اسکن مدارک لازم ، ثبت نام اینترنتی خود را از سایت aeone.ir انجام دهند .

زمان ثبت نام آزمون مدارس انرژی اتمی Moshavergroup.com

امکان پیش ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی ایران برای کلیه داوطلبان پایه نهم دوره متوسطه اول، از طریق وب سایت www.aehighschool.com از 6 اسفند ماه 1401 تا اردیبهشت ماه 1402 وجود دارد. البته توجه داشته باشید که با توجه به ظرفیت محدود این مدارس، در صورتیکه ظرفیت تکمیل شده باشد دیگر امکان ثبت نام مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۲ وجود نخواهد داشت.

بنابراین اگر قصد شرکت در آزمون ورودی را دارید هرچه سریعتر اقدام کنید و با مطالعه سوالات آزمون ورودی انرژی اتمی یک گام خود را به موفقیت نزدیکتر نمایید. لطفا برای دانلود سوالات آزمون مدارس انرژی اتمی کلیک کنیید.

زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی 1402 – 1403
آغاز : اسفند ماه 1401 پایان : اردیبهشت ماه 1402

زمان ثبت نام دوره دوم متوسطه دبیرستان انرژی اتمی

دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم (دوره متوسطه دوم) که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون دبیرستان انرژی اتمی رشته های ریاضی ، تجربی و علوم انسانی را دارند می بایست از اوایل اسفند ماه 1401 در سایت دبیرستان به نشانی www.aehighschool.com اقدام به ثبت نام الکترونیکی خود نمایند .

اما ثبت نام مدارس انرژی اتمی در کدام شهر ها کدام پایه ها انجام می پذیرد؟

شعب مدارس انرژی اتمی

لیست شعب مدارس انرژی اتمی به همراه رشته ها و مقاطعی که در آن ها دانش آموز می پذیرند در ادامه خدمت شما عزیزان ارائه می گردد.

ثبت نام مدارس انرژی اتمی تهران

  • دوره دوم متوسطه پسران

پایه تحصیلی دهم در رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی

پایه تحصیلی یازدهم در رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی

پایه تحصیلی دوازدهم در رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی،علوم انسانی

  • دوره اول متوسطه پسران

پایه تحصیلی هفتم

  • دوره دوم متوسطه دختران

پایه تحصیلی دهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

پایه تحصیلی یازدهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

پایه تحصیلی دوازدهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

  • دوره اول متوسطه دختران

—————————————————————–

ثبت نام مدارس انرژی اتمی مشهد

  • دوره دوم متوسطه پسران

پایه تحصیلی دهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

پایه تحصیلی یازدهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

پایه تحصیلی دوازدهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

  • دوره اول متوسطه پسران

پایه تحصیلی هفتم
————————————————————————————–
ثبت نام مدارس انرژی اتمی قزوین

  • دوره دوم متوسطه پسران

پایه تحصیلی دهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

پایه تحصیلی یازدهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

پایه تحصیلی دوازدهم رشته های ریاضی فیزیک،علوم تجربی

شعبه مدرسه انرژی اتمی ثبت نام مدارس انرژی اتمی Moshavergroup.com

زمان برگزاری آزمون مدارس انرژی اتمی

زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی از سامانه aehighschool.com به دانش آموزان اعلام خواهد شد. اما بر حسب تجربه برگزاری آزمون سال های گذشته آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی برای پایه دهم رشته علوم انسانی و آزمون پایه دهم رشته های ریاضی و علوم تجربی در خرداد ماه برگزار می گردد. متقاضیان شرکت در آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی در پایه یازدهم و دوازدهم نیز معمولا در اردیبهشت ماه در محل آزمون حضور پیدا خواهند کرد.

استعدادسنجی دوره دوم متوسطه در دو مرحله برگزار می شود. مرحله اول به صورت تستی و مرحله دوم به صورت تشریحی برگزار می گردد.

منابع سوالات آزمون ورودی متوسطه دوره دوم برای متقاضیان ثبت نام مدارس انرژی اتمی و ورود به رشته ریاضی فیزیک، تسلط به ریاضیات دوره اول متوسطه به خصوص کتاب ریاضی نهم، سوالات هوش و خلاقیت، علوم دوره اول متوسطه به خصوص کتاب علوم نهم(قسمت های فیزیک و شیمی) است.

برای متقاضیان ورود به رشته علوم تجربی کتاب تسلط به ریاضیات دوره اول متوسطه به خصوص کتاب ریاضی نهم، سوالات هوش و خلاقیت، علوم دوره اول به خصوص کتاب علوم پایه نهم(کل کتاب) است. 

آزمون ورودی ثبت نام مدارس انرژی اتمی مرحله اول در روز جمعه 26 خرداد 1402 برگزار می شود و پذیرفته شدگان مرحله اول در روز پنجشنبه 1 تیر در مرحله دوم شرکت خواهند کرد.

دانش آموزان علاقه مند به المپیاد که در سال نهم مباحث المپیاد را آموزش دیده اند می توانند در آزمون ورودی باشگاه المپیاد مدارس انرژی اتمی (متولی آموزش المپیادهای علمی در مدارس انرژی اتمی) شرکت نمایند. اطلاع رسانی بیشتر در مورد مباحث آزمون و نحوه گزینش باشگاه المپیاد در سایت www.aeschools.com انجام می‌شود.

زمان برگزاری آزمون ورودی ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه نیز در دو مرحله برگزار خواهد شد. مرحله اول شامل سوالات تستی و سوالات مرحله دوم تشریحی است. مبحث سوالات ریاضی، هوش و خلاقیت است. استعداد سنجی مرحله اول در روز جمعه 15 اردیبهشت1402 و مرحله دوم برای پذیرفته شدگان مرحله اول  در روز جمعه 22 اردیبهشت 1402 برگزار خواهد شد.

برای متقاضیان ورود به دبستان نیز جلساتی با حضور اولیای دانش آموز برگزار می شود که زمان جلسه بعد از پیش ثبت نام به اطلاع ایشان خواهد رسید.

در صورت تغییر زمان برگزاری و اطلاع از زمان دقیق این مقاله به روز رسانی می گردد.


ما در این مقاله مشاور گروپ به ثبت نام مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پرداختیم و از شرایط، زمان و نحوه پیش ثبت نام در سایت مدرسه اتمی مطلع شدیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

با توجه به اینکه قبولی های کنکور دبیرستان انرژی اتمی عدد قابل توجهی را به خود اختصاص داده است، مدرسه انرژی اتمی یکی از مدارس خاص است که برای ورود به آن باید نمره قبولی در آزمون ورودی را کسب نمایید.

برای پیدا کردن نمونه سوالات آزمون ورودی انرژی اتمی پایه دهم، یا نمونه سوالات دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب کنید. زیرا برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را بیابید ولی ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول ثبت نام مدارس انرژی اتمی

✔️زمان ثبت نام مدرسه انرژی اتمی 1402 – 1403 کی است؟

✔️زمان پیش ثبت نام مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از اسفند ماه تا اردیبهشت ماه صورت می پذیرد. شما باید برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی به وبسایت aehighschool.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید همین حالا با شماره 9099071613 تماس گرفته و این کار را به مشاوران مجموعه مشاور گروپ بسپارید.

✔️شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی چیست؟

✔️حداقل معدل لازم برای قبولی در دبیرستان انرژی اتمی 19 می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله رجوع کنید.

✔️زمان برگزاری آزمون مدارس انرژی اتمی چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️جهت اطلاع از تاریخ برگزاری آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی و همچنین دریافت منابع مطالعات آزمون به متن مقاله مراجعه فرمایید.

4.8/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی