ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران

ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

عتبات عالیات ایثارگران از جمله خدماتی است که از طریق بنیاد شهید برای خانواده های ایثارگران و جانبازان، در نظر گرفته شده است. هر ساله سفر های مختلفی به مکان های زیارتی داخل یا خارج از کشور، توسط بنیاد شهید برای این خانواده ها در نظر گرفته می شود. متقاضیان شرکت در این سفر ها که ار خانواده های ایثارگران هستند،‌ می توانند برای ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران،‌ اقدام کنند.

در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته ایم. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران تا پایان مقاله با ما همراه باشید. مشاور گروپ،‌ مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران 1402

قاضی‌ زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام خانواده‌ های معظم شهدا و ایثارگران به سفر‌های زیارتی عتبات، مشهد مقدس و قم خبر داد و گفت: ۱۰ هزار نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه به مشهد مقدس اعزام شدند و مقرر شده است که ۳۰ هزار نفر از این خانواده‌ ها به عتبات عالیات و ۶۰۰ هزار نفر نیز به اردو‌ های درون استانی یک‌ روزه اعزام شوند.

افراد برای ثبت‌ نام عتبات عالیات ایثارگران 1402، می‌ توانند به بنیاد شهرستان یا بنیاد محل سکونت و همچنین جهت پیش‌ ثبت‌ نام به سایت شرکت شاهدان کوثر مراجعه کنند. در ادامه به معرفتی سامانه ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران ۱۴۰۲، می پردازیم.

در صورت بروز هرگونه سوالی در خصوص ثبت نام عتبات عالیات،‌ با ما در مرکز مشاور گروپ،‌ تماس بگیرید.

سایت ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران

متقاضیان می توانند جهت انجام پیش ثبت نام به سایت ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران مراجعه نمایند. سایت شرکت شاهدان کوثر shahedankosar.com به منظور انجام فرآیند پیش ثبت نام برای ایثارگران داوطلب،‌ در دسترس قرار دارد.

با ورود به صفحه اصلی این سامانه،‌ در منوی اصلی آن می توانید ثبت نام عتبات ایثار گران را مشاهده کرده و فایل راهنمای سفر عتبات را مطالعه کنید. همچنین می توانید از سایر امکانات سامانه  رزرو هتل و… استفاده نمایید.

سامانه شرکت شاهدان کوثر shahedankosar.com مربوط به مجموعه هتل های کوثر می باشد. گروه هتل های کوثر از سازمان های اقتصادی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است. هفت هتل زیبا و مجلل در شهرهای مختلف ایران را با به روز ترین استانداردهای هتلداری و به کارگیری پرسنلی مجرب و کارآزموده اداره می نماید.

بیشتر بخوانید: نحوه جذب ایثارگران شرکتی در آموزش و پرورش

هزینه ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران

هزینه ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران با توجه به تسهیلاتی که به زائران تعلق می گیرد،‌ به شرح زیر می باشد.

  • مبلغ یک میلیون تومان از هزینه‌ های سفر بر اساس موافقت ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران به کلیه زائرین جامعه هدف به عنوان کمک هزینه سفر توسط سازمان مجتمع‌ های فرهنگی و سیاحتی کوثر به نمایندگی از بنیاد شهید پرداخت خواهد گردید.
  • سقف تسهیلات برای زائران درسفر هوایی برای هر نفر هشت میلیون تومان است.
  • سقف تسهیلات برای زائران در سفر زمینی برای هر نفر چهارمیلیون تومان است.
 

این تسهیلات با کارمزد ۴% و در ۲۴ قسط توسط بانک دی و با معرفی آژانس شاهدان کوثر به حساب زائران منظور و سپس به حساب شرکت شاهدان کوثر کارسازی و منتقل خواهد شد. الباقی مبلغ هزینه سفر، به ‌صورت علی الحساب باید توسط زائر در هنگام ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران ۱۴۰۲ پرداخت گردد.

همچنین پرداخت هزینه عوارض خروج از کشور (۴۵ هزار تومان هوایی؛ ۱۵ هزار تومان زمینی) از طریق سامانه مربوطه sadadpsp.ir بر عهده زائران محترم می‌ باشد.
 نکته : ارائه گواهی کسر از حقوق زائر اصلی، برای دریافت تسهیلات خود و همراهان به نام بانک دی شعبه طالقانی الزامی می‌ باشد.
 
تسهیلات عتبات عالیات ایثارگران
کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به تمامی ابهامات شما در زمینه ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران،‌هستند، کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیریید.
در ادامه مطالعه کنید:
 
سوالات متداول ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران ۱۴۰۲

❓هزینه ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران،‌ چه قدر است؟

✔️میران هزینه ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران،‌ را در مقاله ذکر کرده ایم.

❓سایت ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران، کدام است؟

✔️متقاضیان می توانند جهت انجام پیش ثبت نام به سایت ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران مراجعه نمایند. سایت شرکت شاهدان کوثر shahedankosar.com به منظور انجام فرآیند پیش ثبت نام برای ایثارگران داوطلب،‌ در دسترس قرار دارد.

❓نحوه ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران،‌ به چه صورت است؟

✔️افراد برای ثبت‌ نام عتبات عالیات ایثارگران، می‌ توانند به بنیاد شهرستان یا بنیاد محل سکونت و همچنین جهت پیش‌ ثبت‌ نام به سایت شرکت شاهدان کوثر مراجعه کنند.

4/5 - (10 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام عتبات عالیات ایثارگران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. نگار

    سلام
    لطفا بفرمایید هزینه سفر به عتبات برای هر نفر چقدر است ؟ ویک ایثارگر چند نفر را می تواند همراه ببرد؟
    من الله توفیق

    پاسخ
  2. علی ابرصفری

    باسلام خدمت شماسروران گرامی آیابه ایثارگران مگرنبایدهرماه به کارت ایثارگران پول واریزشوددوم من یک پسری دارم بیکارهست من بایدبه کجامراجعه کنم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی