سرباز ماهر

طرح سرباز ماهر - ثبت نام طرح مهارت آموزی سربازان smaher.ir

جهت مشاوره در زمینه سرباز ماهر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله سعی دارد به‌صورت اجمالی به معرفی ثبت نام طرح مهارت آموزی سربازان بپردازد. تلاش خواهیم کرد تا اطلاعاتی در باب شرایط ثبت‌نام، ثبت نام طرح مهارت آموزی سربازان و سایر نکات تکمیلی ثبت نام سرباز ماهر را به سمع و نظر شما برسانیم. با ما همراه باشید.

ثبت نام سرباز ماهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

بر اساس تصمیمات اخذ شده در خصوص رویکرد جدید خدمت سربازی با عنوان سرباز ماهر که در آن در نظر است کارکنان وظیفه در طول خدمت با گذراندن آموزش مهارت آموزی حداقل یک مهارت فنی را فراگرفته تا زمینه‌ی اشتغال آن‌ها پس از پایان خدمت هموارتر شود، آغاز شده است.

براساس این گزارش، در سال جاری با تشکیل قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در ستاد کل نیروهای مسلح، برنامه‌ ریزی‌های لازم برای تحقق این امر مهم صورت گرفته است.

همچنین در اجرای  طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه مقرر شد برای کارکنان وظیفه‌ای که قبل از اعزام به خدمت وظیفه دارای یک تخصص فنی خاص بوده‌اند و یا در مدت خدمت سربازی با بکارگیری تخصصی در نیروهای مسلح عملاً مهارت لازم را در فعالیت مربوطه کسب کرده‌اند و در عین حال فاقد گواهی‌نامه تخصصی می‌باشند، گواهی‌نامه رسمی صادر شود.

معرفی سایت و سامانه سرباز ماهر

هدف اصلی سایت سرباز ماهر و سامانه سرباز ماهر، مکانیزه کردن طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه است که شامل سه سطح قبل از خدمت، حین خدمت و پس از خدمت می باشد. در این طرح با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی کشور، در نظر است با انجام مشاوره شغلی و ارائه دوره های مهارتی متناسب با توجه به منطقه جغرافیایی آنها، توانمندی جوانان ذکور کشور در قبل از خدمت سربازی افزایش یابد. در حین خدمت سربازی، قابلیت های جوانان توسعه یافته و آمادگی لازم برای ورود به بازار کار آنها ایجاد شود و پس از خدمت، تسهیل گری لازم و زمینه سازی برای کارآفرینی و اشتغال این عزیزان ایجاد شود. سایت سرباز ماهر با پیوند دادن متقاضیان، موسسات آموزشی(خصوصی و دولتی) و مراکز ارزیابی مهارتی، زمینه بهره گیری آموزش مهارتی متناسب با نیاز بازار را برای جوانان فراهم نموده است و افراد می توانند با مراجعه به این سامانه و تکمیل مراحل ثبت نام، مدارک و گواهینامه های معتبر (اخذ شده از طریق سایت سرباز ماهر و یا دوره های گذرانده از قبل) را ارائه نمایند تا پس از ارزیابی و صحه گذاری توسط مراجع ذیربط، از امتیازات و مشوق های بدو ورود به خدمت بهره مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت نام طرح سرباز ماهر با کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب فقط از طریق تلفن های ثابت

تماس از سراسر کشور 9099071613


ثبت نام مهارت آموزی سربازان

برای ثبت نام سرباز ماهر پس از ورود به سامانه سرباز ماهر و طی کردن 4 مرحله ای که در ادامه به صورت کامل توضیح داده خواهد شد، ثبت نام انجام پذیرفته است.

  • مرحله اول: ثبت نام اولیه

جهت استفاده از خدمات سایت سرباز ماهر می بایست با وارد نمودن شماره تلفن همراه به عنوان نام کاربری و انتخاب رمز ورود در سامانه طرح مهارت آموزی سربازان ثبت نام نمایید. کلیک بر روی دکمه ثبت نام ورود شماره تلفن همراه (تحت عنوان نام کاربری) و رمز عبور ورود کد امنیتی قرائت شده برای متقاضی و کلیک بر روی دکمه ورود به سامانه

  • مرحله دوم: تکمیل ثبت نام 
با استفاده از فرم مربوط به این بخش، کاربر می تواند اطلاعات فردی خود را که شامل فیلد های کد ملی، تاریخ تولد، نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، محل صدور، محل تولد، نام پدر، زبان مادری، وضعیت تاهل، قد، وزن، گروه خونی، رنگ چشم، رنگ مو، دین، مذهب، تلفن همراه، سابقه عضویت بسیج، و تصویر پرسنلی می باشد را ثبت/ویرایش کند.
همچنین با پر کردن اطلاعات: استان، شهرستان، بخش، شهر/روستا، کد پستی، نشانی محل سکونت و انتخاب محل جغرافیائی بر روی نقشه، می توان نشانی جدیدی در سامانه ثبت نماید.
 و امکان ثبت و مشاهده سوابق تحصیلی متقاضی وجود دارد. برای ثبت سوابق تحصیلی، متقاضی باید مدرک تحصیلی، محل اخذ مدرک (داخل کشور یا خارج کشور)، نوع دانشگاه، دانشگاه اخذ مدرک، از تاریخ، تا تاریخ، توضیحات و تصویر مدرک خود را وارد نماید. در صورتی که محل اخذ مدرک، خارج کشور انتخاب شود، باید کشور، شهر و نام دانشگاه، از تاریخ، تا تاریخ، توضیحات و تصویر مدرک وارد شود. 
در این فرم، امکان ثبت و مشاهده سوابق کاری متقاضی وجود دارد. برای ثبت سوابق کاری، متقاضی باید عنوان شغلی، نام محل کار، محل کار (داخل کشور یا خارج کشور)، کد کارگاه، کد بیمه، تلفن، نشانی، از تاریخ، تا تاریخ و توضیحات را وارد نماید.
در این فرم، امکان ثبت و مشاهده تصاویر مدارک متقاضی وجود دارد. برای ثبت مدارک هویتی، متقاضی باید نام مدرک مربوطه را وارد و تصویر آن را آپلود نماید.
  • مرحله سوم: مهارت های فراگرفته شده
در این فرم، امکان ثبت و مشاهده تصاویر مدارک متقاضی وجود دارد. برای ثبت مدارک هویتی، متقاضی باید نام مدرک مربوطه را وارد و تصویر آن را آپلود نماید.
  • مرحله چهارم: دوره های گذرانده شده
با استفاده از دکمه “دوره های گذرانده شده” در گرید مهارت های فراگرفته شده، امکان ثبت دوره های گذرانده شده مرتبط با هرمهارت وجود دارد.

شرایط ثبت نام طرح سرباز ماهر

  1. کليه اتباع ايرانی بالای 15 سال تمام که دارای شناسنامه معتبر عکس دار می باشند.
  2. در ثبت نام طرح مهارت آموزی سربازان درخواست تمامی متقاضیانی که کارت ملی دارند، بررسی می شود.

امتیازات جدید طرح سرباز ماهر

?به گفته ی مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه: انتخاب سازمان و شهر محل خدمت از جمله تشویقی هایی است که ستادکل برای دانش‌آموزان توانمندی که مهارت‌های لازم را قبل از سربازی کسب کرده و با ثبت‌نام در سامانه سرباز ماهر امتیاز لازم را کسب کرده باشند اختصاص خواهد داد.

دریافت جدیدترین اخبار ثبت نام طرح مهارت آموزی سربازان از طریق تماس با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ

657 2

سوالات متداول سامانه سرباز ماهر – ثبت نام طرح مهارت آموزی سربازان

چگونه در سامانه ثبت نام کنم؟

ابتدا وارد سایت smaher.ir شوید/ روی دکمه ثبت نام کلیک کرده/ شماره تلفن همراه خود را تحت عنوان نام کاربری وارد کنید/ایمیل خود را وارد کرده ویک کلمه عبور برای خود تعریف کنید. توجه داشته باشید کلمه عبور باید تلفیقی از حروف و اعداد باشد. پس از تکرار رمز عبور و کلیک بر روی دکمه ثبت نام ،کد امنیتی برای شما ارسال میشود و ثبت نام شما انجام می شود. از این پس، از قسمت ورود، وارد کارتابل خود می شوید.

نام کاربری و رمز عبورم را فراموش کرده ام، چگونه وارد کارتابلم شوم؟

نام کاربری شما ، شماره تلفن همراهی است که هنگام ثبت نام در سایت وارد کردید / اگر رمز عبور خورد را فراموش کردید شماره تلفن همراه خود را در قسمت نام کاربری وارد کنید و قسمت کلمه عبور را خالی بگذارید و از قسمت آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید وارد شوید، شماره تلفنی که هنگام ثبت نام وارد کردید را وارد کنید و بر روی دکمه ی مرحله بعد کلیک کنید. کد امنیتی برای شما ارسال میشود که پس از وارد نمودن آن می توانید رمز جدیدی تعریف کنید.

دانشگاهم تمام شده اما مدرک ندارم، چه مدارکی را در سیستم بارگزاری کنم؟

مشمولینی که در دانشگاه های دولتی درس می خوانند در پایان تحصیل مدرک اصلی اشان را نمی گیرند. زیرا تعهد خدمت دارند و بعد از چند سال که کار می کنند و برایشان بیمه رد می شود مدرک می گیرند. این دسته از افراد می توانند به جای تصویر مدرک، تصویر مدرک موقتشان را بارگذاری کنند و یا تصویر برگه ای که برای اعزام گرفته اند که در آن نام دانشگاهشان و تاریخ فارغ التحصیلی ایشان هست را بارگذاری کنند.

در سامانه ثبت نام کرده ام و نزدیک تاریخ اعزامم است، چه کار باید انجام دهم؟

به آدرس smaher.ir مراجعه کرده و اطلاعات خود را مشاهده کرده و از تکمیل بودن آنها اطمینان حاصل کنید. اگر نیاز به تکمیل اطلاعات هست اقدام کنید. توجه کنید برای نام کاربری شماره موبایل خود را با صفر وارد کنید. پس از آن در دوره آموزشی از فرمانده و مسئول آموزش پادگان و بعد از آن ، در دوره خدمت از مسئول آموزش یگان اعزامی (مسئول آموزش یگان مربوطه ای که در آنجا تقسیم شده اید) پیگیری و مطالبه کنید.

آیا کسانی که غیبتسربازی دارند هم میتوانند در سامانه ثبت نام سرباز ماهر ثبت نام کنند؟

بله، میتوانند ثبت نام کنند ، مانعی ندارد.


کاربر گرامی سامانه سربازماهر، اگر اعزام شما مهر ماه است، تا 31 مرداد ماه اطلاعات اعزام خود را در سامانه ثبت نمایید:

www.sarbazmaher.ir


آدرس سایت سرباز ماهر،  www.smaher.ir می باشد.


سامانه سرباز ماهر

معرفی سامانه، خلاصه راهنمای سامانه، شرایط ثبت نام، سوالات متداول، ورود به سامانه، ثبت نام، ثبت درخواست همکاری آموزشگاه بخش های مختلف قابل رویت در این فرم است که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

آدرس سایت سرباز ماهر www.smaher.ir

برای ورود به سیستم، ابتدا باید در سامانه سرباز ماهر ثبت نام انجام داد. با انتخاب دکمه ثبت نام در فرم اصلی سایت سرباز ماهر، صفحه زیر نمایش داده می شود.

02

پس از وارد کردن شماره تلفن همراه (که از این به بعد نام کاربری درنظر گرفته میشود)، آدرس ایمیل و رمز عبور، آیکون ثبت نام انتخاب میشود.

لازم به ذکر است، برای رمز ورود محدودیت هایی وجود دارد که در سمت چپ فرم مشخص شده است.

اگر پیام کوتاه انتخاب شده بود، به شماره همراه اعلام شده پیامکی حاوی کد تایید ارسال میشود. اگر پیام صوتی انتخاب شده بود، با شماره همراه اعلام شده تماس صوتی برقرار میشود و کد تایید خوانده میشود.

سرباز ماهر

سایت سرباز ماهر

کد اعلام شده، توسط داوطلب در قسمت مربوطه در این فرم وارد میشود و سپس آیکون تایید توسط داوطلب انتخاب می شود.

اگر کد تایید به درستی وارد شده باشد، نام کاربری ایجاد شده و به سیستم وارد میشود.

با کلیک بر روی دکمه “ورود”، متقاضی می تواند پس از ورود به سامانه سرباز ماهر نام کاربری، کلمه عبور و کد امنیتی، با فشردن دکمه ورود، وارد سامانه سرباز ماهر شود.

سامانه سرباز ماهر

نکته: در صورتی که متقاضی، رمز عبور خود را فراموش کرده باشد، می تواند پس از ورود نام کاربری و ، روی لینک “آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید” کلیک نماید.

سایت سرباز ماهر

سپس متقاضی با وارد کردن شماره همراه خود و تعیین نحوه دریافت کد امنیتی  باید بر روی دکمه “مرحله بعد” کلیک نماید.

ثبت نام سرباز ماهر

سپس سیستم با برقراری تماس با وی و یا ارسال پیامک کد تایید را ارائه می دهد و متقاضی پس از ورود آن کد، باید بر روی دکمه “مرحله بعد” کلیک نماید.

این فرم به منظور تغییر رمز عبور کاربر تهیه شده است. جهت تغییر رمز عبور باید مقدار رمز عبور جدید، تکرار رمز عبور جدید وارد شود، سپس با فشردن دکمه «تغییر رمز عبور»، عملیات تغییر رمز عبور انجام میگردد.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت نام طرح سرباز ماهر با کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب فقط از طریق تلفن های ثابت

تماس از سراسر کشور 9099071613

3.3/5 - (17 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سرباز ماهر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مهدی

    سایت خرابه خیلی وقته هنوز هم خرابه ،هیچ کس هم پیگیری نمیکنه

    پاسخ
  2. میلان

    الکی چرا میگین نظراتتونو بگین درحالیکه اصلا هیشکی جواب ملتو نمیدین؟ چیزی ک انقد درموردش حرف زدین اصلا حتی وارد سایت نمیشه چرا ملت بیچاره رو سرکا میذارین اول سایت رو یه امتحان بکنید ببینم درسته یا نه بعدش این نظرات رو چرا جواب نمیدین پس

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      سلام کاربر گرامی
      احتمالا سامانه سرباز ماهر دچار اختلال شده است و این اختلال از جانب خود سامانه می باشد. بهتر است در زمان دیگری وارد این سامانه شوید.
      با توجه به عکس های موجود در این صفحه که همگی از سامانه سرباز ماهر گرفته شده است طبیعتا قبلا دچار اختلال نبوده است.
      موفق باشید

      پاسخ
  3. Sam

    سایت اصلا باز نمیشه مشکل داره بگید چیکار کنیم

    پاسخ
  4. مجتبی چلداوی

    سلام خسته نباشید بنده تاریخ تصفیه ام 2/1 يماه دیگه اس
    و بهمون نگفتند برا مدرک مهارت سازی هیچی نگفتن بعد الان میتونم اقدام کنم یا نه دیگه تموم شده!!

    پاسخ
  5. اشکان

    سلام سایت مشکل داره ثبت نام نمیکنه رسیدگی کنید

    پاسخ
  6. علی صفرزاده

    با سلام، پسرم سرباز هنگ مرزی ارومیه است حدودا سه ماه از خدمتش باقی مانده چطور می تواند در طرح مهارت آموزی سرباز شرکت کند و تسهیلات مربوطه را دریافت نماید

    پاسخ
  7. سرباز

    برای اینکه بساط سربازی اجباری جمع نشه هر روز یه بازی جدید.
    سربازی برای امنیت بود اما وقتی گفته شد این چه امنیتیه که فرد تحصیل کرده که از وقت و انرژیش میشه خیلی بهتر استفاده کرد باید چایی بریزه گفتن طرح آموزشی میذاریم که مفید باشه! اون ادم اصلا آموزش شمارو نمیخواد خودش کلی درس خونده با این شرایط فقط از کار و اشتغال و ازدواج و همه چی دور میشه و آخرشم که بدون هیچ خروجی مثبت دو سال از بهترین و کاراترین سالهاش رو یک سیستم غلط به باد میده و هیچ خروجی واسه کشور نداره جز گرفتن نیروی مفت به این قیمت و البته که اون شخص بیشتر از حاکمیت فاصله میگیره و اینها همه واقعیت هست و کسی که نمیشنوه قطعا خودش رو به نشنیدن زده

    پاسخ
  8. دانیال

    سلام برای وام خود اشتغالی بعد از خدمت وبعد از ثبت نام در سرباز ماهر و گرفتن کد رهگیری کجا باید مراجعه کرد ؟

    پاسخ
  9. احمد

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    بنده سرباز نیرو دریایی سپاه هستم
    در پادگان اموزشی شیراز مارو بردن فنی حرفه ای و ازمون فنی حرفه ای دادیم و قبول هم شدیم ولی هنوز مدرکی روی سایت نیومده برامون چطور باید پیگیری کنم

    پاسخ
  10. سیاوش

    با سلام و عرض ادب. ببخشید ایا طرح سرباز ماهر برای کسانی که امریه گرفتند هم قابل اجرا هستش و مشکلی برای انها ایجاد نمیکنه؟

    پاسخ
  11. اکبر محمدصالحی

    با سلام و عرض ادب ،دانش اموزان ترک تحصیل نموده یا حتی محصل که متقاضی فرگیری مهارت قبل از اعزام به خدمت یا سن مشمولیت می باشند و بضاعت مالی خوبی ندارند که هزینه کلاسهای اموزشی فنی حرفه ای را بپردازند ، چگونه می توانند مهارت یاد بگیرند و که در دوران خدمت و بعد از آن هم بدردشان بخورد.

    پاسخ
  12. Amir

    سلام چرا،این طرح مانع ثبت نام کسایی که غیبت کردن میشه؟!
    لطفا رسیدگی کنید

    پاسخ
    1. Amir7-16

      کسایی که غیبت دارندو از خیلی چیزا سر همون غیبتشون محروم میکنند ممکنه اینم جزوشون باشه میتونی از نظام وظیفه شهرت بپرسی

      پاسخ
  13. حسین

    سلام خسته نباشید بنده مراحل اعزام سربازی رو انجام دادم هنوز تاریخ اعزام و نگفتن . میخام ثبت نام کنم برای مهارت اموزی در حین خدمت . ولی متاسفانه داخل فرم هرچی عکس میزارم قبول نمیکنه ایا راه دیگه ای هست برای ثبت نام؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی