ثبت نام سرباز معلم 98 – 99

ثبت نام سرباز معلم 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام سرباز معلم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 ثبت نام سرباز معلم 98 – 99 و هم چنین امربه سربازی در این سال، جزییاتی دارد که اگر شما به دنبال دریافت اطلاعات در این زمینه و گذراندان دوران خدمت وظیفه  عمومی خود در سال ۹۸ با روشی متفاوت هستید، این گفتار  آخرین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد. اگر سوالی دارید پس از مطالعه این مقاله، بدون نیاز به گرفتن کد و پیش شماره، با شماره های موجود در صفحه تماس گرفته و از فرصت مشاوره با کارشناسان اختصاصی  ثبت نام سرباز معلم 98 – 99 در مجموعه مشاور گروپ استفاده نمایید.

طرح سرباز معلم چیست؟

طرح  سرباز معلم، طرحی است که به جوانانی که مشمول اعزام به خدمت مقدس سربازی هستند و هیچ غیبتی ندارند، اختصاص پیدا می کند تا بخشی از دوران خدمت را به عنوان معلم، در وزارت آموزش و پرورش مشغول به کار شده و به شغل شریف معلمی مشغول شوند. این که شما به  عنوان سرباز در چه استانی مشغول به تدریس شوید و اعزام شما به مناطق شهری باشد یا روستایی، به تشخیص ستاد کل نیرو های مسلح و وزارت آموزش و پرورش خواهد بود. دفترچه اعزام به خدمت را اینترنتی از این سایت خریداری کنید  که ۸ هزار ریال قیمت دارد.

سرباز معلمی 1400

چه کسانی می توانند برای طرح سرباز معلم اقدام کنند؟

برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹، اسامی داوطلبانی که متقاضی شرکت در طرح بوده و واجد شرایط تشخیص داده شوند، بررسی و آن دسته از سربازانی که تاریخ اعزام آن ها تیر ۹۸ و شهریور ۹۸ است، امتیاز بندی می شوند و نفرات منتخب در این طرح نام نویسی خواهند شد.

داوطلبان واجد شرایط که برگه آماده به خدمت داشته و غیبت ندارند، طبق بخش نامه جذب سرباز معلم وزارت آموزش و پروش، ثبت نام خواهندشد. به کار گیری سربازان مشمول این طرح که واجد شرایط تشخیص داده شوند، بر  اساس رشته تحصیلی بوده و جذب آن ها طبق طرح طبقه بندی مشاغل معلمان سراسر کشور انجام خواهد شد.

  • کدام ارگان آموزش و پرورش وظیفه جذب سرباز معلم را بر عهده دارد؟

توجه داشته باشید که به کارگیری سربازان مشمول این طرح، توسط  اداره کل آموزش و پرورش هر استان انجام شده و اعزام سربازان معلم به مدارس، بر اساس نیاز مناطق و اولویت های تخصیصی انجام خواهد شد.

  • سربازان چه رشته هایی در طرح سرباز معلم گزینش نخواهند شد؟

سربازانی که دانش آموخته رشته های پیرا پزشکی مثل ارتوپدی، فوریت های پزشکی و مامایی  و امثالهم باشند، در این طرح بررسی نخواهند شد.

  • استخدام سرباز معلم در چه واحدهای آموزشی در سراسر  کشور انجام می شود؟

قابل ذکر است که جذب و به کار گیری معلمان وظیفه،  فقط در کلاس های درسی واحدهای آموزشی دولتی امکان دارد که در مناطق  کم تر توسعه یافته که  سازمان برنامه و بودجه تعیین کرده است،  امکان پذیر بوده و به کار گیری سرباز معلم در بخش  های اداری و خدماتی و مناطق شهری و مراکز استان های کشور قانونی نیست.

  • جذب سهیمه چگونه انجام می شود؟

سازمان وظیفه عمومی ناجا، در صورت ارسال قهرست اسامی سربازان معلم پذیرفته شده در این طرح به ستاد کل نیرو های مسلح، هیچ گونه جذب جدیدی انجام نخواهد داد. پذیرش صرفا از میان سربازانی که مدرک کارشناسی در اختیار دارند و نه کارشناسی ارشد و دکتری انجام شده و اسامی نهایی قبول شدگان، مطابق سهمیه اختصاصی  در اردیبهشت سال ۹۸ به حوزه ستادی ارسال می شود.

متقاضی ثبت نام طرح سرباز معلم، چه مدارکی بایدآماده کند؟

  • دفترچه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت از سازمان وظیفه عمومی ناجا
  • ارائه رونوشت کارت ملی و شناسنامه
  • گواهی مدرک تحصیلی کارشناسی
  • تکمیل فرم تعهد نامه رعایت شئونات معلمی و رعایت ضوابط عمومی گزینش
  • تکمیل فرم پرسش نامه اطلاعات فردی گرینش
  • یک قطعه عکس

ثبت نام سرباز معلم 98 – 99

بخشنامه سرباز معلمان برای سال تحصیلی 98 – 99 به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد. بر این اساس این بخشنامه داوطلبان واجد شرایط که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور باشد در طرح ثبت نام سرباز معلم 98 – 99 ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند.

متقاضیان می‌توانند کلیه سوالات و پرسش‌های خود درخصوص موارد مرتبط با ثبت نام سرباز معلم 98 – 99 را از کارشناسان سامانه نقل و انتقالات کارکنان وزارت آموزش و پرورش پیگیری نمایند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۲۴:۰۰ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

داوطلبان واجد شرایط دارای برگه آماده‌به‌خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور ۹۸ باشد، در موعد مقرر، ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند، زمان ثبت‌نام از متقاضیان طرح سرباز معلم، از تاریخ ۲۷ فروردین ماه لغایت پنجم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ است، جذب و به‌کارگیری افراد بر مبنای ارتباط رشته تحصیلی با رشته تدریس (برابر طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان کشور) انجام گیرد و ادارات کل آموزش‌وپرورش استان مکلف هستند بر اساس اعلام نیاز مناطق و اولویت‌های تخصیص نیرو مراحل جذب و به‌کارگیری سرباز معلمان را انجام دهند.

همچنین در بخش‌های دیگر این بخشنامه آمده است:

  1. جذب و به‌کارگیری معلمان وظیفه صرفاً در کلاس‌های درس واحدهای آموزشی مناطق کم‌تر توسعه‌یافته امکان‌پذیر است، لذا به‌کارگیری افراد مذکور در قسمت‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان هیچ‌گونه مجوز قانونی ندارد.
  2. جذب سرباز معلم صرفاً از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس انجام می‌شود و داوطلبان باید هنگام ثبت‌نام فرم تعهدنامه رعایت شئون شغل معلمی و رعایت ضوابط عمومی گزینش در طول مدت خدمت، همچنین فرم پرسش‌نامه اطلاعات فردی گزینش را تکمیل و پس از الصاق یک قطعه عکس به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه و تصویر کارت ملی به مسئول ثبت‌نام تحویل دهند.
  3. داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی، روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند و احراز این مهم بنا بر تایید اداره کل آموزش‌وپرورش استان صورت می‌پذیرد.
  4. مدت خدمت در برنامه معلمان وظیفه ۲ سال تمام است بنابراین مشمولینی انتخاب می‌شوند که کسر خدمت ندارند و باید در این رابطه از متقاضیان تعهد اخذ شود.

شایان‌ذکر است، ادامه کار معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش‌وپرورش هیچ‌گونه حق استخدامی یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی‌کند و اعزام افراد به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ اول تیر ۹۸ انجام خواهد شد.

جهت اطلاع از آخرین نکات مربوط به  ثبت نام سرباز معلم 98 – 99 با شماره  ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳  تماس بگیرید

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام سرباز معلم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403